Juriul a decis: IATA cele mai tari motoare ale anului 2016! Alte stiri auto 14 Decembrie Juriul a decis: IATA cele mai tari motoare ale anului 2016!
Toate comentariile (12):
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
referitor la ultimul paragraf, conteaza si ce NOx, cianuri CH si negru de fum se mai emite, nu doar CO2. sau vrem sa fim pana la capat idioti si sa vedem doar emisia celui mai putin toxic gaz facut de motoare?
14 dec 2015, 14:34
+3
12 comentarii 9 puncte
da poate scoate 250 de grame de dioxid de carbon per kilometru, dar cel putin Dodge nu a mintit clientii spunand ca uite ce eco e masina. Asa ca VW nu merita luata in considerare.
14 dec 2015, 15:24
0
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
nu stiu daca are relevanta, pana la urma, pt ca toti mint, in fapt. vw a avut ghinionul sa minta cel mai mult si sa fie prinsi. mai c-as paria ca nici dieselurile de mercedes, bmw, renault, peugeot, honda, toyota, etc nu-s "curate", ci poate doar ceva mai breze decat alea de la vw. dar ca sa fim carcotasi pana la capat, toate "motorul anului" castigate de vw, n-au fost retrase? si-asa fiabilitatea la tsi-urile alea mici si la 2.0tdi lasa de dorit, iar cum nici la emisii nu-s chiar premianti...dar asta se intampla cand jurnalistii decid asupra muncii inginerilor pe niste vise asternute pe-o foaie de hartie si nu cifrele din service-uri, de dupa lansarea unui produs.
14 dec 2015, 16:23
+1
28 comentarii -26 puncte
ce ma enerveaza denumirile gresite trecute la spatele masinii,340,740,750 s500 s600 si toate au motoare complet diferite,alta porcarie moderna din ziua de azi
14 dec 2015, 20:23
+2
Axxis
224 comentarii 271 puncte
corect frate, nu stiu de ce nu face cineva cea in privinta asta, e o cretinitate
14 dec 2015, 21:20
+2
all3ex_wly
23 comentarii 1 puncte
te enerveaza pentru ca nu le poti intelege tu?
14 dec 2015, 23:03
-1
Axxis
224 comentarii 271 puncte
Ce comentariu adecvat..... Oricine le poate intelege daca face un research, dar tie ti se pare normal ca 4 = 3 sau cum? sau motorul amg de 6.2 se numeste 63, cazul clasic e ca si cum dam denumiri in fata blocului, asa mai bine le-ar da denumiri latine din botanica
15 dec 2015, 09:22
+3
28 comentarii -26 puncte
ti se pare normal tie sa scrie aiurea nu? sa scrie 600 si sa fie de 5800 sau sa scrie 6,3 si sa fie de 5500 sau la cretinii de la bmw care baga numa 6 cilindri si scriu in spate ca e de 4 mi sau 5 mi de centimetri motoru,bagameas pulan el de modernism pt fraieri
15 dec 2015, 11:34
-3
all3ex_wly
23 comentarii 1 puncte
tu inainte de toate du-te la scoala.chiar daca motorul de 3 litri L6 este denumit 40, au motivele lor sa o faca.diferente fiind de ex intre 330i si 340i
15 dec 2015, 14:12
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
all3ex_wly
23 comentarii 1 puncte
nesimtit :))))
15 dec 2015, 17:55
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
acum toti sunt eco si sport :) un articol al regulamentului fia pt raliuri spunea ca unui motor benzinar turbo care concureaza intr-un raliu, I se aplica un coefficient de cilindree de 1.4 pt faptul ca e supraalimentat; de aia Subaru de 2 litrii turbo intra in grupa cu 3 litrii aspirat. acum bmw, de exemplu, are indicativul x28 la masinile din seria x, cu motor 2 litrii turbo benzina. la diesel e un pic diferit, acolo regulamentul fia permite masinilor supraalimentate sa intre in aceeasi grupa cu benzinarele aspirate de aceeasi capacitate cilindrica sintr-o vreme nu aveau nici restrictie de presiune in turbina, iar benzinarele aspirate aveau restrictor pe admisie. ca sa aibe sanse egale egale, cica :) revenind, cred ca bmw, dupa ce a scris 316 pe masini cu motor de 2 litrii, s-a saturat de inuraturi si a inceput sa treaca oarecum adevaratul potential al motorului, tinand cont daca e supralimentat si cat de tare (bi-turbo, tri-turbo). la fel au procedat si Mercedes, vezi 6.3 amg, care are 5.5 sau 4.5 turbo/bi-tubo (nu stiu exact, nu vreau acum sa zic prostii, dar oricum nu mai au 6.3 aspirat).
14 dec 2015, 23:52
+3
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »