X2 cred ca este destinat in special tinerilor care vor o masina oarecum sport ( imi place ideea 3 usi ) dar cu ceva abilitati " soft road " as putea spune pt ca se stie ca XDrive nu exceleaza la capitolul off road. Si sincer ma vad conducand zilnic un X2 3usi pt ca nu am familie , nu am ce sa transport cu ea ca sa ma deranjeze spatiul si e bine sa ai totusi un 4WD chiar daca este aproape inutila in oras.
Sincer sa fiu,ce SUV exceleaza in off-road?! in afara de Range rover care mai misca ceva prin zapada,macadam,etc..dar nu stiu cati au coae sa se bage cu o masina asa scumpa prin drumuri din acestea neprielnice,unde orice se poate intampla.Ceea ce vreau eu sa scot in evidenta este faptul ca trebuie sa stii exact de ce masina ai nevoie(de aici se subintelege cand de mult agreez idea asta de SUV).
Parca era mai frumos cand erau doar 2 X-uri:)))
de ce nu ? singer agreez ideea de SUV sportiv , defapt asta este si scopul unui SUV sa fie SI sportiv ( Sport Utility Vehicle ) , fiind o gama atat de variata evident si preturile foarte variate de aceea aproape orice om isi poate permite un X in zilele de azi , si ai si de unde sa alegi , si asta le este si scopul sa atraga cat mai multa clientela , sunt gen Juke dar mai " maturi "
"Urmatorul la rand ar putea fi BMW X2, o varianta cu doua portiere a lui X1, cu o caroserie SAC, adica Sports Activity Coupe, precum X4 si X6. In fapt, versiunea coupe a lui X4 s-ar putea numi... cum altfel, decat X2."
Pana la urma X2-ul e un X4 in doua usi sau un X1 in doua usi?
Fie ca-mi iau minusuri fie ca nu ... Eu stiu ca prestigiul marcii BMW scade din ce in ce mai mult . Daca au inceput sa faca dube , am zis eu ca or sa inceapa sa faca si modele sport cu tractiune fata .. [ Tocmai vazusem un articol la ProMotor in care scrie ca cei ce la BMW vor sa faca seria 1 MPower cu tractiune fata .. ] . Acuma' astia si-au dat seama ca nu exista doar X5,3,1 si 6 ... [ '' De la 1 pana la 9 sa fie ! Si chiar mai mult '' ] Pana la urma cred ca o sa vedem si camioane BMW pe sosele :-]] . ++ Cei de la BMW nu mai au pic de inspiratie .
Cand zic BMW ma gandesc la alea vechi [ E39 , E30 , E36 , E46 ] . Alea modele . Cineva imi spunea '' Fac tot felul de modele si serii fiindca publicul cere '' . Cere o maciuca .. In toate comentariile din articolul cu BMW cu tractiune fata , eu am vazut ca nimeni nu era incantat de idee . =))
Acum hai cu minusurile si cu contrazicerile . =]
Heh.. Ca sa nu mai zic ca BMW este mic copil pe langa Mercedes in momentul de fata .
Mercedes si-a pus sigla pe o masina frantuzeasca - Renault Kangoo ... in varianta Mercedes-Benz se numeste Mercedes Citan. Daca te uiti la volan, observi ca este un volan de Renault Megane cu sigla Mercedes. Afirmatia ca BMW e mic copil pe langa Mercedes e puerila, mai ales ca sloganul FREUDE AM FAHREN are acoperire in realitate, pe cand DAS BESTE ODER NICHTS nu prea (vezi exemplul Kangoo - Citan). Iar elementele de design BMW sunt extrem de puternice (1.rinichii, 2.farurile "angel eyes", 3.benzile luminoase in stopuri, 4.Hofmeister kink din profil), pe cand MB isi cauta inca identitatea (sigla e cand pe grila, cand pe capota, chiar daca la un moment dat se spunea ca doar la modelele mai sportive se pune sigla MB pe grila). Prestigiul marcii BMW este intact. Din punctul meu de vedere X6 este un model fascinant, atat doar ca eu prefer coupe-urile BMW. X-urile au sens atata vreme cat genereaza venituri pentru BMW peste pragul de rentabilitate (break-even point).
De acord frate , dar cand vad un cinciar mai departe ma uit bine sa vad daca este septar sau nu .. Asta e faza .. nu mai au pic de inspiratie .. Le vin o idee , gata .. Asa si la Mercedes .. C-Klassul nou este un fel de S-klass dar mai taiat .. Ma oftica faptul ca nu sunt la fel ca in trecut .. Ma luau fiorii cand vedeam un CL-ul sau un seria 8 ..
Apropo de detaliile de design ale modelelor .. Mai bine arata ultimul facelift la C63 decat cel de pe E92 . [ E asa mai Classie :D . In fine acum tine si de gusturi ] .
Nu se mai fac masini ca odata si gata .. Exista o gramada de modele nasoale care nu-ti transmit niciun fel de emotie . La mine asta inseamna o masina tare ..
Da, la faza cu designul sunt de acord cu tine. Asta se intampla si la Audi ... din spate nu mai stii care e A4, A5 sau A6. Tot asa la BMW si MB. Insa daca observi, sunt fan BMW seria 6 coupe, generatia a II-a, fabricat in perioada 2003-2010 (nume de cod: E63). Are un design love-it-or-hate-it ... mie imi place foarte mult ... si n-ai cum sa-l confunzi cu niciun alt model BMW din toata istoria marcii. Emotia conteaza si pentru mine, iar E63 clar are un design emotional.
A5 este un A4 coupe deci normal ca seamana spatele, iar A6 nu seamana deloc la spate cu A4, cel putin nu la modelele actuale. Slabuta comparatie mai gandeste-te :))