Care este cea mai proasta baterie de masina? Ghidul soferului 12 Ianuarie Care este cea mai proasta baterie de masina?
Toate comentariile (69):
48 comentarii 105 puncte
Am avut o batier Bosch , ma veche , care m-a tinut 7 ani ... Dar si cand m-a lasat , m-a lasat de tot :)) . Am un vecin care a luat o Rombat noua , si nu l-a tinut 2 ani , nu mai tin minte ce model era . Momentan am o Varta pe o masina care nu o folosesc , care tine foarte bine curentul , dupa 1 luni de nepornire , porneste foarte bine masina .
12 ian 2015, 09:40
+1
1 comentarii 1 puncte
Total de acord cu tine! Varta a verificat foarte bine, Bosch din cate stiu si eu. Dar nu l-am mai condus de peste 5 ani. Uite aici, totul este aici https://anvelopele.md/acumulatoare-auto/?page=2
10 iul 2023, 10:27
+1
104 comentarii 145 puncte
Eu tot baterii Rombat am avut si tin ff bine...am pe masina una de 5 ani si inca e excelenta. Pentru cei care nu stiu Rombat are contracte ff puternice pt export ajungand pana si in America, China etc. Bosch am avut doar un spalator de masina cu jet si am fost profund dezamagit de produs si service asa ca pt mine Bosch nu mai exista :)
12 ian 2015, 09:49
+2
70 comentarii 70 puncte
Personal sunt fan Rombat stiu ca acum cativa ani au investit 15-20milioane $ in fabrica lor si din ce stiu fac baterii ca fiind originale pentru BMW seria pentru masinile echipate cu stop and go. In familia mea mult timp s-a mers pe Bosh si in afara de prima baterie de prin 1998 care a tinut 6 ani restul mai mult de 2-3 nu au mai tinut. Am mai avut si Varta si Banner care au tinut 2 ani respectiv 1 an jumatate practic Banner m-a tinut o iarna intreaga si a murit a doua iarna. Au mai fost si bateriile originale de pe masini care nici ele nu au tinut cine stie ce. Momentan pe ultima masina pe o skoda diesel am bateria originala de 2 ani o Varta care vad ca a pornit fara nici o problema la -15 grade. Dar cel mai impresionat am fost de un Rombat care a costat la vremea ei prin 2008 jumatate cat o varta care a tinut pe un Passat diesel 4 ierni intregi apoi am vandut masina si cel putin inca o iarna a mai fost folosita si de noul proprietar. Personal dupa bateria originala a skodei tot un rombat voi incerca.
12 ian 2015, 09:50
+2
george_daniel20
60 comentarii 40 puncte
de acord cu tine, am bateria rombat de 4 ani si a pornit după o săptămână de temperaturi sub 0, singurul minus e ca nu prea funcționează indicatorul
12 ian 2015, 14:03
-1
viperboy1003
23 comentarii -18 puncte
adevarat Rombat o tinut destul de mult la toti prietni pe care i stiu, din pacate eu am facut o afacere proasta cu ei deorece am cumpara rombat verde(numai stiu exact cum se numeste). Dar mo tinutpe un megane diesel nici macar 1 vara. Rombat sunt foarte buni la pretul lor dar nu cele mai ieftine :)
12 ian 2015, 18:52
-2
512 comentarii 988 puncte
E pur si simplu vorba de noroc. Personal n-am avut probleme cu bateria...ma rog de 2 ani de cand am masina mea nu prea aveam cum sa am. Dar nici in familie nu a fost cazul. Daca totusi vrei sa mergi la sigur iei una de aia gandita pt masinile cu START/STOP chiar daca nu ai masina cu START/STOP. Alea costa insa cam dublu. Sau baterii cu gel. Sunt chestii mult mai importante decat brand-ul bateriei, daca o pornesti zilnic si umbli un pic cu ea, nu prea are voie sa te lase bateria. Eventual daca e frig tare poti si sa o invelesti cu ceva sau husa de baterie.
12 ian 2015, 09:55
+2
costibontea
98 comentarii 244 puncte
Am avut Fulmen pe Sk Octavia 1.9TDI, a tinut 1 iarna, iar la mijlocul celei de-a 2-ua a cedat. Am luat Varta Silver, sunt in a 2-ua iarna cu ea, e in garantie. Am mai avut o Varta pe o Dacia 1300, a tinut 11 ani, desi in ultimile 2 ierni nu a mai pornit fara redresor, dar vara functiona fara probleme. Mai am un ROMBAT pe un tractoras agricol cu motor 1.5D, sunt in a 3-a iarna cu ea, functioneaza foarte bine, desi motorasul o solicita destul de mult la pornire. Recunosc ca nu il folosesc zilnic si nu il pornesc sub 0 grade.
12 ian 2015, 10:07
+1
liviuv
181 comentarii 396 puncte
Bateria originala de pe Volvo XC70 3.2 pe care scrie "VOLVO" este proasta. A murit subit la fix 24 luni in conditiile in care masina mergea zilnic si nu avea mai mult de 50.000 km. De atunci o VARTA face treaba mult mai buna si au trecut deja 4 ani.
12 ian 2015, 10:08
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1014 comentarii 1115 puncte
Intentionat sau involuntar, imaginea generala a topicului asociata cu numele postului duce la o antireclama Bosch. Primul lucru la care m-am gandit pana sa deschid articolul a fost sa ma intreb de ce au ales Bosch ca "cea mai proasta marca de baterii".
12 ian 2015, 10:46
+11
32 comentarii 77 puncte
Probabil ca nu sunt singurul care a observat ca in ultima vreme redactorii 4tuning au o atitudine anti-produse germane...la modul ca sunt "proaste"/putin fiabile. In ziua de azi din pacate totul tine de noroc, indiferent de tipul produsului achizitionat. O electronica made in Japan, un automobil made in Germany, o pereche de pantofi made in Italy sau un parfum made in France nu mai reprezinta o garantie a calitatii ca pe vremea parintilor nostri. Calitatea si fiabilitatea s-au uniformizat si nu mai exista extreme bune sau rele ca in trecut.
12 ian 2015, 12:20
+11
2 comentarii 1 puncte
Varta e tot nemteasca ca si Bosch de altfel. Varta depaseste termenul de 5 ani fara probleme cu Bosch am avut probleme.
16 ian 2015, 17:07
-1
2 comentarii 0 puncte
eu am fost foarte multumit de fosta baterie Banner ma tinut 4 ani acum am o varta de vro 2 ani si deja da semne de picaj
12 ian 2015, 10:48
0
35 comentarii 51 puncte
Eu am avut probleme cu mai multe modele. Dar nu ma lasa formularul sa selectez. Varta black m-a lasat in mijlocul verii (erau 35C afara, masina nu mai fusese pornita de 3 zile, am pus bateria pe redresor, dupa 10 zile de folosire intr-o dimineata iar n-a mai plecat). Am pus un Bosch S6 in loc. Am avut si Bosch S5 care m-a lasat in mijlocul iernii dupa ce fusese instalat in Aprilie in acelasi an. Am pus Bosch S6 in loc. Acum am S6 de 70Ah pe ambele masini plus una in casa pe un UPS de centrala electrica. Bosch S6 este fix aceesi baterie cu Varta Start Stop Plus. Diferenta e ca Varta au acest sortiment in varianta de 60Ah iar Bosch nu. Dar pe cele de 70 si 90 difera doar etichetele. Deci cum as putea spune ca as fi avut probleme cu una sau cu alta? E ca si la placutele de frina, filtre si alte piese: fac unii pe anumite dimensiuni si de acolo iau toti si le rebranduiesc. Altii fac pe alte dimensiuni si tot asa. Deci articolul asta in afara de reclama la Rombat (care fac baterii care ori merg 7 ani ori bubuie dupa 1-2) nu prea are cine stie ce menire. La fel puteam discuta despre baterii Caranda care-s cam la fel cum rombaturile, ori merg de te miri ce s-a intimplat ori te lasa repejor. Nu vad in formularul de vot sau nici macar in articol nimic despre bateriile Exide si Banner. Astea intretinute corect chiar tin ani buni, si ma refer la sortimentele clasice plumb/acid nu deep cycle.
12 ian 2015, 10:54
+6
Shuba88
18 comentarii 41 puncte
Am fost placut surprins, cand dupa 3 saptamani in care masina a stat neatinsa, la -17 grade bateria Rombat Cyclon veche de 3 ani a pornit-o din prima incercare. Mare plus pentru un produs fabricat la noi in tara.
12 ian 2015, 11:14
+7
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
Este intradevar un semn de fiabilitate ca a facut asta. Dupa 3-4 ani ma astept ca o baterie mediocra sa tina vreo 4 zile, la temperatura aceea. Curiozitate pentru mine totusi, sa pot face un paralel, masina este pe benzina sau diesel?
14 ian 2015, 15:33
0
Shuba88
18 comentarii 41 puncte
Spre norocul meu, este pe benzina... Eu m-am dus direct cu redresorul sa o pornesc fiindca eram sigur ca nu o sa se miste deloc, dar am zis totusi sa incerc si uite ca se intampla si minuni :)
15 ian 2015, 08:25
0
32 comentarii 77 puncte
Cel mai mult m-a tinut o baterie Baeren (e austriaca insa intre timp a fost achizitionata de firma italiana FIAMM). A mers fara probleme 7 ani. Din pacate pe piata romaneasca se gasesc destul de greu in prezent. La masina noua am bateria originala ACDelco (nu am vazut sa existe pe piata romaneasca) care in mai 2015 face 3 ani (au trecut practic 3 ierni peste ea). Functioneaza foarte bine desi ca timp de utilizare folosesc masina preponderent in oras de 2-3 ori pe saptamana (in mediul urban parcurg intre 900-1400 km/an). Din punct de vedere al km parcursi, cei mai multi ii realizez in mediul extra-urban, in calatorii si vacante (intre 9000-12.000 km/an).
12 ian 2015, 11:16
+2
1 comentarii 1 puncte
Am un Mercedes A Class din 2005 si inca am pe ea si merge bine bateria originala din 2005. Bateria este FIAMM. Este remarcabila, deoarece folosesc putin masina, fac 10 min pana la serviciu (iarna), de primavara pana toamna folosind bicicleta, masina ramanand nepornita cu saptamanile. Nu am avut niciodata probleme cu bateria si anul asta implineste 10 ani.
12 ian 2015, 11:20
+1
sec233tun
27 comentarii 6 puncte
Dupa parerea bateriile din ziua de azi cam toate sunt proaste, cred ca majoritatea sunt facute in china cu materiale care nu permit o functionare de durata ca se schimbi mai des. Cu Bosch am avut de lucru numai la motocicleta unde dupa 2 ani nici mac nu a mai facut, am incercat sa o incarc nu a mai primit curent si a trebuit inlocuita. Varta am avut mai de mult si la fel dupa un an de folosinta pe masina pe benzina era avea curent maxim era ca nu avea curent deloc dupa certuri si amenintari au schimbat-o in garantie. Experinte placute am cu Yuasa, Toplite si Tudor. Yuasa sunt printre cele mai scumpe dar merita toti banii, Tudor am avut pe o Dacie a tinut 9 ani si cu aia am vandut-o.
12 ian 2015, 11:39
+1
ams
5 comentarii 1 puncte
dintre varta, bosch, rombat si exide, exide cele mai putine reveniri. Recomand!
12 ian 2015, 11:44
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Am folosit pana acum numai baterii ROMBAT (mai nou pe cele din gama Premier). si nu am avut nici cea mai mica problema cu ele! Sunt unele specimene ce au tinut intre5 si 7 ani de zile pana sa cedeze definitiv ! ps:Totusi mai sunt si exceptii....Tatal meu are de aproximativ 2 ani de zile o baterie Rombat(Premier) pe masina si incepe deja sa dea semne de "oboseala" (mai ales iarna) ! Cand va ceda cea pe care o am pe masina voi incerca si un acumulator Varta !Am auzit ca sunt foarte bune....!
12 ian 2015, 11:45
+2
soosy
57 comentarii 3 puncte
spui rombat si tragi wc-ul....produs de Bistrita,un *****...am avut 2 asemenea baterii unul clasic si unul pe care scria ceva + calciu sau **** stie(asa am cumparat masiniile)aveam si garantie,fiind cumparata de omul acela de max 1 an si pe mine m-a tinut 1 iarna si pana iarna viitoare a cedat,cum coborea gradele sub - 10...gata,la diesel abia abia ca pornea(daca pornea)deci.....eu sugerez Topla(ceva sarbesc sau ceva de genul...)cu tot cu instalatie de muzica(woofer,dvd si etc etc)m-a tinut 4 ani si pe acelas diesel pe care rombat a mers 2 ani
12 ian 2015, 11:56
0
2 comentarii 1 puncte
Dupa experienta acumulata pana acum va pot spune ca bateriile rombat, gama de varf adica premier sunt de departe cele mai proaste am avut una pe un golf 4 1.9 tdi a tinut putin peste 2 ani, dupa ce a iesit din garantie am inceput sa am probleme cu ea si a trebuit sa o schimb... Am cumparat un exide care merge super, am cumparat si pt in prieten tot un exide care la fel isi face treaba f bine si culmea are acelasi pret cj rombat. Probleme am avut si cu in bosch care dupa 6 luni a cedat dar s-a schimbat pe garantie. Acum pe masina personala un audi a4 am luat un banner care pana acum sunt multumit dar e la prima iarna, aceasta din urma a fost mai oeftina decat un rombat.
12 ian 2015, 11:58
+1
3 comentarii 1 puncte
Salut. Eu am pe un Astra J din 2011 1.4 benzina cumparata de noua, o VARTA, cu care a venit din fabrica. Pana acum nu am avut nicio problema, nici in ultima perioada cand au fost de la -13 la -19 cateva zile. Fratele meu a avut pe un A4 din 2005 1.9 diesel bateria din fabrica, nu am vazut ce marca era, care l-a tinut 6 ani jumate. In schimb pe un Polo din 2000 1.4 benzina am vazut baterie ROMBAT schimbata acu 2 ani care la temperaturile de sapt trecuta nu a facut fata.
12 ian 2015, 12:05
+1
2 comentarii 1 puncte
Pe golful 4 1.9 tdi a fost din fabrica varta care a tinut 7 ani, iar pe audi din fabrica a fost moll (se gasesc si la noi dar sunt mai scumpe dar au si garantie 48 luni) care a rezistat 7 in conditiile in care masina are si incalzire auxiliara, scaune incalzite, foarte multi consumatori puternici...
12 ian 2015, 12:05
0
VwV~GLF~
260 comentarii 337 puncte
Bacterie originala BMW...e pe masina mea de 9 ani si nu a murit :)
12 ian 2015, 12:12
+1
Insomnia
31 comentarii 20 puncte
Un om, mai degraba sofer, care stie cum sa procedeze cu pornirea masinii. Stima
13 ian 2015, 01:40
+1
Abysal
8 comentarii 16 puncte
Baterie originala Rombat Calciu 10 ani Dacia logan 1.4 intretinuta anual, a fost inlocuita desi nu era necesar
13 ian 2015, 09:36
-1
7 comentarii 0 puncte
in top cred ca trebuie mentionata si Banner o baterie austriaca buna
12 ian 2015, 12:14
+2
gio123
2 comentarii 1 puncte
sunt de parerea ca articolul asta este o antireclama bosch. am avut din fabrica pe masina o baterie bosch, care a tinut 8 ani si a pornit la prima cheie indiferent de conditii. in vara lui 2012 a cazut de-o data si nu a mai fost chip sa fie resuscitata :) am cumparat mai departe bosch s5 care nu mi-a creat nici o problema pana acum, in conditiile in care pornesc masina cam o data la o saptamana. trageti voi concluziile ..
12 ian 2015, 12:58
+1
1 comentarii 0 puncte
Dacia logan 1,4 ,achizitie aprilie 2008 ,am bateria Rombat 55 ah, functioneaza si astazi.Aproape 7 ani ,deci este exceptional de buna.
12 ian 2015, 13:33
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare