:)) cazan sau nu,am o corsa b de 2 ani ,prima masina si ce sa vezi,la 1000e + revizia clara,a mers fara probleme.....ca au probleme cu racirea de ex,a cedat un furtun/termocupla,este altceva,dar cu bani putini am trecut prin 2 ierni de bucuresti cu ea :)
Serios?! Majoritatea nu aveti nici cica "cazan" d-asta si probabil nici bani d un schimb d ulei si voi visati la cica masini...adica si niste himere de obicei inutile mai ales p la noi dar nunumai(Ferarri, Z4, SL, Lambo) dar si masini la care nu va permiteti nici sa le scoateti in w-e pana in centru knd e traficul minim :)))) ....asa si GD300-le de 88cai din '84 W460 adica deodata cu mine e tot cazan, da bate tot la competitiile de offroad...deci doar pareri neavizate aruncate in ciuda. Daca e sa o luam asa toaaate masinile astea inafara de cele electrice sunt la urma urmei cazane dupa principiul de functionare sursa calda - sursa rece si ardere de combustibili fosili! :P
Mai bine mai astepti si pui un ban sau vezi tu cum faci si iti iei ceva mai calumea sau , aceleasi modele ca cele de mai sus , doar ca intr-o stare calumea cat de cat ...sub 1000 de euro inafara de carat cartofi cu ea pt la piata nu e buna de altceva ....in pnm iti iei masina sa ce ..sa se rupa cu totul sub tine pe sosea ....pfff
Mai bine o dacie din 2003/2004,mai ales una care sa aiba si Gpl montat.La 1000 de euro gasesti masini cu putini km si intretinute,nu ca toate cazanele nemtesti cu 500k pe bord si gata sa te lase in drum in orice moment.
Acum sa fim sinceri, se stie ca GPL-ul nu face tocmai bine motorului. In plus, daca vrei sa cumperi o masina, trebuie sa iti amintesti ca NIMENI NU VINDE O MASINA BUNA DEGEABA, sigur are ceva masina aia daca se vinde, mai ales daca are putini km.
Ce poate strica GPL-ul unui motor uzat? Riscurile vin din alte parti, nu de la GPL; problema e ca nu prea gasesti exemplare pana in 1000E care sa aiba GPL.
Iar faza cu "nimeni nu vinde o masina buna degeaba" nu prea tine pentru masinile prezentate. Sunt devalorizate moral, nimeni nu va da mai mult de 1500E pe ele indiferent de stare (decat pentru vreun diesel). Adevarata problema a romanilor care cumpara masini sh este ca nu iau in calcul nicio secunda ca trebuie sa le puna la punct, asta insemnand 1500-2500 lei pentru a fi siguri ca se pot baza pe ele. Si dupa aia plang in pumni ca au fost pacaliti, "vai samsari nenorociti" bla bla bla.
Recomand Golf 3 pentru cei mai sportivi si Solenza pentru cei economici. Pe testate, sunt masini care merita mia de euro cu prisosinta.
Mentalitate tipic romaneasca: "nimeni nu vinde o masina buna degeaba". Dar poate unii din noi am trecut de vremea comunismului cand aveai o dacie si trageai de ea pana picau toate piesele. Poate am ajuns la maturitatea sociala / financiara si intelegem ca masina este doar un alt bun mobil pe care il ai. Mi-am schimbat telefonul, mi-am schimbat TV-ul cu tub si mi-am luat un LED. Nu le-am schimbat pentru ca s-au stricat ci doar pentru ca am vrut si mi-am permis ceva mai bun. La fel si cu masina: Nu o vand pentru ca i-a cazut motorul, ci pentru ca evoluez. Masina e buna dar eu pot si vreau mai mult pentru mine.
Corect...daca gandim asa, pana la urma o sa ajungem la performante fantastice, ca altfel am tot lega cu sarma toba de la dacie si am schimba bujii si regla carburatoare saptamanal...
Eu am inteles ideea articolului si sincer mi se pare de apreciat.De aici polemici pot fi multe ,daca tot adaugam cate un "daca" o sa ajungem la concluzia ca mai bine mai strangi si iti iei un Bugatti.Sfaturile sunt ok si sunt la obiect ,autorul intr-adevar livreaza ce a promis si pastreaza totul intr-o lumina cat se poate de realista
Eu chiar ma gandesc sa imi iau o masina in jurul acestei sume si nu dacia sau matiz. Daca cauti bine, gasesti si masini bune la acesti bani, chiar fie ele si de la sfarsitul anilor 80. Ultima masina care am avut-o a fost un golf 3 pe care l-am vandut cu 4 mi de lei. Eu am facut cu ea o mie de kilometri cu un singur plin (urban/extraurban - 1.4 benzina) si condus destul de agresiv, functiona totul la ea, singura problema erau unele pete de rugina, dar nimic grav, nu bagai degetu prin tabla :)). Iar cat am avut-o eu un an de zile, nu am schimbat la ea decat ciuciucurile, ulei si filtre. In concluzie, se poate sa gasesti o masina decenta cu care sa iti faci treaba.
Nissan Almera mk1, Honda Civic anii '90, Fiat Bravo/Brava, Punto mk1, Opel Vectra si lista poate continua cu masini la 1000, 1500 e in stare super ok si fiabile!
Problema este urmatoarea .....Cum majoritatea tinerilor din Romania nu stau tocmai bine din punct de vedere financiar(termina un liceu o facultate si tot nu gasesc de lucru.... sau daca gasesc, gasesc pe bani foarte putini), parintii de asemenea nu le pot oferi un sprijin cine stie ce , mainile de genul acesta sunt LOGIC foarte tentante, mai ales cand vrei sa conduci ceva si mai mult nu iti permiti ...
ps: 1.Acum....Este cert lucrul ca la o asemenea masina vrei nu vrei tot vei ajunge sa investesti foarte multi bani daca nu vrei sa cazi din ea pe drum !
2. Unii tineri prefera acest lucru deoarece pe asemenea masini isi mai pot si exersa talentele de piloti/soferi/mecanici iar cand pica cate o piesa nu necesita o avere din punct de vedere financiar pentru a o inlocuii ...
3.Tragand linie si socotind , o lungesti ahaaaaa .... mult si bine cu o masina de genul acesta daca sti ce sa ii faci si ai grija de ea si mai inlocuiesti din cand in cand cate o piesa , decat sa stai sa te uiti lung in vitrina showroom-ului la o Lada/ Dacia sau alta marca low-cost cu pret de pornire de la 6000 + euro (varianta "coaja" ) ! (parerea mea)
4.In plus cine pune pasiune si suflet , dintr-un exemplar ca cel de mai sus poti scoate masina impecabila atat d.p.d.v tehnic cat si optic, iar chestia asta nu necesita neaparat "bani gramada" !
5.Si cu asta inchei ..... Toti ne-am dori masini de "firma" noi-noute sa iti faci "mustata" in caroseria lor dar bani cine ne da ? PONTA !???
22 iul 2014, 17:24
+23
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
"Am pus pe primul loc o masina adevarata" . Pff , restul 9 din articol sunt RC probabil . Si va mai mirati de ce e36 , si nu numai , nu se bucura de o imagine prea buna in Romania .
SINCER SA FIU SUNT SOFER DE HYUNDAI ATOS SI RAV 4 DAR SIN TOATE ASTEA ENUMARATE AICI AS PREFARA CIELO SI DIN CLASAMENT CRED CA LIPSESTE CALIBRA SA FACA CONCURENTA LA E36
Mondeo ala combi e Mk 2 si nu 1! Am luat unul similar de 1.8 benzina in 2012 cu 950 euro, AC (functional) cu rotile de vara pe ea + 8 roti de iarna din care am vandut 4 cu 100 si mi-a ramas masina in 850! Inmatriculata in Ro, taxa suspendata la momentul respectiv, intre timp a fost recuperata de fostul proprietar. Masina merge bine, am schimbat pana acum bobina inductie + bujii, discuri + placute frana si ambreiajul, dar a fost necesara o reparatie a caroseriei care era f ruginita la aripile spate si praguri, daca nu as fi fost de meserie o mai cumparam o data (cel putin) cu reparatiile!
eu am unmk3 de 8 ani.am dat 750e din germania pina acum nu am bagat mai mult de 800e inafara de consumabile, de motor nu s-a atins nimeni 1.9td si am aproape 230000km in tara inclusiv aradu de 2 ori pe luna si suceava 1 data pe luna....asta de vreo 2 ani,recunosc ca am grija de dinsa dar ma duce baba unde vreau si cand vreau nu mai spun ca dupa ce am schimbat sonda lambda acu 1 an am consum de max7% in oras sincer nu am inercat decit 187kmh dar era lipita si nu as dao pe nici o alta masina de fite pt ca nu ami permit....ma limitez la comfortul care mi-l permit:)))fara aere...conditionate....ca te doare capu de la ele..:)))
remat,ul le asteapta pe toate, cele mentionate in top 10 si nu doar acelea, la un moment dat toate masinile existente vor ajunge la concasator.
bine ideea era ke poti cumpara cu mai putin de 1000 de euro.
acuma voi radeti dar unii nu isi permit mai mult.Pentru ei masina asta de 1000euro e la fel ca un Porsche pentru noi.
Asa ca eu zic sa coborati de la etajul unul unde va credeti asa de sus,si sa va puneti in locul celor care ar cumpara o asa masina cu un buget de 1000euro.
Dar cu 1000euro,sunt multe masini micute si noi...poti lua un FIat Punto/Seicento din 2003 cu atata.
Bine spus, la 1000- 1400 euro iti poti lua un Seicento din 2002-2003 chiar inmatriculat.. o ruda din Bv are Seicento de 5 ani si merge "brici"! Nu sunt atat de proaste la tabla precum Matiz-ul - no offence, Matiz este masina fiabila, dar proaste la tabla (nu vorbesc in necunostinta de cauza) - si au motoare bune iar revizia plus alte consumabile sunt extrem de ieftine!
Punto la banii astia si mai ales din 2003 poate doar unul neinmatriculat si in care trebuie sa mai bagi putin, dar se merita ca sunt masini bune si frumoase si piesele-s ieftine
Sa stii! Am avut Punto din 2002 pe care acum il cumperi la banii astia- 1500 una buna- neinmatriculata si taxa fiind foarte mica la inmatriculare! Sunt destul de fiabile si usor de intretinut!
Prima mea masina a fost Dacia 1400 break. A fost buna pentru vremea ei, am invatat sa conduc, mi-am facut treaba cu ea, ascultam si muzica tare in masina (fiindca mi-am pus doua boxe de camera in portbagaj), plecam si cu scartait de roti de la semafor (fiindca avea vana), am facut si "drift" (daca il pot numi asa) in curtea locului de munca, pana am adus-o pe doua roti ... si am mers si cu familia in concediu prin tara. Ma costat mai mult de 1000 E.
Aici se vede cine nu e cu adevarat pasionat de masini. Eu cand ma uit la ele nu vad niste jafuri, vad masini in care daca investesti timp, munca si ceva bani poti scoate o masina dupa care sa intoarca toata lume capul. Sunt masini perfecte pentru cine vrea sa inceapa un proiect cu bani putini si sa scoata o masina care sa arate deosebit sau sa aiba performante sporite, unele masini au tractiune spate sau 4x4 si au fost concepute sa fie sportive.
Eu unu nu as da 4.000 de euro pe o masina si sa o parchez langa alte 4 la fel in parcare, prefer sa iau un "cazan" si sa bag in el inca 2-3 mi + multa munca si va iesi ceva deosebit. Si stiu ce implica asta, am avut un jaf, am bagat in el suma asta si pentru 4 ani cat am detinut masina ma facea mereu sa zambesc, lumea facea poze, alti soferi ma salutau in trafic, faceam parte dintr-un club, inca imi amintesc sunetul evacuaii si senzatia care o aveam cand ma urcam in ea. Cred ca asta inseamna sa fi pasionat de masini, de aceia se cheama 4tuning si nu 4stock. The end!
Si ai deviat total de la subiect.
Aici nu e vorba de ce masina alegem noi la 1000 de euro sau mai putin ca sa incepem vreun proiect.
Aici e vorba de niste masini pe din care pot alege studentii sau cei care nu au posibilitati materiale.
De ce va tot zboara gandul la proiecte si alte minunatii cand tema subiectului e total diferita?
Rezumati-va la tema subiectului.
Pentru ca poti lua masina asta si sa bagi in ea usor usor bani cand exista posibilitatea. Nu am spus ca iei masina si bagi in ea 2-3 mi de euro in prima luna. Poti baga in ea suma asta in 2-3 ani si tot ajungi la ceva deosebit. Luna asta niste jante.. poate peste doua luni o evacuare, dupa prinzi un chilipir la folii sau niste ornamente cromate etc.