LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noua Skoda Superb Like ori Dislike 20 Mai LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noua Skoda Superb
Toate comentariile (22):
3 comentarii 9 puncte
Aveti mare grija, am citit multe pe aici : www.nuskoda.ro. :))) Se pare ca omul e pus pe fapte mari.
20 mai 2015, 18:43
+2
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Cum a zis si omul, macar la partea de service se astepta sa fie multumit dar ''i-a bagat mai adanc cutitul in rana''. Si de asta pentru romanica e recomandata o masina second hand a carei fiabilitati a fost verificata.
20 mai 2015, 19:29
+2
Skodist
8 comentarii 2 puncte
Așa cum bine știm cu toții Skoda face parte din grupul VAG.Motoarele tsi sunt după părerea mea cele mai proaste din grup,cat despre DSG se poate strica si la un passat cu aceiași motorizare.Atunci când îți cumperi mașină nu trebuie sa alegi neapărat un motor mic (in acest caz 1.4) cu DSG sau manuală. Octavia este o mașină destul de mare pentru motorul de 1.4.Daca nu sunteți convinși de motoarele tsi citiți aici http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/mizeria-marca-volkswagen-motorul-1-2-tsi-pe-benzina-23139.html sau aicihttp://www.4tuning.ro/tehnica-auto/motorul-volkswagen-cu-probleme-1-2-1-4-tsi-si-parerea-oamenilor-23175.html
20 mai 2015, 23:54
+2
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Problema e ca unii poate nu au banii pentru un model cu motor mai mare si cred ei ca ar fi normal sa nu aiba probleme cu masina, avand in vedere ca grupul VAG e asa ridicat in slavi.
21 mai 2015, 14:50
0
7 comentarii 36 puncte
Vreau sa adaug o nota: Tipul cu site-ul este un caz exemplar al teribilismului ieftin tipic romanesc. Sunt *mii* de oameni in lume care au trecut prin aceeasi situatie - si nu numai cu VAG. Aceste mii de masini sunt alea 0.5% cazuri cand pur si simplu au iesit prost de pe linia de productie. Fie Honda, fie Mercedes, fie ce-o fi. Omul este frustrat si il inteleg. Dar sa te cocoti in varful lumii si sa strigi ca Skoda este o marca proasta este penibil, stupid si da dovada de lipsa de perspectiva. El nu realizeaza ca el nu se contrazice cu mine sau cu altcineva. Ci cu statistici de fiabilitate (de la multiple surse diferite) care spun o cu totul alta poveste despre Skoda. PS: nu sunt fan skoda. conduc tot felul de masini si prefer suedezele (blonde :D). dar skoda este ultima marca pe care o poti afunda cu un site facut prost, de un prost, cu motive proaste si cu un scop si mai prost
22 mai 2015, 12:46
0
neymar
423 comentarii 244 puncte
E varza masina ce sa mai dupa ce zice proprietarul ala.
20 mai 2015, 20:02
-3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
adicristi: Sincer am impresia ca omul a avut si ghinion cu masina aia.... !A avut ghinionul sa prinda probabil un exemplar mai prost si atata tot ! Nu imi vine sa cred ca toate masinile noi venite din partea producatorului Skoda sunt la fel de putin fiabile !A prins vreuna facuta la "schimbul 3" vorba romanului .... !
20 mai 2015, 20:09
0
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
schimbul 3 produce 33% din totalul de masini, aproape de cifra de "rebuturi" de la vag. sa le propunem sa desfiinteze schimbul 3 ca sa le creasca rata de masini bune? :) au ajuns posesorii de passat si octavia sa-si invidieze parintii cu loganuri. nu-I a buna, "sperma" s-ar zice...ti-ar corectorul al dracului, de site romanesc cu filtre in engleza...daca nu-ti place "kum" cu "c" de la k.c.a.t :)
20 mai 2015, 23:50
0
DragosWizzy
3 comentarii 3 puncte
Dupa parerea mea arata mai bn decat Passat B8
20 mai 2015, 22:07
+5
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
De aratat, arata foarte bine. Un desgin destul de clasic si elegant. Personal, imi place mai mult decat Passatul B8. Cat despre fiabilitatea pe care o va avea, ramane de vazut. Reducerile de costurile se vad peste tot, inclusiv la B8. Desi este "rujat" bine sa para rpemium, cu materiale bune, mai bine facut ca niciodata.. nu este asa. De te uiti prin locuri unde in mod normal, ca pasager, nu ajungi sa le observi... vei vedea ca lipsesc elemente ce generatiile vechi le aveau. Si ca, calitatea multor elemente este foarte slaba. Ex. cel mai banal..balamalele de la usi. Extrem de firave, pe forumul dedicat au fost deja probleme. Si astea sunt deja amsini care in configuratie decenta se apropie vertiginos de 40.000euro. Sa vedem si skoda asta. Dar urmand trendul octaviei 3(si omul ala cu nuskoda.ro nu e singurul care a avut problemele alea), ne putem astepta la surprize.
20 mai 2015, 22:40
+3
Axxis
224 comentarii 271 puncte
eu nu vad decat un passat? e altceva aici in reportaj? de ce nu as lua o mazda 6 de exemplu?
21 mai 2015, 09:16
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
pentru ca mazda de-abia acum incepe sa fie apreciata. din pacate pt mazda, numarul faniilor 1.9tdi trebuie sa mai scada pana lumea sa realizeze ca o mazda 6 e din spusele detinatorilor (ex detinatori de Passat-uri) ca nu se compara cu Passat-ul in ce priveste fiabilitatea. si nici la confort nu sta rau deloc, in conditiile in care sunt mai ieftine si la achizitie si la intretinere.
21 mai 2015, 12:26
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
O mazda 6 cu ceva dotari si motor 2.2 diesel de 150 de cai bate spre 30000 de euro. Si nu inteleg de ce au scos din uz acel 2.0d de 140 de cai care era foarte bun. Chiar era nevoie de 2.2d pentru 10 cai in plus. La un calcul simplu in 7 ani doar la impozit faci o economie de 1000 de euro cu 2.0 in loc de 2.2 Intr-adevar Mazda 6 este o masina extraordinara, dar sa nu ajungi in reprezentanta cu ea ca si aia au preturi piperate. Cam toti japonezii au preturi piperate in reprezentanta, noroc ca au masini mai fiabile si nu te duci asa de des. Un coleg cu Avensis 2.0d de 115 cai in Bucuresti la reprezentanta din Baneasa, iau cerut 800-900 de lei pt un banal schimb de ulei cu filtru si cateva verificari specifice unei revizii anuale, in timp ce eu la Skoda la aceaiasi revizie am platit 250 de lei si una mare cu toate filtrele 500 de lei (mentionez Superb I facelift 1.9 de 115 cai) deci diferenta cam mare.
21 mai 2015, 17:26
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Mazda 6 cu al sau motor de 2.2 are ori 150 cp, ori 175 cp, iar in versiunea cu faruri LED, cutie automata, sistem BOSE si alte cateva optiuni costa 35.000 euro, iar un Passat cu dotari echivalente costa lejer peste 40k. P.S. La fiabilitate nici n-are rost sa le comparam....
21 mai 2015, 21:40
+6
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Perfect de acord cu tine Emy, si mie imi place la nebunie Mazda 6 si stiu ca in multe tari nu exista treaba cu impozitare si asigurarea dupa cilindree cum exista la noi, dar la noi asta e un dezavantaj. Pana nu demult Mercedes facea la penultimul model de C klasse (C200) motor de 2.2 si 136 de cai, care la noi in tara nu are niciun sens. De ce sa platesc impozit de 4 ori mai mare. Dc iti aduci aminte chiar te-am intrebat o data pe privat despre masina ca ma gandeam sa imi iau o mazda 6 si mi-ai zis ca ai dat-o, dc nu ma insel.
21 mai 2015, 22:06
+6
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Da da, am dat-o, dar ma bate gandul la Mazda 6 asta facelift care a aparut acum, pana la urma nu este mare diferenta intre 200 lei impozit/an cat platesti pt un motor de 2 litri si 800 lei/an cat platesti pt un 2.2, iar masina e smechera tare, am mers si eu cu ea si sincer m-a dat pe spate!
21 mai 2015, 22:20
+6
speedster
16 comentarii 15 puncte
Pentru toti cei care urasc Skoda... cu precizarea ca eu nu sunt fan Skoda : In Auto Bild-ul din 08.05.2015 (editia germana) in testul comparativ cu E220 CDI, Superb 3 TDI 190 CP DSG acumuleaza 588 puncte, iar E-ul 555. E-ul castiga un singur capitolm la o diferenta mica de puncte, si anume confort. Nu cred ca mai e nevoie de multe comentarii, poate doar o informatie despre pret : ~ 57000 Euro Mercedes, ~ 40500 Euro Skoda. Legat de problemele Skodelor, am avut o Octavia 2 1.9 TDI DSG de serviciu, pe care am rulat-o de la 55000 km la 115000 km fara probleme tehnice, inainte de mine fiind utilizata de cel putin trei alte persoane.
21 mai 2015, 11:46
0
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
skoda generatia a 2-a au fost masini foarte bune. probleme se pare ca le fac masinile din generatia 3. tu ai fost caz fericit, 1.9tdi, un motor cum vag n-o sa mai faca nici o data. daca aveai 2.0teddy commonrail din 2007-2009, aveai sanse reale sa nu mai fii asa bucuros...
21 mai 2015, 12:23
+1
fatboy
31 comentarii 4 puncte
Daca la noi pretul porneste la 25 000 , poti s o iei de la nemti cu 21 000. Daca a imprumutat motorul trans si suspensia asta o face masina , no way man !!! Oricum , IT IS A PIECE OF S..T , CUNOSCUTA PENTRU ASAMBLARE MEDIOCRA SI RUGINA !!!!!
21 mai 2015, 19:47
+1
2 comentarii 0 puncte
BIG LIKE!
24 mai 2015, 13:35
0
2 comentarii 0 puncte
DE UNDE RULMENT DE PRESIUNE SAU KIT AMBREAJ LA DSG?
24 mai 2015, 13:40
0
22 comentarii 14 puncte
Am avut si eu o skoda octavia 3 (achizitionata noua de la pbv in iulie 2013, pe care am dat o in iunie 2014). Costase 17000 e cu reducere 1000 e si rabla inclusa. Masina era echipare elegance, 1.2 tsi 6 viteze, plus doua trei optionale gen xenon adaptiv fara led line, alte jante si lumini ambientale. Ce pot spune: la 7000 de km am completat cu ulei (masina papa ulei, lumea spunea ca vine cu nivelul la minim probabil pt reducerea costurilor), capota fata nu era aliniata cu grila si avea luft pe partea dreapta -cei din service au spus ca, intrucat nu am sesizat la livrare, nu este acoperita de garantie operatiunea de remediere (reglare suporti capota), suspensia spate era criminala la bumpere sau gropi, iar pe drum prost era zgomotoasa - precizez ca la test drive (vreo 3 pe centura si autostrada nu am avut ocazia sa mi dau seama de aceste pb...nu sunt bumpere, drumhl este cat de cat ok, iar masina de test nu scotea zgomote si nu parea rigida, probabil si din cauza ca eram 4 persoane in ea). In rest foarte incapatoare, silentioasa si cu un consum foarte bun de combustibil, de fapt consum mai mic nu am scos nici cu 1.4 hdi sau 2.0 tdi, pe c2 si c3, respectiv octavia 2 rs tdi. Desi pe forum reclamau pb cu aburirea farurilor, eu nu am avut probleme de acest gen, iar motorul de 1.2 tragea foarte bine si aici compar si cu ce am mai detinut anterior (clio rs, saab 9.5 aero, octavia rs, etc), desi multi il confunda inca cu vechiul tsi pe curea, motor care a fost responsabil de numeroasele pb cu lantul si turbina. In concluzie, cred ca omul a avut ghinionul sa nimereasca o masina cu defecte de fabricatie, dar de aici pana la afirmatiile pe care le face este cale lunga. Atunci cand am luat o aveam alte asteptari, dar dupa aproximativ un an am ajuns la concluzia ca, atunci cand mi am luat un renault megane sedan, tot nou, am fost mai incantat de el, decat de skoda...masina asta este supraapreciata la noi, iar cand le spuneam celor de pe wv forum nemultumirile mele, sareau toti p
06 iul 2015, 19:47
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »