Cimitirele de masini noi: ce se intampla cu autoturismele nevandute? Vanzari / Economie 19 Mai Cimitirele de masini noi: ce se intampla cu autoturismele nevandute?
Toate comentariile (25):
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
Eu ma gandesc si la alt aspect: cata caldura emana parcarile acestea uriase si cat efect de sera produc? Stim cu totii cata caldura emana o masina care sta in soare. Pacat de ele. Macar daca le-ar da la reducere.
19 mai 2014, 10:05
+7
2 comentarii 2 puncte
M-am ***** pe mine de ras cand am vazut ce ai scris mai sus. Tu ai descoperit sursa alternativa de energie masina lasata in soare = free energy. :)))
20 mai 2014, 00:47
+2
liviuv
181 comentarii 396 puncte
Avem si noi o parcarea de-asta, plina la refuz cu masini nevandute, dar rulate. La Tiriac in Otopeni. Cred ca au cateva mii de la Lamborghini pana la Ford Fiesta. De ce sunt asa multe? Pentru ca echipa lor de vanzari are o placere sa discute cu tine maxima, de parca ii deranjezi de la masa. Stau si freaca menta intr-o baraca si daca vrei sa vorbesti cu ei se fac ca nu te aud. Oricum nu ai tu bani pentru masinile lor....
19 mai 2014, 10:33
+11
costibontea
98 comentarii 244 puncte
Am avut si eu de a face cu ei, dar nu erau dispusi la negocieri, mi-au lasat totusi pana la 100 Euro la o masina :D
19 mai 2014, 11:27
+2
19 comentarii 26 puncte
Eu personal as cumpara ...sa faca o reducere de minim 50% si cumpar chiar dca are 4 ani vechime.
19 mai 2014, 10:52
+9
lesanbogdan
1 comentarii 9 puncte
Multa prostie poata exista in lume ... decat sa le vanda mai ieftin pentru a se bucura cineva de ele ,ei mai bine le caseaza ... trist :(
19 mai 2014, 11:14
+9
catalin.enache.94
1 comentarii 9 puncte
ca sa nu lase la pret sa nu se devalorizeze si sa nu stea clientii mult timp pana cumpara in speranta ca se va ieftini .. este rautate nu prostie ..
19 mai 2014, 11:28
+9
2947 comentarii 2978 puncte
Si ce crezi ca se întîmpla daca le ieftineste si le da "2 la leu" ? Le-ar cumpara tot prostu si ar rugini în fata blocului ca prostu n-ar avea bani sa le întretina asa ca mai bine sa stea naibi acolo unde sînt ca nu plînge nimeni dupa ele. Sa le demonteze si foloseasca ca materie prima sau piese de schimb si sa produca naibi mai putine. Parcurile auto cu masini nevîndute vor creste tot mai mult daca preturile la carburant vor creste în continuare asa exasperat cum creste acum si daca politicienii demonteaza automobilistul de bani cu accize si taxe ecologice aberante ce cresc pe zi ce trece. Cu ce te încalzeste daca iei o masina ieftin dar n-ai bani de benzina si platesti la taxe de nu mai ai bani nici de mîncare? Stai sa te uiti la ea cum rugineste în parcare asa cum stateai sa te uiti pe vremea lui ceausescu cînd primeai benzina pe cartela? Hai sa fim seriosi ! În afara de asta daca stai sa te gîndesti, o masina care sta 2 - 3 ani într-un parc auto de stocare, expusa la intemperii în aer liber, indiferent daca în curtea fabricii sau la distribuitori, nu numai ca toate componentele încep sa oxidetze dar mai e si depasita din punct de vedere tehnic deoarece tehnica nu sta pe loc. Momentan, piata auto se îndreapta cu pasi vertiginosi în directia tehnologiei hibride. Peste vreo 5 ani - 10 ani nu-ti mai cumpara nici dra** o masina cu motor termic MPI. O mai cumpara eventual boschetarii de prin africa, tarile din lumea a 3-a care n-au curent în baracile de chirpici si tabla din inima junglei sau de prin slam-uri.
20 mai 2014, 10:13
-1
undertacher
14 comentarii 37 puncte
Crezi tu ca ii intereseaza pe ei bucuria vreunui viitor propietar auto? S-au chinuit ani,zeci de ani sa impuna un anumit pret pe piata si vrei sa il strice de dragul bucuriei unui viitor propietar,de dragul reducerii poluarii planetei sau mai stiu eu de ce. Pai s-ar crea precedentul si toata lumea ar astepta cumpararea unui auto doar cu un discount considerabil.Ce s-ar face ei atunci? Asa treaba e simpla REMAT si piata merge inainte.Se pisa pe poluare,consuma resurse aiurea dar toate din buzunarul nostru.
20 mai 2014, 19:01
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Tinandu-le acolo practic sunt bani pierduti... daca s-ar vinde macar la jumate pret sa acopere cheltuielile de productie ar fi avantajos pt cumparator si cat de cat ar reveni banii investiti in materiale... sau sa doneze cateva in scopuri caritabil, sunt o gramada de tari sarace unde o masina ar putea transporta bolnavii la spitale...etc...
19 mai 2014, 11:30
+13
56 comentarii 57 puncte
Daca le-ar vinde la jumatate din pret oricine ar cumpara masini de acolo in loc sa ia una noua...asa ca prefera sa iasa in pierdere
19 mai 2014, 15:52
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Poate n-ar strica sa produca naibi MAI PUTINE SI MAI BUNE dar nu ! Se produce MULT SI PROST iar rezultatul se vede. Ne vaitam la nivel planetar de dezechilibrarile climatice, ne vaitam de poluare. Acum hai sa ne gîndim, cîta poluare s-a emanat pt. productia acestor WRACK-uri, cîte resurse materiale si energie s-a consumat DEAMPULEA pt. productia lor? Nu ! Nu e pacat de masinile astea ! E pacat de materia prima irosita, e pacat de tonele de CO2 emanate în atmosfera de fabricile ce au produs otelul pt. tabla, de CO2-ul emanat de fabricile ce au produs materialele non-metalice montate în ele, CO2 care aterizeaza în plamînii nostri, E PACAT DE SANATATEA NOASTRA si pt. care TOT NOI CONSUMATORII sîntem PEDEPSITI cu TAXE ECOLOGICE de tot felul. În pozele de mai sus se vede cît DE BOLNAV SI LIPSIT DE LOGICA este sistemul economic planetar si pozele de mai sus ar trebui sa fie UN SEMNAL DE ALARMA pt. toti nesatuii paranoici CARE UMPLE PLANETA ASTA CU GUNOI pt. ca nu-i mai satura dra**.
19 mai 2014, 11:52
+24
70 comentarii 81 puncte
Problema si mai mare este ca prefera sa le duca la fier vechi decat sa le vand la 60-70% din pretul lor. Prefera sa isi recupereze pierderea din reciclare decat din vanzare la un pret mai accessibil.
20 mai 2014, 17:27
0
1 comentarii 2 puncte
Sa ne calmam zic: http://jalopnik.com/that-zero-hedge-article-on-unsold-cars-is-********-1578124255
19 mai 2014, 18:35
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Nu e chiar asa ! Fiecare chior vede ca marea parte a pozelor sînt facute în parcurile auto de triere ale fabricilor si în parcurile auto de triere ale porturilor unde urmeaza a fi încarcate pe trenuri si în vapoare cu diferite destinatii. Totusi, aceste poze ne arata ca producem mai mult decît consumam, ca producem ÎN EXCES !
19 mai 2014, 19:17
+2
77licu
93 comentarii 171 puncte
Civitavecchia e în Italia,niciodată în Spania. Cât despre maşini,ruginească în pace.
19 mai 2014, 20:47
+1
125 comentarii 94 puncte
sa-i pis in freza cu masinile lor
19 mai 2014, 23:52
-1
1 comentarii 0 puncte
Civitavecchia e în Italia :)))
20 mai 2014, 10:05
0
1014 comentarii 1115 puncte
Dragilor, cand invatam in clasele primare ca "laptele era varsat pe camp si cerealele arse pentru a nu fi nevoiti comerciantii sa le scada pretul" nu ne venea sa credem ... iata ca astazi si masinile ajung sa fie distruse, datorita surplusului, decat sa fie vandute la un pret mai acceptabil catre clienti. Presa internationala din ultimii 10 ani anunta ca legumele, fructele si cerealele sunt aruncate in mare, culturi intregi de cafea sunt arse, pentru a obtine pretul ridicat. "Se pare ca este cea mai buna varianta pentru producator care daca ar pierde timpul sa le scoata le vanzare cu un pret mai mic ar iesi in pierdere" - oare asta e realitatea ????? Costurile de fabricatie ale unui autoturism sunt 1/4 din pretul de vanzare din showroom, deoarece restul sunt taxe, impozite si adaosuri comerciale de peste 50%. Tu ai cumpara un ford mondeo cu 22 000 E ? Dar dar daca pretul va scadea la 15 000 sau 12 000 ?
20 mai 2014, 10:42
+4
2947 comentarii 2978 puncte
........... si DIN GRÎU în loc sa se faca pîine pt. sarantocii cu burtile umflate din lumea a 3-a SE FACE BENZINA numita E 10 care e ceva mai ieftina ca benzina clasica.
20 mai 2014, 11:33
+1
34 comentarii 27 puncte
Sunt perfect convins ca exista niste oameni foarte inteligenti care au facut niste calcule pana sa recurga la varianta casarii. Daca le-ar fi vandut la jumatate de pret ar fi avut prea multi clienti pentru modele din stoc iar modele noi nu s-ar mai fi vandut. Pe de alta parte, piata de autoturisme ar fi luat-o razna iar comenzile de modele noi ar fi scazut cel putin dramatic. Cel mai probabil vorbim de autoturisme euro 4, iar acele autoturisme nu mai respecta normele de poluare actuale, drept urmare CE probabil nu le-ar fi permis sa le vanda... Mai mult, se stie ca plasticul si cauciucul sufera destul de mult daca sta neingrijit o buna bucata de timp; deci din start niste modele din prin 2008 sau 2009 ar fi trebuit sa treaca printr-o inspectie inainte de a fi livrate, care presupune alte costuri, cum ar fi curea de distributie si alte curele, anumite furtune, anumite plastice care au stat expuse la soare foarte mult, etc... Masinile, chiar daca 0 km la bord, dupa mai multi ani de stat in soare, ger, ploaie, etc, incep sa sufere de uzura timpurie. Nu sunt expert auto, nu lucrez in service auto sau la un dealer, insa logica mea imi spune ca intr-adevar, casarea e cea mai buna optiune.
21 mai 2014, 11:54
0
1014 comentarii 1115 puncte
Logica ta e buna, dar intre: Tu ai cumpara o masina noua, cu 0 km, care a stat din 2009 expusa la soare, cu jumatate din banii care ar fi trebuit sa-i dai initial? Iti garantez ca daca preturile ar fi scazut, masinile s-ar fi vandut fara ca cineva sa mai intrebe de plastice expuse la soare si curele de distributie neschimbate. Gandeste-te la un aspect, cumparand la un pret mai mic, dupa 5 ani de folosinta, vei avea km mai putini la bord, raportat cu vechimea, avantaj la revanzare + devalorizarea masinii va fi mai mica, din nou avantajul la tine in buzunar ;)
21 mai 2014, 13:14
0
34 comentarii 27 puncte
Sunt masini care au stat 5 - 6 ani, fara sa fie rulate, spalate, ingrijite, intretinute, etc. Valoare lor de piata este doar un pic mai buna fata de una identica SH, din targuri auto, sau site-uri de specialitate, doar prin prisma faptului ca nu a fost rulata. Insa odata achizitionata, va trebui sa bagi bani in ea, chiar daca este nerulata. Aici este discutabil, pentru ca in anumite conditii ar putea fi rentabil, insa asta este doar un aspect din toate cele pe care le-am mentionat, si cred ca ar fi corect sa tii cont de toate aspectele atunci cand faci declaratii. Tu daca ai fi patron la Opel, si ai avea pe stoc 1000 de modele Astra in aceasta situatie, ce ai face? Ai risca sa-ti patezi imaginea prin vanzarea unor modele care nu mai corespund cu normele de polare? Sau cu normele de siguranta? Ai risca sa fii criticat de revistele de specialitate cum ca vinzi niste produse care nu prezinta siguranta? Eu cred ca nu. Masinile alea sunt deja trecute la pierderi, pierderi care au fost amortizate de mult... Prin reciclarea lor se elimina niste costuri(cum ar fi cele de chirie pentru terenul ocupat sau pentru paza lor) se obtine o imagine buna(de producator eco care-si asuma greselile) si se marcheaza un mic profit. Undeva p-aici cred ca ne diferentiem noi de ei. Noi gandim local, punctual, in prezent. Ei gandesc global, in viitor. Noi tratam bolile pe cand ei le previn. As putea continua, insa cred ca a prins toata lumea ideea...
21 mai 2014, 17:22
0
79 comentarii 103 puncte
Cred ca pozele sunt photo-shopate...
22 mai 2014, 22:08
0
6 comentarii 2 puncte
Pe linga autoturisme,sint foarte multe parcari cu masini agricole,echipamente de constructii,care isi asteapta cumparatorii,*****-a scris in alte raspunsuri,doar ca sa se pastreze pretul de vinzare.Eu sigur as prefera sa cumpar un autoturism nou,care a stat 3-4 ani intr-o parcare,la 50% din pretul lui nou.Dar cum a mai scris un alt cititor,prefera sa le recicleze in loc sa la vinda la un pret mai mic.
22 iun 2016, 23:46
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »