Sunt sigur ca masina asta din ziua in care-l cumperi o sa tina mai mult decat una noua desi are 23 ani! .... e trist ca nu se mai fac asa masini rezistente/fiabile
Superb !!!!
Legat de Mercedes , Bunicu a avut un bot de cal 2300 benzina , adus din germania acum 19 ani , avea un miros interiorul ce nu l`am mai intanit pana acum.Anul trecut prin mijlocul verii , am dus un coleg acasa .Cand langa el un Mercedes Cobra 220 E albastru impecabil , zici ca ieri a iesit din fabrica :D. Are in bord un pic peste 60 000 km . Il intreb pe colegu ce`i cu masina asta si imi spune ca este adusa din germania acum vreo 30 de ani , neimatriculata , necirculata , tinuta numai in garaj . Proprietarul nu vrea sa o vanda , cu toate ca din familie nu are nimeni permis :D , masina este exact cum a iesit din fabrica , pana si cauciucurile sunt originale . Si mai spun ca si functioneaza impecabil . Nu vrea sa o vanda, pacat .
Cum ***** sa fie cobra mai? "Pasionatul" de masini al supararii! Chiar nu iti dai seama ca nestiind nimic despre modelele de mercedes ii jignesti pe posesorii de asa ceva? Confunzi doua generatii si doua clase de masini complet diferite. O data ca "cobra" (cod caroserie W123) s-a fabricat din 1976 pina in 1985. 190-ul (cod caroserie W201) care in afara este poreclit "baby-benz" desi romanasii nu stiu porecla asta....ce sa stie ei ca nici modelele nu le cunosc, s-a fabricat din 1982 pina in 1993. Deci este cu o generatie (10 ani) mai noua decit cobra. In plus de asta cobra are cu toul alta line...mai lunga cu o jumatate de metru o line generala a caroseriei mai SUPLA, bare metalice cromate, o gramada de ornamente cromate, doua stergatoare normale la parbriz, etc. Pe de alta parte, baby benz-ul este mai scurt cu o jumatate de metru, dar da senzatia de solid.,..indesat, un singur stergator panoramic la parbriz, bare din fibra de sticla, singurele ornamente cromate sint grila de la radiator si siglele fata spate. Deci cu alte cuvinte corba este o masina veche iar asta este o masina moderna. Pasionatii supararii care nu stiti nici sa recunoasteti mercedesurile intre ele. Dar ce stiti voi? BMW-urile? Daciile? Ma tem ca nici alea....sau poate doar porcariile fabricate dupa 2010?
il confunzi, cobra ,este caroseria anterioara acestor modele (astea avand indicativ de caroserie 124), iar cobra este cu indicativ 123 ,din anii 70-79 (nu stiu daca au fost fabricate si in anii 80),stiu ca 190 au fabricatie anii 80 (si cu ala mai maricel ,clasa E tot faruri dreptunghiulare)
dar toate astea vechi sunt facute cu simt de raspundere , le intretii cum trebuie ,nu te lasa deloc la greu
Ultimul model de Mercedez pe care l-a avut bunicul inainte sa moara. Imi trezeste sentimente de nostalgie de fiecare data cand vad un astfel de model pe strada si ma doare sufletul cand le vad in starea lor in general jalnica fiindca eu o tin minte asa cum o avea bunicul prin 90 si ceva.
am avut asa ceva de 2 ori. motor 2litri benzina,una automata si una manuala. "m-am dat" cu masini noi,si nu prea faceau fata(chiar si cu motoare identice ca litraj). in Germania n-o lasam sub 190 km/h! Doamne,ce masini!!! eu unul as vrea sa ne intoarcem in timp,la "oldies but goldies"(intelegeti aluzia). Mersi.P.S.: in afara de vasco-cuplaj,nicio problema ever!
W201 (Mercedes 190) nu a avut niciodata viscocuplaj. Si tu confunzi! Plin de "pasionati" de masini pe aici care confunda intre ele modele si generatii intregi de mercedes...Ventilatorul de la mercedes 190 este actionat prin internmediul unui ambreiaj electromagnetic...nu viscocuplaj cum era la modelele mai mari (W124) sau mai vechi..W123..
chiar merita masina. inlocutie furtunele ca probabil sint imbatranite si merge brici inca 25 de ani folosita zilnic. este ceva rar si foarte pretios asa ceva. am vazut prin spania, tenerife mai exact, intalnirea clubului mercedes la o cafea....masini de peste 30-40-50 de ani ce aratau ca iesite din fabrica, niste bijuterii, folosite in regim normal de proprietari....mare pacat ca nu se mai fac.