Cum a fost furat un roman la pompa de OMV Petrom Alte stiri auto 29 August Cum a fost furat un roman la pompa de OMV Petrom
Toate comentariile (88):
Ripper
50 comentarii 292 puncte
Am patit acelasi lucru, la un Petrom parca. L-am lasat pe tipul de la pompa sa-mi faca plinul la VW Polo (rezervor 40-45L). Acul indica un pic sub un sfert de rezervor, deci erau vreo 7-8 L. Cand am vazut ca a bagat omul inca vreo 45 L, am ramas socat. Prima data am zis si eu ca e vreo "greseala", dar fiind grabit am renuntat sa mai fac scandal, am platit si am plecat. Vreau sa zic ca de cand am plecat de la rompetrolul din Braila, spre Bucuresti (pe autostrada mers cu 130-140 km/h) nu mi-a scazut nici o linuta din indicatorul pentru benzina. Apoi tot weekendul m-am foit prin Bucuresti, la fel, nici o liniuta sub plin. Abia cand m-am intors, si eram pe la km 50 a autostrazii A2 a inceput sa scada. Deci, tipul probabil a pus pana la refuz benzina in rezervor, ceea ce nu ma incaleste cu nimic, ca din cate am inteles trebuie sa ramana un loc gol pentru ca vaporii de benzina sa-si faca de cap. Probabil am avut noroc ca am mers la drum lung si nu am lasat masina sa stea asa. Plus ca am inteles ca nici pentru pompa de benzina nu e chiar sanatos "superplinul". Asa ca, nu e vorba de furt, ci de o incarcare pana la refuz a rezervorului si angajati pusi doar sa bage cat mai mult in masina, ca de, vanzarea conteaza nu clientul.
29 aug 2014, 13:17
+5
114 comentarii 213 puncte
Probabil asa s-a facut si in cazul asta, baiatul de la pompa a pus cat intra, el n-avea ce sa fure, doar nu-si turna benzina in chiloti. Sunt sigur ca si in cazul lui de cand a facut plinul si pana s-a miscat acul de benzina a mers o zi doua lejer. Si eu am o masina asemanatoare si stiu sigur ca NU INTRA doar 45 L, intra mai mult...Asa fac si eu cand merg la un drum intins cu masina, imi pun mai mult ca nu se stie ce preturi sau ce benzinarii gasesc pe drum. Diferenta e ca eu cand merg sa alimentez imi pun SINGUR benzina, sau ii spun baiatului sa puna de X lei. Se intampla sa-si mai ia si benzinaria teapa stati linistiti, eu odata am alimentat de 120RON si am platit doar 80RON, ca asa a inregistrat aparatul...deci se poate si invers :)
29 aug 2014, 13:47
+5
21 comentarii 0 puncte
Daca narodul alimenta pana la primul declic al pompei, nu mai avea ce povesti aici. Cumpara naibi o sticla de ice tea de 2 l (au gura larga), o golea si punea benzina. Si daca arata pompa 2.5 l da, avea o problema! Nasol sa nu stii sa folosesti o pompa de benzina si sa te palngi ca te fura.
03 sep 2014, 11:26
0
M4D4L1N
105 comentarii -1 puncte
La fel a patit si un prieten. Eram cu el si cu parintii lui, mergeam de la Barlad la Otopeni, am facut plinul la iesire din Barlad, si pana la aeroport nu a scazut nicio liniuta la rezervor. Cand am ajuns la aeroport, am "scuturat" masina si apoi si-a revenit la normal. Cei de la peco sunt cam "bolnavi" si baga peste limita. Tin sa mentionez ca atunci cand tipul ne-a facut plinul, pompa s-a oprit de vreo 2 ori, dar el tot a bagat benzina in rezervor.
29 aug 2014, 14:03
+1
19 comentarii 28 puncte
Invatati-va masinile - Polo are un butonel micut acolo la capacul de la rezervor - daca il apesi se elibereaza vidul si mai intra aproape 10 litri de motorina. Baietii la statie se refera la asta ca si "rezerva" :"umplem si rezerva" Eu doar asa alimentez de la 150k km si acum am 210 cu polo. Plinul la mine e undeva la 50 L (depinde cat merg pe rosu)
02 sep 2014, 12:16
+1
73 comentarii 87 puncte
Eu am Skoda Octavia si are un fel de buton in lateratul gaurii care, in momentul in care este apasat iese aer din rezervor si mai intra cativa litri. De asemeni este diferenta intre cand se opreste pompa si cat mai poti baga dupa si chiar destul de mare. Cei de la benzinarii incearca sa alimenteze mai mult decat momentul in care se opreste pompa automat. Dieselul face si destul de multa spuma si daca il lasi putin mai intra chiar dupa extra plin.
02 sep 2014, 15:58
+1
2 comentarii -1 puncte
Da...si eu am fost furat la o benzinarie MOL Berceni...Am un Citroen C3 1.4 HDI si cand am facut plinul mi au intrat in rezervor 53 Litri ! (MOL Evo Diesel)....de atunci papa diesel de la Mol...
29 aug 2014, 13:21
-1
R3Kin
5 comentarii 9 puncte
Sunat la politie,facut reclamatie,sigilata masina si apoi scos ce este in rezervor.Daca nu vrei circ iti faci plinul singur si gata.Daca esti paranoic si crezi ca te fura toti iti cumperi canistre de 20L si ti le umpli singur(cele de tabla sunt permise) si ai scapat si de pasarica de pe creier si de hoti.Si eu auzisem ca se fura la pompa dar nu sunt convins iar ce ati scris mai sus mi se pare f mult nu-i cred asa tupeisti.
29 aug 2014, 13:30
+6
2 comentarii -1 puncte
Cred ca mai am si bonul cu cei 53 de litri...dar ceea ce ai zis tu nu e o idee rea! Oricum mai nou pun de la Rompetrol si imi intra maxim 42-43 litri la plin.
29 aug 2014, 13:52
0
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
Capacitatea rezervorului nu este fixa, este aproximativa. De asemenea are si "rezerva prostului" din care mai merge cand acul ajunge la rosu. Nici acul din bord nu arata exact cat mai ai. E posibil de pe rosu sa iti intre 40 litri, dar si 45, in functie de cat ai consumat din acea rezerva, spre exemplu. Cel mai simplu se verifica asa cum a spus si colegul gabi gabi cu canistra metalica. De furat oricum suntem furati toti, cand cumparam combustibilul nostru de calitate indoielnica la pretul supraumflat, nu?
29 aug 2014, 13:46
+8
70 comentarii 81 puncte
1. Eu as fi cumparat un recipient de vreo 20 de litri pe care l-as fi umplut sa vad cat fura la litru 2. Daca se vedea ca m-au furat, cautam un procuror/avocat/executor judecatoresc ca sa pot constitui un probatoriu valid 3. Ii dadeam in judecata pe baza probatoriului 4. Evident, nu plateam nimic; prea suntem furati la orice in tara asta si nu numai E foarte posibil ca pompa sa nu fi fost verificata metrologic de mult timp sau verificata superficial si sa nu masoare cum trebuie.
02 sep 2014, 17:23
0
Siconi
128 comentarii 151 puncte
... sau e corect, dpdv metrologic, insa a mai aparut un mic bidon ascuns pe-acolo si care trebuia umplut din buzunarul unui fraier. In acest caz, poti sa masori metrologic cate zile vrei in sir, ca pompa este reglata corect, insa diferenta se afla in alta parte... Tot furt este, desigur, dar nu la pompa. Aici avem de-a face cu un nemernic nesimtit si indolent care face bani pe spatele clientului... e ca si cum ti-ar baga mana in buzunar in timp ce iti zambeste frumos si te vrajeste cu altele... tipic romanesc! Daca in Texas, unde locuiesc acum, s-ar intampla asa ceva, vai de mama ei de statie de benzina si de angajati. A doua zi ar fi cu lacatul pe pompe pana se termina investigatia si/sau procesul. Daca se descopera ca s-a furat, la pompa sau nu, e jale mare. Nu stiu cum e in alte state, dar stiu cum e aici, unde locuiesc eu, zona Houston, TX. Pana si 1 cent il primesti inapoi... e banul tau, muncit de tine. Si chiar daca vrei sa il lasi acolo, casierul insista si se roaga de tine sa iti iei banii, ca nu cumva sa aibe probleme mai tarziu, daca vrei sa i-o faci ca nu ti-a dat restul. In fine, alt pamant, alta lume. Din nefericire, nu e Rai... sunt bube si aici, ca peste tot, dar altfel.
03 sep 2014, 07:12
0
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Amice am impresia ca aberezi intentionat. Cum adica "Capacitatea rezervorului nu este fixa"? Cu alte cuvinte, rezervorul masinii tale are fie 45L, fie 48L, fie 56L, ar uneori, cand te grabesti poate doar... 32L?! Cum vine asta?! Prietene, deoarece principiile si legile fizice nu s-au schimbat deloc de la intemeierea pamantului si a universului, tinand cont si de cateva principii de termodinamica (daca intrebi ce e aia, arunca un ochi pe wikipedia si cultiva-te), deci, conform cu acestea, capacitatea rezervorului este mereu si mereu ACEEASI!!!!!!!!!! ACEEASI!!!!!!!! Ca soferul pune mai multa sau mai putina benzina in rezervor, asta e o cu totul alta mancare de peste! Exprimari ca acestea duc multi nestiutori in eroare crezand ca poate va creste si rezervorul lor candva in volum. Ca sa fim clari: capacitatea/volumul rezervorului este UNA si FIXA; cantitatea de carburant din rezervor variaza si este singura variabila in aceasta ecuatie. PUNCT! Iar de furat, da... la Petrom-ul de la iesirea din orasul in care locuiam candva in Romania am fost furat de nenumarate ori, motiv pentru care am decis sa imi alimentez singur masina de fiecare data. Era sa ma bat cu unul acolo ca imi pune el benzina... "Fugi, dom'le, de-aici. Daca te atungi de masina mea ai necaz mare! Stiu si singur sa imi port de grija. Daca nu-ti convine, fac plangere la judet si maine iti cauti de lucru pe la Primarie ca maturator. E alegerea ta! Iar acum du-te ca poate ai treaba si te retin, iar asta n-ar fi prea frumos din partea mea!" Cam asa le dadeam de lucru prin magazin si-mi vedeam de treaba linistit. Da, am platit de cateva ori 10L in loc de 8L, asa ca m-am cam sictirit de ei. Prietene care ai scris acest e-mail si care ai patit-o, fa o plangere mai sus putin, direct la Petrom/OMV Bucuresti... si cat mai repede. Cu siguranta ca vor avea ceva de zis. Altfel, da-i la TV pe posturile nationale de mare audienta. Ei vor sti sa bata la usi si sa faca o investigatie media pt tine. Bafta!
03 sep 2014, 06:58
0
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Postul asta i se adreseaza in partea de inceput "colegului" APOSTOL IOAN RADU. Stie dumnealui de ce...
03 sep 2014, 07:13
0
1 comentarii 1 puncte
salut.am vazut stirea de 2 lei si comm de 2 lei date de unii cu chestia mica.din cati comentati...cati aveti fabia diesel?de 5 ani am fabia diesel si va spun ca grupul skoda vw are rezervoare cu ventil astfel incat poti face plinul full fara aer in rezervor si ca la skoda 1,4 tdi 3cilindrii eu bag 55l la fiecare plin de genul.verificati cand alimentati o skoda sau vw acel ventil aflat in partea dreapta la intrare in rezervor care daca este apat cu pompa sciate aerl din rezervor si va mai permite sa alimentati inca 10l.Am curaj sa fac pariu cu maimuta din Cluj pe 10000* Ca eu ii mai bag inca odata in fabia sii ii bag 55l. Mosul sa verifice cati km o sa parcurga acum dupa ce a alimentat acel angajat si sa ne spuna si noua si dupa stergeti si voi stirea ca nu va fura nimeni cu 10l la un plin....cu ceva ml da....si luati aminte de skoda si acel ventil.
09 sep 2014, 00:38
+1
1 comentarii 0 puncte
ESTE CORECT CEEA CE ATI SPUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
11 sep 2014, 11:22
0
DarkShadow
9 comentarii 36 puncte
Capacitatea de X litrii pe care ti-o spune producatorul, este capacitatea rezervorului in sine, unde nu intra la socoteala si restul "spatiului" de la buson pana jos, care, oricat de imposibil suna, poate fi umplut.
29 aug 2014, 13:59
+7
1 comentarii 0 puncte
se paote sa pui pana in buza rezervosului eu asa fac ... si imi intra cam 2 3 litri maxim si ma chinui putin
31 aug 2014, 22:26
0
24 comentarii 45 puncte
Ete na...... intra 52 maxim daca rezervorul ii gol....... testat de mine pe o Fabia 1.9 TDI......... cu rezervor de 45 de litrii (45+7 litrii pana in buza si tamburucul apasat)! Am alimentat 52 de litrii in Austria (tot OMV), am calculat consumul cand am golit rezervorul si realitatea a fost reala.......
02 sep 2014, 12:27
+1
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Crezi camai poti adauga ceva peste aceasta cifra... cam 2-3L in plus? Macar 1L?! probabil ca da... cu ajutorul unor canistre de rezerva umplute si ele ochi. :)))
03 sep 2014, 07:08
+1
Siconi
128 comentarii 151 puncte
E adevarat, insa asta nu schimba cu nimic capacitatea maxima a rezervorului in sine, chiar cu aceste mici "artificii". Oricum ai face, tot capacitatea aia o va avea rezervorul masinii tale. Totul depinde de cata benzina pui in el. Chiar umplut pana la buza/refuz, cantitatea de benzina nu va fi niciodata mai mare decat deja ai putut baga in rezervor. Mai putina benzina, da, dar mai multa nu! Asa este... asta ca sa explic delui de sus cu capacitaea variabila a rezervorului... cred ca glumea, saracu'.
03 sep 2014, 07:06
+1
330 comentarii 94 puncte
Ce scrie in actele masini este fix zero. SI la mine in talon scrie ca masina mea are 65 de litri. In realitate, oricit de "seaca" ar fi fost nu am reusit niciodata sa bag in ea mai mult de 54,5 litri. Si e normal...masina mea, de la producator a fost echipata cu doua tipuri de rezervoare: de 55 de litri (50 de litri + rezerva de 5 litri) si de 85 de litri (80 de litri plus rezerva de 5 litri). Deci nu te mai lua dupa ce scrie in acte...cei de la RAR si cei de la inmatriculari habar nu au de carateristicile tehnice ale masinii. iCit despre furt...asa este cind benzina costa 6,30 lei sintem cu totii furati...pretul real ar trebui sa fie in jur de 2,80 lei....restul sint accize, adica bani FURATI de catre stat.
02 sep 2014, 13:32
+2
xprt64
8 comentarii 13 puncte
Si eu am avut o Fabia 1.2 benzina si am alimentat odata de la LukOil 50 de litri, in conditiile in care capacitatea rezervorului este de 45 de litri (si mai aveam niste liniute la benzina) . Si acum, dupa cativa ani, ma gandesc, din cand in cand, cum a fost posibil asa ceva. Eu banuiesc ca m-au furat la pompa, ca de fapt litrul lor e mai mic decat litrul standard.
29 aug 2014, 14:17
0
24 comentarii 45 puncte
Marja de eroare metrologica, la pompele de benzina ii intre 1 si 4 la mie sau altfel spus intre 0.1 si 0.4% poate diferii densitatea dar nu atat de mult!
02 sep 2014, 12:29
+1
19 comentarii 28 puncte
E fabia - are "rezerva". Butonelul ala mic care il apesi si mai intra inca 10 litri de motorina.
02 sep 2014, 12:47
0
xprt64
8 comentarii 13 puncte
N-am apasat pe niciun butonel. Am alimentat cum am alimentat de sute de ori
02 sep 2014, 20:28
0
19 comentarii 19 puncte
Mie pe Fabia in rezerva imi intra 6 fix !
02 sep 2014, 22:10
0
29 comentarii 97 puncte
am vazut un caz in care cel care alimenta de la benzinarie,avea langa pompa un bidon de 5 litri gol,si cand i-a spus tipul sa-i faca plinul(el a plecat in benzinarie),tipul care alimenta a bagat prima oara in bidonul lui,5 litri,si apoi a i-a bagat tipului in masina
29 aug 2014, 14:42
-2
iBogdannn
112 comentarii 174 puncte
la fel am vazut si eu , angajatul a alimentat prima data un butoi de 50l apoi 5l in masina clientului . wft ??!? Serios acum , iti garantez ca asa ceva NU EXISTA !!!! Iti dai seama ce antrenament si tupeu iti trebuie sa risti sa fi bubuit si dat afara pentru 5 litri . Iti spun iar sigur ca singura sursa de venit a baietilor de la pompe este "spaga" . Si cel putin aici in CT baietii castiga destul de bine pe langa salariu .
29 aug 2014, 18:42
0
133 comentarii 109 puncte
nu e nici un furt. angajatul benzinariei mi-a facut si mie plinul la un polo acum vreo 9-10 ani la agipul de pe maniu, la pacii. multi litri peste capacitatea declarata a rezervorului de am ramas socat. Plecat direct spre Austria, motorina terminandu-se la Viena...probabil peste 55 de litri in total in rezervor. sunt ferm convins ca si omul din cluj cu "problema" a mers de a behait cu motorina din rezervor.
29 aug 2014, 14:50
+5
liviuv
181 comentarii 396 puncte
Eu am pus tot la OMV pe Calea Rahovei, cea de langa Trafic Greu, intr-o canistra metalica standard de 5 litri si au intrat 6,5 litri! Cand I-am intrebat au spus ca e cald afara si ca se dilata. WTF??? Am trimis mail la ANPC si, spre surprinderea mea, peste o luna am primit raspuns. Cum ca totul este in regula la pompe. Ce sa cred?
29 aug 2014, 14:58
+1
1 comentarii 0 puncte
Când un lichid se dilată însemnă că își mărește volumul. Deci în canistră nu au cum să intre mai mult de 5 litrii de benzină dilatată. Însă să presupunem că a spus ca s-a dilatat canistra, ceea ce e puțin probabil, deoarece afara nu era așa cald încât interiorul canistrei !!! metalice !!! să-și fi mărit volumul cu mai mult de o cincime. Deci ăsta nu e clar un motiv. Nu știu ce să cred. :((
30 aug 2014, 16:26
0
24 comentarii 45 puncte
Daca nu are omologare metrologica canistra aia ii prezumtiv de doar 5 litrii!
02 sep 2014, 12:30
0
1 comentarii 0 puncte
Acelasi lucru l-am patit si eu, am cumparat de la ei o canistra de 5L metalica si mi-au intrat in ea 7L. Cand i-am intrebat, mi-ai spus ca am umplut-o prewa mult...
01 sep 2014, 14:34
0
1 comentarii 2 puncte
La multe masini indicatorul de benzina arata ce detecteaza un plutitor in rezervor, atasat de pompa de combustibil de cele mai multe ori. Acel plutitor are un brat care poate nu mai functioneaza perfect. La cat costa carburantul nu stiu daca mai are sens sa te fure la pompa, acum furtul se face legal(taxe, accize, etc.). Au niste senzori destul de pretentiosi pompele acum. Spre exemplu daca bazinele statiei detecteaza o anumita cantitate de apa, pompele se blocheaza automat. Cu toate astea puteai cere imediat o proba, au un recipient omologat de 20l , pentru asta trebuia totusi sa platesti tu benzina. Atentie: conform legii se accepta o toleranta de 0.02%.
29 aug 2014, 15:01
+2
gbrheaton
68 comentarii 209 puncte
nu cred ca o sa rezolve mare lucru... chiar daca un rezervor are capacitatea 41L "nu intra la socoteala si restul "spatiului" de la buson pana jos, care, oricat de imposibil suna, poate fi umplut." Exact cum a precizat si un coleg mai sus.
29 aug 2014, 15:34
+2
nanuiuli08
97 comentarii 115 puncte
Antireclama la PETROM!
29 aug 2014, 16:37
+1
2 comentarii 4 puncte
Eu am patit altceva, asa ca mare atentie! La Petromul de la iesirea spre A1 am oprit sa alimentez cu motorina. Aglomeratie mare, era o pompa mai libera si m-am dus acolo chiar daca aveam busonul pe partea cealalta. Am alimentat 15 l dupa care am sesizat o diferenta de pret. Am mutat masina de la pompa si m-am dus sa achit si sa ii intreb de ce este diferenta intre pretul afisat pe panoul mare si cel de la pompa. Un angajat binevoitor m-a luminat: bagasem benzina in loc de motorina. *****-a intamplat asta dupa 12 ani de condus masini atat diesel cat si benzina? Simplu, TOATE MANERELE DE LA TOATE POMPELE SUNT NEGRE! Trebuie sa te uiti cu mare atentie ce scrie in dreptul pistolului. Bun.... treaba buna.... Angajatul binevoitor imi spune sa nu-mi fac probleme ca multi o patesc si ca este unul acolo in benzinarie care contra sumei modice de 800 lei ma ajuta sa scot benzina din rezervor. L-am refuzat categoric si m-am apucat sa mi-o scot singur. Dupa 20 min. vine un tip la mine si ma intreaba ce am patit, i-am spus si imi spune ca ma ajuta el contra unei sume modice de 800 lei. L-am refuzat, dupa care vine acelasi angajat care-mi spune sa am grija cu astia pe aici ca nu asta e baiatul pe care mi l-a recomandat el. In consecinta, ce sa inteleg? E magarie din partea Petrom de a vinde mai mult carburant pe baza ca poate nu vezi sau e magarie din partea angajatilor care au prins "smecheria" si fac si ei un ban "cinstit"? Asa ca dragi colegi participanti la trafic si platitori de taxe, aveti mare grija la pompe pentru ca este destul de costisitor chiar daca iti rezolvi singur problema.
29 aug 2014, 17:33
+1
330 comentarii 94 puncte
Asa patesti daca nu ai ce lucra decit sa iti iei masina diesel. Eu nu am avut decit pe benzina si nu am cum sa gresesc bagind motorina pentru ca nu incape pistolul. Exceptind vremea cind aveam dacie....
02 sep 2014, 13:40
0
8 comentarii 9 puncte
Ceea ce ti sa intamplat tie nu este k dar eu zic sa refaci experiment si sa mergi la casa sa le spui ca nu ai bani sa platesti sa isi bata capul ei sa scoata motorina . Referitor la combustibili sa sti ca pompele din Vama sunt asa . Alimentezi si intra mai mult decat e normal dar asta se întâmplă la COMPANII SI PRATONATE ROMANESTI .!
29 aug 2014, 18:01
+1
2 comentarii 5 puncte
de la rezervor pana la buza rezervorului in functie de masina poate intra pana in 10 litri
29 aug 2014, 20:10
+3
24 comentarii 45 puncte
Logan 1.4 benzina, 2007, rezervorul de 40-45 de litrii ( nu mai stiu ca l-am folosit putin) dupa producator dar dupa realitate undeva la peste 60 de litrii..... Am alimentat in Austria, Italia, Romania si peste tot ma uitam dupa pete sub el cand alimentam...... intra peste 60 de litrii..... nu am aflat niciodata cat exact pentru ca 60 era suficient.....
02 sep 2014, 12:36
0
2 comentarii 5 puncte
de la rezervor pana la buza rezervorului in functie de masina poate intra pana in 10 litri
29 aug 2014, 20:11
+2
shox
142 comentarii 275 puncte
Credeti ca la case mari nu se fura? Pai atata timp cat pompele alea sunt electronice se pot face manevre ,doar sunt controlate si alea de niste softuri parerea mea...Oricum nu mai zic de pretul exagerat al benzinei ,mai nimeresti cateodata si umpic de apa ca merge si asa ...si sa nu mai zic de ultima si cea mai mare pacaleala acciza aia nenorocita bagata de ceva luni de desteptii de la guvern....In mare suntem pacaliti din pacate cam din orce pozitie..
29 aug 2014, 21:27
+1
281 comentarii 304 puncte
asta chiar crede ca rezolva sunand la politie si OPC ?? Prietene trezeste-te ....... esti in RO.
30 aug 2014, 00:58
+1
2 comentarii -1 puncte
Da...la pompe se fura.Cum va explicati ca pentru o sticla de exact 2 litri, in care am bagat benzina, am plati 18 lei??? In conditiile in care litrul costa 5,7 lei? Si nu era sticla de 2,5 litri sau 2,7 sau mai stiu eu ce.Era exact de 2 litri, am citi dupa ce am umplut-o pentru a ma convinge ca este de 2 litri.Da de asa numitele "pungi pentru carburant de aviatie" ati auzit?Niste pungi foarte groase care se baga pe sub salopeta angajatului de la benzinarie, iar gura de umplere se fixeaza la unul din buzunarele salopetei, dupa bunul plac.Sau de bidonul, canistra, sticla ascunsa in cosul de gunoi de langa pompa?Clientul cere plinul, "pompagiul" ii spune sa se duca inauntru sa achite si cand te-a vazut intors cu spatele, isi face treba.Astea sunt treburi reale povestite de un prieten de-al meu care lucreaza la o statie de carburanti
30 aug 2014, 12:06
0
2 comentarii -1 puncte
In privinta pataniei din acest articol...La multe masini, in special cele din grupul VAG, dupa ce deschizi busonul de la rezervor, daca o sa va uitati cu atentie, o sa vedeti un butonas mic, pe care daca il miscati in sus sau in jos, o sa deschideti o clapita de pe traseul de incarcare de la buson pana in rezevor, care permite si umplerea rezevei de combustibil a autoturismului.Acum, din cate stiu eu, marea majoritate a autoturismelor mai noi, au aceasta rezerva incorporata in rezervor (acele tavite din interiorul rezervorului, asezate la baza lui), disparand astfel acel mic buton de care am scris mai sus (deci vrei nu vrei, acele tavite vor avea intotdeauna combustibil in ele tocmai pentru a asigura autoturismului un plus de autonomie dupa ce se aprinde beculetul din bord).Astfel, "pompagiului" daca i se cere sa faca plinul, pentru a mai incarca bonul de plata, umple si rezerva de combustibil sau umple rezervorul "pana in buza", cum se spune. P.S. De exemplu, Passat-urile din '95 '96 (modelele dinainte de "cocosat") au indicator de 75 de litri in bord.Daca umplem rezervorul "pana in buza", incap 107 litri de combustibil, verificat si masurat de mine.
30 aug 2014, 12:21
-1
1 comentarii -1 puncte
Daaaa mai stati voi sa faceti plangeri in Romania. Bataia e cel mai bun raspuns in toate cacaturile astea ...tu iti bati joc de mine,eu iti rup picioarele
30 aug 2014, 14:12
-1
20 comentarii 39 puncte
Si eu am patit la Nissan Patrol..in rezervor intra 98litri si baga ala la petrom pana a trecut de 120l..pe urma a strigat unul de la coada care se formase "opreste ba motorul cand alimentezi ca stam aici pana dimineata"..am oprit motorul si s-a umplut imediat rezervorul,altfel cine stie cat intra.
30 aug 2014, 16:15
+8
41 comentarii 71 puncte
:)))))))))))))))))))))))))))))))
30 aug 2014, 21:31
+3
15 comentarii 31 puncte
Sper ca este doar o gluma si nu ai alimentat cu motoru' pornit.
31 aug 2014, 20:52
0
VwV~GLF~
260 comentarii 337 puncte
Nu are nimica daca alimentezi cu motorul pornit stai calm...eu o fac aproape de fiecare data si nu a patit nimeni nimic ...
01 sep 2014, 08:50
0
308 comentarii 421 puncte
Parerea mea este ca nu au furat deloc . Si sa va spun si motivul . Eu am Passat B6 iar la mine in carte scrie ca rezervorul are 70 L . De obicei eu alimentez la MOL si trebuind sa plec la un drum mai lung am zis sa fac plinul OCHI (pan in gat) . In momentul opririi la statie avem deja aprinsa rezerva (cred ca mersesem cam 50 Km cu ea aprinsa) si punandu-mi motorina in rezervor (ca pun singurel nu las angajatii pentru ca cine nu stie daca angajatul pune pistolul la maxim acesta atuncea fura de sparge) mi-a intrat aprope 75 L de motorina pana in gat . Acum nu stiu exact cat mai aveam in rezervor dar am facut experienta si am mers pe rezerva dupa ce acul cazuse sub gradatia de pe ceas cam 20 de Km si motorul nu sa oprit reusind sa ajung la pompa . De furat sunt sigur ca nu m-au furat cei de la MOL pentru ca eu alimentez de la aceeasi pompa de fiecare data si cand pun 35 L acul sare cu o gradatie peste jumatatea ceasului din bord (aceste alimentari facandule doar atunci cand se aprinde rezerva fara sa mai merg sa mai consum din ea, ci doar drumul pana la pompa) . O zi buna .
30 aug 2014, 19:08
0
501 comentarii 1117 puncte
Luati aminte! La benzinarie esti furat! Cum? Va poate explica un prieten de-al vostru fost angajat :)
30 aug 2014, 21:27
0
CobraRB
120 comentarii 261 puncte
Spune-ne te rog.
31 aug 2014, 03:20
+2
nicu rares
8 comentarii 2 puncte
omul are dreptate, toate pompele de la petrom au un taraj de furt adica fura 1/4litri la 4litri din insasi setarea lor. de aceea ne miram ca masinile noastre consuma mai mult. Informatia este verificabila cat se poate de simplu: luati fix 40litri de motorina si dupa aceea o turnati cu sticle de plastic de 2 litri si jumatate ca sa nu dati pe jos gradate cu un marker rezistent la produse petroliere cu marcaj la 2litri. rezultatul o sa fie tragic si anume toleranta de furt se va incadra intre: Atentie minim de furt 2,5litri pina la 3,2litri, dar niciodata mai putin.Eu am luat o toleranta simpla ca mai dai si pe jos, am taiat canistra de plastic sa o scurg de tot.Fac precizarea ca am folosit un numar de 6 canistre de sacrificiu cu o capacitate de 23litri pentru ulei de motor in vrac. De ce scrie la pompa si noi ignoram uneori ca minima cantitate este de 1,5litri ce o putem achizitiona?de saracie am tot luat de 10ron motorina.
31 aug 2014, 01:48
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare