Dacia Sandero Sport, in cele mai clare imagini de pana acum Poze si Filme spion 17 Februarie Dacia Sandero Sport, in cele mai clare imagini de pana acum
Toate comentariile (68):
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Este ma discuri de frâna pe spate asta da evoluție;)
17 feb 2015, 11:29
-1
512 comentarii 988 puncte
O masina are franele dimensionate exact atat cat trebuie ca sa indeplineasca o distanta de franare. Sandero are 1000-1100 kg presupun asa ca normal ca o varianta nesportiva sa nu aiba discuri pe spate.
17 feb 2015, 11:50
+2
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Ma bucur sa vad acest lucru la Dacia pt mine toate mașinile ar trebuii sa aibă discuri de frâna pe spate știu ca sunt mai scumpe de intretinut decât tabmburii dar si mult mai eficiente:)
17 feb 2015, 12:44
0
21 comentarii 10 puncte
Pare greu de crezut, dar franele pe tambur nu sunt mai ineficiente decat cele pe disc, marea lor problema este ca nu se racesc suficient la o utilizare intensa... dar pe puntea spate nu sunt folosite tot timpul...
18 feb 2015, 13:45
+3
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Nu puteau sa monteze si ei propulsorul de 1.6 turbo de pe Clio RS....si ajungeau 180CP!
17 feb 2015, 11:36
+4
12 comentarii 20 puncte
Puteau sa puna si motor de Bentley dar nu s-ar fi incadrat cu costurile de productie. Daca ar fi pus alt motor probabil nu ar mai fi fost "low cost".
17 feb 2015, 11:47
+3
512 comentarii 988 puncte
Renault nu o sa ridice niciodata standardele la Dacia, folosesc Dacia doar ca sa recicleze elemente vechi Renault + elemente moderne low cost.
17 feb 2015, 11:53
+2
Noroc24
80 comentarii 262 puncte
Atat timp cat este cerere...ei vor produce. Este o masina low cost...eu cred ca e normal asa sa fie si materialele din care este facuta. Cu bani putini , nu iti da nimeni o masina scumpa. Totusi VW are rivalitati intre marcile care le detine..poate si Renault`ul incet incet va face ceva bun din Dacia...noi inca speram... :|
17 feb 2015, 16:54
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Ce 180? 200 de cai! :)) Cred ca era o bestie sacra cu acel motor, nici 1.2 nu e rau, poti sa faci intreceri pe circuit cu cele de pana in 150 de cai, daca e si destul de manevrabila, plus un sofer bun.
17 feb 2015, 13:01
+1
sebach22
209 comentarii 359 puncte
motorul si ranforsarile necesare structurii de rezistenta, apoi suspensiei ar fi aruncat pretul mult prea sus si pierdea piata careia se adreseaza. oricum, 130 cp la greutatea ei consider ca este foarte bine.
17 feb 2015, 16:08
+1
94 comentarii 104 puncte
That "sporty" feeling with 1.2 turbo...
17 feb 2015, 11:44
0
Vlad.FCV
11 comentarii 13 puncte
Monstru ! Acum pustimea cu lamaia in geam nu va mai trebui sa-si monteze toba si filtru sport ca sa impresioneze barabustele din dotare .
17 feb 2015, 11:46
-2
du0n
135 comentarii 60 puncte
Vorbi ala cu zeci de ani de permis. Tu nu mai esti pusti,a?
18 feb 2015, 12:11
+4
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
De cat timp ai carnetul, cati km ai facut si cat ai muncit pentru masina ta, Fica Vlad ? =))
18 feb 2015, 15:58
+1
Vlad.FCV
11 comentarii 13 puncte
B de 3 ani , CE de jumatate de an.Kilometrii cu masina personala in jur 45k din 2012 pana in ziua de azi.Cu masina de firma (am lucrat ca agent distributie) pe Peugeot Boxer in jur de 40k in 7 (sapte) luni fara incidente in trafic.Pentru masinile mele nu am muncit , mi-au fost luate de parinti , Ford Focus Break 2008 cand mi-am luat permisul , Ford Focus Hathback 2015 de Craciunul trecut.Si ma refeream strict la cei de 18 ani abia iesiti din NFS care se cred pe circuit la 2 zile de la permis.Eu nu mi-am permis.Am condus o perioada un Logan de firma super obosit iar abia dupa cateva luni un break , masina de familie.
18 feb 2015, 17:39
0
hirig
609 comentarii 1017 puncte
"Dacia"...cu volan renault, dap, ne intoarcem in timp. :)) Hm, oare unde am mai vazut asta?
17 feb 2015, 11:51
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1298 comentarii 3108 puncte
Mama....daca toti astia de prin trafic cu Logan , toba sport , si folii , care iti taie calea si merg ca disperatii si te chiorasc cu xenoanele alea de 2 lei din targ merg cum merg ( respect celor care chiar au masinile facute frumos si tuturor soferilor care merg ...nu perfect , ca toti facem tot felu de tampenii prin trafic , sa zicem normal , dar nu trebuie sa ii denumim , pt ca aceeia se deosebesc singuri de ceilalti ! ) si se cred cel putin cu Ferrari , sa vezi cand o incepe romanu' la noi sa puna mana pe una dasta ....ce vrei frate ...este sport , am dreptul !
17 feb 2015, 17:55
-3
Vlad.FCV
11 comentarii 13 puncte
Îți garantez ca tot pasionatii sau cunoscătorii or sa cumpere un eventual Sandero RS.Ce pasionați și cunoscători? Cei foarte puțini care și-au cumpărat Megane RS , Focus ST , Leon ST , Golf GTI s.a.m.d și știu cu ce se mănâncă.In schimb vom vedea tot cazane aduse din Germania și înmatriculate pe BG :)
17 feb 2015, 18:05
+3
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
Vezi frate ,ca nu prea mai vad cazane pe BG prin trafic...si masinile care sunt ,sunt masini normale in stare tehnica buna (majoritatea) ..............................Cel putin nu in Bucuresti ..... si plus ca in ziua de astazi ...a inmatricula o masina la Bulgari ...se considera un semn de protest fata de legile guvernului actual .....si au tot respectul din partea mea. bravo lor ....si eu voi face la fel pe viitor , pentru ca m-am saturat sa imi inscriu masinile pe numele lu tata si sa ma duc in fata agentului de asigurari cu el de mana ...pentru ca mie mi se cere un pret astronomic , desii in 6 ani de cand conduc aproape zilnic ,nu am avut incidente de nici un fel . P.S ..nu este nici o rusine sa iti cumperi o masina din germania si sa o inmatriculezi la BG ....atata timp cat te gandesti la siguranta ta si a familiei ,si nu iti iei o cazatura fara frane sau lumini .... :|
17 feb 2015, 19:33
-2
37 comentarii 65 puncte
Sandero Sport va fi cumparat de tineri care vor sa se distreze in drumul spre facultate si de acele persoane care din diferite motive nu isi permit un hot hatch adevarat. Pana la urma, nu este decat un Twingo RS imbracat altfel si putin modificat.
17 feb 2015, 20:54
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Italian guy, o persoana realista! Un comentariu bun! ;)
17 feb 2015, 22:14
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Motorul ala de 1.2 iti baga in fund motorizarea ta de 1.6.
17 feb 2015, 18:55
+1
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
hai sa nu fim rautaciosi ...pentru ca si motoarele alfa romeo sunt fasnete ,si ,mai ales au trecut testul timpului ...ceea ce nu putem spune inca de motoarele produse de RENAULT.....care dupa parerea mea este una dintre cele mai de ***** companii producatoare de masini ....piese scumpe si de calitate infecta , de aceea nu o sa am niciodata dacie sau renault .....mai bine merg cu un mertzan pe bulgaria :)))
17 feb 2015, 19:37
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Udrea, dar de unde stii ca Renault e companie de rahat? Un megane 2 sau laguna 2, velsatis, etc, chiar si din 2002 nu au gram de rugina ca alte nemtesti, sau probleme cu motoarele. Piesele pe un renault megane 2 sunt ca pe logan, si nu te gandi ca scartiaie ceva sau troncane, am masina de 10 ani, aproape 200.000 km 1.6 si merge ceas, asa ca nu vorbii ca nici eu nu imi dau cu parerea despre bmw, deoarece nu cunossc marca, asa nici tu nu cunosti marca Renault. Si 1.2 tce e ca un motor de 2.0 l apirat la putere, mai cititi, ce naiba?
17 feb 2015, 19:58
+2
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
eu ma refeream la fiabilitatea motoarelor ...in specia diesel de la renault ...plus ca nu poti compara calitatea materialelor folosite la caroseriile BMW si la interioare ,cu renault frate... Si da ..renault face masini care scartaie ..nu te supara dar e purul adevar ...poate tu nu vrei sa vezi si sa auzi treburile astea ...dar francezii nu fac masini ...
17 feb 2015, 20:47
-2
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Deocamdata, Cand americanii se "plimba" cu motoare de 3 respectiv 4 litrii, noi ne necajim pe "sport" cu motoare de 1.2??! Adica vi se pare corect?! Si le numim sport? serios acuma? Daca nu ai ceva pe benzina macar de 1.6, turbinat, poti sati bagi pl in ea de sport, motor mic, cuplu cam neutru, fie turbo sau nu, 1.2 ramane de 1.2.
17 feb 2015, 20:57
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Hiric, 205 nm e cuplu neutru pentru 1.2, pai sunt motoare de 2.0 L apirate care nu au asemenea cuplu, Noi romanii suntem anti-tehnici rau de tot, intodeauan ne-a speriat noul. Poate ca ziaristii intradevar au exagerat cu "RS", dar 1.2-ul acesta e chiar placut, l-am condus pe duster. Face suta in 9.7 secunde dita mai "cazanu".
17 feb 2015, 22:12
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Udrea, am vazut megane 2 1.5 dci de 85 de cai cu care nu au avut probleme cu injectoarele, ca nu aveau delphi, seria aia cu probleme, care au fost si pe ford, mercedes,etc, deci 1.5 dci de 1.300.000 km, sau logan de 800.000 km, motorul diesel in sine tine mult, block motor, pistoane,etc. Nu mai zic de 1.9 dci si 2.0 2.2 dci cu rezistente sunt. Lasa ca pot sa spun ca si la bmw seria 3 f30 au fost cazuri de rugina la scaune.... ceea ce la dacie nu am auzit..., ca au scheletul scaunelor vopsite... negru, cat despre scartaitul renaultului, minti, nu e nici un pur adevar, pai am eu mai! Si nu scartaie nimic. Nu fac francezii masini pe naiba, orice om stie ca si frantuzele sunt foarte bune, voi ati cumpara si ***** impachetat nemtesc, am impresia!
17 feb 2015, 22:48
+1
b0gd4n27
251 comentarii 621 puncte
Mi se pare imbecil faptul sa compari o masina de 10-15k euro cu una de 80k. :|
18 feb 2015, 23:46
0
shox
142 comentarii 275 puncte
Nu stiu dc esti asa stresat. 1 Nu cred ca am pomenit ceva de masina mea ca e cea mai tare ca am cel mai smecher motor si de unde sti ca am 1.6 poate am 3.2 v6. 2 Lucrezi cumva la Dacia si sti ce performante va avea masina? 3 Nu am zis ca este o masina varza este o masina foarte buna din multe puncte de vedere dar definitia de masina sport nu prea i se potriveste de exemplu cum poti spune de clio rs,megan rs, etc care intradevar sunt masini sportive. 4 La o masina sport nu conteaza numai motorul ,degeaba ai 300 cai daca nu ai pe ce sa-i pui. Asa ca poate sa-i puna si 15 stikere cu sport si turbo ca tot o masina de familie buna va fi cu care sa-ti faci treaba fara mari pretentii.
18 feb 2015, 12:55
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Ai dreptate! E corect! Dar sa stii ca de exemplu twingo care e socotita masina de oras, exista o varianta numita RS, Cu un motor de 1.6 16v de 133 de cai, la un cuplu de doar 160 nm si merge de rupe, la greutate ca un sandero, plus ca 1.2 turbo are cuplu cu 45% mai mare, e o diferenta. :) Se poate numi sport, plus ca se observa ca are garda de sol mai coborata si alte roti.... Deci sunt masini mai "Slabe" la putere care sunt numite sport.
18 feb 2015, 14:34
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
La 1.6 16v ai cuplu de 148 nm, un 1.2 turbo are cuplu de 205 nm, care e mai tare? Ce e mai greu, 1 kg de fier sau 1 kg de pene? Si eu am 1.6 16v, de 115 cai 153 nm, trage bine, dar nu ca un 1.2 turbo, care e de tehnologie noua. Si vw-ul are 1.2 turbo si trage foarte bine.
17 feb 2015, 20:00
+2
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
pff...voi va ganditi numai la ce putere are basina aia de motor ..dar nu va ganditi si cum o va pune masina pe asfalt ...din fericire in industria auto ,si in legile fizicii ,nu numai puterea conteaza ,ci si distributia greutatii, dinamica sasiului, amortizoare, frane, rapoarte cutie de viteze, aerodinamica, directie ,aderenta, tendinte de subvirare/supravirare....si multe alte aspecte tehnice care fac o masina sport . Va asigur ca sunt multe exemple ,si ca sunt masini cu puteri de pana in 200 cp ,care pot concura pe circuit cu masini de 250-300 cp....totul tine de cine ,si cum a gandit masina in totalitate ..ca si comportament SPORTIV :) Pana la urma sportul ..cu motor se tine pe pista si tot acolo conteaza cel mai mult ... Sanatate !!!
19 feb 2015, 15:49
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Da, exact ai zis bine, eu tineam sa spun ca "besina" aia de motor are o putere ca un 2.0 L apirat. Peugeotul are un 1.2 si mai tare, la cun cuplu de 240 nm. Un renault clio rs de 2.0 l are un cuplu de 215 nm, inca un reper.... :)
19 feb 2015, 18:11
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
209 comentarii 353 puncte
Nici in visele tale umede.
17 feb 2015, 22:28
+6
cds75
12 comentarii 1 puncte
mi se pare,sau e prea inalta masina pt a fi varianta sport?. motorul este ok(acum 30 de ani,renault 5 turbo facea furori cu un motor de 1,4l. sa ne uitam la un clio rs,si acolo o sa vedem o masina mica sport si rea( apropo,de firma renault).
17 feb 2015, 20:42
+2
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
nu vreau sa supar pe nimeni,dar voua chiar vi se pare sport un 1.2?
17 feb 2015, 20:57
0
209 comentarii 353 puncte
Nu prea, dar fiind 1.2 turbo de 130 de cai si vreo 200Nm cuplul, pe caroseria asta pot spune ca e chiar bine. :)
17 feb 2015, 22:29
+2
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
nu ma refer la putere.si eu cred ca se va descurca foarte bine cu 130 cai si 200 nm fiindca e usoara,chiar vroiam sa primeasca si alte dacii o versiune de 1.2 tce,ce ma deranjeaza e ca un motor cu o capacitate asa mica e numit sport.nu sunt de acord cu asocierea asta.
18 feb 2015, 22:24
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Tibi, Daca masina mea sau altele de 1300 kg de 115 cai sau 105 cai trag bine, la 148-155 nm, iti dai seama cum trage o masina la 1000 kg. Altceva vreau sa spun, de ce renault twingo are o varianta RS? Are un motor de 1.6 133 cai, si un cuplu de 160 nm, cu 45% mai mic fata de 1.2 tce. Deci se poate, daca de ex un megane 3 rs 275 cai e mai rapid decat un ferrari de vreo 400 de cai pe nurburgring, asa poate fi si un sandero rs de 1.2, daca e foarte manevrabil, sa fie mai rapid ca altele de 1.6 turbo de 150 de cai, si nu neaparat la acceleratii, reprize sau viteza maxima, ci pur si simplu la manevrabilitate.
18 feb 2015, 23:10
0
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
nu am spus ca nu o sa traga.ba dimpotriva,chiar sunt comvins ca o sa se comporte foarte bine la cifrele alea avand in vedere greutatea redusa.am spus doar ca nu sunt de acord cu asocierea termenului "sport" cu un motor cu o cilindree atat de mica.nu sunt de acord cu motoarele foarte mici din care se storc cifre mari,chiar daca masinile pe care sunt puse se comporta foarte bine.dar deloc nu sunt de acord.iar twingo rs in primu rand ca are motor de ture,e altceva acolo,iar in al 2lea rand sunt mai de acord cu un 1.6 decat un 1.2.
21 feb 2015, 17:59
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Pai ce conteaza daca e 1.2 poate sa fie si" 0.1 L " daca are cuplu si putere mare. :) Twingo rs duce o turatide de 6500 ca 1.2 tce. Oricum au aliaje tari cele de pe renault, si pe f1 au motoare mici deja de 1.6 si 770 de cai.
21 feb 2015, 18:14
0
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
twingo rs scoate puterea la 6750,limitarea si mai sus.1.2 tce are cuplul acela...pe hartie,sa vedem ce plaja va avea ca e cam mic pt asa cuplu,si pentru unii motoarele foarte mici din care se scot cifre mari chiar nu sunt impresionante,ba dimpotriva.iar comparatia cu f1 nu e relevanta,or fi ele turbo dar tot se duc peste 13000 deci....
22 feb 2015, 01:12
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Ilie, cum sa aibe cuplu mare 1.2-ul tace doar pe hartie? Vai ce vrobesti! Pai am condus 1.2 turbo pe dokker, si rupe asfaltul, te infinge in scaun foarte bine. Ba da au legatura cu F1, e motor de tip patrat. Stiu mai multe decat tine despre Renault, nici eu nu comentez despre vw de exemplu, ca nu cunosc mai nimic despre ele. O dacia lodgy 1.2 turbo prinde 186 real, cum iti explici? Doar pe hartie nu?
22 feb 2015, 20:13
0
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
dupa cum am mai spus,sa vedem ce plaja de cuplu va avea.si nu,1.2 tce nu are nicio legatura cu motoarele actuale din f1.acel 186 imi pare ciudat avand in vedere ca viteza maxima declarata e 179...
23 feb 2015, 19:20
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Pai nu ziceam ca are legatura 1.2 tc cu F1? Ambele sunt motoare de tip patrat ca la F1, si 1.6 dci 0.9 tce si 1.2. Lodgy 1.2 turbo pe gps 186, pe ceas avea 190 si un pic.
23 feb 2015, 19:43
0
tibi_geo
39 comentarii 57 puncte
ce vrei sa spui prin motor patrat?
24 feb 2015, 00:42
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
/watch?v=Ivi3mlcNeQ4
23 feb 2015, 19:43
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Tibi, Daca masina mea sau altele de 1300 kg de 115 cai sau 105 cai trag bine, la 148-155 nm, iti dai seama cum trage o masina la 1000 kg. Altceva vreau sa spun, de ce renault twingo are o varianta RS? Are un motor de 1.6 133 cai, si un cuplu de 160 nm, cu 45% mai mic fata de 1.2 tce. Deci se poate, daca de ex un megane 3 rs 275 cai e mai rapid decat un ferrari de vreo 400 de cai pe nurburgring, asa poate fi si un sandero rs de 1.2, daca e foarte manevrabil, sa fie mai rapid ca altele de 1.6 turbo de 150 de cai, si nu neaparat la acceleratii, reprize sau viteza maxima, ci pur si simplu la manevrabilitate.
18 feb 2015, 23:11
0
M4D4L1N
105 comentarii -1 puncte
Daca am ajuns sa traim vremuri in care masinile astea cu motoare de 1.2 sa fie numite sport, e grav!
17 feb 2015, 21:47
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Am detinut un fiat punto HGT 1.8 16v, era considerata sport, avea 130 de cai si un cuplu de doar 165 nm fata de acest 1.2 care are pana in 210 nm cuplu, oare de ce a fost numit sport de ex acel fiat? :)
17 feb 2015, 22:10
+3
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
acum 30 de ani, inainte sa te nasti tu, am tarit vremuri in care un renault 5 cu motor de 1.4 si 125cp, matura pe jos cu concurenta cu motoare de 2 litrii. ca-n sex, nu doar marimea conteaza, ci si cat de "jucausa" e masinuta :)
26 feb 2015, 14:46
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
ven
530 comentarii 1515 puncte
Iarasi comparatie de aia de 2 bani, ca la banii aia imi iau SH din 1900/30 februarie? Pai o "pisica" din 1900 la 1500 de euro nu prea cred ca te bazezi la un drum de 500 km continuu (pt ca e tunarita, boschetarita, gratarita si rascoapta de baetasi). Nu mai compara merele cu varza, au alte functii in viata asta. Ca sa nu zic ca aia e doar o masina de teste, nu a zis nimeni ca o sa arate asa produsul final. Ce vezi tu e fenomenul de "teasing", o mediatizare cu taraita pentru a naste interesul clientilor. ;) Nici nu cred ca se vrea a fi masina sport pur-sange (pentru asta exista Honda Civic Type-R) se vrea doar o varianta ceva mai puternica a Sandero-ului cu tendinte sportive, pana la urma trebuie sa respecte anumite conditii legate de costuri. Consider ca ar putea fi un succes daca nu ar fi nesimtiti la pret.
17 feb 2015, 23:17
+7
121 comentarii 127 puncte
ma cand va vad si va aud ..voi sunteti retardati mintali ma ...e mentalitatea aia ..decat masina sh mai bine noua ..si dati ca dobitoci 10 + mii euro pe un ***** de sandero deasta si mergeti cu geamuri electrice fata ca optiune si airbag optional pe dreapta ..pisica din 1900 gasesti in stare buna si intretinuta in germania toata ziua ..nu te bazezi pe ea un drum de 500 km ? din contra au motoarele extrem de rezistente si fiabile ..buba lor e rugina ..si nu e nici o comparatie intre "mar si varza" cand vii ca producator de masini si spui "SPORT" omu are asteptari ..daca voi incepeti si aveti mentalitatea de genu "tre sa respecte anumite contii legate de costuri" o sa iasa un ***** ...si asta o sa si fie marca dacia si o sa ramana ..un *****..o sa mergeti cu ele si la primu impact mai serios sunteti morti ..cum au fost aia recent in bucuresti indiferent ca era logan tot dacie era ..cum ziceam si ma repet..dai 10+ mii euro PT CE? nu ai airbaguri cortina nu ai esp nu ai scaunele din piele / electrice ..incalzire in oglinzi ...proiectoare in far ..iti pui kit xenon din bazar chiorasti toata lumea noaptea ...lumea care merge pe mentalitatea "e noua ma tine 5-6 ani" e dobitoaca din cauza la prosti ca voi se produc astfel de *****uri pe 4 roti cu siguranta 0 ..si na ..am zis plm pe bugetu romanesc prima oara ..o pisicutza ca ce-i drept salariile is cum sunt ..nu toti au 45000 lei de aruncat..dar la 10 mii cat e rahatu asta de sandero ..iti iei civic type r din 2008 , golf 5 gti ...iei skoda octavia VRS ,alfa brera , si ai design , performanta si optiuni ..mentalitatea mea e in felu urmator ..daca tot dau un ban pe care l-am muncit atata timp macar sa il dau pe ceva calumea ..nu ma incanta faptu ca e NOU ..ma incanta ce poate sa faca ..cat de complex e ..in cazu unei masini alea sunt optiunile + performanta ..nu ma incanta si nu ma intereseaza anu ..si am zis sa va dau exemple relativ "europene" cu motoare sub 2.5k cmc ...ca altfel ..ai nissan 300zx / toyota supra / nissan
19 feb 2015, 00:06
-4
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Fuckthelaw, daca spui ca in sandero suntem morti la primul impact, nu te contrazic, dar in pisicuta la primul strop ai crapat! Nu are mai mult de o stea.
19 feb 2015, 10:50
+2
121 comentarii 127 puncte
nu te contrazic ..dar aici discutia era despre sportivitate nu despre siguranta.....prima oara am dat exemplu o masina sport pe buget romanesc..adica pisoiu ..pe buget mai ridicat ..adica 10 mii euro ..sandero deja nu mai e o masina sigura daca este sa o comparam cu exemplele date de mn ...sunt masini din anii 70` care bat sandero la optiuni iar pretu asta de 10 mii banuiesc ca e pentru masina cheala ..ca si optionalele costa si te ridica prin vreo 15 mii ..totu pus cap la coada..pur si simplu cine da bani pe o astfel de masina e ca si cum ..i-ar arde ..ori ca le dai foc ori ca ii dai pe masina asta e aceasi chestie..cum ai iesit pe portile fabricii ..deja pretu e la jumatate si in 6-7 ani deja o dai la remat sau dezmembrari cum se intampla cu loganurile din 2005-2006 sau o vinzi pe net la 1000 euro "full fara piele"
23 feb 2015, 00:29
0
ven
530 comentarii 1515 puncte
Te asigur de capacitatile mele cognitive ca sunt muuuult superioare fata de ale tale (limbajul tau si educatia lipsa te cam tradeaza). Daca vezi ca lumea te dezabroba, stai in cavitatea bucala a mamei tale linistit si nu mai face atat haz pentru nimic, nu te forteaza nimeni sa dai banii pe masina aia. Ti-am explicat frumos si tu ai avut o reactie mai nefireasca fata de mine....
19 feb 2015, 11:37
+1
209 comentarii 353 puncte
Retardat esti tu bai, nu ei. 'e noua ma tine 5-6 ani" e dobitoaca' Esti tu sigur ca e asa? Eu am in familie un Logan si are 8 ani. Nu s-a bagat un ban in el. Ia zi? Cum facem? Tu vrei sa-mi spui mie ca tu sau altii care nu isi permit sa dea 10.000 de euro pe un Logan/Sandero si sa-l intretina isi vor permite sa intretina un Golf 5 GTI, Skoda Octavia VRS si Honda Civic Type R? Tu te auzi ce spui baiatule? Skoda si Volkswagen te rup in service prietene, dar se pare ca tu nu stii asta. :) Sau tu de duci sa le reperi la baietzashi intr-un 'servis' de cartier? Daca e asa, din cauza celor ca tine exista cazane pe strada, nu din cauza celor ce-si cumpara Dacii noi dar na, un meltean ramane meltean.
20 feb 2015, 11:59
+2
121 comentarii 127 puncte
esti dobitoc maxim fratioare ..cine isi cumpara o masina printre cele care le-am enumerat crede-ma ca isi permite sa o intretina aici toata discutia a fost de "sportivitate" la 10 mii euro ce masina sport poti sa-ti iei ..gluma asta de sandero sau una dintre masinile pe care le-am enumerat mai sus..am argumentat dc acest sandero este o bataie de joc si nu e sport ..astia ca producatori sa vina in fata publicului sa zica "am produs o masina sport" si sa arate acest rahat ...ar trebuii sa isi dea demisia pe loc ...la fel cum au facut cu loganu acum cativa ani ...producem logan sport ..smecher de smecher..tot 4tuning-ul o luase razna ..se gandeau ..motoare 2.0 turbo ..bodykit ..optiuni ..cand colo iese o porcarie cu motor 0.9 turbo ..cand vine vorba de dacie ..singuru lucru cu ce este asortat acest cuvant este " taxiu "
23 feb 2015, 00:25
0
1014 comentarii 1115 puncte
Interesant. Imaginile cu exteriorul masinii are sigla Dacia, in imaginile din interior apare volan cu sigla Renault.
17 feb 2015, 22:40
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Poate vedem si un EDC, dublu ambreaj pe dacia, ar fi o bomba, deaia au si pus volanul de pe clio 4 rs... :D
17 feb 2015, 22:50
0
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
Visez la un sandero AWD cu cel putin un 1.6 benzina turbo... si sunt sigur ca vis va ramane.
18 feb 2015, 10:33
+3
121 comentarii 127 puncte
eventual ca sa iti indeplinesti visu ..renunta la acel "1" mai multe sanse ai sa vezi de la astia motor 0.6 turbo ..trebuie doar sa mai scada 300 cmc dupa ala de 0.9 ..si aia e :)
23 feb 2015, 00:32
0
52 comentarii 62 puncte
"Propulsia este asigurata, cel mai probabil, de unitatea turbo de 1.2 litri" dexonline.ro, bagati acolo "probabil", poate ajuta.
18 feb 2015, 13:23
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »