Motorul normal aspirat ramane motor normal aspirat. Toate masinile de varf gen LaFerrarri, Aston One 77, DB9, Aventador , Huracan, 65 AMG, pastreaza motorul normal aspirat. E vorba de linearitatea acceleratiei, de sunet.
Personal as alege categoric GSF-ul fata de M5. Design special + motor normal aspirat.
Astea noi da, eu ziceam de M137, V12-le de 5.8 aspirat natural de pe vechiul S-klasse . ;p
Sau M120 (varianta veche la lui M137) care a fost folosit si pe Zonda.
Inca un articol care ne arata ca saracul romanas nu are puterea de a vedea dincolo de bamw, mercedes si audi =))) PROPUN SCHIMBAREA NUMELUI SITE-ULUI 4bmw.ro ar fi mai atractiv !
4TUNING !!!! uitati ce articol scriu niste profesionisti ;) oameni iesiti in lume ce naiba nu ....
Salonul auto NAIAS 2015 va găzdui şi noul Lexus GS F, o limuzină de clasă mare a cărei iniţială „F” este sinonimul japonezilor pentru „distracţie”. Şi, ca să te distrezi cu o maşină din clasa mare ai nevoie de un motor mare, GS F are sub capotă un V8 de 5,0 litri care dezvoltă 473 de cai-putere şi 527 de Newtoni-metru. O să numim asta suficient până în momentul în care vei spune că V8-urile de pe M5, E 63 AMG sau RS6 livrează cu circa 90 de cai-putere mai mult.
Diferenţa este că V8-ul lui Lexus (ajutat de o transmisie automată cu opt rapoarte) este aspirat, adică un monstru pe care să-l turezi în neştire şi de al cărui sunet să te bucuri până uiţi de tine. În fine, am devenit un pic prea lirici aici, dar doar ca să-ţi conturăm o imagine cât mai exactă a plăcerii de a auzi un V8 aspirat.
Nu se ştiu cifrele de performanţă, însă trebuie menţionat faptul că lipsa de putere este compensată şi de lipsa de kilograme - conform celor de la Lexus, GS F cântăreşte circa 1.830 de kilograme, cu mai bine de 100 de kilograme mai puţin decât un BMW M5, spre exemplu.
Un alt detaliu demn de menţionat este diferenţialul „torque vectoring” de pe GS F, un mecanism controlat electronic care distribuie cuplul în mod optim roţilor, folosindu-se doar ambreiaje multi-disc şi nu de frânele maşinii.
o vorba pentru voi https://www.youtube.com/watch?v=zkC8a-RLs8k =))))))))))))))))))
Imi place mai mult formatul site-ului 4Tuning fata de cel de la promotor, dar cei ce scriu articolele aici parca vor sa zica ei asa o poveste, sa mai lungeasca putin, spunand de 3 ori numele firmei unei masini, de fiecare data sub alta forma, etc.
ideea e ca e mult mai placut sa simplifici si sa lasi la o parte formulari de genul: numai... 473 de cai putere.
Iar daca s-ar putea ca filmuletele sa fie tip Youtube si sa pot comenta si eu, folosindu-mi contul 4Tuning (nu ma lasa Facebook) ar fi minunat
imi place cum va bateti voi capu aici.Colegii, stiti cate unitati vinde Lexus in comparatie cu trio-ul german?:))Nu ii contesta nimeni abilitatile tehnice, dar ca design degeaba se chinuie astia sa reinventeze roata, o sa ramana mereu in urma germanelor, cel putin in Europa.Si nu pt ca doar germanii sunt smecheri...ci e pt ca germanii stiu sa faca lucrurile altfel decat japonezii.Eu tot incerc sa le dau sanse japonezilor, dar de la o generatie la alta nu ma impresioneaza cu absolut nimic.In afara de Toyota Land Cruiser...pt mine baietii astia se chinuie si atat
Grupul Toyota-Lexus, si in general japonezele, se vinde bine in alte tari, precum SUA, Australia, Africa etc, nu trebuie sa ne raportam doar in Europa. Sa nu mai vorbim despre fiabilitate, cum Land Cruiser a "omorat" Land Rover-ul in Africa si in Australia, iar in SUA, prin anii 90 cea mai bine vanduta masina timp de mai multi ani a fost Honda Civic. E adevarat ca designul unora pare ridicol pentru europeni, dar la urma urmei vine din Japonia, unde se pune accent pe design care sa sara in ochi, nu pe linii drepte si "cuminti" ca la VW sau BMW, spre exemplu. Insa articolul in cauza este mult prea subiectiv si scris in necunostinta de cauza. De aici, afirmatia incuiata referitor la 0 sanse.