Apusul fiabilitatii: Volkswagen prezinta un motor de 1 litru si 275 cp Inovatii auto 13 Mai Apusul fiabilitatii: Volkswagen prezinta un motor de 1 litru si 275 cp
Toate comentariile (114):
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
Presiune mare din turbo, si vai de mama lui in 2-3 ani.
13 mai 2015, 17:17
+8
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
VW a anuntat 3 motoare: - 1.0TSI 275CP 270Nm - 2.0TDI 300CP 600Nm - 6.0TSI W12 608CP 900Nm
13 mai 2015, 17:17
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
Cum sună 2,0TDI 300CP si 600Nm vs 1,0TFSI 275CP si 270Nm?!
13 mai 2015, 17:37
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Totusi cuplul mi se pare mic pentru caii pe care ii are, inteleg ca este capacitate mica, dar 1.4 tsi de 125 de cai avea 200Nm, ii dai putere dubla si ceva, iar cuplul creste doar cu 35%. Cat despre diesel deja 2.0 tdi de 240 de cai si 500 Nm e monstru ca sa numai vorbim de 6.0
13 mai 2015, 20:47
-2
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Cuplul vine din cilindree. Benzina oricum nu e "cuploasa", iar la 1000cm3, 270 nm este foarte mult.
14 mai 2015, 16:17
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2947 comentarii 2978 puncte
SA VA FERITI DE MOTOARELE TSI CA DRA** DE TAMÎIE !!!! De 10 ani au probleme cu LANTUL DE DISTRIBUTIE si nici acum n-au rezolvat-o, NU SÎNT CAPABILI s-o rezolve !!!!
16 mai 2015, 20:45
+3
1 comentarii 0 puncte
nu cred ca sunt ei primii care storc motoare mici de putere . have a look here http://www.autoblog.com/2014/01/28/nissan-three-cylinder-race-engine/
13 mai 2015, 17:31
0
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Ala de curse nu trebuie sa te tina o viata... Sau macar acolo, 5-6-10 ani.
13 mai 2015, 17:55
+2
111 comentarii 184 puncte
ce te face sa crezi ca asta o sa dureze cat spui tu acolo ,nu duc astea de azi atat ,la cat de fiabile sunt motoarele vw in ziua de azi pot fi comparate cu cele de curse . la cat de compact si mic e acel motor ,o sa-l gasim pe rafturi in benzinarii si baiatul ce-ti face plinul in loc sa-ti spele geamurile o sa-ti schimbe motorul .LOL
13 mai 2015, 23:40
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Mini motoarele astea tin exact asa de mult ca chilotii mei cumparati de la discountul KIK, 3 perechi pt 1 € :-) ))))
13 mai 2015, 23:53
+4
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
cei de la vw au inceput ( cel putin la concepte ) sa foloseasca intens turbina electrica, in special pentru a elimina lag-ul. ca cifre, motorul e interesant, insa el trebuie sa treaca si proba realitatii dar mai ales a timpului. fiabilitatea nu e punctul forte la VW in ultima perioada, iar acest motor are si o putere litrica enorma. ma face sa ma intreb pe ce masini va fi folosit'; pe up? nici vorba....o versiune R la polo? posibil . sau golf?
13 mai 2015, 18:02
+2
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Restul producatorilor, cel putin europeni, produc masini mai fiabile?
14 mai 2015, 16:19
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Da tu ce întelegi prin FIABILITATE? Eu prin fiabilitate înteleg motoare (masini) cu intervale de revizie cît mai mari, costuri de întretinere cît mai reduse si tehnicacît mai stabila în functionare sa ma pot baza pe ea. O masina care trebuie sa mearga din 3 în 3 luni în service (sau chiar mai des) unde propulsia are pierdere de randament în mod nejustificat unde vesnic apar anomalii periodice nejustificate, anomalii ce nu pot fi clar definite deoarece apar în mod instant si tot asa instant si dispar de la sine, cînd vad la o masina pe OBD un deranjament si dupa ce opresc motorul si-l repornesc dispare iar la a 2- a pornire iarasi apare, unde îmi croncane si îmi boncane ce nu ar trebui, unde senzorii îmi dau valori eronate în mod nejustificat unde trebuie sa citesc ca sînt milioane de masini rechiemate datorita unor Airbag-uri ce nu declanseaza datorita umezeli sau pur si simplu explodeaza din senin de te trezesti cu bordul în gura, cînd vad masini ECOLOGICE ce-mi promit un consum de + / - 3 litri per 100 km si în realitate consuma 7,5 litri per 100 km (cu toleranta de eroare producator inclusa), unde vad motoare noi ECOLOGICE care dupa nici 15.000 km încep sa consume ulei, unde la 25.000 km întinzatorul lantului de distributie e praf, unde lantul de distributie începe sa zornaie si sare peste dinti (CAZURI LA VAG(inal) cu motoare TSI de 1,2 L si 1,4 L - Skoda VW Audi Seat) si MAGARII DE LA VAG(inal) nici macar nu au atîta bun simt sa-si rechieme CONSERVELE DEFECTE sa reemedieze problema lantului de distributie ci-si demonteaza clientela de bani ÎNLOCUIND MOTORUL CU TOTUL ÎN MOD INUTIL, astea pt. mine nu sînt masini fiabile ci niste..... "copii bolnavi cu malformatii din nascare" care nu-si merita banii!
16 mai 2015, 15:18
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Daca nu sti germana, folosste google translator sa-ti traduca textul sa vezi de ce-i în stare concernul VAG(inal) la capitolul distributia motoarelor TSI: http://www.focus.de/auto/news/steuerketten-problem-bei-vw-gefaehrliche-toleranzen_aid_736465.html MATERIALE PROASTE vs. TOLERANTE PERICULOASE etc. CITAT ON Bei den 1,4-Liter-TSI-Motoren kostet der Wechsel der Steuerkette rund 1.500 Euro CITAT OFF Traducere: Schimbul lantului de distributie la motorul TSI de 1,4 Litri costa 1500 € (!) ########## Adica TU CA CLIENT sa platesti 1500 € pt. ca concernul NU GÎNDSTE, baga materiale proaste si tolerante inadmisibile, TU PLATESTI PT. GRESEALA LOR !! Traiasca calitatea MADE IN GERMANY by VAG(inal) si acuma tot pîrlitii astia se lauda ca au inventat un motor de 1 litru cu 275 CP. Daca nu-s în stare sa remedieze o distributie PROST GÎNDITA, îmi închipui cît o fi de bun conceptul lor de 1 litru cu 275 CP :-) )))
16 mai 2015, 15:28
+4
b0gd4n27
251 comentarii 621 puncte
Nu gasesc acum link-ul, cei de la bmw aveau 10 motoare de 1 litru cu 1200 cp, erau experimentale, si din ce am inteles eu cu engleza mea nu aveau masini pe care sa le puna la vremea aia.
13 mai 2015, 18:06
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Esti aproape .... Dar nu era de 1.000 cmc ci de 1.500cmc, 4 cilindrii in linie si cu o singura turbina gigant ( controlata electronic- prima din F1 de altfel cu o astfel de tehnologie), iar masina in calificari scoatea aproximativ 1.400 cai putere ! "The BMW M12/13 turbo 1500 cc 4-cylinder turbocharged Formula One engine, based on the standard BMW M10 engine introduced in 1961, powered the F1 cars of Brabham, Arrows, Benetton and won the world championship in 1983. It also powered the BMW GTP and in the 2.0 liter naturally aspirated form, the successful March Engineering Formula Two cars. The BMW M12/13 turbo engine is the most powerful BMW engine ever produced, the most powerful Formula 1 engine ever produced, and from a race perspective the most successful BMW engine of all time." sursa:Wikipedia-BMWM12 :)
13 mai 2015, 21:15
+4
2947 comentarii 2978 puncte
N-o sa mai dureze mult si vom avea motoare de DRUJBA pe masini :-) ))))) Deja ma apuca scîrba !
13 mai 2015, 19:14
+10
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Asta e viitorul. Nu mai avem resurse de arucnat aiurea, cand avem tehnologia de a fi eficienti.
14 mai 2015, 16:20
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Esti cumva POLITICIAN ECOLOGIST? :-) ))) Nici tu nu crezi ce spui :-) )) Daca nu mai avem RESURSE atunci de ce nu ne mîncam castraveti din propria gradina si PLIMBAM CASTRAVETI în jurul planetei cu CARGOUL DIN CHINA, cargou ce are motor de peste 22.000 CP si merge pe PACURA si atunci de ce nu cumparam tricouri de la TRICOUL ROSU - ARAD în loc de TRICOURI DIN BANGLADES plimbate si astea cu cargoul DEAMPULEA în jurul planetei etc.? Decît o masina cu o astfel de tîmpenie de 1 litru cu 275 CP atunci mai bine o masina pe curent precum TESLA cu 500 CP electrici si ma cac pe ele de resurse lichide consumate de motoare în 4 timpi inventate acum 100 de ani transformate în PIPETARE din masuri PUR POLITICE :-) ))) PS Hai sa luam doua masini grele precum CHEVROLET CAMARO cu V 8 de 275 CP. La unul din ele dam afara V8-ul si-l înlocuim cu motorul asta de 1 litru montat prin flansa de adaptare ulterior le luam pe amîndoua si mergem la o liniuta sa vedem randamentul VISULUI de 1 LITRU în mod real ulterior le exploatam pe ambele timp de 100.000 km dupa care le demontam motoarele sa vedem care-i mai praf. V8-ul cu 275 CP sau gluma asta de prost gust de 1 Litru cu 275 CP ?
14 mai 2015, 18:01
+6
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Iar esti pe langa subiect. Ce spun eu si in ce polemici intri tu. Si cat de naiv sa fii sa compari un V8 de cilindree foarte mare cu un motor de 1 litru, doar prin prisma faptului ca au 275 de cai putere ambele?! Ba cred foarte bine ceea ce spun. La ce-mi trebuie(in Ro cel putin) motor peste 2000cm3? Impozit RCA + ce alte porcarii urmeaza sa mai bage statul Consumul.. ar fi cea mai mica dintre probleme Aaahh..putere, feeling, placere de condus. Aiurea.. Infrastructura n-avem, autostrazile.s un lux, de alergat n-ai pe unde.. Stai la stop si-n ambuteiaje mai bine cu v6, v8 sau mai sus? Vorbesc din prisma unui om de rand, nu a unuia care intoarce banii cu furca.
14 mai 2015, 18:34
-1
2947 comentarii 2978 puncte
În ceea ce priveste România, în era PONTALGICA nici masini nu trebuie. Carutele sînt suficiente :-) )))) Referitor la gluma asta de prost gust, accept afirmatia ca asi fi naiv dar numai cu conditia sa-mi explici în mod LOGIC SI JUST, DE CE îi trebuie unei BESINI de 1 litru puterea de 275 CP (ca cuplu are de drujba)? Singura afirmatie pe care asi putea s-o accept ar fi, daca concernul VW îl monteaza lui Bugatti Chiron (urmasul lui Veyron) dar cîte unul la fiecare roata + un motor electric si 200 kg de baterii facînd din ea o hibrida :-) )))) Comparatia cu V8 am facut-o în mod IRONIC (ironie pe care tu nu ai înteles-o) pt. ca sa dea de gîndit deoarece daca e sa CHINUI gluma asta de prost gust în halul descris de mine, POCNESTE CA O LUBENITA scapata pe jos deoarece este pur si simplu o ABERATIE TEHNICA INUTILA fara nici o utilitate logica. Un pipetar de oras caruia i se monteaza un motor de 1 litru, în veci nu are nevoie de 275 CP. Asta da un randament stabil pe termen lung numai în combinatie cu un motor electric într-o hibrida. În rest poti sa-l uiti.
14 mai 2015, 19:26
+7
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
L-au facut ca sa arate ei ce "pot". am mai zis-o si ma repet, nu vad vreodata ca acest motor sa ajunga in aceasta forma pe vreo masina de serie. Ci probabil la o putere cuprinsa intre 150-200 cai, probabil pe vreun viitor mini hot hatch. 275nm nu inseamna cuplu de drujba. inseamna echivalentul unui tdi de 1.9/2.0 de 110 cai. Care pe o caroserie de up, polo, inclusiv golf, va face fata cu brio. Golful 5 gti avea 280 nm stock, si uite ca se descurca de minune.
14 mai 2015, 21:21
0
2947 comentarii 2978 puncte
Pai din moment ce sti ca aberatia asta în veci nu va intra în productia de serie, de ce te agiti? Ca VW care e CU UN PICIOR ÎN GROAPA si sefii concernului SE CIARTA CA CHIORII dîndu-se în judecata unul pe celalalt de au ajuns de rîsul lumii, concern ce pe piata SUA flopeaza de mai mare jena, trebuie acum sa-si dea importanta pe piata cu astfel de aberatii si sa puncteze în fata lui Merkel ce e o DICTATOARE ECOLOGISTA NEBUNA, mi se pare normal dar nu vad de ce se ajunge la certuri interminabile în România pt. O FANTOMA ce în veci nu va deveni realitate asa cum este prezentata în articol? O astfel de tîmpenie nu vor pune nici sarantocii de indieni pe TATA MOTORS ca pîna si aia au mîndria lor darmite restul lumii unde este o goana interminabila dupa cai putere pe motoare de mare litraj. Pîna si nemtii de la BMW, Mercedes, Audi au înteles MESAJUL CLIENTULUI care vrea în masini SOUND de V8, V8-uri europene ce pur si simplu se vînd ca pîinea calda. Numai LINGAII POLITICI De la sectia VW mananca astfel de rahat sa arate ce pot si arata cam tîrziu ca au fost altii mai destepti ca ei de mult. 275 nm este cuplu de drujba pt. ca daca încep sa-i trag picioare-n cur asa cum merita, începe sa plînga. UNDE E RATIONAMENTUL, un mini motor cu 275 CP are cuplul unui tractor TDI cu 110 CP, mai putin de jumatate? UNDE E RATIONAMENTUL cînd vorbim de UP si LUPO niste besini de oras, de mers la lucru, de tîrît bara la bara din semafor în semafor cu 40 km/h ce în veci nu au nevoie de 275 CP. Cine naiba a baut gaz aici?
15 mai 2015, 01:24
+6
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Tu. Pt ca, in postura de "pasionat auto": - nu poti compara in vecii vecilor un turbo-diesel cu o benzina la capitolul cuplu - sa crezi ca 275 nm cuplu sunt extrem de putini si sa afirmi ca este demn de o banala drujba este jenant - sa afirmi ca TATA Motors sunt niste sarantoci (cand este exact invers) este deplasat - sa sustii ca BMW, MB si Audi produc masini cu v8 care se vand ca painea calda cand in Europa astfel de masini nu le vezi decat la fotbalisti, manelisti, marlani de dorobanti si alte personaje de genul, restul fiind 90% cdi/tdi/d-uri de 2-3L - sa spui ca VW sunt de rahat si ca sunt aproape morti si apoi sa lauzi Audi(care nu putea sa fie mai VW de atat) - sa scrii sute de comentarii in care sa spui unele lucruri destepte si apoi sa o iei pe aratura in aproape fiecare dintre ele..
16 mai 2015, 09:02
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Auzi dar tu în ce bransa lucrezi de este asa ferm convins la ceea ce scri? Eu sînt electromecanic auto cu scoala de maistri absolvita la academia DEKRA si am propriul meu service de peste 20 de ani asa ca fi convins ca stiu ce vorbesc si ce se vinde prin Germania ca pîinea calda, stiu mai bine ca tine deoarece aici traiesc din 1990 si nu în România. Grupul VAG(inal), nu fac numai pipetare down sizeing ci face si V8 în sectuorul Audi, Bentley si cretinitati inutile gen Bugatti. Are un spectru suficient de mare ca sa se poata diferntia. Ca VW e cu un picior în groapa, stiu de la stirile prezentate pe canalul TV de stiri N-24. Tot de aici stiu si de floparea lor pe teritoriul SUA. Datele au fost prezentate într-o conferinta de presa televizata acum 3 saptamîni si în ceea ce priveste TATA MOTORS, atîta timp cît în secolul 21 fac camioane pe sasiu de lemn, sînt niste sarantoci. În afara de asta, de cînd mi-am deschis firma acum 20 de ani, nu lipsesc de la nici o IAA si A.S. Genf, si asist la fiecare conferinta interna ce are loc acolo, confrinte ce au loc cu usile închise fara publicul "gura casca" ce se plimba printre masini sa faca poze. Cînd sînt în SUA si am ocazia, nici la SEMA nu lipsesc. Pt. mine masinile nu sînt numai pasiune ci cu ele îmi cîstig pînea de toate zilele.
16 mai 2015, 10:48
+3
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Fac camioane pe sasiu de lemn pentru ca de asta au ei nevoie la ei acolo. In rest, iar repeti ce am spus eu, daor ca intr-o alta forma si intr-o maniera ofensiva.
16 mai 2015, 16:44
-1
865 comentarii 2568 puncte
@MrCyberCSX Pai nu vezi ca romanii cred ca impozitul e "dezavantaj" de parca impozitul ala vine de la natura nu din votul lor cretin.O adunatura de lingatori de moaste voteaza tampiti iar apoi zic "impozitul e mare deci nu imi cumpar masina cu motor fiabil"...nici macar la unu nu ii trece prin cap ca impozitul ala imaginat de niste infractori la costum poate fi schimbat.Atat timp cat exista alte tari decat Romania vor exista masini cu motoare de peste 2litri iar Romanii existand doar ca piata de desfacere vor cumpara in continuare rahaturi gunoaie ce tin 2-3 ani.
14 mai 2015, 22:38
+10
2947 comentarii 2978 puncte
Ce vrei sa faci? Fiecare atîta stie, atîta face! Trist este ca nu românii inteligenti, nu românii intelectuali si cu cap sînt de vina pt. DICTATURA PONTAISTA ci ÎNDOBITOCITII RELIGIOSI USOR MANIPULABILI, ANALFABETII LINGATORI DE MOASTE care se lasa cumparati cu "un cîrnat si doua oua", si voteaza imbecilitatea mafiota post comunista. Tot citesc aici fel de fel de comentarii la articole si constat ca nu exista articol în care sa nu se plînga lumea de jegmaneala ce are loc acolo. Cu alte cuvinte România pur si simplu URLA DE DURERE dar nimeni n-o aude! E pur si simplu TRIST si asta într-o tara membra UE ! :-(
15 mai 2015, 01:35
+7
865 comentarii 2568 puncte
Eu ma crizez cand oamenii accepta impozite si taxe fara sa gandeasca de parca impozitele si taxele nu sunt create de oameni (corect spus viermi) . cica ACR (automobil clubul roman) apara soferii.Zdrentele dorm pe ei.Nu i-ai vazut odata sa zica ceva de taxe ,impozite ...absolut nimic.Conducerea de acolo primeste bani sa isi tina gura.Toti din romania ar trebui sa isi inregistreze masinile in alte tari ....sah mat la viermi si taxele lor.
15 mai 2015, 01:52
+6
2947 comentarii 2978 puncte
Numai ca degeaba de crizezi. Nu faci alt ceva decît sa-ti toci nervi inutil. A.C.R.? Mai exista?
15 mai 2015, 07:54
+5
865 comentarii 2568 puncte
ACR exista doar ca sa isi faca seful bogat.Precum biserica si alte institutii de gen nu fac decat sa stea ca o tumoare pe banii oamenilor fiind bune de nimic .
15 mai 2015, 12:37
+6
2947 comentarii 2978 puncte
Pai daca românul e prost si plateste cotizatie la ei sa fie membru, cine-i de vina? Pe aici se comenta într-un timp (prin 2005 daca nu ma înseala memoria) ca-i cumpara ADAC-ul nemtesc de aceea am întrebat daca mai exista. PS Referitor la pîrciul asta de 1 litru, daca astia mai continua mult sa scoata astfel de aberatii, o sa scotem noi DACIA 500 LASTUN de la naftalina ca-i mai fiabila chit ca n-are 275 CP, daca asta o fi viitorul automobilistic :-) )))
15 mai 2015, 12:52
+5
865 comentarii 2568 puncte
https://informatiipentrutoti.wordpress.com/2013/04/17/cine-este-presedintele-acr-niculescu-constantin-i/ ala e presedintele ACR ...ala care e cu masinile.Acum sa te miri de ce numai dacii ai voie.
15 mai 2015, 13:56
+5
2947 comentarii 2978 puncte
N-am citit tot articolul ca nu am timp, dar am sa-l citesc diseara cînd o fi sa ajung acasa. Oricum, numai mutra lui de idiot îmi spune ca e FOSILA SECURISTA ce merita o colectie de pumni în bot.
15 mai 2015, 14:10
+6
2947 comentarii 2978 puncte
PS Am citit acum articolul. Pur si simplu nu mai am cuvinte ! :-(
15 mai 2015, 23:17
+3
LAV77
81 comentarii 103 puncte
Stai relaxat ca UE nu da doi bani pe Romania, decat din prisma de piata de desfacere pentru toate cacaturile, de la plastic cu titlu de mezel pana la motoare de genul asta (pentru marea majoritate a romanilor daca e VAG + BMW nu mai conteaza nimic, e masina fiabila 100%). Din pacate partea din Romania care "urla" e in continua scadere, iar indobitocirea romanilor, inca din scoli, e un proces vizibil pentru oricine are doi ochi fara ochelari de cal.
16 mai 2015, 11:23
+6
2947 comentarii 2978 puncte
Da ! Partea care urla îsi cam face valiza si-si vede de drum. De cînd s-a aflat ca Germania are nevoie de medici, se cam umple pe aici de medici români. Prin clinicile germane, fiecare al 4-lea medic specialist vorbeste româneste si cînd merge la lucru folosste cu încredere Porsche Cayenne. Prin azilele de batrîni e plin de asistente de prin România. La Thyssen vezi otelari români, pîna si taximetristi români prin orase si culmea ca stiu sa respecte legile si nu conduc ca-n Bucuresti. Daca se continua asa, în cîtiva zeci de ani, poti declara România ca REZERVATIE NATURALA DE LINGATORI DE MOASTE condusi de o mîna de nebuni ce ar trebui internati în proxima psihiatrie.
16 mai 2015, 12:06
+6
5 comentarii 5 puncte
18 mai 2015, 21:33
0
5 comentarii 5 puncte
<< O adunatura de lingatori de moaste voteaza tampiti iar apoi zic "impozitul e mare deci nu imi cumpar masina cu motor fiabil" >> Foarte adevarat si foarte bine punctat... comentariul asta m-a facut sa rad foarte tare. am distribuit faza asta si pe FB sper ca nu te ofensezi, daca da il sterg doar sa ma anunti ;)
18 mai 2015, 21:34
+1
865 comentarii 2568 puncte
vezi sa nu fie pe pagina BOR aka distribuitorii de moaste ca ne trezim cu o cruciada pe cap .Nu ca imi e frica sa ard pe rug dar cand ard eliberez CO2 in atmosfera si dupa cum stii noi in Romania suntem ecologisti si iubim natura :)))
18 mai 2015, 21:50
+2
865 comentarii 2568 puncte
uimitor cat de bine a intrat propaganda in romani.De unde stii tu ca nu sunt resurse? S-a terminat porumbul sau floarea soarelui? Tu realizezi ca petrolul nu se termina prea curand si nici sursele alternative /inlocuitorii (etanol/biodiesel). Ati muscat propaganda si tot inainte cu ea.Va zice guvernul o tampenie (in timp ce mai taie niscai paduri ) si stati cu ea in gura peste tot. Apropo petrolul nu este consumat in proportie mare de masini ci de industrie ...dar tot inainte cu propaganda de la guvern ,aia ard 70-80% din petrol/carbuni si tu ai impresia ca tu ai ars petrolul la "saraca" planeta si te simti vinovat incat sa dai taxe....bravo si felicitari meriti sa fii roman. sa nu uiti sa salvezi 3 balene si 12 metri patrati de ozon.
14 mai 2015, 22:02
+10
2947 comentarii 2978 puncte
Daca un strain vine în România si vrea cetatenia româna, ce conditii trebuie sa îndeplineasca? 1 - Sa fie ecologist 2 - Sa aibe bani multi 3 - Sa fie prost 4 - Sa se angajeze în industria forestiera 5 - Sa salveze balene 6 - Sa cumpere numai Dacia 7 - Sa-si construiasca o casa ecologica de chirpici 8 - Sa fie crdincios si sa linga moaste 9 - Muzica preferata MANELE 10 - Sa faca copi multi care sa sprijine PONTALGIA. Hihihihihi...... :-) ))))
15 mai 2015, 14:26
+4
Alin Puma
66 comentarii 53 puncte
Ce va mirati asa , formula 1 cu motoare de 1600 , cine credea asta acum 10 ani ?
13 mai 2015, 19:40
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Au trecut de la 2.4 V8 la 1.6 V6 turbo. Cele V8 scoteau vreo 750 de cai (la vreo 18000 de ture) si 400 Nm. Cele turbo scot tot atatia cai, dar la 15000 de ture. Oricum intre '77 si '88 au fost folosite 1.5 turbo asemanatoare deci nu e asa deplasat. Cele mai mari motoare parca au fost 3.5 V8.
13 mai 2015, 20:57
-3
1014 comentarii 1115 puncte
Concurenta pentru Ford.
13 mai 2015, 23:04
+2
neymar
423 comentarii 244 puncte
275 cp din 1 litru inseamna ca daca fac de 2 litri deja ai peste 500 de cai daca are si fiabilitate si consum bun e smecher motorul numai e nevoie de motoare mari .
13 mai 2015, 23:56
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Pai sa-l faca în V8 de 6 litri ca atunci are 1650 CP si atunci îmi cumpar si eu unul, îl bag în TransAm si scriu pe spatele masinii: FU** THE VEYRON :-) ))))
15 mai 2015, 14:21
+3
2 comentarii 0 puncte
LA FORMULA 1 SE SCHIMBA MOTORUL DUPA FIECARE CURSA COPII, DECI NU MAI COMPARATI. ASA ISI PERMIT ASEMENEA PUTERI ENORME PE DOAR 3000 CMC, STANDARDUL F1. CEI 275 DE CAI PE LITRU PENTRU UN MOTOR CU DOAR 3 PISTOANE, INSEAMNA MULTE VIZITE LA SERVICE-UL DE MARE EXCEPTIE PORSCHE RROMANIA, MULTI NERVI SI MOTOARE DESFACUTE. NIMIC NU O SA BATA VREODATA FIABILITATEA UNUI MOTOR MARE (MACAR DE 2000 CMC) , BENZINA, ATMOSFERIC.
14 mai 2015, 01:57
-1
7 comentarii 5 puncte
daca nu stii ce vorbesti , mai bine nu mai vorbi deloc pentru ca spui numai prostii . In formula 1 sunt disponibile doar 5 motoare in 20 de curse , adica 1 motor la 4 curse , iar motorul este de 1600 cc nu de 3000 cc . Nu intelegi un lucru : motorul este EXPERIMENTAL !! In curand masinile si evident motoarele vor fi facute sa reziste cat garantia , adica 2-3 ani , dupa care 75 % din motor se intoarce la fabrica si se recicleaza . Daca tu crezi ca motoarele astea de 1 l nu sunt fiabile inseamna ca nu stii ce inseamna fiabilitatea ...
14 mai 2015, 17:58
+3
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
:)) auzi la el motor de 3000, mai cititi fratilor inainte sa vorbiti, sau mai vedeti o cursa de F1
15 mai 2015, 10:17
-2
70 comentarii 70 puncte
Ce nu intelegi voi este ca se vrea sa se elimine masina SH. La ora actuala masinile moderne au o speranta de viata de maxim 12 ani si sunt pana la 95% reciclabile. Neamtul fiind neam a facut calcule degeaba face motoare 1.9 tdi care sa tina 1 milion de km cand 90% dintre posesori nu depasesc 500 000km. La noi in Romania nu mai zic ca majoritatea nu fac mai mult de 15 000-20 000 km pe an, de aici rezulta in 10 ani un 200 000km hai 300 000 km atunci de ce sa faci motoare care sa tina 1 milion de km. Nu mai ramaneti ancorati in cilindree, eu prefer sa simt motorul ca merge bine are forta reprize bune decat sa aiba putini CP si sa tina o vesnicie. Am condus 1l ecoboost si 1.2 tsi si le-as lua oricand peste un 1.6 aspirat. Mai bine fericit la volan o perioada decat trist pe viata.
14 mai 2015, 09:26
+3
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Chiar daca vechile motoare erau facute sa tina milioae de km si posesorul facea/o tinea doar cateva sute de mii de km, acestea ofereau posibilitatea revanzarii, posesorul urmand sa ramana cuc eva bani dupa ce se descotorosea de cea veche. Cu noile motoare, atata timp cat la noi in tara salariile nu vor creste si nu vom avea puterea de cumparare a nemtilor de exemplu, completat de un sistem de buy-back corect.. nu ajungem nicaieri. Masina tot scumpa va fi, intretinerea va fi scumpa (la ce conditii de trafic/drum avem in bucuresti cel putin) si daca e si buna de aruncat la gunoi dupa 10 ani.. ce facem? Cat va valora dupa 6-7ani(cam cat tine un roman masina in medie)? De as avea posibilitatile unui neamt, mi-as schimba si eu masina 1 data la 3-5 ani cu una nou, la buy-back. Dar cum nu le am, nu vad viitorul bine. Si spun asta pentru ******* mai curand posibil ne vor forta prin norme si legi sa renuntam la "1.9tdi" si alte motoare de genul si sa "imbratisam" vrut-nevrut motoare super dopate <1.000 cm3. Asta e viitorul, nimic de contestat. Situatia noastra, a romanilor, ne face sa privim lucrurile cu atata reticenta. Am condus si eu o parte din noile motoare mici, supra alimentate. Si merg excelent!
14 mai 2015, 16:03
0
2947 comentarii 2978 puncte
Tie ca persoana nu-ti trebuie posibilitatile unui neamt deoarece nici la neamt nu umbla cîinii cu covrigi în coada. Si neamtu cumpara pe banii pe care nu-i are facînd datorii la banca ca un chior la fel ca românul, americanul si restul de natii. Ce-ti trebuie tie, este o INFRASTRUCTURA ECONOMICA SI POLITICA facuta de OAMENI CU CAP si nu de DICTATORI MATERIALISTI - FOSILE SECURISTE a regimului trecut. Daca România va avea norocul sa scape de DICTATURA PONTAISTA si restul de fosile comuniste ce ce mai sînt în conducere o sa crape dra**i de batrînete, o sa ai si posibilitatile neamtului !
14 mai 2015, 20:19
+5
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Pai asta am spus si eu, doar ca nu am intrat in detalii de natura politica si asa mai departe.
14 mai 2015, 21:22
+2
2947 comentarii 2978 puncte
@ Tiganas Alexandru Numai ca uite, exista si oameni ca mine care prefera "motor ce merge bine are forta reprize bune" dar tine o vesnicie, duce peste 1 milion de km (ca 500.000 i-am facut deja), are peste 300 CP, cuplu cît doua fadrome si costuri de întretinere reduse pe termen lung, si oameni din astia ca mine sînt milioane si se pisa pe eco si alte aberatii de 1 litru. Mai bine fericit si la volan, si în viata :-)
14 mai 2015, 19:39
+4
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Iar s-a apucat Cyber sa vorbeasca pe aici de lucruri sfinte :))
15 mai 2015, 10:07
-2
2947 comentarii 2978 puncte
Hihihihi............. ! :-) ))) Si cînd te gîndesti ca sînt ateist convins :-) )))
15 mai 2015, 10:42
+4
7 comentarii 5 puncte
Alt articol excelent scris de un vestit redactor sau ce o fi...care deja catalogheaza un motor cu toate ca acesta nici nu a iesit in productia de serie....Aceste motoare sunt in stadiu de prototipuri. Toate marile companii fac prototipuri, care putin sau mai mult modificate vor iesi pe piata in urmatorii 5-10 ani.
14 mai 2015, 09:39
+3
61 comentarii 102 puncte
Nu cred ca trebuie sa ne miram atat de mult. Daca privim acum lista motoarelor care se instaleaza pe Passat gasim 2.0 TDI 4Mot biturbo cu 240 CP si 500 Nm sau pentru fanii benzinarelor exista 2.0 TSI cu 220 CP. Si eu sunt de parere ca nu vor mai avea "speranta de viata" atat de mare, dar pana la urma cati dintre noi isi vor mai cumpara masini pe care sa le tina 10 ani? Multi oameni deja conduc masini primite de la firmele la care lucreaza si astea sunt schimbate la fiecare 3 ani. Daca vrem masini cu motoare mari si rezistente trebuie sa punem ochii pe o astfel de masina, sa gasim una in stare buna, sa o cumparam si restauram si apoi sa o tinem!
14 mai 2015, 09:44
0
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Passatul nou este practic magarul de teste al grupului VAG pentru noul motor 2.0 bi-tdi, conceput si menit a inlocui binecunsocutul 3.0 tdi. Deci asta nu va disparea prea curand. La diesel nu poti reduce cilindreea atat de mult. Doar ca SUV-urile, si deja mai multi au adoptat strategia, vor avea motoare diesel de 2.000cm3 si 250-300 cai. Probabil vor avea si versiuni si mai puternice pt fotbalisti and so, de 3.000cmc, dar impozitate crunt!
14 mai 2015, 16:07
+2
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
astia de la floxvagin n-au fost in stare sa faca un 1.4 de 175cp sa tina ca lumea si acu se'nfoaie mamaliga in ei cu 1.0 - 275cp :D cat despre fanii bmw cu 1.5 litrii sia 1300cp, motorul ala dezolta 1300cp pt cateva minute, cat tineau calificarile, apoi daca aveai noroc, undeva cu 900-1000cp tinea un concurs. 300km, adica fix pix. poate cam atat si-a propus si vw sa tina motorul asta. mai bine si-ar vedea de actualele motoare, care-s niste petarde si sa le faca macar pe astea sa tina 5 ani fara sa schimbi jumatate din piese in 150-200000km. nu de alta, dar mi-e teama ca peste 2-3 ani va trebui sa-mi iau dacie, astia fiind singurii care mai vand inca masini cu motoare aspirate, fara moarte. ok - si fara putere, dar macar dorm linistit, n-am cosmaruri ca mor caii dupa 6 luni de la cumpararea masinii :) nu stiu tu in ce firma lucrezi, dar la mine sunt cam 400 de angajati in firma si doar 2 au masina de service. aia "foarte multi" de fapt sunt foarte putini. restul de 95% ce fac? sau tre' sa fim o tara de manageri generali,in firme fara angajati !? :)partea proasta la ce zici tu e ca din astia 5% care isi vor vind emasinile de firma, doar un alt procent de max 10% au masini care sa merite, in rest, o armata de golfuri6 sau 1.2tsi (petarde), loganuri (petarde), focusuri de 1 litru (alte petarde) cu sute de mii de km la bord facuti ca la raliu si in care nu cred ca un om normal ar vrea sisi-ar permite sa investeasca in idea ca va avea o masina buna la pret de nimic...
