Editorial: cursele ilegale din Bucuresti, fictiune sau realitate? Curse Ilegale 13 Mai Editorial: cursele ilegale din Bucuresti, fictiune sau realitate?
Toate comentariile (14):
161 comentarii -175 puncte
Nu e rau deloc articolul.
13 mai 2015, 15:44
+13
74 comentarii 231 puncte
Nu inteleg ce cauti in Victoriei daca vrei sa vezi actiune. Acolo lumea se strange doar ca sa vorbeasca. Sunt anumite drumuri la marginea Bucurestiului unde se strang 40-50 de masini si poti sa vezi liniute cate vrei. Asta daca te pasioneaza. Eu m-am saturat sa vad atatia "soferi" cu launch control si cutie automata. Mare branza cu liniutele astea...tii volanul drept si o calci. Incearca sa nu te mai contrazici. Spui ca era mai bine inainte cu masinile modeste dar ii condamni pe cei de azi cu 100 cp. Apoi ai ceva impotriva celor care se dau in spectacol(si eu am) dar ii lauzi pe cei care se dadeau pe bulevarde(nu-mi spune mie ca plecau toti la Ciolpani). Iar cei din Victoriei sunt chiar cei care se strangeau la Pescarus. Tragand linie, vineri seara mai bine va duceti la un suc. Nu mai dati aiurea banii pe benzina pana in Baneasa. Cursele ilegale sunt mai bine ca niciodata pentru ca nu stiu de ele decat cei care trebuie. Daca simtiti nevoia de adrenalina la volan va recomand noul circuit auto. Fara politie, fara animale care sa-ti iasa in fata, fara manele. Dar nu veti veni niciunul. Pentru ca acolo nu conteaza doar ce ai sub capota, ci si soferia, iar majoritatea nu sunteti gata sa infruntati adevarul.
13 mai 2015, 16:13
+7
1 comentarii -4 puncte
Este mai mult decat evident ca esti un tanar un pic frustrat ca nu ai fost acceptat la masa celor care conteaza. Bagatelizezi liniutele, dar lauzi circuitul auto.Din articol ai inteles doar ce ai vrut tu, nicidecum mesajul autorului.Vorbesti de soferi dar esti inca departe de aceasta meserie. Esti la fel de sofer ca orice politist care se lauda ca el este as, dar sirena e cea care ii elibereaza calea. Sau ca taximetristii care fac 30-60 km pe zi si se lauda ei sunt stapanii strazilor dar asa cum stii si tu sunt un real pericol pe sosele.VREI ADERENALINA?? Incearca 280-320 km/h (fireste nu in Romania) in conditii de trafic normal, incearca sa scapi de jandarmeria franceza sau poate o alta politie europeana , prin VITEZA si INDEMANARE daca te tine cureaua , SPARGE baraje cum te-o taia capul dar nu te face praf ca multi alti idioti care doar isi imaginau ca sunt soferi. Nu e mare branza cu liniutele astea, nu? incearca un RS8 , incearca sa il tii macar drept pe sosea. Daca vrei sa devii sofer invata ce este modestia, renunta la invidie, fura de peste tot unde ai ocazia lucruri noi, ponturi ascunse, persevereaza si MAI ALES nu uita ca orice prost apasa pe acceleratie, sunt insa destui de putini cei care si OPRESC masina acolo unde vor ei! Iti doresc numai bine.
14 mai 2015, 23:08
-4
5 comentarii -3 puncte
Cum adica nu au fost accidente la curse ilegale ? Gata, de Micutu am uitat ? Era o cursa legala cumva ? El care era promoter-ul "STOP curselor ilegale" moare intr-una chiar facuta de el. Daca stau sa imi amintesc toate cursele ilegale cu mortaciuni si culmea membri cu state vechi pe forumul 4Tuning au murit, ma ia capu la cati sunt. Putina atentie in redactarea editorialelor, o dati in extrema si nu expuneti realitatea adevarata. Cursele ilegale sunt periculoase oricat de bine ai organiza o cursa.
13 mai 2015, 17:15
+3
ionutz_ubh
68 comentarii 154 puncte
in sfarsit ..un articol cat de cat bun,dar in care se omit niste chestii,au fost accidente si la cursele ilegale de acum 10 ani...cand lumea se intalnea..si facea una mica pe soseaua nordului sau la mobexpert,au fost si accidente..si victime..doar ca,spre deosebire de acum,lumea nu era asa dotata, plina de tehnologie si dornica de senzational,acum imediat scoatem un telefon..inregistram..."iutub" 2-3 prieteni din media..si aia e,devenim celebri si facem totul public,ca deh..asa ajungem smecheri.Cam asta e diferenta,pe atunci nu era check'in...nu era event pe fb..oamenii vorbeau si stabileau face 2 face..socializau fata in fata...
13 mai 2015, 17:37
0
180 comentarii 260 puncte
Pai da, dar pe circuit mai trebuie sa traga omul de volan, stanga dreapta. Nu tii volanul drept si te cracesti in gaz. Si daca musai sa mai iei curbe, sa franezi, sa schimbi cu 'spritz', sa mai dai o frana de mana cand pleaca masina in directia opusa unde vrei tu, atunci .... vorba unui amic .... 'nu pont' :)
13 mai 2015, 18:25
+1
Sevastian_Vr6
477 comentarii 299 puncte
crywolf, liniutele au existat intotdeauna si este vorba de cursele pe sfertul de mila si pe distante mai lungi, crezi tu ca unu care scoate 8 secunde pe 400m nu e sofer, si ala care se da pe circuit e meserias!? Atunci medicul stomatolog e varza pe langa medicul chirurg, ce cacao (ca altfel nu ma lasa sa scriu)... Intradevar in ziua de astazi sunt multi care se sparg in basini si nici macar nu stiu cum se deschide capota dar tata le-a cumparat m3 sau vreo masina care a vazut-o pe la televizor si acum e reisar cu masina stock dar puternica. Dar sunt multi care au cu ce si daca ii vezi in trafic nu dai doi bani pe masinuta lor si nu ai sa crezi pana nu vezi ce ascund sub capota. ;)
13 mai 2015, 23:04
0
111 comentarii 184 puncte
orice ai spune ,la liniute diferenta o face masina(motorul) iar pe circuit pilotul .
14 mai 2015, 00:03
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Super-corect! ;) +1
14 mai 2015, 01:27
+1
UGA
19 comentarii 27 puncte
A fost o data...cand joi seara...se stia ...se face "gratar"...
14 mai 2015, 10:10
+1
17 comentarii 169 puncte
Accidente au fost, cum zice si Tazmanu... Si cand erau organizate in cerc restrans si cand se adunau cu sutele. Sa nu uitam nici rechinul care a zburat in curtea lui Autoitalia la CET sud... (din fericire soferul a fost okay... Fiaturile din curte, not so much). In opinia mea, solutia pentru a reduce pana la minimum cursele de strada este sa se faca o categorie de amatori la legale, unde sa concureze masinile cu modificari minime. Astfel, toata lumea care vrea sa se distreze o poate face in cadru legal si fara sa aiba impresia ca nu are fix nicio sansa. Pana la urma, asta s-a pierdut pe drum... inainte lumea vroia sa se simta bine, sa se distreze, sa socializeze. Acum...parca prea multe orgolii, prea multa dorinta de a fi neaparat ala cu vaza in mana la final.
14 mai 2015, 10:11
+2
DeejayB
17 comentarii 2 puncte
Cam are dreptate.Unde mai e farmecul?Fiecare se dadea cu ce avea.Acum fiecare vine cu masina de 1000 de cai si hai sa ne dam.Eu la 1.6 ce ar trebui sa fac?Sa ma duc sa bat un Golf?Sau un Logan?Sau un Astra?Sa il intreb daca e stock si daca vrea sa ne dam?
14 mai 2015, 21:35
0
180 comentarii 260 puncte
Da Targovetzule, au existat dar in America. Unde masinile oricum nu pot lua curbe in viteza, unde drumurile sunt drepte si strazile la 90 grade. Si cu o masina de 350CP caer nu poate lua curbe si nici nu poate frana, nu poti sa te dai decat in linie dreapta. Atat timp cat exista posibilitatea sa ma dau pe un circuit, unde pana si un 1,6 e destul de complicat de stapanit (in conditiile in care vrei sa mergi 'la maxim') nu vad de ce sa ma dau pe linie dreapta, la colt de strada. Ma rog, nu oi fi eu 'liniutzar' de meserie. Asta e...
15 mai 2015, 10:52
0
4 comentarii 6 puncte
n-am apucat eu sa ajung la pescarus sau la herastrau acum 10 ani ... dar de curand am ajuns si eu pe la un "meet" d-asta la ikea si... am ramas dezgustat de bastinasii cu bmw-uri... 60% dintre reisari sunt ciori, 20% sunt copii lu tati cu m3-uri iar restu de 20% semantari si guralivi... cred ca fenomenul asta in Romania este disparut
18 mai 2015, 15:54
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »