Top 15 masini americane Muscle-Cars, incredibil de puternice Top 10 7 Iulie Top 15 masini americane Muscle-Cars, incredibil de puternice
Toate comentariile (30):
naic
24 comentarii 59 puncte
Acum exista si Chevrolet Chevelle care ajung si la 900 hp. Oricum la vremea lor (1970 sa ai un motor de 7.4 L cu 500 hp) era ceva destul de impresionant.
07 iul 2014, 17:07
+8
2947 comentarii 2978 puncte
De ce se întîmpla de vreo 6 ani în SUA nu cred ca mai are rost sa comentam. De cînd s-a reînviat Camaro, Charger ,Mustang, a pornit în SUA un val de tuning special unde se iau masinile vechi cu traditie si se pune pe ele tehnologie noua de ultima ora cu tot tacîmul, chargere cu + 1500 CP si multe altele. Cînd esti acolo pe autostrada si vezi ca pe stînga îti apare în oglinda un Mustang din 1969 e recomandabil sa-i faci loc deoarece e numai aspectul din 1969 ca sub capota e GT 500 din 2012 iar la un Chevrolet Chevelle regasesti sub capota tehnologia CAMARO SS (SUPER SPORT) din 2013 etc. :-) ))) E ca si cînd ai lua o Dacia 1300 si ai pune pe ea tehnologia de LOGAN 1.6 16V cu 105 CP tunat în extrem cu tot pachetul electronic inclusiv sau o Skoda MB 1000 cu motor de Porsche 911 :-) ))) E cel mai admirabil si util tuning. LUP actual în PIELE DE OAIE nostanlgica = PERFECT !
07 iul 2014, 17:54
+7
464 comentarii -309 puncte
Sa vina ăia de la articolul Charger HELLCAT sa spuna vreo 2-3 cuvinte...
08 iul 2014, 11:58
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Nu zi de doua ori !!!! :-) )))) Imediat îti auzi ca LOGAN-U SUPERCAR (MUZDANG-u DE MIOVENI) bate tot si noi sîntem prosti :-) )))))
08 iul 2014, 14:08
+2
464 comentarii -309 puncte
Dar cred ca au uitat sa pomenească de o mașina stranie.... e vorba de Buick GNX din anul 1987..... Mașina asta era dotata cu un V6 3.8 SFI Turbo...prelucrat de cei de la McLaren... Avea 276 cai putere și 488Nm.....cu toate astea , la o masa de circa 1600kg, rear-wheel-drive, GNX trecea sfertu de mila in 13,5 secunde ( cît un G63 AMG actual) , iar aprintul 0-100km/h îl facea in 4.8 secunde........păi Mercedes A45 AMG [1555kg / 360CP / 450Nm și 4x4 ] face 0-100 in 4,6 secunde......oare nu avea GNX ceva peste 300CP ?? Repet...oficial are 276CP ...și în teste sprintul 0-100 era sub 5 secunde...
08 iul 2014, 14:42
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Eh........... sînt mult mai multe. Daca ar fi sa le enumeri pe toate, ar trebui sa scri o carte :-) PS Ce ma amuza pe mine e alta treaba: Societatea noastra moderna, comparativ cu deceniile trecute, chit ca pretul combustibilului practic e triplat, contingentul de masini si el sa triplat, traim într-o societate ce sta la un pas de infarctul rutier, se merge bara la bara cu 20 km/h dar toti urla dupa sute de cai putere si 300 - 500 CP e ca pe vremuri 150 CP, practic insuficient :-) )))) Cîteodata chiar ca ma întreb unde-i logica speciei umane :-) )))
08 iul 2014, 23:39
+3
464 comentarii -309 puncte
Și asta e corect. Vezi ca sunt mulți, care au mașini ceva mai simple, dar viseaza sa aiba ceva de genu 700-800-900 cai putere. Și asta pana in momentu cind au ocazia sa se urce in ceva 400+ CP - 500+ CP și iși dau seama ca nu le mai trebuie putere.....DEȘI...unii se incep a obișnui cu 0-100 în 4 secunde și vor mai mult......mă rog...unii participa la curse... Eu, spre ex , sunt de parerea că ăstia care-si cumpara masini foarte puternica sa aiba obligatoriu un curs trecut de șofaj profesional...mie mi-ar fi teama sa ma urc la vreun Camaro ZL1 sau actualul Challenger Hellcat sau Viper sau Vette sau orice masina cu peste 400-500 CP și sa apăs pină-n podea.. PS: am auzit ca in Romania este un cumparator de LaFerrari.
09 iul 2014, 00:23
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Ca sa vezi ironia soartei: În România umblam cu o Dacia 1300 din 1976 si nu aveam nevoie de demaraje rapide. De ce ? Simplu! În România acelor vremuri abea erau masini pe strada. Pe nimeni nu interesa sa dispara repede de la un semafor (semafoare care de regula nu functionau datorita economiei de energie ceausiste) si nici nu interesa pe nimeni sa descongestioneze o interdectie în cîteva secunde si nici benzi de accelerare la intrari pe autostrada nu existau. Ei bine, cînd am venit în Germania s-au schimbat treburile. Aici, la traficul infernal unde trebuie sa te integrezi în fluxul traficului, unde ai un paienjenis nebunesc de autostrazi, cu o Dacia 1300 standard esti FIUL PLOII si am ajuns la concluzia ca 136 CP cît a avut prima mea masina aici, un Audi 100 / 5-E nu îmi sînt suficienti. Cu timpul am urcat pîna la 475 CP si în cele din urma ceva peste 500 CP daca tin cont de Camaro SS a lui fiu-meu din 2012. La intrarile pe autostrada, la depasiri în pante pe autostrada, ai o rezerva de putere fantastica de care garantat nu vrei sa te lipsesti, chit ca nu participi la nici un fel de curse. Daca de ex. merg pe A3 între FRAKNFURT sie WIESBADEN unde panta pe autostrada e asa înclinata de zici ca urci transfagarasanul, cu o Dacie esti fiu ploii, te trezesti cu coloana dupa tine în timp ce bate acu la 160 km/h si chit ca schimbi în treapta inferioara ai senzatia ca tinde sa moara motoru, simti ca masina îsi ajunge limitele. La TransAm sau la Camaro, nici nu simte. Putintica talpa si zici ca esti pe o catapulta chit ca urci o panta de 10% + iar farurile celor din spate ramîn în urma si se fac tot mai mici :-) ))))) În oras............... mai ales în RUSH HOUR.......... esti fiu ploii si cu Twizzy darmite cu 500 CP :-) )))) PS Acel cumparator de LaFerrari precis o fi ales vreo versiune OFF ROAD :-) )))))
09 iul 2014, 02:09
+1
bizkuite
111 comentarii 217 puncte
Un Camaro '69, e tot ce mi-as dori...
07 iul 2014, 17:26
+9
1298 comentarii 3108 puncte
Ce masini au facut si nebunii astia odata ...pff...niste clasice , care nu vor muri niciodata...cand vom fi inconjurati numai de electrice si nu se va mai putea circula cu cele de astazi , probabil nu noi , dar alte generatii , se vor uita pe poze sau videoclipuri si vor ramane surprinsi placut de sunetul demential al motorului , al evacuarii , mirosul de cauciuc ars ....si nu vor sti niciodata feeling-ul conducerii a asa ceva...stiu fac rau naturii , dar astea nu se vor compara niciodata cu eu stiu ce dracie electrica :) .....app , foarte frumos articol !
07 iul 2014, 17:41
+18
NTeodor
583 comentarii 561 puncte
Plymouth Hemi Cuda.....favorita mea.....
07 iul 2014, 17:49
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2947 comentarii 2978 puncte
PS De ce negative? Numai pt. ca exemplarul e facut WCC? SÎNTETI RIDICOLI !!!!
08 iul 2014, 00:52
+1
13 comentarii 16 puncte
Eu as prefera mai mult un monstru de la NRE :D
08 iul 2014, 09:07
0
2947 comentarii 2978 puncte
Si Overhaulin' sau amicul meu Richard de la GAS MONKEY GARAGE face treaba buna. WCC si-a facut în europa reputatie proasta datorita aberatiei Pimp my ride de pe M-TV unde montau plasme aberante pe sub masini :-) )))) Ître timp si-au bagat mintile-n cap si au terminat cu aberatiile pt. bebelusi chiar daca din cînd în cînd mai întrec masura. În fond fac si ei ca ceilalti un show tv si fara "action aberativ" nu functioneaza asa cum ar trebui. trebuie diferentiat. Si Richard de la Gas Monkey Garage face episoadele FAST'N LOUD dar ramîne cu picioarele pe pamînt si-si mentine calitatea lucrarilor.
08 iul 2014, 14:14
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Hemi Cuda si Mustang Boss favoritele
07 iul 2014, 19:10
+3
Senpai
53 comentarii 169 puncte
American Dream...
07 iul 2014, 21:05
+5
Maniak22
306 comentarii 142 puncte
Si cand ma gandeam ca pe langa E12-le 528i care il am mi-ar place o clasica gen Dacia 1300 restaurata imi vine sa le dau foc la vise si sa vand tot ca sa imi iau un muscle car :))
07 iul 2014, 21:26
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
As lua-o pe oricare, fara sa ma gandesc mult. Fiecare este o parte din istoria auto si fiecare ne-a lasat o mostenire de neegalat. Unul din cele mai frumoase editoriale pe teme auto de pe acest site. Tot asa.
07 iul 2014, 21:37
+3
v12
v12
126 comentarii 175 puncte
Cel mai bun post/articol din ultima vreme ! (parerea mea acum, luati-o ca atare)
08 iul 2014, 15:38
+16
1014 comentarii 1115 puncte
Mi se pare mie sau lipseste Dodge challenger 1970 ???
10 iul 2014, 11:44
+2
464 comentarii -309 puncte
Challenger R/T 1970 avea acelasi motor care sta pe Plymouth HEMI Cuda / Dodge Charger / Dodge Dart --- adica "Elefantul"
10 iul 2014, 11:55
+1
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
stiti ce imi spune mie articolul asta? ca pe langa niste muscle fenomenale, americanii erau totusi in stare sa faca si motoare aspirate cu puteri litrice ridicate. sa fi picat un mit?
11 iul 2014, 18:01
+2
464 comentarii -309 puncte
Puterea litrica este un terment fara sens. Asta tine de "cum vrea inginerul" sa faca motorul , nu de "capacitatea sau incapacitatea" lui de a "scoate " cai. Tare greu anunge asta la voi... Iar pentru cei care au efect intirziat: Mercedes Benz S65 AMG are V12 6.0 Bi-Turbo de 630CP Mercedes Benz SLS AMG Black Series are V8 natural aspirat de 6,2 litri care face 631CP. O sa va mirati... Cum adica la acelasi volum practic, cu 2 turbosuflante si face aceeasi putere?? Dar ce naiba fac turbinele alea? Aici e toata chestia....S65 AMG face un cuplu de 1000Nm, Black Series are doar 635Nm... Sa speram ca nu mai pomeneste nimeni de prostia asta de "multi cai din putini litri".. Ce folos frate ca un Ferrari 458 Italia Speciale care NICI 1500kg nu are , crapa 19 litri la suta urban cu un motor de 4,5 litri V8 de aproape 600CP --- crapa cit un Viper cu volum 8,4 si 1556kg. FIINDCA SE SCREME LA *****' LA 9000RPM !!!
12 iul 2014, 00:38
0
140 comentarii 225 puncte
caii sunt dati de cuplu.Un motor de 150cai si 700nm cuplu e mai puternic decat unu de 300 de cai si 300 cuplu. cuplu xrpm /5252 = caii putere < asta e forumula.Caii sunt pentru Top Gear si vanzari.
26 feb 2015, 11:14
+1
464 comentarii -309 puncte
Exact.
19 apr 2015, 20:30
0
cata_mcd
61 comentarii 143 puncte
Un model demn de acest articol este si 1963 Pontiac Catalina "Swiss Cheese",predecesorul lui GTO.Fabricat in doar 14 exemplare,avea un motor de 421 c.i. si un sasiu foarte usor datorita numeroaselor gauri date in sasuu(de aici si denumirea).Un exemplar se vinde azi cu 530 Mii dolari.
07 apr 2015, 23:00
+1
Atma
68 comentarii 120 puncte
Ati uitat probabil unul dintre cele mai tari muscle car ever si unul dintre cele mai valoroase la ora actuala: Mercury Cougar Eliminator (modelul din 69) ! Din modelul Mercury Cougar Eliminator(R)mai exista doar 3 exemplare !
08 apr 2015, 13:51
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »