Nu vreau sa te contrazic, dar... In cazul asta de ce ai investi 1000 de euro intr-o suspensie decenta daca oricum nu te poti folosi de ea? Ta-technix sunt perfecte pentru ce are el nevoie, adica tranteala si nimic mai mult. Eu nu inteleg de ce ai face asta pe un eg6, motorul ala e facut sa ii dai in gura nu sa te plimbi cu 2 km/h printre gropi si denivelari.
Apropo de specificatiile motorului, este un b16a2, 160 cp fabrica si foarte fiabil. Detin si eu asa ceva, e la 265 de mii de km deja si se tine destul de bine. Intr-adevar putea aia e la 7500 de ture si cuplul mic, dar daca te dai o tura cu asa ceva s-ar putea sa iti schimbi parerea.
Dudaionescu eram sigur ca o sa fie oameni ca si tine care au de comentat dar nu-i nimic ca am raspunsuriile la mine....Daca m-as da pe circuit imi trebuia alta suspensie dar cum umblu doar in oras ii foarte buna Si daca citeai tot vedeai ca urmatorul pas va fi o suspensie pe aer App daca nu stiai sunt motoare turate si din fabrica vine cu 160 CP asa ca mai bine nu comentai ;) O seara faina!
Se vede ca nu ai citit tot...De ce sa îmi schimb suspensia sport când îmi pun pe aer????Când o să ajungi să ai o masina mai frumoasă și mai apreciată decât a mea atunci poti comenta Si ca ai zis de suruburiile de la baie...tin sa te anunț că sunt mai speciale pt ca sunt magnetice Si sunt foarte bune ca trage spanul Se vede ca nu ai auzit de asa ceva ,poate nici masina nu ai
Pai daca ai span in baie înseamnă ca la un schimb de ulei faci si doua de segmenti si ca trebuie sa menționezi in lista de dotări si un colector de pistoane pe evacuare.
Auzi tu, șuruburi magnetice.
Da, b16a2 e un motor bun daca ii sui o supraalimentare pe el, atunci faci minuni din el.
Un singur cuvânt despre cazanul de mai sus: RICER. Păcat de banii aruncați.
Si da, nu am mașina, ma plimba zilnic paznicul de la balamuc cu căruciorul prin curte.
zici ca e o masina frumoasa si apreciata,nu zic nu,chiar este, dar inca o chestie aiurea,lipsa scutului de la motor si prezenta filtrului sport acolo denota un aer de ricer...filtrul ala nu face nimic benefic....trage aer cald si face motorul sa mearga mai aiurea,si nu incerca sa ma convingi ca nu e asa ca am avut si eu,si l.am dat jos dupa 2 zile...il tin si acum aruncat prin debara...
hai macar recunoaste ca la capitolul asta ai dat.o in bara amice...suspensia fac pariu ca a fost una din primele chestii schimbate la masina,sa spunem acum 2 ani,parca asa spunea articolul,acum 2 ani nu era asa mare zarva cu air ride,cam toti erau pe statice,puteai sa pui ceva mai ok,sau macar sa o schimbi pe parcurs ce avansai cu proiectul.cica suruburi magnetice sa atraga spanul :)) ....din cate imi aduc aminte,si in cutie si cred ca si in baie se gaseau niste magneti,care faceau treaba asta,sa nu zic ca spanul se mai opreste si in filtru,sau mai ales ca nu ar trebui sa fie acolo...daca ai span in ulei papa motor...si ca tot comentai de mine,am avut un 318ci FL in care am tot bagat bani,nu stiu daca era mai frumoasa ca a ta,aici depinde de gusturi,si acum l.as prefera pe ala in schimbul hondei tale,dar intre timp l.am dat...acum merg cu 330i coupe,e92,deci nu imi duce mie grija...
E mașina de fanboy, doar atât. 170 cai la 7500 rpm dintr-un 1.6 nu scoți nici bătut cu sapa aia din portbagaj care lipsește din dotările de tiuning de mai sus, poate dintr-un 2.0 cu injecție directa. VTEC kicked in, yo!
Nu este necesar sa te lauzi ca ai kw ;)
PS: de ce nu povestesti si despre cei 1200 cm3 care "imping" masina dotata cu suspensie kw?
"Heitari" ca tine sunt pe toate gardurile, ii vad tot timpul, iar eu nu pot sa ma amuz pe seama voastra ;)
ON: Superba masina, sper s-o admir si eu vreodata live :)
Eu zic sa lasati dracului comentariile de (rahan) prisos si sa va rupeti la inima de roman (mizerabil) carcotas si doar sa il felicitati pe posesor!
Din partea mea in primul rand tot respectul pentru pasiune si un sincer bravo pentru munca!
Superb! Felicitari!
oau... ce frumos... cel mai misto motor... deci absolut superb din punctul meu de vedere e perfect! felicitarile mele omule!! clar stii ce urmaresti... deci nu am cuvinte... mi-ai furat un vis :) dar asa-s de bucuros pentru tine! bravo tie din toata inima mea! sa ai grija de ea si sa o stapanesti sanatos si fara incidente! mult noroc si succes in tot ce vrei sa-i faci in continuare! felicitarile mele!!!
Eu fiind un maniac al curatirii motorului unei masini apreciez pana la cer acest proiect superb, dar cel mai mult apreciez ce este sub capota ! Motorul aspirat de turatie innalta si atentia la detalii cu care sa lucrat la motor !Exemplarele de genul sunt pe cale de disparitie ......dar ce bine ca printre noi mai exista pasionati adevarati ce invie pana la urma o legenda d.p.d.v. al popularitatii cum a fost acest model superb de Honda !
super masina ,si desi nu sunt fan japoneze nu pot sa nu apreciez pasiunea proprietarului si felul in care se prezinta masina .De trei ori bravo si carcotasii ,ca de ce n-a pus KW-uri mai bine s-ar abtine ,ca totusi omul a investit ceva bani in masina, si pe de alta parte am mai vazut din astia care au kw second hand si joc in capetele de bara, asa ca mucles.
de parca conteaza cati cp are daca nu are cuplu :))
disperati astia ...
cai putere nu conteaza mai deloc. sunt buni doar pe hartie.
Cuplu nene ... acolo conteaza cum se misca masina ..
Jantele sunt oribile ... nici macar nu a gasit anvelope pe masura si se vad niste santuri acolo la jante de zici ca urmeaza sa puna niste sfoara si sa bobineze
O panarama de masina ... si bani aruncati in vant!!
Eu chiar apreciez munca depusa la aceasta masina. Omul si-a facut-o dupa gustul si ideile lui. Masina arata foarte bine. Felicitari proprietarului. Daca spunea ca are suspensii de firma high-end, erau oare unii de pe aici cu inima impacata ? :)
Inca o data felicitari pentru proiect. Una din cele mai frumoase EG-uri de pe la noi.
Nu sunt Fan Honda, dar acest civic chiar este de apreciat.
Defapt mint !!!!!!! Am un motor honda, dar pe un motocultor care ma ajuta in gradina la sat sa le ar la bunici =)) Merge brici ! Ma gandesc poate sa-i pun o turbina si niste greutate pe el, cred ca atunci tractoarele industriale vor fi pistol cu apa =))
frumos civic....estetic arata foarte bine,foarte ingrijita si curata,cu toate ca nu sunt fan japoneze....mecanic ma lasa rece...capac la ulei si la radiator schimbat...suruburi la baie de nu stiu ce firma,care spune el mai sus ca sunt magnetice sa adune spaul din baie,modificari care doar fac lista mai lunga si atat...spunea cineva ca suntem hateri ca ne luam de suspensie...parerea mea e ca atunci cand vrei sa iti trantesti masina si sa ii pui un set de roti ,merita ta-technix,dar cand ai aspiratii de proiect,o cam dai in bara...
Spor in continuare proprietarului....
si un mesaj pt redactor: sunt sute de masini in tara care merita prezentate aici,tuningul a luat amploare in ultimii ani,mai bine ai posta saptamanal o masina de la noi decat sa mai pui vre-un rahat de articol top 10 maciuci ...
nu stiu ,de ce se supara unii?acest loc este pentru a comenta ,nu pentru a aduce laude (neaparat posesorului)
e adevart ca a depus un efort f.mare(financiar vorbind)dar mie personal,nu-mi plac rotile (anvelopele prea inguste fata
de latimea jantelor) si combinatia de culori rosu cu maro(lolo,pentru cunoscatori)