Masina second-hand a saptamanii: Ford Focus Mk2 (2004-2011) Ghidul soferului 21 Iulie Masina second-hand a saptamanii: Ford Focus Mk2 (2004-2011)
Toate comentariile (21):
1 comentarii 1 puncte
La dezavantaje taxa nu este scumpa . Eu am platit acum 2 luni 411 eur 127co2 filtru de particule euro4.
21 iul 2014, 12:13
+1
31 comentarii 83 puncte
Cea mai mare problema la la dieselul modern este volanta dubla(cel putin la Ford stiu sigur). Tatal meu este mecanic auto si a schimbat cateva kituri la Mondeo 2.0 TDCi(MkIII) si cateva focus 1.8 si 1.6 (ma refer,desigur, la generatia MkII), si ustura destul de tare la buzunar ( am inteles ca in jur de 3000+ lei ), majoritatea proprietarilor preferand sa le puna SH!!!( si asa costa 1000 de lei). Alte probleme aparute la dieseluri Ford ,sunt de ordin general, mai o pompa, mai un injector, mai un turbo (si astea piperate), dar sunt cazuri destul de izolate, si cum a spus si moderatorul am vazut focus diesel cu 400.000km ,fara defectiuni majore si inca mai "tragea" (al unei cunostinte), deci se poate. Oricum, cine va opta pentru un Diesel SH, stie ,in general, "in ce se baga" (daca nu e snob ignorant), intretinerea fiind scumpa, dar avantajele sunt evidente (putere,cuplu,consum). Referitor la benzina,insa, problemele nu sunt atat de apasatoare si costisitoare. In general, apare, faimoasa problema la clapeta de acceleratie (masina tremura la relanti,cu motorul rece,in general, si uneori chiar opreste motorul), problema care se rezolva ,relativ usor ( 1-se curata, 2- se schimba piesa care nu costa o avere noua), ar mai fi problema consumului de ulei, care apare,in general, la motoarele cu 2 axe cu came (16v) (cam 1-2l la schimb/ 7-10.000km). Ati fi surprinsi sa vedeti ca, un Focus 1.6 16v benzina,alimentat cu benzina 95 (cu cutia manuala!) consuma ziua (in aglomeratie), in Bucuresti, cu clima pornita pe 20 de grade in jur de 8-9 L%Km (daca esti calm) si 10-12 L%Km (daca disperi si "dezlantui Urangutanu' " )! Personal, detin o fiesta ,pe benzina 1.2 16v GHIA (97'), si sunt multumit, in 3 ani i-am facut doar reviziile generale (schimbat ulei la 8000km + filtre si alte maruntisuri, bujii,etc,care costa in jur de 200 lei), am schimbat toate articulatiile pe fata (pivoti,bucsi,burdufi planetara,bielete) cu 300 lei , cate 1-1,5 l de ulei completare ,si cam atat. Am si eu p
21 iul 2014, 12:46
+3
31 comentarii 83 puncte
*Am si eu problema cu clapeta, care se rezolva usor; de cate ori incepe sa tremure, oscilez pedala de acceleratie si "ii trece"! Ma scuzati, ca am divagat de la subiect, insa consider ca am fost in tema. Doresc, ca urmatoarea mea masina, sa fie, un Focus MKII pe benzina 1.6 16v GHIA pe Visiniu :) (Microbul moare greu).
21 iul 2014, 12:51
+1
johnny_eln
2 comentarii 5 puncte
O alta problema frecventa la diesel este cu DPF-ul (cele care au) care se strica destul de repede daca se merge in regim redus de turatie si care este costisitor. Am mai intalnit probleme la unele cu ceasurile de bord care oxideaza in interior si genereaza probleme cu partea electronica. In rest, o masina fiabila si de calitate, peste omoloagele ei dupa parerea mea (Golf V si Opel Astra H).
21 iul 2014, 13:19
+5
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
o intrebare care nu prea are legatura cu focusul, dar are cu fordul: ma gandesc sa achizitionez o fiesta 1.0 ecoboost. ce ziceati despre motorul asta, cu exceptia premiilor luate?
21 iul 2014, 13:31
+1
144 comentarii 335 puncte
Motor relativ puternic si nesperat de fiabil (cel putin pana la momentul de fata). Consumul este destul de mare, dar compenseaza cu taxele foarte mici. Un motor foarte reusit, cu mult peste concurenta.
21 iul 2014, 20:45
+1
AndreyPH
83 comentarii 82 puncte
Gandeste-te ca te bucuri la inceput, ca ai taxe mici si bla bla bla, dar gandeste-te la consum, care este exagerat de mare pentru capacitatea motorului. Impozitul, asigurarea, eventual Casco le platesti o data pe an si ai scapat de grija, dar benzina bagi saptamanal, asa incat pretul pentru benzina consumata ajunge usor usor peste pretul taxelor aferente acestui motor. Parerea mea este totusi sa optezi pentru ceva diesel, care este un raport bun pret/consum/putere/taxe .
22 iul 2014, 17:16
+1
67 comentarii 157 puncte
Un dezavantaj ar mai fi ca 1.6 diesel suna ca un tractor UTB , nu este rafinat deloc fata de alte motorizari diesel de la rivali
21 iul 2014, 13:41
-1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Unde ati auzit voi de 1.6 tdci de 100 cp si de 2.0 tdci de 110 cp?
21 iul 2014, 13:52
+1
1 comentarii 0 puncte
in Olanda. 1.6 tdci de 100 cp e acelasi motor cu cel de 109 cp dar limitat din soft pt taxe mai mici.
22 iul 2014, 14:18
0
ubres
50 comentarii 98 puncte
Este o masina buna care iti ofera siguranta si confort.Probleme mai apar la una la alta...dar daca o cumperi la mana a 2 a te astepti si la anumite surprize!La motorul 1.6 tdci sunt probleme clasice cu furtunele de intercoler cate o scurgere de ulei prin zona injectoarelor...etc. Una peste alta eu sunt multumit!
21 iul 2014, 18:01
+3
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
dieselu de 1.6 e cel mai nashpa motor din cate am vazut.nu inteleg de ce-l promovati. vreau sa vad una fara checkengine aprins la bord. masina e super ok dar fara 1.6-le ala de kko,bafta!
21 iul 2014, 19:48
-1
144 comentarii 335 puncte
Motorul de 1.6 este considerat a fi unul dintre cele mai fiabile motoare diesel moderne, fiind cunoscut pentru faptul ca ajunge la 3-400.000 km fara probleme majore. Le gasesti prin Germania cu 500.000 km facuti si merg ca in prima zi.
21 iul 2014, 20:49
+2
AndreyPH
83 comentarii 82 puncte
Serif, ai avut tu ghinion din pacate sa nimeresti o masina cu 500.000km, care probabil credeai ca are 135.000. Motorul pe care il blamezi tu, este facut de inginerii Ford impreuna cu cei de la Peugeot, acelasi motor fiind prezent si pe masinile lor. (HDI). Daca era atat de prost pe cat il consideri tu, il schimbau, nu il mai puneau si pe Fordurile de fabricatie 2014. ;)
22 iul 2014, 17:20
+2
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
da,dealtfel si pe Picasso am avut `ghinionul` sa reintalnesc aceasta motorizare. masina aia precis ca nu avea 500k... prin Bucuresti nu vezi decat Logan pe taxi dar la noi sunt cam tot felu de masini,de genul celor prezentate la rubrica asta de sh-uri pana in 5000,multe dintre ele cumparate de noi,leasing sau banca.parerea mea e ca daca vrei sa vezi fiabilitatea lor,e suficient sa vezi in ce stare sunt acum dupa 10 ani de taximetrie.teoria e una si ce se intampla in realitate,e alta.toate focusurile mk2 sunt adevarate locomotive,cu motoarele pline de ulei la care pica servotronicu,volanta,injectoarele,turbina..,ce sa mai vorbesc de filtru de particule,inginerii stiu ca uleiu se face ca pacura si turbina ramane fara ungere? sunt multe de zis dar nu vreau sa intru in polemici..,pentru ce?
24 iul 2014, 15:13
-1
4 comentarii 4 puncte
Am vazut ca spunea cineva aici ca motorul de 1.6tdci dupa focus este de rahat.Nimic mai gresit am unul de la 145.000km si acum are 170.000km si nu am avut nici cea mai mica problema ba chiar numai satisfactii consum bun etc.
21 iul 2014, 21:55
+4
lanciabella
136 comentarii 269 puncte
Am doi prieteni cu Focus mkII, unul are 1c6 tdci si celalalt 1,6 16V-sunt extrem de multumiti de ele si au fost achizitionate acum cca 4 ani!
22 iul 2014, 00:24
+2
1014 comentarii 1115 puncte
Nu sunt un fan Ford, dar este deosebit de frumoasa varianta decapotabila, arata superb. Aduce de departe cu renault megane decapotabil si este foarte frumoasa. Imi place si coupe-ul.
22 iul 2014, 14:03
+1
Vlad.FCV
11 comentarii 13 puncte
Dețin de un an jumătate un Wagon Mk2.5 din 2008 1.6 TDCi 90 cp si pot spune ca sunt extrem de mulțumit de alegerea făcută.Sincer , fiind prima mașină nu știam la ce sa ma aștept , am ales Ford la îndrumările unui prieten cu un Wagon Mk2.Masina este din afara (Spania) dar pot spune ca n-am avut nici ce-a mai mica problema cu ea.Am schimbat imediat după cumpărare ceea ce se necesita schimbat la o mașină SH (respectiv distribuție , filtre , ulei , pompa apa , etc) în rest masina a văzut doar motorina și multi , multi km.Într-adevăr , TDCi-urile au mari probleme cu DPF-ul si cu volanta cu masa dubla.Insa am cautat îndelungat modelul de 90 cp fara DPF . In concluzie sunt foarte mulțumit de ce am ales , mașina se conduce excelent , este mai mult decât plăcută la drum lung , are dotări decente și consum mic.
24 iul 2014, 14:27
0
23 comentarii 114 puncte
eu stiu ca motorul de 1,6 diesel e luat de la peugeot ,si dupa motoarele diesel bmw ;peugeot e pe locul doi
25 iul 2014, 21:25
0
23 comentarii 114 puncte
eu stiu ca motorul de 1,6 diesel e luat de la peugeot ,si dupa motoarele diesel bmw ;peugeot e pe locul doi
25 iul 2014, 21:26
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »