BMW i8 versus concurenta pe benzina. Ce alegi si de ce? Versus 3 Iunie BMW i8 versus concurenta pe benzina. Ce alegi si de ce?
Toate comentariile (47):
Gigis
254 comentarii 446 puncte
Oricand R8. nici nu se compara. un supercar nu cred ca se refera la caroserie sau interior, desi cu siguranta si de aici i se trage si i8 in afara de "inedit", gen naveta, e foarte urat comparand cu ceilalalti 2 din articol. Pare un concept, d-ala de vedeam acum 5 ani, futuristic si l-au lasat asa, desi e urat, gen conceptul de la Dacia Duster. Revenind la definitia supercarului, asa imi iau Prius daca vreau motor de 1.5...a da, plus ala electric 360cp, mersi, pot sa imi iau Focus RS sau ale hot hatchuri care ma dau pe spate mult mai tare si la propriu si la figurat (nu am zis ca Focus RS are 360cp, dar nu e sub pragul de 300) SI costa de 3 ori mai putin. Overall mi se pare un fail, pentru ce vrea sa reprezinte, nu pentru masina in sine, care e ok, dar nu prea.
03 iun 2014, 17:46
0
2947 comentarii 2978 puncte
da te-ai gîndit la DIN CE e facut i8 ? Prius si restul lumii sînt din TABLA ORDINARA CE RUGINESTE. i8 e din ALUMINIU SI FIBRA DE CARBON ce nu rugineste în veci si CUM AM SPUS MAI JOS, fibra de carbon este cel mai scump material folosit la ora actuala în industria auto si............. NICI UNUL nu sînt supercar-uri. Ferrari, Lamborghini, McLaren, astea sînt supercaruri dar Audi, Porsche, BMW ÎN VECI Nu sînt supercar-uri. :-) )))
06 iun 2014, 22:42
+1
246 comentarii 222 puncte
PORSCHE!!!!!!!
03 iun 2014, 17:49
+6
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Pana mai sunt $ si este benzina la pompa.. R8 sau 911 petrolhead deocamdata! apoi poate se schimba in electrohead sau ecohead :P
03 iun 2014, 18:34
+1
JapanPerformance
84 comentarii 87 puncte
pt mine audi r8 a fost "dragoste la prima vedere" si inca imi mai place tare mult oriunde l-as vedea (internet sau de aproape) insa daca vorbim de infatisare..... imi cer scuze dar bmw nu se compara cu nici unu enumerat mai sus. insa daca vorbim de performanta atunci se schimba kalimera....dar sa nu uitam niciodata ca i8 este o tehnologie noua...
03 iun 2014, 18:38
-1
trifalex
427 comentarii 726 puncte
Nu poate fi comparat cu R8 sau cu 911. Sa asteptam sa scoata si Audi R8 e-tron, dupa care facuta o comparatie intre cele doua.
03 iun 2014, 18:43
+2
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Cu riscul de a-mi lua dislike de la fanii BMW..... parerea mea este ca cel mai performant supercar care sa nu consume la ora actuala este Mercedes SLS Electric Drive. Pe de alta parte, refuz sa accept ca termenul de SUPERCAR este atribuit unui motel motorizat de un L3 de 1.5 litri! Un SUPERCAR AUTENTIC va avea intotdeauna si o sonorizare pe masura performantelor!!!
03 iun 2014, 18:56
+8
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
ti-as da un plus, dar n-are rost, ca deja ti-ai luat 2 minusuri. oricum, ai mare dreptate, atat timp cat viteza nu este acompaniata de un sunet si o vibratie anume... nu e supercar, si chiar asa, in 3 cil?! dar plm, tind sa cred ca asta e viitorul spre care ne indreptam, ba mai mult, sa zicem merci, dak o sa mai aibe 3 cil cu combustie interna peste 10 ani.
03 iun 2014, 20:33
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
hai ca-ti dau si eu, ca iti dadura si altii :)))
03 iun 2014, 20:35
0
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
:) las` ca si-au manifestat fanii bmw ura pe mine pt ca sunt de acelasi parere cu tine :P si ai dreptate supercar nu este acel 1.5 indferent cu ce alt motor este cuplat...
03 iun 2014, 22:49
0
1298 comentarii 3108 puncte
Si sa fim seriosi ...ce supercar e ala care scoate sunete prin difuzoare...:( ....un V8 sa urle frumos sau V12 ..cuum suna SLR ...sau Aventador...sau Bugatti sau McLaren sau multe multe altele...pe care le stim cu totii ...ce naiba...una electrica cat e lumea si pamantul ...nu se va compara cu una functionala pe combustibil ...., vor fi necesare poate intr-un timp....dar ...indif....ca vom avea toti masini electrice...ne vom uita in vitrine sau in poze sau in video-uri cu vreun Dodge Charger....si se va zbarli pielea pe noi cand vom auzi acel sunet pur ! :X :X
03 iun 2014, 23:46
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Pai primii din lume care au venit cu ideea sunetului de motor pe difuzor au fost baietii de la PORSCHE . Restul lumii i-au copiat (furat ideea) si, si asta datoram politicienilor dementi din BRUXELL care au scos o lege care zice ca masinile electrice sau hibride cu zgomot redus TREBUIE sa faca zgomot ce sa imite motorul clasic pt. a fi auzite de pietoni :-) )))) La asa legi, asa proceduri :-) )))) Sa vedem ce ne mai asteapta în viitor. Abea astept sa vad un SMART ELECTRIC cu sunet de BUGATTI VEYRON pe difuzor ca sa am de ce sa ma pis pe mine de rîs !!!!
04 iun 2014, 07:52
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Nu inteleg, ce legatura are sunetul artificial din difuzoare cu pietonii???
04 iun 2014, 11:04
+2
2947 comentarii 2978 puncte
pai are legatura deoarece pietonii nu se uita ci AUD ! Sînt obisnuiti de zeci de ani cu sunetul motoarelor. La o electrica sau hibrida nu se aude nimic si se trezesc brusc cu masina în fata nasului deoarece o ignora = POSIBILITATI DE ACCIDENTE GRAVE. Uita-te la tembelii cu SMARTPHONE ca umbla pe strada ca niste roboti si-ti sar în fata masinii ca nu realizeaza nici urletul unui motor darmite la o electrica sau hibrida. :-) ))) În situatia asta, pt. a evita accidente datorita LINISTII APROAPE DEPLINE, se adopta metoda sunetului MP3 amplificat, pt. TOT PROSTUL cu smartphone absent de realitate. :-) ))) PS dupa ce-mi primesc i8-ul, îi pun HORNBLASTERS asa ca sa ma auda cînd îi claxonez :-) ))))) http://www.youtube.com/watch?v=Ib1ZN92jbWc
04 iun 2014, 11:22
-1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Te intrebasem pentru ca sunetul din difuzoare il aud doar ocupantii locurilor din masina, pietonii n-au nici o treaba cu ce asculti tu in masina....
04 iun 2014, 13:44
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Nu stiu daca-l aud numai ocupanti. i8 de ex. are un difuzor exterior cu volum reglabil de-l poate auzi tot cartierul. Eu de legea asta idiotica stiu ca acum vreo 2 ani au comentat-o la stirile RTL de-i bufnise rîsul si pe crainicii TV :-) )))) Mie cel putin mi se pare pur si simplu idiotic asa ceva si daca ar fi dupa mine asi desfiinta tîmpenia asta. Cînd îmi primesc masina, am sa vorbesc cu cei de la BMW sa vedem daca pot desfiinta difuzorul exterior ca mie nu-mi trebuie. Daca mi se lasa la... "SOUND" iau Camaro-ul lui fiu-meu sau TransAm-ul meu si am "SOUND" de ma satur.
04 iun 2014, 16:08
-1
330 comentarii 167 puncte
Hai sa fim realisti, oricat de impresionant ar parea, SLS-ul ala a fost departe de a fi un succes.Nu stiu carei piete este destinat si care este treaba cu el.Vorbeam de supercar, deci oricum nu isi are rostul, SLS nu este nici pe departe un supercar, ci un GT de lux. Respect BMW pentru initiativa, o masina revolutionara care va avea un real succes dupa cum vad eu lucrurile in momentul de fata, desi pretul este cam exagerat.Oricum nu inteleg rolul articolului, ati vrut sa comparati probabil trei masini care au preturi apropiate, pentru ca i8 nu are treaba cu nici una din cele doua masini, sunt alta mancare de peste, este doar o masina sport hybrida.Era mai relevanta o comparatie cu Tesla Model S. In orice caz, dintre Mercedes, Bmw, Audi, Porsche, singurul de aici care stie sa faca un supercar adevarat, pursange, cu o reala experienta in domeniu, este Porsche.Dincolo de etichetele pe care au unii tendinta sa le puna, ca toate arata la fel ca alea din 64, ca sunt pentru puristi, ca sunt pentru batrani milionari excentrici. Adevarul este ca sunt masini exclusiviste extraordinare, facute cu exagerat de mare atentie la detalii, cu o inginerie fantastica.Parerea mea este ca sunt facute la mare arta si chiar merita toti banii.Dintre cei 4 enumerati mai sus, nici BMW , nici Mercedes, si nici Audi nu au facut si nu o sa faca vreodata un supercar adevarat cum au facut cei de la Porsche, ci o sa faca mereu masini din astea exclusiviste, in ambalaj de supercar.
04 iun 2014, 12:13
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Nu sunt fan bmw, dar din cele 3 am ales bmw-ul (dar nu petru ca l-as cumpara daca as avea bani), ci pentru designul interior cat si cel exterior. Multe modele de bmw au interior patratos, dar interiorul noului i8 e superb! E mai fain designul acestui bmw fata de r8 si acel porsche.
03 iun 2014, 19:04
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Intru aici si comentez ca un fost fan BMW !In ultima perioada l;ucrurile sau schimbat din RAU in tot mai RAU pentru BMW...!Si anume, brand-ul BMW nu mai este de mult tim pce a fost odata , divizia Motorsport scoate doar niste corcituri pe banda rulanta cu motoare folosite in comun,iar apoi pun pe ele embleme diferite ///M .... ( M3,M4,M5,M6 etc...) !Mai nou dupa ce ca X6 era si este o masina urata dupa orice standard , au scos X4 ! (un autovehicul fara nici un scop sau incadrare) ce seamana cu un bocanc si dauneaza grav retinei prin uratenia sa ! ps:Acest i8 este oarecum incadrad in patura inferioara supercarurilor ( ca si performante dinamice), cu un design interior/exterior foarte reusit si cu o tehnologie de invidiat ! Dar acum ... SINCER CINE ar platii o suma de 126.000 fara taxe pe o masina a carei tehnologie inca nu este prea testata si nu se stie cat de rezistenta este in timp, pentru un consum de carburant care mai mult ca sigur este cu 2-3 litrii mai mare decat ce declara fabrica , in timp ce in aceiasi bani poti achizitiona o sportiva autentica clasica ca Porsche 991(911)! La 126.000 acest i8 m-i se pare un lucru mult prea "complicat" si pentru acel consum ceva mai scazut "risti" putin pe partea de fiabilitate! ( parerea mea) Iar una peste alta acest i8 NU este o masina supersport autentica cum se astepta ... sau renasterea iconic-ului ///M1 nici pe departe! ps2: Am votat Porsche din cele 3 masini !
03 iun 2014, 19:38
-1
25 comentarii 80 puncte
Nissan GTR in aceeasi bani zic...
03 iun 2014, 19:57
+2
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
clar mai bine cumperi un gt-r,911 sau orice masina cu un motor adevarat nu chestia aia in 3 pistoane
03 iun 2014, 21:58
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
mmmmm desi bmw-ul arata superb, acel audi are ceva ce pt mine personal este cel mai important lucru la o masina... motor v8. si dak as avea banii necesari, pt oricare dintre cele de mai sus... mi-as cumpara un slr la mana a2a cu vreo 150000-200000 de euro si m-as pisa pe lume si pe aerul de-l resira :))))
03 iun 2014, 20:26
0
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
un singur lucru nu pot accepta la i8 - motorul in 3 pistoane,pot trece peste faptul ca e hibrid,dar motorul ala nu are ce cauta aici.daca puneau un L6 era perfecta masina,dar asa lasa mult de dorit...
03 iun 2014, 21:56
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Da de ce n-are ce cauta un DI în 3 cilindri acolo? Ce argumente ai avea? Mentalitati învechite de purist care nu poate trai fara V6 sau V8 ? BMW i8 este un coupe hibrid de toata ziua si nu un supercar aberant cu 12 cilindri ce consuma cît trei fadrome asa cum face Ferrari. O masina ca BMW i8 ce-mi da 231 CP, V max pe undeva pe la 250 km/h, un consum mixt de 2,5 litri / 100 km rulati (de lista), poate din partea mea sa fie si monocilindru cu un singur piston ca.......MOTORETA MOBRA ca ma pis pe ele de motoare termice cu o colectie întreaga de cilindri si ma pis si pe mentalitatile de purist învechite :-) )))) Daca vreau V6 sau mai bine zis V8 cu sound de manînca pamîntu îmi iau un muscle american si-l tunez pîna plînge !
03 iun 2014, 23:59
-1
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
daca sa consideri un motor in 3 pistoane neadecvat unei masini care se vrea supercar inseamna purist invechit atunci da,sunt foarte invechit.am zis ca era perfecta cu un L6+sistemul hibrid,un L4 era si el bun,dar nu L3. pe langa asta mai trebuie adaugat faptul ca nu sunt deloc de acord cu tendintele acutale de donwsizing,cat mai putine pistoane cat mai multi bari in turbine hibridele le accept acolo unde e cazul.L3 asta era bun pe seria 1 sau seria 2 active tourer,nu pe o masina cu design pur sportiv.si se pot face si hibride cu motor termic mare,spre exeplu lexus ls600h unde motorul termic e v8
04 iun 2014, 13:04
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Scuze dar de unde ai scos-o pe asta cu.... "SE VREA SUPERCAR" ? N-a spus nimeni asa ceva. i8 e un COUPE SPORTIV, foarte inovativ si e HIBRID, si nimic mai mult. i8 nu este si nu va fi si nici nu se vrea a fi supercar in veci nici daca ne mai nastem o data. Idiotenia asta cu... "SUPERCAR" o scot unii care viseaza la i8 dar n-au bani nici de Logan excesindusi exprimarile datorita visurilor lor care pt. ei datorita imprejurarilor si standurilor lor de viata ramin irealizabile. Da! Hibride cu motoare mari se pot face incepind cu "muscle" pina la supercar. Avem si dovada de supercar hibrid "La'Ferrari". Nici nu contest asa ceva dar rentabilitatea lor este cu mult diminuata. La hibridele rentabile se cauta de a trece motorul termic într-un rol secundar punînd prioritatea pe motorul electric si nu invers. Oricum, pe viitor vom avea tot mai multe hibride in diferite combinatii dar nu vor fi in veci supercaruri chiar daca pretul lor sare de 100.000 EURO datorita materialului din care sint facute. Pun pariu cu tine pe ce vrei tu ca daca i8 n-ar fi facut din fibra de carbon ci din tabla normala, in veci n-ar costa 126.000 EURO ci poate ar fi pe undeva pe la 75.000 sau 85.000 EURO si nici dra** nu l-ar mai numi supercar. PS Ia un CADILLAC ELDORADO din 1962 (OLDTIMER), punei sistemul electric si bateriile de la PRIUS în paralel cu V8 pe EDELBROCK sau HOLLEY original din '62 si ai un HIBRID ÎN RETRO STYLE dar cu ce te ajuta daca termicul din 1962 îti consuma 32 litri / 100 km rulati la încarcatul bateriilor?
07 iun 2014, 23:05
0
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
fara suparare dar si 70 000 mi se pare mult pt o masina in 3 pistoane fie ea turbo + electric cu 300+ cai iar faza cu supercar de unde o iau....pai cam peste tot pe unde aud de i8 vad langa el lipit termenul supercar.sincer nu il consider asa ceva,si eu il consider un coupe sportiv,dar iar trebuie sa precizez ca nu prea vad locul unui motor L3 aici.combinatia asta era buna pe o masina normala gen un fel de prius dar nu pe una sportiva,puteau sa combine electricul cu motorul de pe 328i de ex si scapau de multe discutii
08 iun 2014, 16:37
+2
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
si inca o chestie,asina costa peste 100 000 euro,cei care isi permit sa o cumpere chiar crezi ca se mai uita la consu,?:))) autonomie da,poate,chiar daca nici asta nu e un termen relevant cand vine vorba de un supercar
04 iun 2014, 13:07
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
+1 tibi_geo ! Ai perfecta dreptate in tot ceea ce spui !
04 iun 2014, 17:34
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Da te-ai gîndit oare ca cine da 100.000 EURO pe o masina se mai uita si la alt ceva si nu numai la consum? Poate se uita la materialele din care e facuta, fibra de carbon si aluminiu, poate se gîndesc putin ca vor LINISTE cînd circula cu o masina, poate se gîndesc la sistemul de transmisie si ideile INOVATIVE bagate în masina asta, le place sa aibe confort si sport în una, sa aibe FARURI PE LASER si multe altele. Nu înteleg ce tot aveti voi cu CONSUMUL unei masini? Parca ati fi PARANOICI. Chiar daca consumul de lista la i8 e de 2,5 litri / 100 km, îti garantez ca daca o iau pe autostrada si o calc asa serios pîna începe sa plînga ca suge de o gasesc dracii. 2,5 litri / 100 km, E TEORIE DE ADORMIT BEBELUSI si chiestia asta ti-o garantez. Stai sa-l primesc pe al meu, sa trec cu el prin iarna 2014 - 2015 si atunci am sa-ti spun cît consuma un i8 în mod real, ce face iarna pe polei mîzga si zapada si cum se comporta "LA JERMANIA" în tara lui NO SPEED LIMIT si daca am timp poate vin cu el în concediu la Resita în 2015 sa vedem ce face cînd traversez europa, cît îmi consuma pe traseul Düsseldorf - Resita.
04 iun 2014, 18:07
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Exact asta spuneam si eu mai sus, pretul este exorbitant, avand in vedere ca un Mitsubishi Lancer FQ 400 este la jumatate de pret si are acelasi performante dinamice pe hartie (unele chiar mai bune). Nu zic ca nu o fi facut acest i8 din nu stiu ce materiale, dar pentru informatia lui CyberCSX, noile masini au partile predispuse la rigina facute din fibra de sticla. Eu am o amarate de Skoda (amarata fata de masinile aduse in discutie in acest articol) si am aripi din fibra de sticla, deci treaba cu vai rigineste in 4-5 ani este aberanta.
09 iun 2014, 13:45
0
2947 comentarii 2978 puncte
BMW i8 deoarece: 1 - Are un pret accesibil 2 - Impozitul anual (în Germania) este de 30 EURO 3 - În oras merg pe curent si nu trebuie sa chinui sute de CP din intersectie în intersectie în timp ce ma tîrasc bara la bara cu viteza unei trotinete arzînd gazul (benzina) de pomana în rush hour. 4 - Are un design mai deosebit cu personalitate ce iese în evidenta 5 - Pt. ca mi-am cumparat unul (va fi livrat în toamna 2014)
03 iun 2014, 21:57
+2
ven
530 comentarii 1515 puncte
Bine gandit si iti respect decizia non-egoista; fata de mentalitatea "ma pis pe el de aer respirat ca eu vreau v8/v12". Atat spun! Succes in lupta contra apneei si astmului (asta in cazurile fericite) pentru copiii vostri.
04 iun 2014, 09:54
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Ceea ce fac eu e defapt ILOGIC la prima vedere ! Sa sti ca si eu sînt adeptul V8, am circulat 20 de ani cu V8 si voi mai circula, mi-am cîstigat existenta ani de zile cu comercializarea si reparatia masinilor V8 (99,9% numai americane) dar pt. oras de frecat menta de colo - colo, e ideala o hibrida din asta . Tot asa de bine puteam sa apelez la o Toyota Jaris care e cu mult mai ieftina dar nu e genul meu, nu e masina care sa ma încînte si nici nu e un coupe sportiv ci o coaja de nuca pt. familiute iar eu ca holtei fericit divortat cu copii majori ce sînt la casele lor (fiul are 32 de ani si fica 27 de ani), nu am nevoie de asa ceva. :-) ))) La mine în masina, singura fiinta vie ce ia loc lînga mine pe scaunul din dreapta e un catelus Yorkie si nimic mai mult :-) )))
04 iun 2014, 10:58
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
1. Argumentul cu pretul accesibil cam pica, la juma de pret iti cumperi Mitshubishi Lancer Evo FQ400, care are 400 de cai si 540 Nm cuplu si suta in sub 4 secunde (mai exact 3.8); 2. Impozitul anual la un motor 2.0 nu e o avere in plus; 3. Daca dai 120000 de euro pe o masina nu ai voie sa te plangi de consum (doar sa nu fie astronomic gen 50-60 litri la suta); 4. Designul este subiectiv, si mie imi place masina la nebunie din fata dar spatele il detest; 5. Sa il stapanesti sanatos.
05 iun 2014, 23:40
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Cnd am spus PRET ACCESIBIL nu m-am rezumat numai la consum. În fond ma pis pe el de consum deoarece la ora actuala umblu cu americana V8 din 1989 cu motor modificat la 475 CP si consumul în sine prea putin ma intereseaza. M-am orientat la materialele din ce e construita. Aici nu ai deaface cu TABLA ORDINARA tratata prin zincare sau galvanizare ca la restul ci ai deaface cu ALUMINIU SI FIBRA DE CARBON iar asta are pretul ei. Fibra de carbon este la ora actuala cel mai scump material în industria auto. Cred ca daca Dacia ar fabrica un Logan din fibra de carbon si aluminiu, ar fi la fel de scump ca un BMW i8. La BMW i8 nu trebuie dupa 3 - 5 ani sa-ti fie frica ca ti-o manînca rugina pe la aripi sau naiba mai stie pe unde, nu trebuie sa te bagi sub ea s-o antifonezi sau sa cîrpacesti besici de rugina nici dupa 20 de ani daca e la o adica. De felul în care e construit, cu cocpit tip carlinga de siguranta pt. pasageri, nu cred ca trebuie sa mai vorbesc. Sînt destule videouri pe net care explica caroseria si momentan este singura masina unde se aplica acest principiu de siguranta pasiva. Practic este un principiu nou unde se folosesc doua componente complet diferite. Pt. mine asta si este motivul de baza de ce am ales i8. N-am chief peste 5 ani sa curat rugina de prin aripi sau sa stau pe sub ea cu sprayul de bitumlac, sa-mi fie frica ca începe sa putrzeasca de rugina. cu asta pot circula iarna pe mîzga si apa cu sare fara sa-mi fac griji.
06 iun 2014, 22:37
+1
andreirosca
6 comentarii 13 puncte
dupa parerea mea designul porsche pare un pic cam invechit
03 iun 2014, 22:53
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Nu e învechit ci FOARTE învechit. De 50 de ani o tine una si buna cu aceasi forma plictisitoare de BROASCA. Primul Porsche 911 cu design-ul asta a aparut în 1963. Cred ca ar fi cazul sa scoata naibi ceva nou ca la un design asa plictisitor si vechi, de adorm nu numai bebelusii ci si pensionarii. Cred ca astia de la Porsche (ca si cei de la VW) sînt obsedati de broaste si li s-o terminat inspiratia :-) )))
03 iun 2014, 23:36
-1
1298 comentarii 3108 puncte
Eu sunt de alta parere...eu admir aceasta marca pt ca nu si-a schimbat designul , linia si inca isi vinde masinile foarte bine...este mare lucru sa ramai lafel ..cum erai odata si sa fi in top ....mare lucru ...nu ca BMW si altii care faceau candva ceva...iar acum fac tot felu de prostii dastea cu un design de tot rahatul....apreciez foarte mult faptu ca au aceleasi linii masinile lor ..si au succes , inseamna ca oamenii din cate obs ...apreciaza asta...si place publicului ...deci e ok ..pt ca daca nu era ok schimbau chestia asta...dar le merge ...deci ...ganditi-va bine...ma rog asta e doar parerea mea...tot respectu baieti , o zi buna !
04 iun 2014, 00:02
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Chiestie de gust. Ei au pastrat designul la 911 dar au mai avut si alte specimene. singurul de la Porsche care mi-a placut (si am si posedat unul o perioada de timp) a fost 928. BMW merge cu timpul deoarece acceseaza alta clientela. Porsche e de regula pt. puristi iar BMW pt. largul public si e bine asa. În ceea ce priveste BMW, ti-am mai spus în alta parte, sînt 3 tipuri de BMW care îmi plac cu adevarat. BMW 2800 Spicup concept, M1 si i8. Restul...................... iar Audi nu e genul meu. Cel putin ce produc actualmente, dezignul aplicat e........... infantil de oribil. Parca ar avea toate caloriferul din camera de zi în bot pe post de radiator. Asta e ! N-avem toti aceleasi gusturi. Eu sînt adeptul coupeurilor cu 2 usi, joase si ascutite în bot unde nu se vede mai nimic din masca radiatorului, de preferinta sa nu aibe deloc asa ceva.
04 iun 2014, 00:24
+1
2947 comentarii 2978 puncte
PS Cînd eram copil, asa pe la 14 ani, visam la LANCIA STRATOS :-) )))) http://hdwallpaper.freehdw.com/0009/cars_other_bertone-lancia-stratos-zero-concept_81013.jpg O visam si noaptea-n somn :-) )))))
04 iun 2014, 00:33
-2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
da domne', nimic de spus.... ai perfecta dreptate. dar nu poti scoate o asemenea masina si sa te astepti sa aibe succes in generatia asta, pt ca avem in productie masini cu motoare in v, masini care vin cumparate de oameni care nu se uita la pretul benzinei si nici nu-i intereseaza ca se topesc calotele si mor pinguinii si focile inecate in mare. masinile astea vor avea o sans cand o sa dea copii nostrii de cartnet, nu ingeneratia asta care are la dispozitie motoare cu carisma si personalitate, sunet si putere de 3 ori mai mult, au gresit era. dar mie personal imi place cum arata si sunt constient ca asta e viitorul, dar 3 cilindri? "water fac f.o.c.a."?!puteau sa mai puna unu si sa aibe macar un sunet cunoscut urechilor... desi am vazut oameni cu 2 i3 in fata casei si nu glumesc, tind sa cred ca asta si-a intrecut atributia de masina economica, sau mai bine zis, a gresit principiul....
04 iun 2014, 01:24
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Sa nu uitam ca sistemul hibrid este în era pioneratului, faza de început si s-a nascut datorita autonomiei reduse si infrastructura aproape inexistenta a masinilor electrice. Ce urmeaza, nu stie nimeni dar fi constient ca asa cum evolueaza elementele de stocare a energiei electrice, paralel vor deveni motoarele clasice termice tot mai mici si vor avea un rol tot mai secundar de a încarca bateriile si nimic mai mult. Pîna la urma o sa ai în masina un monocilindru ca la MOPEDS ce învîrte alternatorul / dinamul si nimic mai mult sau poate vor dispare definitiv. Îmi aduc aminte primele masini electrice aveau baterii clasice grele de se îndoia sasiul si acum? Acum sînt bateriile ca la notebook si tehnologia nu sta pe loc. În Germania de ex. se testeaza de un car de vreme masina cu apa. Nu m-am ocupat cu studiul principiului de functionare dar între timp e plin de autobuze în transportul în comun care functioneaza astfel. Sînt defapt electrice si prin electroliza cu apa se produce energie electrica cu care se încarca bateriile iar pe esapament iese abur curat. Daca pui un pahar la esapament si aduni apa condensata, e apa curata de poti s-o bei. Cînd sistemul asta va fi aplicat în mod compatibil si pe turisme, poti sa te pisi pe el motor termic ca asta îi va fi sfîrsitul.
04 iun 2014, 09:43
0
21 comentarii 17 puncte
La i8 poate supercar e putin fortat termenul da na la 4.4 sec suta cum sa-i zici? Voi tot ii dati ca e de 1.5 parca ar fi 1.5dci. La design imi place linia adoptata de bmw de cand a inceput seria F ia i8 nu-ti place doar daca esti hater. Primele R8-uri de la audi erau mai frumoase (a fostprimul audi care mi-a placut fara nici o rezerva).
04 iun 2014, 09:35
+5
2947 comentarii 2978 puncte
1,5 deoarece e un motor de 1,5 litri (1500 cmc), motor D.I. (DIRECT INJECTION) - 3 cilindri cu 4 ventile per cilindru si are 231 CP la 5800 ture / min. Vezi fisa tehnica pe siteul BMW: http://www.bmw.com/com/de/newvehicles/i/i8/2013/showroom/technical_data.html
04 iun 2014, 09:51
-2
6 comentarii 4 puncte
Sincer,as alege BMW-ul.Din punctul meu de vedere,atat design-ul futurist,cat si performantele,in aduc pe locul 1 intre aceste masini.Ar mai fii de luat in calcul si consumul de carburant care este mic,comparativ cu celelalte 2 masini.
04 iun 2014, 12:37
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Ar trebui sa te gîndesti si la materialul din ce e facut. Cam 70% (daca nu ma însel) FIBRA DE CARBON - cel mai scump si cel mai modern material din industria auto si 30% Aluminiu. Are cea mai usoara caroserie comparativ cu celelalte doua.
07 iun 2014, 18:16
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »