Culmea zgarceniei: Sa pui un motor TDI intr-un Bentley Continental GT Masini Tunate 27 Aprilie Culmea zgarceniei: Sa pui un motor TDI intr-un Bentley Continental GT
Toate comentariile (56):
Mantra
281 comentarii 172 puncte
super ideea
27 apr 2015, 12:17
-4
2947 comentarii 2978 puncte
Cînd dumnezeu a împartit la oameni prostia, lui asta i-o fi dat portie dubla :-) ))))) Adica el are bani de Bentley dar n-are bani de benzina si daca are bani suficienti, trebuia sa schimbe naibi rezervorul de benzina cu unul mai mare daca i lene sa mearga sa alimenteze mai des dar nu sa-si bata joc de masna, sa faca din ea....... TRACTOR ! Cînd o fi sa se hotareasca s-o vînda, rîd si curcile de el :-) ))) PS Mai cunosc un bou de A.P.V.-ist din Resita ce o fost în stare sa bage motor de ARO pe Chevrolet Impala.
27 apr 2015, 12:26
+2
Aleksss
144 comentarii 250 puncte
Si ce te face sa crezi ca sub acel bentley exista destul spatiu pt un rezervor mai mare ? Criza financiara nu a lovit doar Romania.. se pare ca a lovit si Luxemburg
27 apr 2015, 12:47
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Cauta o BODY EXPLODED DIAGRAM a caroseriei de Bentley si ai sa vezi cît loc e acolo. La asta îi poti pune rezervor de 150 litri si chiar daca e sa nu o modifici din punctul asta de vedere, punei naibi o instalatie de GPL care poti oricînd s-o dai jos daca te hotarasti s-o vinzi. O instalate GPL buna si sigura verificata TÜV / GS, costa (În Luxemburg, ca si în Germania) cu montaj cu tot 2500 EURO, cu mult mai ieftin decît o modificare din asta. Parerea mea este ca înainte de a ciobani o masina ar trebui "chibzuit" la alternative si abea cînd alternativele sînt epuizate, abea atunci sa se aplice astfel de masuri radicale cu conditia ca posesosorul sa fie hotarît sa pastreze masina pe viata. PS Cine-si permite Bentley pe ala îl doare-n cur de criza financiara, si nici acolo :-) )))
27 apr 2015, 13:42
+2
1298 comentarii 3108 puncte
Daca pe un Continental care stim cu totii ca...e o masina destul de grea, pui un motor mai mic decat cel care a fost creat special pt aceasta, nu va creste oricum consumul, motorul acela mai mic, incercand sa traga caroseria grea dupa el? sau si Phaetonul are cam aceleasi cifre la capitolul " greutate " ?
27 apr 2015, 17:03
+3
sebach22
209 comentarii 359 puncte
Asta alimenta de 2 ori ca nu punea mai mult de 25 euro la o alimentare
27 apr 2015, 17:26
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Pai ca sa-i faca plinu, trebuia sa faca datorii la banca :-) ))))
27 apr 2015, 19:06
+2
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Si cat de mare ar trebui sa fie rezervorul ala auxiliar pentru GPL? Iti mai ramane macar loc pentru o punga cu macarons de la boulangerie in portbagaj? Avem Bentley, nu mergem cu cumparaturile-n poala. Daca tot ar trebui sa merite, sa rezolve problema realimentarilor..
27 apr 2015, 18:33
0
2947 comentarii 2978 puncte
Daca bagi rezervorul GPL tip cîrnat în spate între roti, mai ai loc sa dormi în portbagaj sau sa depozitezi 200 km de "macarons". :-) )))
27 apr 2015, 19:09
+3
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Oricat de bun ar fi, dovedit negru pe alb, nu multi oameni sunt dispusi sa umble cu asa ceva in masina. Instictul natural al scepticismului.
27 apr 2015, 20:46
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Ca sa fiu sincer, nici eu nu mi-as pune GPL pe masina si nu pt. ca ma loveste instinctul natural de scepticism dar exista alternative mai rentabile. Eu tind de a renunta cît mai mult la combustibili fosili indiferent daca sînt în stare lichida sau gazoasa si nici E 10 ce contine etanol facut din grîu nu folosesc deoarece consider ca din grîu sa se faca pîine si nu combustibil. Eu sînt un fanatic V8 de o viata întreaga dar paralel iubesc hibridele si electricele :-) )))
28 apr 2015, 10:38
+3
865 comentarii 2568 puncte
Din porumb se face si poti consuma ca renunta astia la mamaliga :))) brazila parca e pe primul loc la etanol.Oricum am vazut la americani ca vor sa faca etanol din apa panouri solare si cupru....e un documentar interesant pe youtube.Pun panouri solare in desert si prin nu stiu ce metoda scot etanol la pret de apa.
28 apr 2015, 16:42
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Naiba stie, egal daca grîu sau porumb. Exista milioane de muritori de foame pe lumea asta asa ca sa faca naibi pîine si mamaliga pt. ei si nu E 10. Eu îi tot spun E 10 deoarece E 10 este la benzinarii în Germania de mai bine de 5 ani, e benzina cu 10% bioetanol si e mai ieftin ca superplus. E 10 e aici subventionat de stat. Nasolia ca nu toate motoarele îl suporta. Bagi E 10 într-o masina vechie, adio motor. În afara de asta consumatorul îl refuza din principiu asa ca se considera flopat. Daca cauti pe google dupa E 10, gasesti în primul link un PDF numit "E10-Verträglichkeit - DAT", o lista cu motoare ce suporta E 10 cu bioetanol dar e cam vechie. E de prin 2011. Oricum daciile noi, (Logan, Sandero, PickUp, Express) sînt în lista. Culmea ca BENTLEY nu apare în lista. Ca atare nu suporta bioetanol. https://www.google.de/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCIQFjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.dat.de%2Fe10liste%2Fe10vertraeglichkeit.pdf&ei=2ag_VaCoDYOM7Aab_oCQBg&usg=AFQjCNHalctHDGt74KtbyDPPMNc8r34OSQ&bvm=bv.91665533,d.ZGU PS Nu stiu ce vor americani ca muscleurile lor nu suporta etanol / bioetanol. Camaro a iesit în 2010 pe piata si nu e în lista din 2011. Sînt numai pipetarele Daewoo preluate de la coreeni si rebotezate. :-) )))
28 apr 2015, 18:36
+3
865 comentarii 2568 puncte
au rapoarte de compresie diferite pe V8-uri ,dar au si E80 la benzinarii.Au kit-uri pentru a adapta masina la E80 daca vrei (am impresia chiar GM face aia prin dealeri).Au facut un test la mythbusters pe Camaro si merge si pe moonshine (tuica).Porneste mai greu dar culmea e ca pana si camaro ala din 90 mergea ( https://www.youtube.com/watch?v=uNor6TUveXM - nu gasesc restul clipului cu toate generatiile) .Toate masinile pe injectie ce au ECU merg pe tuica fara probleme :)))
28 apr 2015, 19:10
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Sa fiu sincer, la capitolul etanol / bioetanol / tetraetil de pruna :-), trebuie sa ma abtin ca nu sînt în tema, practic nu m-a interesat si stiu numai ce se vehiculeaza în masmedia. Oricum, nu bag "pisu" din asta în rezervor. În ceea ce priveste tetraetilul de pruna (tuica), tinînd cont ca România este meseriasa în productia (si consumul) ei, poate ar fi o idee de afacere, modificarea motoarelor pe tuica si fiecare îsi face atunci la sat propriul combustibil. :-) )))
28 apr 2015, 19:42
+3
865 comentarii 2568 puncte
Aia la dragstere folosesc etanol.Consuma mai mult ,porneste mai greu la temperaturi reduse dar partea buna e ca polueaza exact ca tuica.Iti dai seama ca ecologistii astia in Europa fac atac cerebral daca mergi cu un motor non euro la un test de poluare .Ce zice Merkel daca masina ta care are trecut 300g CO2/km nu mai are 300g fara nici o modificare? Iti mai ia banii ? Culmea e ca etanolul e considerat bautura alcoolica de cretineii la costum si este accizat de il face scump .In mod normal ar fi foarte ieftin singurul prag intre etanol si pret mic fiind guvernele formate din mosnegi cretini care taxeaza ca dementii tot ce prind.Multe ar fi accesibile daca nu ar fi "interzise" de prostovanii din guverne.
28 apr 2015, 19:55
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Numai ca dragsterele sînt masini ce merg 10 secunde si daca n-au ghinionul sa l-e explodeze motorul, dupa liniuta sînt demontate surub cu surub si li se face motorului reparatie capitala. Nu se compara cu masina de frecat maidanul zilnic la lucru. În ceea ce priveste politicienii, n-ar rost sa mai discutam. Daca ar fi dupa ei, am umbla cu catalizator EURO 6 bagat în cur ca sa nu poluam cînd besim, ne-ar lua taxe de mediu pe gramul ce-l cacam dimineata si am plati impozit pe litrul de aer respirabil numai ca ei sa-si faca plinul.
28 apr 2015, 20:58
+3
865 comentarii 2568 puncte
Asa se devalorizeaza.O sa o vanda la pret de piese ....nu ca m-ar deranja ,nu aveam sa imi cumpar Bentley.
27 apr 2015, 13:47
+8
1014 comentarii 1115 puncte
Sau cand o va vinde, va monta din nou W12 pe masina si cei care o vor cumpara se vor bucura de un motor cu doar 200 000km. Si daca da si km inapoi, va fi masina condusa de o femeie care a stat mai mult in garaj :))
27 apr 2015, 19:05
+5
512 comentarii 988 puncte
3.0 TDI e cel mai excelent motor diesel de la VAG pt utilizarea de zi cu zi, putere rezonabila, impozitare rezonabila, fiabil spre deosebire de fratii lui mai mici. Poate omul nu ajunge in fiecare zi pe autostrada. La cat de antifonat e Bentley-ul oricum nu o sa auda TDI-ul mai deloc.
27 apr 2015, 12:27
+4
865 comentarii 2568 puncte
http://www.fleetnews.co.uk/news/2003/11/26/luxembourg-car-tax/15387/ Nu au taxe romanesti ca sa il deranjeze .Ce au aia e Road Tax. " The amount of road tax (12 months) for this last category, ie the most common one comprising private cars, ranges between €3.50 and €336.75. " ...in Romania pentru masina aia dai @10,000ron impozit ...mult peste 336euro. Romania are cele mai mari taxe de pe Terra la masini.In alte tari oamenii se intereseaza de consum nu ca taxele costa mai mult decat benzina.Nu stiu de unde scoateti tampenia cu impozitarea cand peste tot in Europa nu exista impozit ca in Romania unde se plateste cand masina nu circula ,nu mai pun ca impozitul nu e diferentiat pe vechime ,acciza la benzina ,acciza la cilindree ,taxa de mediu (in avans pana sa folosesti masina) ,taxa de drum ,etc. gandirea critica lipseste cu desavarsire .Fie ca sunt moaste fie ca sunt taxe se merge inainte dupa ideea ca "dumnezeu a zis " si "daca e lege nu e tocmeala" .
27 apr 2015, 13:45
+6
512 comentarii 988 puncte
Nu ma refer la taxarea romaneasca de pur si simplu ne zice fara 3.0+ sau dute pe Bulgaria, ma refer ca in fiecare tara tine cont la asigurare si/sau la impozitare de puterea si/sau capacitatea motorului.
27 apr 2015, 14:34
-1
865 comentarii 2568 puncte
Deci sa inteleg ca ala nu avea 300euro de taxe? Pai eu zic sa vina in Romania unde doar Loganul e legal si sa dea 12,000euro la inmatriculare (taxa mediu + acciza de 1euro pe cmc) apoi sa dea 2000 si ceva de euro impozit anual chiar daca nu circula cu masina apoi taxa de drum (ca la noi exista taxa de drum/road tax+ impozit tot pentru drumuri 2x taxa),acciza de drum din benzina. Apropo in vara asta in inmatriculez si Fordul meu de 1.3 (nu neaparat peste 3,0) in Bulgaria doar ca sa nu mai dau un leu in tara asta de c**at ,cu rezidenta bineinteles ca sa ma inmatriculez si pe mine ca cetatean european.
27 apr 2015, 14:52
+7
512 comentarii 988 puncte
Si CASCO cateva mii de euro cui il lasi? Nu zic ca nenea asta nu avea bani de taxe, doar ca 3.0 TDI e un motor rezonabil si la taxe.
27 apr 2015, 15:33
-1
865 comentarii 2568 puncte
Casco peste tot pe Terra se face la valoarea masinii si conditia in care se afla nu cilindree si alte tampenii.Asa se face peste tot nu numai in Romania.RCA nu e casco.Aia iti despagubesc valoarea in bani nu in numar de pistoane si cmc de aer.Pe aia ii intereseaza valoarea obiectului nu tampenii romanesti.CASCO nu esti obligat sa il faci. Motorul de 10,000cmc e rezonabil la taxe oriunde numai in romania nu.336euro nu e mult nici macar pentru un Roman care nu se spala pe dinti (statistica spune asta nu eu)
27 apr 2015, 15:39
+5
2947 comentarii 2978 puncte
@ Marius Adrian Tu vorbesti de România dar hai sa revenim la LUXEMBURG unde locuieste el! Si acolo exista TÜV la fel ca si în Germania si la dezastrul asta în veci nu-i da TÜV (ITP) fara OMOLOGARE SNCA la "Technischer Dienst für EG-/ECE-Genehmigung" si asta îl costa cît un Logan nou ! De FILTRU DE PARTICOLE si restul de blablabla ecologic nici nu mai vorbesc deoarece în tarile astea germanice sînt la diessel-e cele mai drastice legi asa ca, daca stam bime sa ne gîndim, ce face asta aici e ca si cînd ar încerca sa se pise contra vîntului. Pt. a corespunde normelor ecologice cerute, trebuie sa modifice întregul sistem electronic de pe Bentley sa-l faca compatibil pt. Diessel sau sa mute si sistemul electronic de pe VW pe Bentley si sa-l adapteze pt. perifericele de pe Bentley. Cu alte cuvinte modifica un ECU de benzinar pt. Diessel sau adapteaza un ECU de Dessel pe periferia unui benzinar :-) ))) Dai un ban dar sti ca......... NU-L MAI AI ! Asta e bun de notat în cartea recordurilor la categoria CACOFONIE IDIOTICA INFANTILA :-))))))
27 apr 2015, 16:42
+6
12 comentarii 8 puncte
Gresit. Uite, in UK cele mai importante criterii la costurile asigurarii sunt varsta soferului si capacitatea cilindrica, nicidecum valoarea masinii. Ce conteaza ca masina ta valoreaza £2000… daca poti intra intrunul cu o masina de £200000 si sa ii dai dauna totala?
28 apr 2015, 00:50
-3
865 comentarii 2568 puncte
Ala e RCA asigurarea obligatorie nu Casco...habar nu aveti diferenta intre asigurarea obligatorie si Casco. dar daca tot esti in UK vezi care sunt taxele la inmatriculare/road tax (adica impozitul) si cum se platesc cand nu circuli cu masina.
28 apr 2015, 01:51
+6
12 comentarii 8 puncte
Ok, daca tot iti place sa faci pe desteptul : in UK, ai doua optiuni : third party, fire and theft (rca) si coprehensive (casco). Dar diferenta dintre ele e extrem de mica pentru ca in primul rand ei despagubesc pe ala in care te bagi tu, daca e din vina ta. Principiul pe care se bazeaza ei e unul foarte vechi, si anume cu cat e mai mare motorul, cu atat e mai puternic. Eu, la 21 de ani, cu motor de 1 (unu) litru, asigurarea, fie ca ma include si pe mine sau nu, e in jur de £3000. Daca motorul e mai mare, ajunge sa coste asigurarea mai mult decat masina.
28 apr 2015, 03:38
-1
865 comentarii 2568 puncte
Nu stiu daca o fac eu pe desteptul dar tie sigur iti iese bine ca o faci pe prostul. Ce e asa greu sa bagi la cap ,CASCO nicaieri pe planeta nu este obligatoriu.Poti sa circuli fara CASCO.In Romania CASCO este la fel de scump ca in alte tari si se face exact la cat valoreaza masina si nu se face pe componente deja stricate (ex. parbriz crapat).Ca toti manelistii intelegi ritmul dar nu dai doi bani pe versuri.Cand spui asigurara obligatorie nu intelegi CASCO. In UK nu ai impozit anual ,nu ai timbru de mediu nu ai acciza de 1euro la cmc...deci mai usor ca basinile de strainatate ca peste tot in Europa este mai ieftin decat in Romania. Ca fapt divers nici in Romania nu conteaza cilindreea la asigurare.Ai rubrica pentru cilindree in toate calculatoarele dar nu influenteaza pretul final.Tu probabil ai impresia ca astia din Romania sunt izolati de lume si nu cunosc taxele si pretul asigurarilor din alte tari.
28 apr 2015, 04:00
+5
12 comentarii 8 puncte
Mai, ca sa terminam o data sarada : FIE CA ITI FACi CASCO SAU DOAR RCA, tot varsta si capacitatea cilindrica is cei mai importanti factori (in UK). Deci afirmatia ta initiala, cum ca peste tot pe Terra Casco costa in functie de valoarea si starea masinii si atat e gresita (ideea pe care incerc sa te fac sa o intelegi)
28 apr 2015, 04:28
-1
865 comentarii 2568 puncte
poti sa realizezi ca CASCO poti face la o masina care nu o folosesti ce valoreaza 2 milioane de euro si are 1000cmc? Tu ai habar ce e ala casco?Casco se face la masinile din muzeu.Tu ce spui acolo nu e casco ci RCA cu 1000 de optiuni care in Romania le gasesti doar in CASCO ...este mult mai avansat dar nu e CASCO in sensul ca nu iti evalueaza nimeni masina cu poze si toate cele. cat despre RCA peste tot au rubrica pentru capacitate cilindrica si putere (kw) dar peste tot varsta si numarul de accidente avute influenteaza pretul nu capacitatea.Mergi pe un calculator online si pune capacitati diferite la intamplare sa vezi ce se intampla.Dupa 30 de ani capacitatea cilindrica are zero influenta la RCA (ala e obligatoriu si se face doar cand mergi cu masina). In Romania RCA-ul este intradevar mai ieftin dar ai celelalte taxe care depasesc usor cat da un strain pe an ,nu mai pun ca un RCA pentru o masina clasica (sau mai veche) in UK e diferit fata de un RCA normal si e diferit fata de un RCA de sezon.
28 apr 2015, 05:58
+3
12 comentarii 8 puncte
Ma, asa nu imi plac persoanele carora oricat le-ai explica tot nu vor sa recunoasca ca nu au dreptate.. Asa ca nu o sa ma mai obosesc sa iti raspund. Tot zici ca eu nu stiu ce inseamna casco, dar se pare ca tu esti ala care nu stie. Casco este asigurarea care iti repara masina indiferent ca esti tu de vina sau nu, exact ca si coprehensive. Dar oricat tias zice, tu tot vei crede ca tu ai dreptate, asa ca nu are rost sa continui
28 apr 2015, 06:25
-1
865 comentarii 2568 puncte
Da ai dreptate ai mers la 20 de ani sa iti faci asigurare ,ai completat chestionarul cu capacitate ,tipul masinii ,puterea motorului ,varsta ta si cand ai luat permisul si ai ajuns la concluzia ca cilindreea influenteaza pretul. pentru noi astia prostii varsta si numarul de accidente influenteaza pretul RCA nu tampenii din chestionar.Sunt sigur ca numarul de locuri din masina influenteaza ca doar se afla in chestionar deci e clar RCA dupa numarul de scaune.
28 apr 2015, 06:37
+2
2947 comentarii 2978 puncte
@ asteclaru Scuza-ma ca ma amestec în discutiata în contradictoriu cu Adrian dar la capitolul asigurare CASCO ar trebui sa te informezi mai corect. Asigurarea casco se ia STRICT DUPA VALOAREA DE LISTA A MASINII ÎN CAUZA indiferent daca are 10 CP sau 1000 CP si vîrsta soferului egala cu zero deoarece de vîrsta se tine cont la asigurarea obligatorie. Casco e la rîndul ei de doua feluri. Casco total fara contributie proprie si casco cu contributie proprie. Asta cu contributie proprie e si ia de doua feluri. Contributie proprie de minim 300 € si minim 600 €. Astea cu contributie proprie sînt de regula cu 20% si respectiv 25% mai ieftine ca cea totala fara contributii proprii. Asigurare casco se face la orice masina unde valoarea masinii nu depaseste costurile de asigurare casco calculata pe an. Nici un asigurator nu-ti face tie o asigurare casco la o masina ce are o valoare de listade 2500 € si costurile de asigurare pe an costa 3500 € sau mai mult. Aici se exclud masinile de epoca cu valoare istorica ce ies din preturile de lista si au o estimare valorica separata. Cam astea sînt "regurile de joc" la nivel european. Ca fiecare tara mai adauga unele clauze e posibil.
28 apr 2015, 08:45
+4
865 comentarii 2568 puncte
Tu ai idee ca third party e CASCO din Romania si ca de aia e scumpa?In RCA din Romania nu iti da nimic daca iti arzi masina.Ala din articol nu era un pusti deci fii sigur ca da 700euro maxim pe asigurare. Poate explici si care e lagatura intre valoarea masinii si cilindree ca tare sunt curios cum faci cu un Aro sa valoreze cat un BMW M5.Pariez ca casco ala al tau iti da bani de M5 daca iti fura Aro.
28 apr 2015, 04:25
+3
12 comentarii 8 puncte
Tocmai tiam zis in postul anterior ca ei se bazeaza pe un principiu vechi, cum ca cu cat e mai mare motorul, cu atat e mai puternic, deci ai mai mari sanse sa faci accident (stiu ca nu face sens, dar asta e situatia). Si tot in acelasi post tiam zis ca third party e rca si compehensive e casco. Citeste tot, ffs
28 apr 2015, 04:31
-1
2947 comentarii 2978 puncte
@ Speed Scuza-ma dar un posesor de Bentley care are numai UN GRAM DE CREIER în cutia craniana, margînd pe considerentul ca cutia craniana nu este complet goala si numai de forma pe post de capac ca sa nu-l ploua în gît, si are pic de mîndrie, nu face asa ceva indiferent cît de grozav e tractorul ala TDI. :-) )))
27 apr 2015, 13:50
+2
kempo
118 comentarii 152 puncte
Poate planul lui secret e sa faca din Phaeton un sleeper si sa puna w12-le in el! :))
27 apr 2015, 14:09
-2
512 comentarii 988 puncte
Phaeton ofera din fabrica W12 ca echipare de top. De asemenea cel mai slab motor de pe Phaeton e 3.0 TDI deci in nici un caz Phaeton-ul nus e poate considera sleeper. Vine in toate variantele cu tractiune integrala. E o masina buna pt cine vrea o masina puternica fara sa atraga mult atentia. Dar atrage prin raritatea lui.
27 apr 2015, 14:37
+5
2947 comentarii 2978 puncte
Stai linistit ca W 12-ul o sa-l gasesti pe ebay si pe Phaeton o sa puna motor de LOGAN sa nu alimenteze asa de des si sa fie mai eficient :-) ))))
02 mai 2015, 12:23
+1
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Grea de cap lumea , sau poate le place sa faca pe prostii . Sunt ajutati si de titlul articolului , care nu are absolut nici o legatura cu continutul articolului . Daca tipul nu avea bani , nu isi cumpara un Phaeton doar ca sa faca transplant de motor . Tipul pur si simplu nu avea chef sa alimenteze asa des , iar daca isi marea capacitatea la rezervor castiga foarte putin la autonomie . Daca isi trecea masina pe GPL , cum sustineti pe aici din nou nu il ajuta pe el , pentru ca scadea doar costurile alaturi de care scadea drastic si puterea motorului , din nou nu era ceva ce el urmarea . Asa , la motorul diesel de 3 litri , are cuplu aproximativ egal cu ce avea la cel de 6 litri cu o autonomie mult mai mare . Vad ca se vorbeste de mandria posesorului de Bentley .. pai ala daca isi permite Bentley , si asa mai departe , nu are nimanui nimic de demonstrat , nu are complexe .
27 apr 2015, 14:35
+10
121 comentarii 127 puncte
eu nu inteleg anumite chestii ..prima fiind ..dc sa cumperi un phaeton in stare perfecta sa ii iei motoru si sa il pui pe bentley ..a 2 a la mana ..daca nu iti convine ca te duci la benzinarie asa des dc nu iti schimbi masina ..iti iei ceva ce iti permiti ..poti sa iei un nissan gt-r spre ex ...ai performanta si nu consuma cat bentley ...din pct meu de vedere ...optiunea 1 ar fii fost vanzarea masinii si cumparat ceva diferit ...iar optiunea 2 ...vanzarea masinii si cumparat ceva diferit :)) ce face el aici nu are logica ..defapt ..singura logica ar fii ca ii place atat de mult modelul asta de masina incat nu se poate despartii de el
27 apr 2015, 14:38
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Ar mai fi obtiunea 3 : SE PLICTISESTE si îi trebuie ceva cu ce sa-si dea importanta, sa-l vorbeasca lumea :-) ))) Oricum, telul asta l-a atins :-) )))
27 apr 2015, 16:31
+6
121 comentarii 127 puncte
ce zici tu cred ca ar fii un motiv mai bun ...cum ziceam ..logica din spatele modificarii nu o vad
27 apr 2015, 22:16
+1
sayanul
2 comentarii 12 puncte
Nu stiu de ce am impresia ca toata treaba este un pamflet.... 1- nu cred ca cineva intreg la minte ar pune 3.0 tdi pe Bentley 2- toate pozele sunt cu VW Phaeton desfacut / dezmembrat, dar nici o poza cu Bentley-ul dezasamblat.... Poate a trebuit sa schimbe motorul la VW si ce a zis : caterinca, zicem ca il punem pe Bentley.... Mult mai plauzibil zic eu...
27 apr 2015, 16:39
+3
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Sau poate lucrurile stau asa: Omului ii place foarte mult Bentley-ul. Ca design, confort, imagine si asa mai departe. Oricati bani ai avea, nu inseamna ca nu mai trebuie sa fii si cerebral. A alimenta w12-le bachus-ian original al Bentley-ului nu inseamna numai costuri ci si diconfort si stres. Oricati de multi bani ai avea, sau as avea de ar fi sa ma pun in situatia lui, nu as avea de ce sa-i arunc pe impozit si alte taxe + costuri de exploatare la un motor de tanc cand, de fapt, tot ce ma atrage la masina aia este imaginea si luxul pe care mi-l ofera. Caci sa fim seriosi, poate avea orice motor ca sportiva nu va fi. Depasiri facile si viteza de autostrada poti face fara probleme si cu un 3.0 tdi. (greutate similara cu cea a bentley-ului o au multe masini de pe piata, echipate cu 3.0 tdi-ul acesta - si merg foarte bine, pentru nevoiele impuse de conditiile de trafic si nevoile mai mult decat suficiente ale unui sofer). Si spuneau ca va fi modificat oricum motorul. Cum nu duce lipsa de bani, sigur va adopta ideea de Bi-Turbo, pastrand turbina originala drept sclav si apoi lasand greul pe ceva mai mare. Reteta ce poate oferi usor, ca punct de pornire, 450 de cai si ~900Nm. La ce cuplu are, dus si mai sus de atat, in afara de acceleratie dupa 200km/h, w12-le nu ar mai avea niciun avantaj fata de tdi-ul upgradat. Totul la un consum excelent. (Banuiesc ca stiti ca consumul va fi la fel sau mai mic la condus normal fata de original). Asa ca nu vad de ce atata tam-tam cand exemplul este unul cat se poate de bun, venit din partea unui om cerebral(care se detaseaza de masa de "cocalari" si altii ce resimt zilnic nevoia de afirmare). Iar asta cu revanzarea care se va duce pe apa sambetei, este o tampenie. Daca il interesa cu adevarat treaba asta, o vindea de la bun inceput. Pe scurt, efficiency at it's best! Din punctul meu de vedere, un mare BRAVO!
27 apr 2015, 18:27
0
2947 comentarii 2978 puncte
Deacord dar pîna la un punct. Daca chiar îi faci downsizeing datorita cosumului, atunci cumpara un TESLA si nu un VW, da jos W 12, pune tehnica de TESLA în el si un motor de SMART în portbagaj ce-ti învîrte numai alternatorul / generatorul si-ti încarca bateriile cînd sînt goale si fal naibi electric asa cum e AMPERA. Macar sti o treaba si te pisi pe el carburant fosil. Bagi benzina pt. termicul de încarcare o data de paste si o data de craciun si totusi ai 500 CP sub capota care sa-ti duca conserva englezeasca. :-) ))) Daca e BAL, BAL SA FIE pîna la capat !
27 apr 2015, 19:04
+3
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Tehnica de Tesla? Cat de complicat ar fi? Basca mea, la banii lui, ar putea sa si-o transforme-ntr-un Segway pe 4 roti si a scapat de orice problema. :\ Sa revenim la realitate. Bentley-ul are mult VAG in el, transplantul de inima VAG este cat se poate de facil. A ales Phaeton. Oare de ce? Nu cumva pentru ca o fi de fapt tot un Phaeton imbracat de gala. Prea multe pareri visatoare si rautacioase aici. Prea putine ganduri "gandite". Apreciez a fi dificil pentru "pasionatii adevarati" carora le circula ulei de motor prin vene, ca unele lucruri sunt pur si simplu geniale ca si idee, concept. Mai ales cand sunt si realziate prin metode si prin intermediul utilizarii pieselor/componentelor care sunt chiar sub nasul tau. Nu trebuie sa cheltuiesti mult ca sa obtii ceva remarcabil. Au fost de-a lungul anilor multe masini supuse unor proiecte de genul. Masini care te-ar starni sa urli "BLASFEMIE!!" vazand ce au aia de gand sa le faca. Dar ce a iesit in final a schimbat parerile multora. Evident, celor care au o gandire flexibila, realista.
27 apr 2015, 20:37
+1
865 comentarii 2568 puncte
Este o companie in SUA care a facut un muscle car din 60 masina electrica.Arata stock pana o porneste si nu mai auzi nimic.Iti dai seama in Romania ca probabil e ilegal sa faci asa ceva ca contravine a nu stiu ce lege tampita.
27 apr 2015, 21:17
+5
2947 comentarii 2978 puncte
Asta poti sa faci si tu cu masina ta ! Conform unei conferinete de presa din 2014, Tesla Motors a pus world wide tehologia Tesla la dispozitie în mod gratuit. Persoanele fizice (particulare) ce opteaza pt. asi modifica propria masina pot cumpara componentele unui Tesla Model S. Cu alte cuvinte, primesti via curier în cutii de carton livrate motoarele, bateriile, sistemul electric si electronic inclusiv tableta de bord si asta montezi pe ce vrei tu, indferent daca-i Dacia 1300 sau Tractorul Universal. Daca vrei sa faci o semi-hibrida gen Chevy Volt (Opel Ampera) ca sa-i maresti autonomia, îi pui în portbagaj, daca sub capota nu mai ai loc, alternatorul (generatorul) si un monocilindru de..... drujba care-l învîrte sa-ti încarce bateriile în timpul mersului. Nu cunosc pretul exact al unui set de componente Tesla dar din auzite, cica ar fi pe undeva pe la 20.000 € - 25.000 € cu TVA si curier inclus. Firme ca ceea mentionata de tine vor fi tot mai multe.
27 apr 2015, 23:36
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Da ! E adevarat! Nu ne putem caca în gustul omului! Daca asta e placerea lui, asa sa fie dar rentabilitatea logica la volumul de investitii + stresul birocratic, e ZERO BARAT si ceva inovativ ce sa revolutioneze în vreo forma e exclus. Din punct de vedere al rentabilitatii pîna si un SMART cu motor de HAYABUSA e mai rentabil (si daca e la o adica "îl face" de nu stie pe unde sa se adune). PS Nu cred ca careva are pe aici gînduri rautacioase dar cred ca fiecare cauta logica acestei modificario si n-o gaseste. ............ Ah.... am zis cuvîntul CRED ! Ar trebui sa ma duc si eu la biserica sa... CRED :-) )))
27 apr 2015, 23:42
+3
sebach22
209 comentarii 359 puncte
lasand gluma la oparte... omul nu isi pune problema banilor. clar din moment ce face o reinoire a interiorului si isi permite un phaeton , Atentie, e modelul vechi dupa poze, deci second hand, dar oricum. eu cred ca este doar vorba despre eficienta. omul a ajuns la concluzia ca 3.0 tdi este suficient. si ca si consum e la jumatate. Dar atentie, nu face acest lucru din zgarcenie, ci pur si simplu din principiul de a lua un ban pierdut intr o parte si pus in alt loc unde este folositor. Cunosc multe cazuri de persoane care dispun de resursa materiala dar cantaresc fiecare posibilitate de a plati cat mai putin pentru un lucru. cred ca acest principiu sta si la baza bunastarii sale incontestabile.
27 apr 2015, 21:38
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Numai ca nu poti sa iei un ban retoure investind triplu si cu pierderi în mod inutil. De devalorizarea masinii nici nu mai vorbesc. Oricum o dam, nu se pupa.
28 apr 2015, 08:53
+1
frankcadillac
21 comentarii 25 puncte
Nicio problema, oricum e aceeasi masina ;)
28 apr 2015, 09:35
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Chiar daca Bentley apartine de grupul VAG (ce stie orice copil) nu înseamna ca e aceasi masina. Si Opel apartine de General Motors dar diferentele sînt enorme (pîna la rebotezari ca la Renault) Oricum, n-am vazut înca pe nimeni sa-si cumpere CORVETTE si dupa ce constata ca trebuie sa alimenteze prea des da jos motorul V8 de pe Corvette si îi pune motor de OPEL CORSA ca sa nu alimenteze asa de des si sa fie mai eficient :-) )))))
02 mai 2015, 11:21
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »