Novitec Rosso vine cu un nou tuning pentru Ferrari 458 Speciale Masini Tunate 10 Iulie Novitec Rosso vine cu un nou tuning pentru Ferrari 458 Speciale
Toate comentariile (7):
CobraRB
120 comentarii 261 puncte
Foarte agresiv si impresionant!
11 iul 2014, 02:58
0
464 comentarii -309 puncte
572Nm ?? Ahahahaha......cuplu de căruța pentru 636CP.
11 iul 2014, 17:27
-2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Este motor aspirat, tu la ce te astepti ? Stai cu el in ture.
13 iul 2014, 13:34
0
464 comentarii -309 puncte
572HEMI Big Block - V8 natural aspirat , 650CP și 900Nm :) ... Weineck Cobra - V8 natural aspirat , 1100CP și 1750Nm ( e pe carburatoare :D ) Tu crezi că motorul 572 HEMI consumă mai mult decat Ferrari? Poate cu 1-2 litri la suta. Aa da, uitasem : Viper GTS - 640CP și 813Nm. Fuel economy : 12MPG ( adica 19-20 litri la suta urban) - http://www.drivesrt.com/2014/srt-viper/tech-specs/ Acum uite un 458 Italia cît consumă: http://www.fueleconomy.gov/feg/bymodel/2012_Ferrari_458_Italia.shtml - tot 12MPG face :) [ și asta la o masă mai mică decat cea a lui Viper]
13 iul 2014, 15:11
0
464 comentarii -309 puncte
Uite și aici e scris 12MPG pentru 458 Italia , adica exact cît Viper - care e mai ușor și are și un motor mai puternic ( 640CP ) : http://www.autobytel.com/ferrari/458-italia/2012/mpg/ Aici spre ex scrie 13MPG - adica 18 litri la suta : http://autos.msn.com/research/vip/spec_engines.aspx?year=2013&make=Ferrari&model=458&trimid=-1 Cu alte cuvinte motorul sau de "doar" 4,5 litri consuma tot atit cit un V10 8,4 de pe un Viper , cu toate ca trebuie sa traga mai multe kg :) Dar cel mai interesant este consumul unui Lamborghini.... Ia uite-l pe ăsta - Huracan, cu 5,2 litri consuma 18 la sută : http://www.lamborghini.com/en/models/huracan-lp-610-4/technical-specifications/ Dar la Aventador sau Iți pui mîinile in cap. "Vaai, scoate 700 cai doar din 6,5 litri pe cind americanii abia 640 din 8,4" ....ia uite , site-ul oficial scrie că are un consum de 25 litri la sută acest 6,5 litri :D ...( are cu 20kg mai mult decat Viper doar..) : http://www.lamborghini.com/en/models/aventador-lp-700-4/technical-specifications/
13 iul 2014, 15:24
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Ideea este sa ai performante dinamice, multe masini au primit downgrade la cuplu pentru ca nu puteau sa il puna jos. Degeaba ai cuplu mare dc tu rupi aderenta pe roti tot timpul. Iti apreciez pasiunea, dar momentan huracan 458 italia si alte modele sunt mult peste competitia din state.
14 iul 2014, 17:06
+1
464 comentarii -309 puncte
Ai dreptate. Dar ca atare nu e downgrade. Ei micsoreaza cursa pistonului , astfel limitind cuplul dar "urcîndu-l" la o turatie mai mare prin mărirea alezajului - ceea ce le permite instalarea unor supape mai mari ( ca sa respire motoru bine la turatii mari), respectiv motorul de "doar" 4,5 litri volum face undeva 600CP ( adica are o putere mai mare) dar îi scade cuplul maxim. Ei compenseaza cuplul cu cutia de viteze. Iar aici vine și aspectele negative: 1. Motorul se simte cam slab la turatii mici 2. Creste consumul de benzină 3. În treptele superioare ( unde cutia deja trece în overdrive) , la viteze de 280-300 și mai sus, se simte iarasi lipsa de cuplu ( fiindca cutia nu mai ajută). Asta il face incomod de condus zi de zi. - adica ele-s bune doar pentru viteza și turatie mare.
14 iul 2014, 18:18
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »