da, ceva de genul "pazea lume!!!"
oricum, koenklkjiufgg a speriat lumea la fiecare lansare, a detronat veyron, si nnici maca nu a fost testat pt a vedea cat poate cu adevarat...
Ai vr'un dubiu, ca eu nu... chiar si ccx in maini capabile scotea multe masini din cursa... dar musca.
In schimb asta este mult mai rafinat...
Si ca sa raspund si lui gabriel: ghici cine era cea mai rapida masina din lume inainte de veyron?
La Bonneville sau in Africa de Sud o masina de strada nu are cum sa isi atinga viteza maxima. Se poate apropia dar nu are cum sa o atinga. Frecarea e mult mai mare fata de asfalt.
Aia cu Henessy Venom au inchis un drum din SUA ca sa o duca aproape la viteza maxima, oricum peste a Veyron-ului. Bonneville-ul cred ca le era mult mai accesibil.
Oricum si Agera-ul simplu avea o acceleratie superioara Bugatti-ului.
Respect Koenigsegg, cu siguranta sunt megacar-uri pentru piloti adevarati nu ratati ce "agata" muste pe strada. DAR, un mare DAR, anul acesta spre sfarsit se va prezenta noul Bugatti, asa ca pazea competitie :) Nu te poti pune cu puterea financiara VAG! Degeaba fac unii pe ei cu ratul de porc bmw, mercedes-uri si alte care cu boi, ca tot Audi , Bugatti, Lamborghini, Ducati si Bentley domina in topul performantelor dar mai ales la categoria super lux si ultra lux avangardist! Oricum ar fi este bine sa detii si un Koenigsegg si un Lamborghini dar si Pagani, McLaren, Porsche,Ferrari dar mai ales un Bugatti si de zi cu un Audi R8 LMX sau viitorul R8 MK2. Respect celor ce stiu sa aprecieze calitatea nu vorbele in vant ale "atotstiutorilor auto" mai ales romani unde ratul de porc bmw este in mintea lor creata superior tuturor, aviz taranilor din toate orasele si satele!
@AudiR8Power... in materie de marketing, grupul VAG a dorit o miscare desteapta cu aducerealui Ducati in grup.In materie de motociclete, ma pricep destul de bine.Ducati e o motocicleta care arata bine si cam atat, in rest e o gluma stricacioasa.