14 mai 2015, 11:36
+4
LiquidTW
89 comentarii 190 puncte
Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand aud de o herghelie de cai, o groaza de cai putere sa zic asa pe un motor asa mic.... Ca si cand ai inghesui 1000 cai pe 100mp2, clar acei cai nu o pot duce mult.... ce comparatie am tras si eu :)) Deci varianta scurta: Cand aud atatia cai putere pe o motorizare foarte mica, mintea ma duce la: Rezista 100.000 km oare ? Sau imi da fail la nici 70.000 ?
14 mai 2015, 14:44
+3
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Niciun producator nu are interesul de a produce in acest moment un motor mic supra-alimentat fiabil. Ofera optiuni, cine le vrea si ia bine, cine nu, nu. In mare, fiecare dintre aceste motoare, indiferent de marca, sunt de ani buni in teste(noi fiind cobaii, pe banii nostri), fiind pregatite icnet incet pentru viitor. De ce afirm si sustin asta?! Pentru ca deocamdata nu exista norme si legi care sa impuna fabricarea/utilizarea exclusiva a acestui tip de motoare. Cand vor exista, veti vedea ca vor fi mai fiabile. Caci nu vor avea de ales, daca vor sa supravietuiasca. Si apoi, viitorul masinii cu motor termic este incert. Motoarele mici dopate sunt doar ultimul pas tranzitoriu catre masina electrica si asa mai departe. Iar referitor la subiectul articolului, asta este doar un concept. Nu va ajunge mai mult ca sigur vreodata pe o masina de serie. Nu in varianta asta de putere. La vreo 180-200 de cai poate..
14 mai 2015, 16:13
0
Gabrielgt86
15 comentarii 17 puncte
In 2006 stiam ca Ducati lansase modelul Desmosedici rr care obtinea 200cp dintr-un motor de 800cmc aspirat,motocicleta pe care o puteai cumpara si inmatricula.
14 mai 2015, 16:39
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Si 18000 de ture pe bord :))
15 mai 2015, 10:22
-3
7 comentarii 5 puncte
Multi dintre voi vorbiti de fiabilitate , de speranta de viata a unui automobil de 10 ani minim , vizite la service etc . Masina viitorului va fi facuta sa reziste cat perioada de garantie !! Adica in 2-3 ani , trebuie schimbat automobilul, doar asa poate fi eficient . Deja 95 % din masina trebuie sa fie reciclabila , iar 75 % din motor se intoarce la fabrica unde i se face o "cosmetizare" apoi este pus iar pe o masina noua...
14 mai 2015, 18:02
0
2947 comentarii 2978 puncte
Referitor la masina viitorului, ce scri tu se exprima în doua cuvinte: OBSOLENTA PLANIFICATA ! De asa ceva avem parte de cîtiva ani buni în sectorul electronic si electrocansnic, IT si multimedia, bunuri de larg consum precum îmbracaminte, încaltminte etc. Papuci ce costa 150 € ce înainte tineau 3 ani de zile, acum în 6 luni ai gaura în talpa. Masina de spalat, tembelizorul, nici nu apuca sa iasa bine din garantie ca e defect si bun de reciclat, indiferent ca-i plasma, LCD, LED sau proiector "beamer". Tricoiu, îl speli de 3 ori si e cîrpa ca ti-e scîrba sa-l mai îmbraci. Pîna si tricoaiele facute pe vremea ceausista la TRICOUL ROSU - ARAD aveau calitate mai buna comparativ cu mizeriile de Bangldes din ziua de azi! Acum e rîndul masinilor sa aibe aceasi soarta !
14 mai 2015, 20:29
+4
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Bun venit in epoca consumerismului! Nu inteleg de ce va mirati. Nici nu aveti cum sa va impotriviti. Puteti incerca dar pana la urma, gasesc metode sa va puna bete-n roate..
14 mai 2015, 21:25
+1
2947 comentarii 2978 puncte
N-au cum sa-ti puna bete în roate atîta timp cît nu mergi cu TREND-ul MODEI si sti sa te descurci atîta timp cît nu te lasi influentat de virusii de marketing si chiar dca apelezi la noutati, pune-ti niste limite si folosstele ca alternativa secundara. PS Cînd mergi la cumparaturi, nu te mai duce la mall sa cumperi legume chinezesti discount! Mergi în cel mai apropiat sat, bate la poarta taranului si cumparati de acolo legumele. El va fi fericit ca a cîstigat un ban si tu ca consumi un produs natural de-al casei si nu GUNOI ALTOIT CHIMIC COPT PE CARGO ÎN CONTAINER !
15 mai 2015, 01:41
+5
2947 comentarii 2978 puncte
@ Marin Valentin Scuza-ma dar cine ti-a spus prostia asta? Masinile vechi distruse, avariate se recicleaza în felul urmator: 1 - Masina se preda la SCHROTT (în România REMAT) 2 - Se elimina lichidele si se demonteaza 3 - Ce mai e bun din ele se sorteza si se REVINDE PE PIATA PIESELOR DE SCHIMB SH - MOTOARE INCLUSIV! 4 - Ce nu se mai poate revalorifica SE BRICHETEAZA si intra la RETOPIT ca FIER VECHI, elementele de plastic se macina si intra în reciclare transformîndu-se eventual în peturi de coca-cola. Asta este procedora 100% REALA ce o poti vedea live la orice punct de reciclare auto de prin europa de vest. Tu în veci n-ai sa vezi în vreo fabrica auto ca pe banda de montaj îti pune un motor sau cutie de viteze REMANUFACTURATED ci numai 100% produse noi. Reciclate (REMANUFACTURATED) - pe româneste, cu reparactie capitala, vei gasi numai pe piata SH.
15 mai 2015, 12:43
+4
865 comentarii 2568 puncte
Nu functioneaza asa in Romania.Romanii fiind "ecologici" la REMAT distrug masinile.Nu folosesc nici o piese SH pentru ca ei trebuie sa puna masini noi pe piata orice ar fi ca dupa mintea lor e mai putin poluant sa construiesti o masina noua decat sa o tii pe aia veche. Daca te intrebi daca poate cineva trai cu un cartof in loc de creier raspunsul e da.Nu numai ca traieste dar primeste automat cetatenia romana.
15 mai 2015, 13:01
+5
2947 comentarii 2978 puncte
Da numai ca industria de reciclare auto MONDIALA nu e România. Rematurie din România sînt 0,000001 % din reciclarea automobilelor pe plan mondial. Deci, egal cu zero! Daca în România nu se recileaza cum am descris mai sus, înseaamna ca România are PREA MULTI BANI deoarece da cu piciorul într-un potential enorm de resurse financiare. CITAT ON Daca te intrebi daca poate cineva trai cu un cartof in loc de creier raspunsul e da.Nu numai ca traieste dar primeste automat cetatenia romana. CITAT OFF Hey man ! YOU MADE MY DAY !!!!! :-) ))))) +1, nota 10 si daca anul viitor vin în tara în concediu si o fi sa ne întîlnim, fac cinste cu o lada de bere !!!!
15 mai 2015, 14:05
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ideea ar fi urmatoarea ...... Motor de 6.000 cmc , aprox. 600 cai putere (eventual aspirat...), AWD pus pe o caroserie de 1.5 tone , si sa consume in regim de croaziera aprox 7-10 litrii la 100 km ! Dar asa ceva este foarte RAR ...... Si ce am zis eu acum , reprezinta balansul PERFECT dintre fiabilitate/ consum / performante si "sunet" ......In rest totul reprezinta COMPROMIS total ! Dar compromis facut pe spatele prostilor ce dau banul si se aleg cu teapa dupa 100.000 km.... ;)
15 mai 2015, 01:06
+8
865 comentarii 2568 puncte
+1 perfect de acord. O sa vina o perioada cand masinile or sa existe ca telefoanele ....2 ani si gata fara SH ,noul model daca vrei masina.Cand o sa se ajunga la aia industria auto o sa fie in faliment total in maxim 10 ani ,asta daca nu isi revin.Din pacate se pare ca o sa fim nevoiti sa trecem prin perioada aia pana se trezesc astia la realitate cu consumerismul lor. P.S.Si poanta cu taxele cretine la masini...dar aia e alta poveste si nu cred eu ca astia in Romania se vor trezi in urmatoarele 2000 de ani :))
15 mai 2015, 01:44
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Asta nu se va întîmpla deoarece în momentul ala ai o risipa de resurse minerale 100%, o industrie de reciclare enorma tocatoare de energie si un sistem de trafic infarctat si asa ceva nu vrea nimeni. Viitorul este hibrida si electrica, eventual ar mai fi cea cu hidrogen dar putin probabil datorita costurilor ridiate de producte a hidrogenului, a masinii si ZERO ECONOMIE pt. client în compratie cu benzinarele.
15 mai 2015, 09:13
+6
2947 comentarii 2978 puncte
@ George Ceea ce scri tu exista dar nu la preturi accesibile muritorului de rînd deoarece asa ceva costa de la 150.000 € în sus. E comparativ cu o cafea turceasca facuta în ibric pe nisip. Muritorul de rînd primeste în totdeauna SATZUL DE PE FUND ce de regula se arunca. Cred ca întelegi la ce ma refer.
15 mai 2015, 09:09
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Asta de la vag nu stim cat va fi de fiabil, dar s-a vazut calitatea slaba la tsi.... cand crapau motoarele...
15 mai 2015, 10:53
+6
2947 comentarii 2978 puncte
Da tu sti de unde vine prescurtarea VAG? VAG vine de la VAGin si are singura menire sa-ti bagi pu** în ea ! :-) )))))
15 mai 2015, 17:53
+7
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Asa e din pacate. E chiar sub dacia.... plm ce calitate redusa au.... Din pacate.
16 mai 2015, 12:44
+5
3 comentarii 9 puncte
Voi ati auzit de nenea asta ? http://nuskoda.ro/
15 mai 2015, 10:59
+4
69 comentarii 79 puncte
In Formula 1 sunt motoare de 1.6 si 700 de cai, si sunt foarte 'gatuite' de catre regulament, nu trebuie sa depaseasca 100 de litrii pe cursa, limitate la debitul injectoarelor si multe altele. Daca ar fi avut mana libera, ar fi scos minim 1500 de cai din ele si care ar fi rezistat lejer un motor la patru curse minim, nu mai este ce a fost odata, acum sunt alte materiale, si multa tehnologie asa ca vad un pas enorm acest motor pentru viitor.
15 mai 2015, 13:37
-2
2947 comentarii 2978 puncte
Tu uiti un lucru foarte important: "Barcile" de F 1 actuale sînt un fel de AVORTOANE HIBRIDE ce mai au si un motor electric si un pachetel de baterii sub cur. Nu sînt masini cu motoare 100% termice cum au fost cîndva si pt. o hibrida, mizeria asta de 1 litru o avea viitor dar pt uz zilnic de mers zilnic la lucru si de mers cu piti la iarba verde sa i-o dai sub coada, NU !
15 mai 2015, 14:15
+5
180 comentarii 260 puncte
Cyber e revoltat ca orice V8 Lover :) si ii dau dreptate pe deplin. Numai ca acest Motor nu cred sa fie creat ca sa fie pus pe vreo masina, ci doar ca scop experimental / Marketing. Ca si Veyron, vor sa arate ca se poate. Downsizing-ul asta idiot a atins cote alarmante, a ajuns omul de rand sa spuna ca 1,6 e Motor mare.
15 mai 2015, 14:39
+7
865 comentarii 2568 puncte
Daca citesti codul fiscal pe 2016 o sa vezi ca pragul ala de peste 2000cmc care este acum o sa fie 1600cmc,deci de la anu 1600cmc o sa fie noul 2000cmc in Romania....ala care are 1999 acum o sa fie proprietar de masina de lux la anu.Toata asta pentru ca suntem ecologisti nu?E mai usor sa spui ca esti ecologist decat sa spui ca guvernul te asupreste....daca invelesti *****ul in poleala nu mai e ***** .
15 mai 2015, 14:43
+6
2947 comentarii 2978 puncte
@ crywolf Nu e vorba numai de V 8 Lover dar ma irita foarte mult idiotenia si ilogica, spalarea de creier pe cale politica a consumatorului care pur si simplu e tinut de prost si muls de bani precum vaca de lapte. Un motor de mic litraj ce consuma putin pt. o masinuta de oras cu care omul sa-si faca treaba e foarte OK, sînt chiar foarte de acord si cu fabletea mea româneasca Dacia 500 Lastun din 1985, pîna si cu Renault Twizy Electric, dar nu pot fi de acord si nu e OK cînd încep sa apara motoare de drujba EXPERIMENTALE cu sute de cai putere ce au doar menirea de a prosti lumea, de a crea panica la consumator si de a crea vise de genul "cai verzi pe pereti" la ECOLOGISTI care sînt mai rau ca copii mici CE CRED ÎN MOS CRACIUN, si de a justifica paralel activitatile politice IRATIONALE a unor bosorogi semi-sclerozati si dementi paranoici pt. care lumea se termina la usa biroului find total absenti de realitatea societatii pe care defapt ar trebui s-o conduca, si cînd spun activitati politice irationale, nu ma refer numai la România.
15 mai 2015, 17:45
+5
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Tu ai ceva cu evolutia omule? Daca tehnologia din ziua de astazi iti permite sa scoti dintr-un motor de 1-2L performante similare cu un motor de acum 20-30 de ani(sau mai bine) de capacitate de 3-5x mai mare - exceptand sunetul - la costuri mult mai reduse pentru utilizator, de ce rahat sa te impotrivesti atat? Fiabilitate redusa? Stai asa, ca se poate rezolva fara rpobleme. Dar nu se vrea! Lumea traieste din consum. Nu are nimeni interesul de a face o masina care sa tina o viata de om! Si-au invatat marii constructori lectia acum 20 de ani. Si toti ceilalti i-au urmat, mai mult sau mai putin. Intr-un fel te inteleg, pasiunea este pasiune. Dar trebuie sa existe si o diferenta intre pasiune si ratiune, la modul general vorbind. Si apoi, te usurezi bani sa indopi un v8 cand poti avea aceleasi performante dintr-un motor de 1-2L? S-a demonstrat asta acum multi ani. Sa presupunem ca in Ro de maine impozitul pentru un v8 de 5000cmc ar fi 100 de lei pe an, rca-urile reduse. Cati romani si-ar da masinile cu motoare de 1.2-2.0L pe un animal de v8? In afara de acei putini care si-ar permite exploatarea, romanul "de rand" nu ar prezenta nici cel mai mic interes, nici de ar fi masinile aproape de moca. Nu avem nevoie de asa ceva. Cum nici restul Europei nu are. Crezi ca americanii au nevoie? Dar e simplu, la fel cum este si cultura lor. Prosteasca si grandomana.
16 mai 2015, 08:35
-4
2947 comentarii 2978 puncte
Mi se pare mie sau tu înca mai crezi în mos craciun? Eu n-am nimic cu evolutia. Daca asi avea ceva cu evolutia, nu mi-as fi cumparat o hibrida pt. toata ziua. Cu ce am eu probleme este LIPSA DE LOGICA si LIPSA DE FIABILITATE deoarece am ajuns sa traim într-o DROP AWAY societate. Nu-i destul ca ne-am înmultit pe planeta asta mai rau ca sobolanii (7 miliarde) dar mai facem si mizerie ca niste cretini cu produse DE UNICA FOLOSINTA dar ne cacam pe noi cu ecologia. În 150 de ani, specia umana dsteapta de pocneste nu face alt ceva decît DOWN SIZEING la o TEHNOLOGIE ÎNVECHITA deoarece nu e capabila de ceva mai bun si acum sîntem în al 12-lea ceas înainte de a avea si masini de unica folosinta facînd astfel si mai multa MIZERIE în numele ecologiei. Poate n-ar strica sa vezi ceva mai mult decît în lungul nasului deoarece o masina nu numai se cumpara ci mai trebuie si întretinuta, întretinere care produce CHIELTUIELI si CONSUMA RESURSE. Piesele de schimb nu sînt facute din AER ci din RESURSE MINERALE si la productia lor se consuma ENERGIE pt. care industria suflaîn atmosfera milioane de metri cubi de CO2. Daca tu în România nu ai nevoie de anumite produse pt. ca nu ti le poti permite datorita unor politicieni nebuni, e una dar lasa tu EUROPA SI ALTE TARI ca asta e alt cveva. Tu nu sti ce vrea Europa, nu sti ce vrea China, nu sti ce vrea Australia dar vorbesti numai asa ca sa te afli în treaba. Te agiti la un V 8 american dar la un supercar gen FERRARI, LAMBORGHINI, BUGATTI, KÖNIGSEGG ONE, MC'LAREN ce are W12 sau W 16 în cur garantat îti curg balele ca-i MASINA TARE - DE VIS si la alea garantat n-o mai frigi cu ecologia si "n-avem nevoie". Poti sa-mi spui unde-i logica? PS La capitolul grandomanie, lasa-i tu pe americani. Deschide geamu si uitate în strada si cîind vezi COCALARUL CU MASINA TARE CUMPARATA PE DATORII SA VADA VECINII SA MOARA DE OFTICA,atunci vezi adevarata grandomanie.
16 mai 2015, 10:15
+6
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Arata-mi si mie care e legatura comentariului tau cu al meu de mai sus. Te rog frumos. Iar ai dat-o-n balarii. Sueprcaruri vor fi caci e nevoie si de exclusivism. Nu sunt mass produced. Nu le vezi peste tot. NU AU NICI O LEGATURA CU DOWNSIZINGUL! FA IN P L M DIFERENTA SAU ABTINE-TE NAIBII DE LA COMENTARII AIUREA!
16 mai 2015, 16:42
-3
2947 comentarii 2978 puncte
Are deoarece o ti vehment una s i buna cu ce are nevoie România din cauza lui Ponta, transpui PROBABILITATILE DE NECESITATI ROMÂNESTI vazute NUMAI prin PRISMA TA la nivel europan si mondial ceea ce este O ABERATIE ILOGICA deoarece este DEPARTE DE REALITATEA PIETII MONDIALE. Nemtii de la VAG,, Mercedes, BMW, Americanii de la Ford si GM (si Opel), Suedezii de la Volvo, se pisa pe problemele tale românesti ci se gîndesc la nivel global la piata lor prioritara de desfacere numita ASIA. Pricepe o data pt. totdauna ca România nu e buricul pamîntului numai pt. ca tu locuiesti acolo si ai probleme cu Ponta si la capitolul ECOLOGIC vezi industria auto ÎN ANSAMBLU si nu numai ceea ce iese pe teava de esapament. Chinezii trebuie sa umble CU BOTNITA ANTI SMOG si CRAPA DE CANCER ca pe banda rulanta TOT DIN CAUZA NOASTRA. Deviezi subiectul pe unde poti co orice fel de argumente politice si ecologice pt. a dovedi volomusai cît e de grozav motorul de 1 litru cu 275 CP si nu vrei sa vezi realitatea asa cum e ba mai mult de atît în anumite comentarii te si autocontrazici. Ajungi sa jignesti o natie întreaga (SUA), natie care are probabil celmai ridicat standard de viata pe plan mondial si spui ca sînt grandomani. Ajungi întîi tu acolo în România sa ai standardul lor de viata si atunci poti sa-ti permiti sa-i ataci cu astfel de afirmatii.
16 mai 2015, 17:53
+5
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Eu am 1.6 si sunt multumit de el , este chiar satisfacator daca schimbi numai in rosu :D Si spre suprinderea mea este foarte fiabil si rezistent :)
16 mai 2015, 20:10
-1
180 comentarii 260 puncte
Da cine spune ca masina musai sa tina acum un milion de km ? Masina acum trebuie sa tina cateva sute de mii si nici alea multe. La urma urmei, faptul ca se fac reduceri de cost peste reduceri de cost, undeva trebuie sa se vada. Masinile sunt din ce in ce mai create pentru service si nu pentru consumatorul care da bani pe ea (vezi cazul meu care daca era sa ma iau dupa capul mecanicului de service era sa dau 850EUR pentru un alternator de Passat, incepe sa mi se puna pata pe service-urile din DE si AT). Si taxele din ce in ce mai mari, asigurari si mai mari, fac ca producatorii de masini sa incerce sa evite (sa treaca pe sub masa). Vezi cazul producatorilor americani care declarau masina la 275CP si aia avea peste 350CP. De aia eu imi caut Mercedes Cobra cu motor de 3000 :)
15 mai 2015, 21:17
+4
865 comentarii 2568 puncte
Eu spun ca masina trebuie sa tina 1 milion de km . Taxele cresc pentru ca toti cretinii voteaza nu pentru ca vine de la natura.
15 mai 2015, 21:37
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Sti ce ma irita pe mine la "cetateanul ecologist" ce voteaza PAROLELE ABERANTE ale politicienilor? Iei cred toate idiotenile de categoria CATASTROFA CLIMATERICA + TERMINAREA RESUSRSELOR dar la ei acasa au în candelabru 6 becuri cu incandescenta de 60 W sau 100 W din era preistorica ce ard si ziua în amiaza mare sa faca concurenta cu soarele, se lauda cu un LCD sau plasma cu diagonala de 1,5 metri ce consuma 290 W pe ora, în bucatarie vezi un frigider ARCTIC ce consuma curent cît un furnal si în baie o masna de spalat automata vechie de 25 de ani reciclata de la SPERMÜL-ull nemtesc scos în strada ce consuma curent cît un cartier întreg iar la finele anului cînd primeste nota de plata curent se mai si vaita cu tupeu ca are mult de platit la consumul lui de peste 5000 kw pe an la un apartament de bloc cu 2 camere. (Eu la casa cu 6 camere, 2 bai + bucatarie si dependinte unde locuim 4 persoane - eu, fiu meu cu prietena lui si fica-mea, consum anual 1490 kw) Daca-i spui de iluminat ecologic pe LED spune: - Vai !!! Da nu se poate asa ceva ca strica la ochi :-) )))) De proiector "beamer" pe LED ce are numai 1500 lum si-ti proectezi imaginea TV pe perete cu diagonala de 3,5 m ca la cinema seara cînd se uita la tembelonovele si nu consuma nici 60 W nu poate fi vorba ca ala-i lucru diavolului :-) De specimene din astea ECOLOGISTE care voteaza sa nu moara balenele si ca besinile sa nu se ridice în stratosfera, am avut parte sa cunosc personal în concediu în 2013.
15 mai 2015, 23:14
+4
2947 comentarii 2978 puncte
@ crywolf Poftim? ???? !!!!!! 850 € un alternator de Passat? Unde în DE ? Un alternator AC DELCO de Camaro PREMIUM QUALITY costa NOU 363 € + Manopera de montaj vreo 20 € ajunge la 393 € cu TVA inclus. http://www.asp-usshop.com/ELEKTRIK-ELECTRIC-PARTS/Lichtmaschinen-Alternators/Lichtmaschine-Alternator-Camaro-3-6L-10-12::6320.html (copiaza paste / copy în link si ce nu e marcat ca sa ajungi direct la oferta) Daca iei un AC DELCO remanufacturated care e ca nou, scapi cu 200 € cu montat cu tot. La VW se pare ca alternatorul costa 150 € si restul de 700 € e RENUMELE VW. Oare merita acel logo de VW acei 700 € ? :-) )))) Si uite asa avem înca o dovada ca la masinile europene platesti mai mult pt. renumele firmei decît piesa în cauza. Recomandare: Cumpara-ti un MUSTANG sau CAMARO ca-i mai ieftin ca Passat-u în întretinere :-)
15 mai 2015, 23:27
+6
865 comentarii 2568 puncte
Mie imi place mitul cu "motoarele mari vor fi taxate" .Am vazut ca in germania madam Merkel vrea sa taxeze la CO2/km nu cilindree asta inseamna ca o masina cu 300gCO2 (mustang v8) o sa plateasca de 3 ori impozitul fata de o masina cu 100g CO2...adica impozitul se va ieftini. daca in Romania motoarele mari sunt "ilegale" asta nu inseamna ca in restul lumii sunt.Sunt unii care chiar dau prea multa atentie la tot ce debiteaza guvernul.Romania nu este centrul universului .Admir pe crywolf pentru decizia de a cumpara masina cu motor mare. @MrCyberCSX Sunt oameni care prefera sa spuna ca acel alternator e mai bun decat sa admita ca rahatul pe care au dat banii e exagerat de scump.
15 mai 2015, 23:42
+6
2947 comentarii 2978 puncte
Uite aici calculator de impozit înGermania (sper ca sti putina germana) http://www.kfz-steuer.de/kfz-steuer_pkw-text.php Aici ai calculatorul direct pt masini înmatriulate dupa 2009 http://www.kfz-steuer.de/kfz-steuer_pkw_neu.php Ca sa vezi de ex. impozitul la CAMARO din 2012, bagaurmatoarele date: La HUBRAUM (colum în cmc), baga 6.162 La ERSTUZULASSUNG (data primei înmatriculari) baga 01.03.2012 La CO2-Emission (emisie CO2) baga 329 Dai click pe butonul lung pe care scrie NEUE KFZ-STEUER.... Rezultatul va fi 440 € / an. Atît platste fiu meu la Camaro SS cu V8 si motor de 6 litri si scuza-ma dar 440 € pt. o masina ECONOMICA SI IEFTINA în ÎNTRETINERE pe termen lung, 440 € E O GLUMA ! Tot pe linkul de calcul, baga datele masini tale ca sa ai o comparatie, ce ai plati în DE si ce platesti în RO recalculat din LEI în € Pt. masini fabricate si înmatriculate înaite de 2009 trebuie sa iei celalalt formular: http://www.kfz-steuer.de/kfz-steuer_pkw.php Aici în al doilea dropdown selectezi tipul motorului, benzinar OTTO sau Diessel. Restul e identic. Referitor la alternator, asa fac cei ce se mint pe sine :-) )))
16 mai 2015, 00:46
+7
865 comentarii 2568 puncte
8.990 ron impozit pe an in Romania adica @2000euro.Asta il platesti tot timpul chiar daca nu ai masina inmatriculata.Se adauga taxa de drum.Nu mai pun @9000euro inmatriculatul.Cum spunea un bulgar "mamalicichi care merge pe bicicleta" si toti il faceau de ras atunci...s-a dovedit ca are dreptate .In Bulgaria impozitul la masina aia este @300euro pe an ....Romania tara biciclistilor ecologisti.
16 mai 2015, 01:50
+8
2947 comentarii 2978 puncte
M-ai lamurit. În România cred ca asi trece la Segway sau la Solowheel: https://www.youtube.com/watch?v=e_-um9BU8Q4 si mi-as lua gîndul de la masina.
16 mai 2015, 08:09
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Vreau si eu impozit mic sa-mi iau v8. Fa tu ceva, Adrian. Vino cu o solutie sa scapam de problemele tarii si eu iti promit ca las orice si ma alatur tie. De frustari si vaitari copilaresti m-am saturat.
16 mai 2015, 09:07
-3
2947 comentarii 2978 puncte
Atîta timp cît ai deaface cu o natie din care 80% este ÎNDOBITOCITA RELIGIOS care CREDE orice prostie, considera ca luna are pete deoarece acolo sus e un cioban cu oi pus de dumnezeu sa aibe grija de ei, LINGATORI DE MOASTE, e corupta, usor influentabila si voteaza deampulea pe cine nu trebuie, ai 2 alternative: 1 - Te cobori la nivelul lor, suferi si taci sau 2 - Îti faci valiza si-ti vezi de drum, te duci acolo unde consideri ca nu ai deaface cu asa ceva si poti trai asa cum îti dictaza inima si sufletul tau. Degeaba te duci tu în strada si zbieri NU ! ca vin 100.000 de pirande si cocalari ANALFABETI ce striga DA !
16 mai 2015, 10:30
+8
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Si acum ca sustii asta, si vede si Adrian, intelegeti de ce naibii incerc eu sa va spun ca nu vetir ezolva niciodata nimic? Si ca nu are nici o legatura cu imbratisarea antionalismului?! ...
16 mai 2015, 16:46
-2
2947 comentarii 2978 puncte
De ce nu te lasi tu de masini si te apuci de politica? Ar fi mai bine.
16 mai 2015, 17:58
+2
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Pana acum credeam ca stii ce spui. De-ar chiar esti idiot, iarta-ma ca-ti spun. Nu vorbesc deloc de politica, de unde ai scos-o si pe asta nu stiu.. Imi cer scuze ca spun asta, mai ales prin prisma faptului ca ai o varsta.
16 mai 2015, 19:19
-3
2947 comentarii 2978 puncte
Pai atunci mai lasa-ma cu ponta si cu ecologia ca m-ai înebunit de cap. :-) ))) Eu te înteleg ca la vîrsta ta de 25 de ani esti plin de energie si elan dar schimba-ti stilul de argumentare! Înteleg ca sîntem pe un site românesc si tematica este foarte influentata de situatia politica interna dar încearca sa te debarasezi de ea, cel putin pe net. Nici eu nu-mi limitez comentariile dependent de practicile nemtesti ci vad chiestiile astea la nivel global.
16 mai 2015, 20:39
+3
865 comentarii 2568 puncte
singurul care se vaita ca un pustan e ala care sta ca ghiocelul adica tu.Probabil tu habar nu ai ca eu din banii mei am dat in judecata si castigat.Eu sunt unu din aia care au ajunst la curtea europeana cu taxele lu nea Poanta al tau la care tu ii dai bani ca esti mandru romanas. Tot eu impreuna cu niste prieteni urmeaza sa atacam in instanta acciza de 1euro pe cmc a lu Poanta ala al tau. acum arata ce ai facut tu in afara sa o arzi nationalist?Fiert mamaliga nu se pune.Tari in gura doar pe internet.
16 mai 2015, 11:24
+7
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Tu chiar ai o problema serioasa prietene. Tocmai ce ti-am zis ca te inteleg, ca inteleg mahnia pe care o simti la adresa statului, am blamat doar discutiile, prin prisma simplului fapt ca nu-si au locul aici. Dar de la asta, la a afirma ca eu ma vait si ca-i suflu-n fund lu' Ponta e distanta mare. Nu stiu , chair nu stiu, unde ai vazut tu mentalitate de nationalist la mine si de sustinator a ceea ce se intampla la noi in momentul de fata. Parca ai ochelari d-aia ca la cai si dopuri in urechi, vezi in ceea ce citesti si auzi numai ce vrei si incepi sa judeci. Faptul ca ai dat tu statu-n judecata si-ai castigat, la fel ca si alte cateva mii de romani, nu inseamna ca ati rezolvat ceva. Din pacate. Nimic altceva decat o mangaiere temporara a sufletului. Judecand dupa voturile comentariilor imi dau seama de cat de ingusta e lumea pe aici. Intotdeauna este aplaudat ala care se bate cu pumnii in piept, jigneste, injura.. totul cu un caracter ironic si zeflemitor.
16 mai 2015, 16:38
0
865 comentarii 2568 puncte
Tu te supui ca tu ai pozitie de ghiocel.Eu am inmatriculat masina fara taxa dupa ce am dat statul in judecata.Tu poti sa stai si sa o arzi nationalist .
16 mai 2015, 11:22
+9
2947 comentarii 2978 puncte
El nu vrea sa priceapa ca un producator da ce cere piata si daca piata nu cere astfel de avortoane, nici nu va primi. În sistemul economic nu vorbim numai de balboroselle politicenilor si producatorii nu pot face numai ce vor politicienii visatori deoarece aici vorbim de MILIOANE DE LOCURI DE MUNCA si daca un producator arunca pe piata produse ce NU INTERESEAZA CONSUMATORUL, nu le va vinde indiferent de ce vor politicienii si rezultatul ar fi CONCEDIERI ÎN MASA SI FALIMENTARI ceea ce dezicilibreaza sistemul economic mondial. Sa nu uitam si aspetul ca lobiistii industriei petroliere ce stau cu burta la soare în DUBAI si se joaca cu miliarde în bursa au un cuvînt mare de spus si politicienii ce le scuipa prea tare în ciorba, risca sa admire cum cresc patlagelele de jos în sus. Panarame precum Ponta exista si în alte tari dar au fost potoliti prin diferite metode mai mult sau mai putin.... "ortodoxe". Momentan, România este lasata în pace deoarece o tara cu numai 23.000.000 locuitori si un parc auto la nivel de gradinita, este pt. industria auto si lobiismul petrolier, irelvant, practic apa de ploaie. Tot sistemul economic mondial bazeaza întru 99% pe industria petroliera indiferent daca vorbim de masini sau pungi de plastic în care caram alimentele cumparate din mal. Din moment ce se renunta la acest sistem mai mult de 80% se dezechilibreaza sistemul economic mondial si atunci avem ANARHIE. Masinile cu energie alternativa precum electricele sînt de mult apte de piata dar sînt BLOCATE VOIT, special pt. a se avita o catastrofa economica ireparabila si pt. a astupa gura politicienilor, producatorii anunta din cînd în cînd astfel de concepte idiotice precum motorul asta infantil ca sa le dea cu cîta miere la bot, sa nu-i mai fu** la cap.
16 mai 2015, 12:26
+6
865 comentarii 2568 puncte
Am o Fiesta 1.3 benzina ...o inscriu in BG numai sa moara astia care tot zic "respecti legile din romania" .Uite surprize surprize ca nu stau ghiocel la toate tampeniile .Nu muncesc pentru Poanta si nici pentru stat.
16 mai 2015, 12:32
+6
2947 comentarii 2978 puncte
Sa-i pui în spate un autocolant pe care scrie: SPONZORIZAT DE DOMNUL PONTA ! Practic pe toate masinile înmatriculate pe BG ar trebui pus asa ceva, pur si simplu pt. a-l sfida :-)
16 mai 2015, 12:57
+7
arobex
581 comentarii 1233 puncte
O sa fie fiabil ca toate motoarele VW pe benzina.Uzuri premature ale chiulasei superioare,pierderi de presiune a uleiului,uzuri premature ale turbinei,semeringurile de supape crapa la 120.000 km,segmentii terminati la 200.000,lanturi de distributie intinse ce sar peste pinioane la 130.000 km(vezi 1,2 htp)etc.etc.Doar au experienta maxim negativa cu 1,2 sau 1,4 tfsi
18 mai 2015, 18:19
+3
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare