Impozite mai mari la stat pentru masini, incepand cu luna aprilie 2015 Vanzari / Economie 17 Martie Impozite mai mari la stat pentru masini, incepand cu luna aprilie 2015
Toate comentariile (20):
iuliohir
19 comentarii 41 puncte
Cred ca vor sa ne luam biciclete...
17 mar 2015, 10:40
+4
johny_drift
33 comentarii 28 puncte
nu prea mai au de unde fura dupa ce pdl a saracit bugetul de stat asa ca ce au zis hai sa le mai crestem la fraieri impozitul sa avem bani de halit. s a furat ,se fura si se va fura in continuare fara nici o jena , Asta este draga noastra Romanie.
17 mar 2015, 11:17
-2
65 comentarii 111 puncte
mai degraba psd...
17 mar 2015, 12:56
+3
Noroc24
80 comentarii 262 puncte
Uite unul care l`a votat pe Ponta .
18 mar 2015, 13:53
+3
52 comentarii 62 puncte
Lasand la o parte subiectul articolului... MORI daca mergi cu bicicleta? Esti mai fraierica, mai pielea lulii, te arata gagicile cu degetu' si rad de tine?
18 mar 2015, 14:52
-3
70 comentarii 81 puncte
O lege clar protectionista pentru Dacia. In alta ordine de idei, masina este un instrument de care ma folosesc o anumita perioada de ani. Daca statul roman a decis sa mareasca impozitele, le poate mari, dar nu pentru cei care au deja o masina. Eu mi-am facut un plan de investitii bazandu-ma pe estimarile statului roman si nu e problema mea daca statul vrea sa mareasca impozitele. Eu o sa ii chem in instanta pentru asta. Ajunge!
17 mar 2015, 17:30
+4
865 comentarii 2568 puncte
Au facut si rahatii aia de francezi lobby si dupa se mira de ce se duc tiganii in Paris. _Speed are dreptate...in curand o sa taxeze aerul sub presiune din turbina .Jegoasa specie PSD-ul ala....nu ca PDL-ul a fost bun dar cacatul asta de PSD dispera oamenii cu taxe.
21 mar 2015, 10:56
+6
512 comentarii 988 puncte
Oh, traditionalul impozit romanesc pe aer. Alea cu motoare mari oricum scapa ca fie is puse pe fundatii cu activitate fictiva, fie radiate, fie pur si simplu plateste impozitul. Totusi inca e bine, mai incolo o sa taxeze probabil si motoarele turbo gen cum fac cu Mazda RX-8, motor de 1.3, RAR il vede ca motor de 2.6 .
17 mar 2015, 18:41
+3
BeT_addicT
4 comentarii 2 puncte
vreau si eu o sursa oficiala !
17 mar 2015, 20:42
+2
fatboy
31 comentarii 4 puncte
Voi a ti realizat ca statul protejeaza piata autohtona!! Daca nu producem motoare mai mari de 1.6 de ce sa avem un litraj mai mare indiferent de masina!!!! DA noi santem FRAIERI pentru ca acesti fraieri i a ales , no???
17 mar 2015, 21:32
+2
865 comentarii 2568 puncte
Si ma cac pe motorasul frantuzesc .Fac curu gras la Renault?Cam de cand aerul din cilindri polueaza sau reprezinta lux? Rahatii astia au impresia ca aia cu Aro sunt miliardari. apropo cacatul de Ponta a bagat si acciza de 1euro pe cmc pentru motoarele de 3000 asta pe langa taxa de mediu ,impozit si accize din benzina....
21 mar 2015, 10:59
+4
fatboy
31 comentarii 4 puncte
Dude , acolo este asa. Masina este o arma letala de 1.5 tone compusa din metal si benzina si tu esti la control. Permisul nu este un drept, este un privilegiu.
18 mar 2015, 17:37
+4
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
Sa moara, am platit ani buni cate 1740 de euro la an, acum le mai dau prin gura in cur, am realizat ca involuntar sponsorizez mafia politica. Pana la urma, la ultimul calcul... ies la fel daca imi inscriu masina pe italia. Iar asta este pasul urmator, aici macar platesc 600 euro la an de impozit...
20 mar 2015, 18:23
+3
fatboy
31 comentarii 4 puncte
Oricum sa fim multumiti ca nu ne taxeaza cred ca inca 80% din valoarea masinii ca la olandezi , d aia au maimutoii aia biciclete . I mi pare rau sa zic dar santem o gramada de fraieri ca nu stim sau nu avem pe cine alege sa ne reprezinte ca lumea in comunitatea asta E.U. !!!!!! Mi as lua bicicleta , dar unde i pista , nici pe aia nu o avem , doamne ce magarie ORDINARA !!!!!!
21 mar 2015, 20:12
+2
865 comentarii 2568 puncte
Impozitul ala e la pretul de achizitie si vroiau sa treaca parca (daca nu cumva au trecut) la 3centi pe km parcurs.Oricum nu exista nicaieri in europa impozite in halul asta ca in Romania.Nu uita ca in Romania daca iti cumperi o masina cu motor de peste 3000cmc (adica un ARO ...ca nu doar Q7 are motor mare) platesti 1euro pe cmc acciza + taxa mediu+ impozit + acciza in benzina + rovigneta. Eu vreau taxe ca in Olanda (cu toate ca mizeria de stat trebuie sa iti ofere ceva de taxele alea).
22 mar 2015, 00:21
+3
512 comentarii 988 puncte
Taxele alea is ok daca cumperi un cotet de 1-2k euro, dar daca iei o masina decenta ~7k+ o sa incepi sa te cam enervezi... ARO se incadreaza ca utilitare, nu platesc impozitul care zici tu. Cam orice SUV poate fi incadrat ca utilitara. In Olanda te descurajeaza total sa iti iei masina, ca mai sunt si alte taxe pe langa aia, plus asigurari, etc. In Romania te descurajeaza sa iti iei un cotet poluant. Am mai spuso si o sa o mai zic, daca as fi la putere as interzice de pe strazi toate masinile sub euro 3. N-aveti decat sa dati minusuri astia cu relicve, dar eu m-am saturat sa trebuiasca sa ma bag in depasiri aiurea ca sa nu ma sufoc in spatele vostru de la esapamentul vostru de cotet de 20 de ani.
22 mar 2015, 07:10
-1
865 comentarii 2568 puncte
Nu este adevarat .Cauta pe comunitatea 4x4 in romania sa vezi ca autoutilitara sunt doar cele care au o remorca descoperita.Aro nu este autoutilitara cum nici Q7 nu e. Tu fiind manelist care scrie fara sa gandeasca trebuie sa mai dai pe la orele de fizica (clasa 5a)....masina nu polueaza fara benzina.Tu poluezi direct proportional cu cat gaz arzi.Varsta masinii nu are treaba cu poluare ci doar cu manelistii ca tine care au impresia ca masina noua= mai putin poluanta ci consuma mai putin << asta e diferenta.Toate masinile trec prin ITP /rar...daca ai de plans poti suna la RAR.Toate masinile din 80 pana acum au catalizatoare nu mai pun mai mult benzina arsa = mai multi bani la buget. Daca iti intra fumul in nas de la esapament nu ar mai trebui sa mergi pe sosea ,pietonii au trotuar. Impozitul in Olanda e la valoarea de vanzare si scade cu vechimea.Nu exista nicaieri in europa taxe auto ca in Romania.Nu ai decat sa mergi cu bicicleta si sa fii multumit de taxe aberante ...restul multumita UE putem avea rezidenta oriunde si inmatricula masina oriunde.Poti sa faci seppuku de suparare si sa lingi la guvern pana iti cade limba . P.S.Impozitul il platesti si la masini care nu circula /neinmatriculate ...oricum degeaba spun ca tu tot tampenii o sa scrii.
22 mar 2015, 07:26
+3
512 comentarii 988 puncte
Diferenta dintre tine si mine e ca eu is inginer si tu esti cine stie ce neavizat. Nu ascult manele. Diferenta intre masini o face faptul ca unele au arderile mai complete altele nu. Explica si mie necunoscatorule de ce pot sta in fundul la un Ferarri fara sa simt poluarea, dar in fundul la unele E36 sau Dacie 1310 pur simplu mor? Sau taxiurile vietii care probabil umbla fara catalizator. Orice SUV poate fi modificat pt a fi incadrat ca utilitara. Exista companii care fac din asta obiect de activitate. A si fizica se face din clasa a 6-a, eram olimpic :p Trec o laie prin ITP, in Romania cu 100 de lei ia si ultimul cotet itp-ul.
22 mar 2015, 08:36
+1
865 comentarii 2568 puncte
Sa modifici SUV in autoutilitara ca sa eviti taxele frizeaza evaziunea.Daca vrei sa nu faci evaziune iti inmatriculezi masina in alta tara din UE de aia circulatia oamenilor si a marfurilor e libera....cum poti sa iti cumperi Iphone sau iti faci firma in alte tari (vezi Renault) asa poti sa iti inscrii si masina .Ca are romania de pierdut din taxe e problema ta nu a mea.Daca nu iti place UE poti sa emigrezi in Congo. Un Ferrari polueaza mai mult ca o dacie .Tu probabil ai vazut ca Ferrari e Euro 5 sau 6 si ai impresia ca deja salveaza stratul de ozon si balenele.Cu toate ca Ferrari polueaza mai mult ca o dacie ala cu Ferrari plateste mai mult arzand mai multa benzina iar in benzina se afla ACCIZA pentru poluare. Tu tot spui "cotet de 1000 de euro" fara sa realizezi ca pretul la cumparare nu are legatura cu obiectul.Poti cumpara la o licitatie o masina de 10,000 sau poti gasi pe cineva care iti da o masina buna la pret de nimic....pretul nu are legatura cu starea masinii.Tu le amesteci si generalizezi ceva nemaivazut. Total de acord cu ce spui de spagarii de la RAR cum lasa sobele de teracota pe drum (apropo majoritatea scot fum pentru ca ard ulei) nu mai pun ca sunt unii care nu au nici macar stopuri.Am vazut cativa taximetristi care "scot" catalizatoarele ...ce pot sa spun e ca in alte tari se face puscarie pentru aia.
22 mar 2015, 09:36
+3
865 comentarii 2568 puncte
CO2 e poluarea nu fumul.Fumul de cele mai multe ori e uleiul care arde odata cu benzina semn ca motorul e bun de pus la gunoi.Sobele alea nu ar trebuie sa treaca RAR-ul. Lucrand in service sunt total neavizat :)
22 mar 2015, 10:02
+3
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »