Dupa ce ca materialele folosite au o "rezistenta" precara in timp...cred ca si rahatul intarit rezista mai bine....de pret nu mai are sens sa discutam....dar faza cu alunecarile e penala....la cate sisteme si tehnologii poti folosi in ziua de astazi nu e nimeni in stare sa faca o lucrare de consolidare mai intai...."s.ar putea sa plece la vale".....de ce l.au mai deschis?
Hai sa nu ii improscam cu rahat atat de repede. Zona este cunoscuta ca fiind una de risc, constructorul a fost avertizat de la inceput. Din pacate, autoritatile romanesti precum si UE forteaza constructorul sa accepte niste costuri impuse pe km indiferent de complicitatea lucrarii. S-a propus prima data cea mai buna solutie, adica tuneluri, insa costul depasea cele 5 mil/km cost standard, asa ca au inceput sa sape dealurile, dupa care surpriza, nenorocita aia de huma a alunecat mai rau decat s-ar fi putut astepta, asa ca in final tot s-a depasit suma cu foarte mult si nici lucrarea nu a iesit. Romaneste...
Suna cam mult 5 milioane de euro per kilometru de autostrada. Am fost in vizita prin alte tari si acolo arata si mai bine si sunt si mai rezistente.Si pe acolo au fost zone de risc, dealuri si alte impedimente dar totusi s-a facut lucrul pana la capat si a rezistat in timp. De ce noi romanii mereu trebuie sa ne facem singuri tara de ras? E atat de dificil sa avem si noi o autostrada normala? In Germania sunt peste 1.200 km de autostrada si la noi DOAR 20 si inauguram fiecare km facut in 3-4 luni de parca ar fi o vila cu 3 etaje!
In Ungaria sunt mai mult de 1200 de km, cam 2000 si un pic, in Germania sunt momentan in jur de 13.000 de km de autostrazi...cred ca ai tiparit gresit...
germanii inca au autostrazi de pe vremea lui Hitler si sunt functionabile, la noi dam si 5 mil pe km in cazuri fericite si trebuie reparate dupa 1 an, deci ca la noi la nimeni.