Nu vreau sa fiu carcotas, dar cred ca sunt si altii care practica treaba asta. Oricum e aproape imposibil sa tii pasul cu ritmul de micsorare al emisiilor impuse de diferite state. O data la 3-4 ani se modifica normele de poluare, cat poti sa modfici o tehnologie care functioneaza pe acelasi principiu de functionare de o suta de ani, si unde se va ajunge. Adica tot scazi emisiile, dar nu poti sa o faci la infinit. Macar de ar veni cineva si ar zice ceva concret gen in 10 ani vrem sa avem 30% din masinile de pe piate electrice, 30% pe hidrogen, 30% biodiesel si restul cu combustibil fosil. Nu se da o directie clara, doar se baga taxe si impozite care sa te descurajeze si un comerciant ca sa isi vanda produsul va face orice, inclusiv sa triseze ca si in industria alimentara si asa mai departe.
24 sep 2015, 18:46
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Cam pute a manevra toata treaba...
VW incepe sa o ia la vale, se pun presiuni pe Mercedes si BMW, apoi apare nush ce studiu care arata ca masinile americane sunt mult mai nesigure decat cele europene facut acum cativa ani dar inca de actualitate, asiaticii tac malc,
Prea multe ciudatenii in lantul asta de intamplari si ceva nu se leaga. Sau se leaga prea bine din prima.
Presimt ca mai e ceva de spus prin zona asta si cred ca si italienii, asiaticii (i-am inclus pe toti ca sa nu zica ca ii discriminez) sau suedezii vor mai aduce date noi pe masa.
This **** is starting to be fun! :))
Masinile americane la crash teste sunt mai sigure decat cele europene.IIHS forta crash teste pe vremea cand Euro ncap nici nu exista.Nu stiu de unde ai scos aia.
scandalul este despre diesel.Americanii nu dau doi bani pe CO2 ci pe alte emisii gen dioxid de sulf .Americanii aveau reguli privitoare le emisii in 70 de aia o sa vezi masini americane din 80 care se incadreaza la euro 2 si 3.