Noul Lexus GS F are 473 CP si 0 sanse in fata BMW-ului M5 Masini tari 7 Ianuarie Noul Lexus GS F are 473 CP si 0 sanse in fata BMW-ului M5
Toate comentariile (20):
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
"Sanse minime in privinta performantelor..... Dar sanse MAXIME in privinta design-ului"! :)
07 ian 2015, 10:56
+5
512 comentarii 988 puncte
Motorul normal aspirat ramane motor normal aspirat. Toate masinile de varf gen LaFerrarri, Aston One 77, DB9, Aventador , Huracan, 65 AMG, pastreaza motorul normal aspirat. E vorba de linearitatea acceleratiei, de sunet. Personal as alege categoric GSF-ul fata de M5. Design special + motor normal aspirat.
07 ian 2015, 11:24
-1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
65 amg au motor v12 bi-turbo.
07 ian 2015, 12:10
+8
512 comentarii 988 puncte
Greseala mea, l-am confundat cu motorul de pe 600.
07 ian 2015, 18:11
-1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Pai si S600 tot motor V12 biturbo are! :))))
07 ian 2015, 18:31
+7
512 comentarii 988 puncte
Astea noi da, eu ziceam de M137, V12-le de 5.8 aspirat natural de pe vechiul S-klasse . ;p Sau M120 (varianta veche la lui M137) care a fost folosit si pe Zonda.
07 ian 2015, 19:16
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
probabil ca nici nu se vrea un concurent... lexus a demonstrat ca poate...
07 ian 2015, 12:17
+4
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Pacat ca nu i-au pus un kit biturbo, sau poate de ce nu V10-le de pe LF-A , ca la cum arata merita pe deplin vreo 600 CP ! :D
07 ian 2015, 12:46
+5
Anton1993
41 comentarii 38 puncte
Inca un articol care ne arata ca saracul romanas nu are puterea de a vedea dincolo de bamw, mercedes si audi =))) PROPUN SCHIMBAREA NUMELUI SITE-ULUI 4bmw.ro ar fi mai atractiv !
07 ian 2015, 13:19
+2
21 comentarii 14 puncte
Asa e cand lumea e ingusta.
07 ian 2015, 17:52
+1
Anton1993
41 comentarii 38 puncte
4TUNING !!!! uitati ce articol scriu niste profesionisti ;) oameni iesiti in lume ce naiba nu .... Salonul auto NAIAS 2015 va găzdui şi noul Lexus GS F, o limuzină de clasă mare a cărei iniţială „F” este sinonimul japonezilor pentru „distracţie”. Şi, ca să te distrezi cu o maşină din clasa mare ai nevoie de un motor mare, GS F are sub capotă un V8 de 5,0 litri care dezvoltă 473 de cai-putere şi 527 de Newtoni-metru. O să numim asta suficient până în momentul în care vei spune că V8-urile de pe M5, E 63 AMG sau RS6 livrează cu circa 90 de cai-putere mai mult. Diferenţa este că V8-ul lui Lexus (ajutat de o transmisie automată cu opt rapoarte) este aspirat, adică un monstru pe care să-l turezi în neştire şi de al cărui sunet să te bucuri până uiţi de tine. În fine, am devenit un pic prea lirici aici, dar doar ca să-ţi conturăm o imagine cât mai exactă a plăcerii de a auzi un V8 aspirat. Nu se ştiu cifrele de performanţă, însă trebuie menţionat faptul că lipsa de putere este compensată şi de lipsa de kilograme - conform celor de la Lexus, GS F cântăreşte circa 1.830 de kilograme, cu mai bine de 100 de kilograme mai puţin decât un BMW M5, spre exemplu. Un alt detaliu demn de menţionat este diferenţialul „torque vectoring” de pe GS F, un mecanism controlat electronic care distribuie cuplul în mod optim roţilor, folosindu-se doar ambreiaje multi-disc şi nu de frânele maşinii. o vorba pentru voi https://www.youtube.com/watch?v=zkC8a-RLs8k =))))))))))))))))))
07 ian 2015, 20:37
+2
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Asa da! Care e sursa ? Sau tu ai redactat articolul asa !?
07 ian 2015, 21:21
0
Anton1993
41 comentarii 38 puncte
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/lexus-gs-f-vine-la-detroit-2015.-nu-sa-ameninte-ci-sa-fascineze-13752258 poftim beny
07 ian 2015, 23:18
+1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Imi place mai mult formatul site-ului 4Tuning fata de cel de la promotor, dar cei ce scriu articolele aici parca vor sa zica ei asa o poveste, sa mai lungeasca putin, spunand de 3 ori numele firmei unei masini, de fiecare data sub alta forma, etc. ideea e ca e mult mai placut sa simplifici si sa lasi la o parte formulari de genul: numai... 473 de cai putere. Iar daca s-ar putea ca filmuletele sa fie tip Youtube si sa pot comenta si eu, folosindu-mi contul 4Tuning (nu ma lasa Facebook) ar fi minunat
08 ian 2015, 00:19
+1
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
ma ustura ochii
07 ian 2015, 14:21
-2
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Are sanse, pentru ca e ceva exclusivist si e pentru cineva ce prefera un motor care nu e supra-alimentat.
07 ian 2015, 17:50
+1
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
imi place cum va bateti voi capu aici.Colegii, stiti cate unitati vinde Lexus in comparatie cu trio-ul german?:))Nu ii contesta nimeni abilitatile tehnice, dar ca design degeaba se chinuie astia sa reinventeze roata, o sa ramana mereu in urma germanelor, cel putin in Europa.Si nu pt ca doar germanii sunt smecheri...ci e pt ca germanii stiu sa faca lucrurile altfel decat japonezii.Eu tot incerc sa le dau sanse japonezilor, dar de la o generatie la alta nu ma impresioneaza cu absolut nimic.In afara de Toyota Land Cruiser...pt mine baietii astia se chinuie si atat
08 ian 2015, 12:11
+1
21 comentarii 14 puncte
Grupul Toyota-Lexus, si in general japonezele, se vinde bine in alte tari, precum SUA, Australia, Africa etc, nu trebuie sa ne raportam doar in Europa. Sa nu mai vorbim despre fiabilitate, cum Land Cruiser a "omorat" Land Rover-ul in Africa si in Australia, iar in SUA, prin anii 90 cea mai bine vanduta masina timp de mai multi ani a fost Honda Civic. E adevarat ca designul unora pare ridicol pentru europeni, dar la urma urmei vine din Japonia, unde se pune accent pe design care sa sara in ochi, nu pe linii drepte si "cuminti" ca la VW sau BMW, spre exemplu. Insa articolul in cauza este mult prea subiectiv si scris in necunostinta de cauza. De aici, afirmatia incuiata referitor la 0 sanse.
08 ian 2015, 12:38
0
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
Nu eu am spus 0 sanse, cred ca mi-am argumentat afirmatia obiectiv si cine are cap, intelege.Cine nu, da cu minus
08 ian 2015, 13:13
-1
21 comentarii 14 puncte
0 sanse pentru ca asa vreti voi. Asa e mentalitatea: daca e german, e perfect; daca e japonez, seamana cu ..., arata ca ..., are 0 sanse
07 ian 2015, 17:55
+3
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »