aparte ca lexus are un nou v8, inclusiv audi, dak nu ma insel, tot v8 are... si sa nu uitam de "parvenitii" de la cadillac, tot v8-uri. :)))
oricum, rc-f-ul parerea mea, este cel mai reusit la design, urmat de cadillac...
Vorbim de segmentul sedan compact, nu-i asa? Pai atunci sa ii luam pe rand:
-BMW M3: 3.0l i6
-Audi S4: 3.0l V6
-Cadillac ATS: 3.6l V6
-Lexus IS F: 5.0l V8 (acum retras)
-Mercedes C63 AMG: 6.2l V8 sau noul 4.0l V8
Lexus RC F este un coupe compact, Audi RS4 este un avant (break), Cadillac CTS-V este un sedan mid-size. Nu inteleg unde considerati ca am gresit.
Colega, in primul rand nu exista coupe compact. Ori este coupe, ori este compact.
2. RC-F nu este altceva decat un IS Coupe, la fel cum este si seria 4.
1. Coupe este stilul caroseriei. Compact este clasa.
Evident, exista si coupe-uri de clase mai mari, cum ar fi coupe mid-size (sau indermediar), coupe full-size.
2. Aproape toate exemplele pe care le-am dat au si o versiune coupe. Insa deja vorbim de un alt segment, nu? Trecem de la sedan compact la coupe compact. Alta cerere, alta piata, alta competitie:
-BMW M4
-Audi S5/RS5
-Cadillac ATS Coupe
-Lexus RC F
-Mercedes C63 AMG Coupe
-Mercedes E500 Coupe
bbman, nu pui un s4 sau 5 cu un amg, sau un f,m si alte litere din alfabet... audi are 2 modele de performanta, in acest segment, majoritatea au variante coupe la sedan...
sa nu facem polemici ca este cazul.
iar de vesriunile v de la cadillac ai auzit? eu sunt sigur ca exista un v8 la americani in acest segmet.
Pe unele modele, cum ar fi A4, Audi nu ofera decat S ca model de performanta, in cazul sedanului. Ca Audi nu are ceva pe masura AMG-ului este problema lor.
Dupa cum am spus, coupe-ul se refera unui alt cumparator fata de sedan, cel putin in cazul americanilor. Eu nu fac nici o polemica, insa vorbim de alte segmente, de ce amestecam merele cu perele?
Si da, am auzit foarte bine de Cadillac V. Ceea ce tu nu ai auzit/inteles este ca cel mai mic V pe care Cadillac il ofera este CTS-V, care este un sedan mid-size. El este in competitie cu E55 AMG, M5, RS6.
In segmentul in cauza, adica sedan compact, dupa cum am mai spus de doua ori, Cadillac nu ofera decat ATS, care surpriza-surpriza, este un V6.
De ce nu va faceti temele inainte sa va spuneti opinia?
dak nu ma insel, coupe-ul de la a4 este a5.... cat despre ats... eu imi amintesc ca anuntasera un ats-v... acum, nu stiu care dintre noi nu isi face temele...
oricum nu-ti vorbeam de segmentul cumparatorilor, am spus doar ca majoritatea au o veriune coupe a sedanului. deci sustine ce am scris, adica: toate masinile din acest segment au v8-uri,(sau urmeaza sa le faca) mai putin bmw. iar dak ats nu o sa aibe o versiune de performanta, il scoatem din ecuatie, dar tot nu ar schimba nimic.
p.s. audi cred ca au un rival amg si m in mai toate segmentele,mai putin la amirale, rs-urile. stema "s" e ca si cum ar fi motorizarile *35 la bmw si mercedes, un model intre cele doua nise...
Trist este ca nicio marca nu va mai produce masini ca C63 , E92 , IS F..
Ma credeti sau nu eu am sperante pentru Cadillac . Nu degeaba CTS-V-ul a batut E92-ul ///Motorsport pe Nurburgring , iar stilul marcii s-a pastrat .
Sper ca toate marcile care au renuntat la cate o legenda sa revina in forta cu intariri :) .