Dotarile sunt super pentru o Dacia, dar motorizarile sunt modeste d.p.d.v. al puterilor oferite !Dintre cele 2 motorizari o alegere mai inteleapta ar fi DCI-UL de 75 cai !
Au facut din editia limitata, aniversara de 10 ani, un model de serie. Acea editie a fost de test sa vada daca un nivel de dotari asemanator ar avea success pe piata.
Bai ce exprimare..geamuri electrice la nivelul portierei..ca si cum ar fi ceva extraordinar. Bn..este avand in vedere ca inapoiatii astia de la dacia le.au pus pe bord butoanele..dar acu cu cata "mandrie" zic de butoane ca le.au pus pe portiera. Pff..lux. are roatade rezerva? Lux din nou. Inca au greseli grave..portierele duse pe plafon ca la loganul vechi..si inca multe alte scapari grave
Problema cea mai mare cu portierele duse pana la plafon la loganul vechi era ca iarna inghetau. In schimb la Loganul nou au rezolvat problema prelunging portiera cam cu 1-2 cm dupa cheder. Astfel apa nu ajunge intre cheder si portiera inghetand acolo.
PS: Pentru Prestige/10 ani nu dau roata de rezerva. Ei zic ca cica nu ar incapea in lacas ca ala a fost facut pentru o roata de 15'
Sa stii ca nici la case mai mari nu s-au pus geamuri electrice la nivelul portierelor.Un exemplu este Citroen c-elysee si multe altele.Pentru masinile low cost este o mandrie.
Un singur lucru ma deranjeaza, trebe sa prinzi cu colier janta aia de "aliaj" sa nu o pierzi....hai na, ceva aliaje decente ar merge. Nu chestii fake.... Nu arata rau dar....stim ce e.
Jante sunt cea mai putin deranjanta chestie.Astea poti sa le schimbi tu dupa cu ce model preferi si la orice dimensiune.In schimb varianta asta de echipare este foarte dotata la un pret extrem de bun.Nu are competitie la banii astia cu aceleasi dotari.
Am vazut masini, cum spui, da si ford, opel fara capacul acela, vopsit grii, chiar dadea de-a aliaj. Eu zic ca si fara capac da bine, daca nu mai bine.
Pe portiera soferului sunt doar butoanele pentru geamurile fata.Pe consola sunt butoanele pentru geamurile spate.Al doilea din stanga este limitatorul de viteza si al treilea cred ca e blocara portierelor.
Daca faceau masina asta mai incapatoare chiar ca ma interesa.Dar in scaun stai ca in vizita la doctor.Este ingust si pozitionat prea sus.In loc de Medianav sau cum ii zice preferam scaune incalzite si in loc de jante fancy o roata de rezerva normala.Chiar daca faci pana mai rar in zilele noastre chiar sunt curios cum se descurca o femeie cu kitul anti pana sau ce are cand ramane sa spunem pe un sector de drum departat.Apoi as fi renuntat la banii investiti in tapiterie si as fi optat pt un ESP in serie.Dar masina e bine dotata in nivelul asta de pret si este atractiva pt piata.
In sfarsit... tarziu dar mai bine decat niciodata BRAVO DACIA, ma ingrijoreaza un pic motorizarea mi se pare mica , cu toate ca MCV-urile cand mergeai cu aer conditionat nu il simtea prea tare .
N-as cumpara logan nici sa fie la 5000 euro. Niste mizerii de carcase pe 4 roti. Si cand zic asta argumentez si precizez ca m-am zgariat destul de tau pe mana, cand am vrut sa scot o geanta din portbagajul unui prieten cu Logan. Efectiv tampitii astia care fac jegul asta de masina, nu au finisat marginile caroseriei si nici n-au fost in stare sa puna un bandou de plastic dela de 2 lei ca sa ofere putina protectie. Va dati seama ... au lasat tabla taioasa direct in zona de acces in portbagaj. Neglijenta totala!!!!
ce, pe astea noi n-au cheder la porbagaj? alea vechi au :) sau prietenul tau le-a smuls tot bagand si scotand bagaje si nu le-a mai inlocuit? daca din farica n-au chedere, chiar ca-s roabe pe roti, daca respectivul le-a facut praf si acu va taiati venele bagand sacosa in porbagaj, praful nu-i la dacia, ci la utilizatori.
chiar acum m-am uitat la loganul unui coleg si are cheder roata-roata la portbagaj, masina din 2009. eu nu-mi dau seama despre ce margine vorbim...dupa cheder, jos, e incuietoarea, care-i o bucata de tabla ambutisata rotunjita, iar sus, n-am vazut nimic in care sa te agati in mod normal. ori sunt obosit :), ori la masina din discutie lipseste ceva.
Te referi cumva la plasticele dintre cheder si stopurile spate? Alea stau destul de bine lipite de caroserie. Plastic in interiorul portbagajului nu gasesti deloc, doar mocheta si tabla.
Poate imbinarile dintre aripa si caroserie (in canalul de scurgere al apei de pe luneta) ca acolo nu prea sunt finisate, dar totusi nu te tai in ele + ca au strat de lac.
de fapt s-a scris un comentariu airea si...m-am uitat pe pozele de la noul logan si de la vechiul si au cheder la portbagaj. la loganul de la firma, model 2015, are cheder la portbagaj. deci amicul care s-a taiat, ori minte, ori prietenul si-a rupt chederul si-acu e vina altuia ca el viseaza cai morti verzi pe pereti roz.
eu cred ca la banii lui, loganul e inca o masina "decenta", ce lasa de dorit insa, sunt noile motorizari.atata timp cat 1.6_16v poate respecta euro5, de ce l-au scos? ca-i la moda sa faci downsize-ing? hm...ok, fa downsize-ing, dar baga 1.2tce atunci si pe logan/sandero, nu doar pe duster sau sicriul ala pe roti numit lodgy.