Fa debilo fa, ce-ai scris fa?!
"Poveste de succes"? cum poveste de succes pt un produs despre care nu se stie nimic. Nu stim cat de fiabil, cat de confortabil, daca se va vinde, daca pretul refecta calitatea all around.
Nu poti spune despre un produs nou ce nu a fost cumparat si folosit de nimeni ca este o poveste de succes. O poveste de succes este un produs care este de mult pe piata si este conform asteptarilor.
Nu poti spune despre iphone 6 ce se va lansa peste o luna ca este o poveste de succes, insa poti spune asta despre iphone 5. Poate iphone 6 este un bug, desi pe hartie si vizual pare a fi altceva.
"Asa isi incepe pledoaria noul vw passat in fata juratilor"
Sincer, sunt fara replica, ma inchin. Nene, doar la tine si la Marcel Proust am mai gasit exprimari asa plastice, inaccesibile oamenilor de rand.
Skoda rapid spui ca e pe MQB??? Ai vazut tu ca masina e mai maricica si te-ai gandit sa o bagi aci.
Mai, skoda rapid e o penala de clasa mica in caroserie sedan si de asta pare mai mare, pe platforma pq25, surata cu vw polo samd. Pai tu crezi ca ar fi costat 11000 euro fiind pe mqb??!! Oare cand iti vei folosi neuronul??!!!
suna bini di tat. La fel si volanta suna bine, mai intrerupt, mai a bile intr-o galeata da suna bine. Si sa vezi cand mai pui si un DSG care daca ai "noroc" iti pica in primii 50-60 k sa vezi ce bine suna. Peste toate astea o sa se vanda grupa mare ca e VW dom'le..... masina "nemteasca" . Daia le ei cu 30 000 € si le veI pe Autovit cu 7-8 000 dupa 4-5 ani. Au ajuns sa pastreze "bine" preturile la fel ca Renaulturile la mana a doua.
chestia asta cu imaginea motoarelor 2.0tdi tinde sa continue la nesfarsit si este, de regula(subliniez de regula si nu de fiecare data), exprimata de persoane care au avut bani de clio nou dar au vrut sa isi ia masina "smechera" sh. nasoala este situatia pt proprietarii care au scos bani multi din buzunar, si-au luat masina noua din generatia respective si sunt frustrati.
problemele la motoarele 2.0tdi au fost si continua a fi la cele ce nu sunt commonrail si au fost produse intre 2004 si 2008. dupa 2008, cand s-a trecut la common rail, problemele anterioare au disparut.
e drept ca noi, tara de oameni saraci ne permitem doar vechituri, gunoaiele vesticilor si continuam sa intampinam problemele respective, catalogand pe nedrept diverse lucruri care sunt de domeniul trecutului...dar nu avem de unde sti.
sunt 6 ani si jumatate de cand 2.0tdi este commonrail iar problemele anterioare sunt inexistente.
Domnu' specialist la cum vad ca ai postat consider ca este un raspuns la postul meu. Eu masina o am de noua, respectiv octavia rs 2010. Nu sunt din categoria am avut bani de clio si mi- am luat octavia la mana a doua. Mai am un A4 2011, la care am schimbat volanta, si un Pasaat CC 2009 la care DSG imi cam da rateuri. Toate masinile au fost noi, toate sunt facute de Grupul Vag si toate au avut probleme in primii 100.000 km, ceea ce nu este admis. Nu sunt un pulifrici care vorbeste din emisiuni de pe Discovery sau din filmulete pe Youtube, care nu are nici permis sau macar masina. A si inca ceva. Cand eu am cump Passat-ul CC, un prieten bun, f bun a achizitionat un Tiguan 2.0 DSG SI LA NUMAI 400 km, adik la intoarcerea de la mare la Slobozia , surpriza Dsg-ul a facut poc. Concluziile le trageti singuri ref la grupul Vag. Eu am fast chior in 2010-2011 dar acum vad.......JAPONEZE.
nu, nu am considerat ca faci parte din categoria clio nou sau Passat sh.
nu stiu ce sa zic despre cele patite de tine, insa clar problemele la care ai facut referire initial, adica cele ale lui 2.0tdi, au disparut acum multi ani de cand cu variant common rail a motorului
Pai ""Specialistul" toate masinile enumerate mai sus sunt common rail. Dc vrei iti mai zic exemple: 1.8 si 2.0 benzina papa ulei in draci. La 1.6 diesel pica volante pana in 50.000.
EU NU VORBESC AICI DE PRIETENI CARE AU UN PRIETEN CARE ARE O MASINA. SUNT MASINI ALE RUDELOR SAU ALE ASOCIATILOR MEI. SI CEL MAI NASPA MASINI NOI!!!!!!!!! NU SH!!!!!!!! NU MASINI DE 200.000 de Km full fara piele cum se vand pe unele siteuri, fatuite si pregatite.
mie mi se pare si mai ciudat ceea ce spui.Adica ai patit-o o data, de 2 ori...tu chiar nu inveti din greseli?Te are la mana cu ceva grupul VAG de nu il parasesti?:))
stiu ca masinile tale sunt commonrail..eu doar vorbind de faptul ca problemele la motoarele 2.0tdi care erau acum 7-10 ani au disparut. ca exista si alte probleme la masinile din grupul Vag, nu ma indoiesc.
bun, fiecare vorbeste din experienta proprie. nevasta-mea a avut o jetta 1.6tdi din 2009 pana in 2013( 2009 fiind anul aparitiei acelui motor) si a facut cu ea 110.000 km fara probleme. de anul trecut din iunie are Octavia 3 cu 1.6 tdi cu care a ajuns la 40.000km, la fel fara probleme. masinile din grupul VAG sunt masini de volum, vanzandu-se in Romania cu zecile de mii atat noi cat si sh, deci sansele sa auzi de probleme sunt mai mari. Peace!
24 iul 2014, 10:47
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Da ca si dizain e ok dar eu unul sunt posed un model din 2003 si sunt foarte multumit de masina de acia sunt de parere ca sa cam exagerat putin cu dizainul lau transformat intr-o limuzina ceia ce PASSATUL nu a fost ba din contra si apoi pretul e maricel nu????
Plictisitor, dar o reteta de succes asa cum face Vw. Mai surprinde pe cineva?Pe mine nu ma impresioneaza cu nimic.Oricum asta e tendinta grupului, downsize-ing...platoforme comune, motoare comune...hai cu banu la Vw sa ridicam firma la cer.
Anost, urat din fata, scump sau mai bine zis overpriced, ideal pentru romani si fanboy vw, credite placute si rate cat mai multe pentru doritorii care nu vad altceva decat vestita "calitate" germana si singura masina din lume e taranmobilul. French, Japan, Korea, US FTW
Si doar din pura curiozitate tu ce conduci prietene ? Nimeni nu a zis ca asta e cea mai buna masina din lume dar hai sa nu aruncam cu noroi din prima cand masina nici nu a aparut pe piata
Atunci mult noroc cu orice Renault , Peugeot , si ce ai mai zis tu ! Cand o sa trebuiasca sa iti schimbi la un Fluence care abia a trecut de 15000 si a costat peste 20000 de euro, caseta de directie si ambreiajul , care costa mult peste pretul nemtoaicelor , sa te vad . Si nu e masina omorata , e masina de famile , folosita mai mult in weekend !
De un Fluence nou al unui amic stiu si ca a avut mari probleme, pe la 20000 de km si un an a vandut-o. E clar ca lucrurile de ceva vreme fie ca e francez fie ca e nemtesc si asa mai departe, nu se fac fiabile. Toata lumea in schimb lauda japonezele care sincer sa fiu am vazut destule cu probleme. Am vazut de vanzare o Mazda 3 1.6d la 120000 de km, iar vanzatorul imi spunea ca are turbina schimbata si pompa reconditionata. Un coleg de facultate cu o Toyota Avensis penultimul model 2.0d de 115 cai dupa 6 ani si 80000 de km a inceput sa piarda ulei grav (gen un litru in 200 de km) si cand s-a dus cu ea in service surpriza trebuia resegmentat motorul, asta dupa ce la 60000 de km picase ambreiajul cu volanta. Deci hai sa ne calmam si sa numai aruncam cu noroi in VW pentru ca toti sunt la fel in ultimul timp. Pentru nimic nu o sa ai garantia la cumparare (nou evident) a fiabilitatii.
Masina de pensionari , arata prea booring zici ca e o Skoda sau un Seat acuma o sa scoata si ai lor de la Skoda si Seat dupa asta si tot asa.... CC-ul arata bine dupa CC trebuia sa o faca ii faceau un facelift mai interesant pastrau forma CC si iesea o masina sport misto.