Programul Rabla 2015 revine in martie: aceleasi conditii, bonusuri mai mari Programul rabla 17 Februarie Programul Rabla 2015 revine in martie: aceleasi conditii, bonusuri mai mari
Toate comentariile (8):
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Nu e rău 2000 de euro??? E o suma de tot rahatul pe bune o sa il vedem pe Nenea Giucu ca duce Dacia 1310 a lui si își achizitioneaza o masina noua Euro6 in valoare de 20.000 de euro si va fericit ca e cu 10% mai ieftin wow. Va entuziasmați de pomana ca tot Logane începând de la 6,999 euro vor fi pe strada si ghici ce nu primesti nimic bonus ca Loganul este Euro5 si Emisiile sunt 137 CO2 g/km deci de la 2,000 am ajuns la 1,500 suma de la început de aici rezulta ca sa înțeleagă si 4Tuning ca nu faci niciun rahat doar își bate joc statu de tine cu titluri desta Soc Bonusuri mai Mari la Programul Rabla când de fapt te vor sa te păcălească
17 feb 2015, 11:26
+3
36 comentarii 76 puncte
Si tu ce te-ai astepta? Sa iti dea Loganul gratis? Daca eu imi permit o masina de 20.000 euro ii ok un discount de 2.000 de euro. Daca nu vreau, ma multumesc si cu un discount mai mic. PS: sigur sunt masini euro 6 mai ieftine de 20.000 euro
17 feb 2015, 15:16
0
32 comentarii 77 puncte
Oricum fata de 2012 (mai) cand am achizitionat masina actuala, prima e mica. La vremea respectiva puteai sa folosesti 3 tichete, valoarea unuia fiind de 3800 lei, pentru un total de 11400 lei (aproape dublu deci fata de ce e acum). Atunci nu existau automobile Euro 6 pe piata (doar Mercedes avea un camion Euro 6 si din cauza lui toti am trebuit sa achitam taxa de poluare - o tampenie pentru o masina noua) si se putea dubla numarul de tichete folosite doar la achizitionarea unui automobil hibrid sau electric (cel mai ieftin era defunctul Honda Insight). Concret, de la 13.500 euro am luat-o cu 10.400 euro (dealer-ul avea si o reducere de 10% la toate modelele) dupa ce am achizitionat inca doua tichete pentru ca unul il aveam de la vechea masina. O diferenta de 30% deci fata de pretul de catalog.
18 feb 2015, 12:01
+2
2947 comentarii 2978 puncte
@ Giucan Alex Pt. o tara ca România, 2000 EURO sînt foarte aceptabili. Asa CA REFERINTA, retine 2500 EURO, ce a dat Germania în programul rabla (ABWRACK) Deci, România da cu 500 EURO mai putin ca Germania! Ca sa facem comparatie: În prog. rabla nemtesc, se dadeau 2500 euro si masinile predate la schrott de regula majoritatea erau revandabile cu TÜV valabil (ITP), mai erau si functionale si valorau în pretul de lista mai mult de 2500 EURO În România, dai la remat un putregai care în pretul de lista valoreaza poate si cu indulgenta 500 EURO si primesti 2000 EURO. N-ar strica ca unii pe aici sa-si mai revideze pretentiile si sa realizeze ca politicienii români sînt mai darnici ca politicienii nemti chit ca România este o tara mult mai saraca ca Germania.
18 feb 2015, 22:23
0
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Acum nu stiu cum e in Germania si nu as vrea sa incep iar ca toti ceilalti ca salariu minim in Germania este mai mare decat in Romania dar eu am scris ceea ce cred eu pt ca cum v-am mai scris in familia mea sta parcata o SupeRnova din 2002 care taicamiu ar fi vrut sa o duca la remat si sa ia o Dacia Sandero sau nu mai stiu ce in leasing asta prin 2012 insa eu am tras de el sa nu duca iar acum imi multumeste in ghilimele ca nu a facut-o pt ca banii avem sa platim rata lunara dar pt hrana pofta in cui ca vrea tata Sandel deci mai bine cu SupeRnova mea iubita decat cu altceva P.S. Nu sunt, nu am fost si nu voi fi adeptul Rematului mai bine dezmembrata si vanduta pe piese tot ce exista motor, cutie, caroserie, jante, suruburi de prindere etc
19 feb 2015, 12:24
0
2947 comentarii 2978 puncte
Aici nu e vorba de salarii si nivelul standardului de viata a fiecarui individ ci de starea PUR VALORICA a vehiculelor predate la remat si de banii în NUMERAR platite de stat, bani ce merg defapt din buzunarul impozabilului. Ca sa fiu mai explicit, masinile predate la remat în Germania, sînt demontate si revalorificate ca piese de schimb SH cam 70% iar caroseria (sasiul principal fara usi si capote) merge la presa cu pret la tona de 2 EURO (aproximativ) iar ruginaturile predate în România, Dacia, Lada, Oltcit, Moscvici etc., ruginaturi putrede ce stau marea majoritate prin parcari de 30 de ani de creste iarba în ele, nu mai pot fi valorificate ca piese de schimb SH si ajung direct în presa de fier vechi si exact aici e diferenta. Statul german MAI BOBAT îsi scoate banii prin vînzarea pieselor de schimb SH iar statul Român este 100% ÎN PIERDERE deoarece are numai fier vechi ce costa 2 EURO TONA (+/-) si în situatia asta, în comparatie, statul român are pierderi în sistemul remat mult mai mari ca statul german.
19 feb 2015, 17:42
+2
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Da aici ai perfecta dreptate;)
19 feb 2015, 20:49
0
140 comentarii 225 puncte
Guvernul da prime la masinile oamenilor ,cumpara masini la tineri ,construieste biserici....toate cacaturile ce nu se fac pe bani publici.Cea mai saraca tara dar macar sunt ecologici romanasii.
17 feb 2015, 15:22
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »