Masina second-hand a saptamanii: Volkswagen Golf Mk 4 (1997-2006) Ghidul soferului 10 Iulie Masina second-hand a saptamanii: Volkswagen Golf Mk 4 (1997-2006)
Toate comentariile (23):
rosia_mecanica
655 comentarii 1516 puncte
ce faine pot fi articolele astea!
10 iul 2014, 15:05
+24
JDV
JDV
283 comentarii 637 puncte
Design demodat la Golf 4? Sincer, daca ar scoate exact caroseria asta pe piata, si ar spune ca e noua...s-ar vinde la fel de bine ca si in 2001. Si nu spun asta pentru ca am una, ca am cumparat din pura intamplare, ci pentru ca asa este.
10 iul 2014, 15:15
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Scrie pe google peugeot 406 coupe, daca nu vezi poza de la avatar. Masina din 1997, un design chiar modern, unele masini nici acum in 2014 nu au design de genul....
10 iul 2014, 19:08
+2
shox
142 comentarii 275 puncte
Nu detin un Golf 4 dar pot spune ca este o masina foarte buna cam din toate punctele de vedere. Mie unul mi se pare cel mai reusit golf de pana acum . PS:Super articole,mai vrem!
10 iul 2014, 18:11
+4
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Golf 4 r32 un sunet best|al!!!
10 iul 2014, 19:17
+2
1 comentarii 2 puncte
Foarte frumos articolul, dar are o mica greseala: la subtitlul 23 de motorizari diferite, scrie asa: "de la 14000 cmc la 3200 cmc". Cand vreodata a avut un Golf MkIV motoare de 14 litri? Poate de 1.4 litri. Oricum, cu sau fara greseala aceea, articolul e foarte bine realizat. Bravo.
10 iul 2014, 20:34
+2
VwV~GLF~
260 comentarii 337 puncte
De fiabile nu pot zice nici da nici nu dar ieftin de intretinut golfurile,mai ales MK 4...dar acord un minus mare golfului 4 cu motorizarea de 1.4 16v ...foarte dezamagitor !!!
10 iul 2014, 21:03
+1
3 comentarii -2 puncte
Un golf 4 cu motorizare 1.9 sdi de 68 cp break a avut tatal meu timp de 5 ani si a fost foarte multumit.Masina nu consuma mai mult de 5.5 litri nici sa o bagi in cel mai aglomerat oras.La drum lung scotea un consum de 5 litri pe canicula cu climatronicul pornit.Fara climatronic lua si 4,5 litri.Iar probleme nu a avut deloc.Un singur dezavantaj, cum era si break si cu doar 68 de caluti iti trebuia jumatate de ora sa depasesti un camion.In rest era perfecta.Acum tatal meu are un golf 5.
10 iul 2014, 21:29
-1
sdfg
22 comentarii 6 puncte
vw golf este ok
10 iul 2014, 21:46
0
Alexznder
24 comentarii 2 puncte
Frumos articol dar in tabelul cu motorizari la sectiunea 1.8 benzina e inclomplet si un pic incurcat : 1.8 1997 - 1999 66 90 1781 4 ACC 1.8 1998 - 2002 77 105 1781 4 - 1.8 1997 - 2005 92 125 1781 4 AGN 1.8 4motion 1998 - 2005 92 125 1781 4 AGN 1.8 T (GTI) 1997 - 2005 110 150 1781 4 AGU 1.8 T GTI (aniversar) 2001 - 2005 132 180 1781 4 AUQ Iar motorul 1.9 TDI de 150 CP cred ca a fost facut tot pana in 2005 ca si 1.8 AUQ, deoarece ambele au echipat versiunea aniversara 25 jahre . PS: Every day i ride my dream (GTI 25 jahre ) ;) .
10 iul 2014, 22:02
+2
74 comentarii 238 puncte
Am avut 5 ani Golf GTI din 2002. Super masina!
10 iul 2014, 22:13
+2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
intr-un golf 4 era sa mor, deci... ma abtin
10 iul 2014, 22:52
-2
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Nu da vina pe masina pentru greselile soferului. Puteai sa fi si intrun tanc, daca gresesti grav rezultatul e acelasi.
11 iul 2014, 10:19
+5
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
din acest motiv nici nu am comentat, doar ca am amintiri urate de cate ori il vad... oricum, nu conduceam eu.
11 iul 2014, 14:08
-1
51 comentarii 78 puncte
Cam trasa de par fraza cu consumul unui TDI care chiar si de 150 cp nu consuma mai mult de 7l/100 km in oras. In traficul cel mai aglomerat am consum mediu cam 10l/100km si asa am avut mereu chiar de cnd am cump masina si avea 4 ani vechime, mergea ca noua. Niciodata nu mi-a consumat mai putin de 7.5 in oras, oricat de liber ar fi fost. In afara da, poate face consum si sub 5 l daca mergi cu 100 km/ora in treapta a 6-a. Singurul meu regret este ca n-am vandut-o inainte de legea asta cu timbrul de mediu pt ca eu am adus masina cnd se platea taxa bazata pe pretul masinii si ce fel de norma de poluare indeplinea, adica acum vreo 9 ani iar acum daca ar fi sa o vand cine o cumpara trebuie sa plateasca taxa de timbru si nu m iau nimic pe ea, asa ca la mine moare. Alte probleme, display-ul de la comp de bord s-a sters de nu mai vad nimic pe el( e cel mare care exista doar la variantele cu navigatie), cd playerul s-a defectat si nu mai citeste discuri chiar daca l-am reparat s-a stricat din nou, vesnica problema VW cu stergatorul lunetei care se blocheaza exact la mijlocul cursei si trebuie schimbat motorasul.
11 iul 2014, 02:03
+2
sandueugeniu
54 comentarii 26 puncte
La stergatorul linetei trebuie schimbati carbunii asa am patit si eu su dupa ce i-am schmbat nu mai am probleme.
14 iul 2014, 20:47
0
56 comentarii 57 puncte
eu cred cu tarie ca nu exista tanar care sa nu fi luat in considerare acest golf ca o posibila prima masina :))) ceea ce pentru mine spune destul de multe... bv vw
11 iul 2014, 08:34
0
19 comentarii 3 puncte
De putin peste un an conduc un VW Bora variant (identic tehnic cu Golf 4 Variant) 1,9 TDI AJM. Am sa va impartasesc experientele mele cu ea, ca sa stiti la ce sa va uitati daca vreti sa cumparati un Golf4/Bora sau alte masini fabricate pe platforma PQ34 (lista completa exista pe net). Masina mea, ca si multe altele, a avut probleme mari de etanseitate. A trebuit sa etansez tot ce facea legatura spre exterior (chedere panouri acces usi, trecere cabluri, cutie filtru polen, garnitura cablu deschidere capota, picior antena, garnituri aerisiri portbagaj, garnituri railing), cu mastic pensulabil sau silicon, dupa caz. Am avut noroc ca nu erau afectate si garniturile stopurilor, dar la multe masini trebuie schimbate. VW a facut economie aici, astfel ca garniturile din cauciuc butilic devin poroase cu timpul. Motorasul de recirculare a avut rotita de antrenare a clapetei rupta, astfel ca am reparat-o folosind adeziv epoxidic (poxilina) si acum functioneaza. Inainte, din cauza inetanseitatilor si fiindca acea clapeta era blocata pe inchis, geamurile se abureau pe timp umed si rece. De asemenea, riscam sa se formeze mucegai in masina, astfel ca a fost necesara o interventie rapida si de amploare pe toate garniturile si pe motoras. O alta mica slabiciune cu urmari mari este traseul spalatorului lunetei. De-a lungul lui sunt plasate racorduri in dreptul conectorilor electrici catre haion. Aceste racorduri picura sau se DESFAC (am patit si asta cu un racord si m-am trezit cu balta de lichid sub mocheta din portbagaj), corodand conectorii si ducand la pierderea conductibilitatii electrice ale firelor afectate si implicit a functiilor electrice de care raspund. Peste racorduri am pus bucati de furtun care stau strans peste ele si astfel nu picura si nu se desfac. Alt punct important este duza spalatorului lunetei si tija asociata ei, care trece prin motoras.
11 iul 2014, 12:17
+1
27 comentarii 15 puncte
La partea cu etanseitatea ai foarte mare dreptate detin o Bora de mai bine de 8 ani si am avut aceleasi probleme si trebuie rezolvate imediat , la o ploaie puternica risti sa iti intre apa pe la chedere in masina :((
11 iul 2014, 13:52
+2
19 comentarii 3 puncte
(continuare) Daca duza se invarte cu stergatorul, ea sau tija sunt rupte si trebuie schimbate. Daca nu, lichidul poate patrunde in motoras (pe care risca sa il arda) si de acolo in yala haionului (a mea din cauya asta a fost gripata de la oxidul rezultat, fiind necesara dezasamblarea, degriparea si gresarea yalei). In rest, sunt masini elegante si fiabile. Sper ca rezumatul meu sa fie util pt voi :-) Drumuri bune, Toni
11 iul 2014, 12:23
+1
27 comentarii 15 puncte
Baieti vedeti ca Jetta (Bora) nu are treba cu Golfu sunt pe acelasi sasiu dar Bora nu e Golf Sedan , Jetta (Bora) e un sedan de clasa mica-medie iar Golfu e hatchback Si vedeti ca mai au si un motor V6 TDI si Golfu si Bora
11 iul 2014, 13:48
-2
sandueugeniu
54 comentarii 26 puncte
Avind in vedere ca detin un Golf 4 de 8ani eu sunt tare multumit de el nu m-a dezamagit pana acum apa nu-mi intra in el decit la chederul de la portbagaj foarte putin si asta de vreo 2 ani dar de masina are 12 ani vechime ce te astepti la ea.Singurul minus pe care il are este ca motorul 2.0 benzina consuma ulei de noua si la fiecare plin de benzina trebuie verificat si completat aprox 50 ml. la mine am auzit ca altele consuma mai mult. In rest in 8 ani de folosinta nu m-au lasat piese majore decit cele uzuale bucse pivoti si citeva relee in rest nici macar ambreiajul nu m-a lasat inca.
14 iul 2014, 00:38
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Destul de interesant felul in care a evoluat model golf de la I la VII ... a fost si este un model de succes al celor de la VW. Imi place foarte mult modelele coupe si cabrio, dar si restul au farmecul lor. Cand privesc ultima poza (cea cu generatiile modelului) , parca sunt concepute pereche (luat in calcul spatele masinii). I este fara sot, II seamana cu III, IV aduce cu V si VI e aproape la fel cu VII. Ma uit la stopuri, la haion, stalpul spate. Asteptam modelul cu nr. VIII
15 iul 2014, 12:20
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »