Romanii si luxul in 2015. Ce masini exclusiviste au ajuns in tara   noastra anul acesta Vanzari / Economie 29 Decembrie Romanii si luxul in 2015. Ce masini exclusiviste au ajuns in tara noastra anul acesta
Toate comentariile (8):
100 comentarii 155 puncte
SsangYong si Alfa sunt masini de lux?
29 dec 2015, 21:29
+1
111 comentarii 184 puncte
la cat e salariul mediu ,si un Logan e masina de lux daramite .....
30 dec 2015, 00:17
+2
223 comentarii 312 puncte
Normal. Kyron ala are dotari de lux precum frane, volan si geamuri electrice. Alfa Romeo, depinde f mult de model, poate s-au inmatriculat 8c spider.... model ce costa aproape 300 000 E. Personal, nu stiu de ce uneori Jaguar si Volvo sunt considerate masini de lux. Poate anumite modele sunt super luxoase, nu neg asta, dar exista si BMW seria 7, Mercedes S-Klass, Range Rover Evoque, Audi S8, Porsche, etc. Normal ar fi sa se considere de lux, orice masina ce SH sau noua depaseste pragul de 100 000 - 150 000E. Cat despre electrice..... sa puna statii de alimentare si poate vor fi mai interesante pentru romani. Am un amic care are statie de incarcare pentru electrice la munca si si-a luat electrica (VW UP) ca o lasa la incarcat in timpul zilei la munca si ii este foarte comod.
30 dec 2015, 01:10
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Am impresia ca cine a scris articolul asta e cam beat. Daca cei din patura sociala mai bine situati îsi cumpara 2 BMW i8 întro tara cu 23 milioane de locuitori, da ! Vorbim de masini de lux dar e IRELEVANT în statistica cînd vorbim de hibride. Oare cine a scris articolul asta, s-a uitat în super statistica lui cîte hibride gen Toyota Yaris si Avensis circula pe strazile românesti, hibride la pret de.... logan umflat în pene si Prius, sau el vede numai BMW i8 si..... Tesla (de dat în co**)?
30 dec 2015, 00:41
0
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
stai linistit cu yarisul hibritd, ca la noi in Romania pe un yaris hybrid cu dotari de logan de 11000 de euro, dai cel putin 16500 euro, in conditiile in care masina aia e doar de dus la munca si la cumparaturi. si aia pentru tipi singuratici sau familii fara copii. da, daca ai un nivel de trai care sa-ti permita 3-4 masini, una de dus la buda, una de dus la frizer, una pentru concediu si una sa mergi in weekend la hockenheim, da, yaris ala e o optiune de luat in seama. altfel, cu 2 copii la purtator, sa mai faci si deplasari de 200km la parinti/socrii, sa mergi si-n concediu, sa fie ieftina, sa nu se strice sau cand se strica se duc maruntisuri care nici nu stii cat au costat, atunci loganul ii da fum la yaris. auris, care e mai mare si e totusi peste logan la dotari, finisaje, pierde la capacitate de a cara bagaje (toale de copii, bicilete, trotinete, etc) e deja 19000 de euro. pentru un roman cu salariul mediu de 350euro, care vrea masina pentru toata familia, aia 8000 de euro diferenta inseamna jumatate din rata de leasing si benzol pentru cel putin 150000km. unul din 1000 de oameni, care-si permite 3 masini si are si o hibrida si una de lux (sau combinate), nici nu conteaza in statistici. 1 din 1000 e "dupa virgula" la procentaje, de vreo 10 ori mai nesemnificativ decat rata de eroare a studiului.
03 ian 2016, 14:15
0
2947 comentarii 2978 puncte
Numai ca un Logan umflat în pene nu costa 11.000 € ci are pret de Yaris standard asa ca comparatia "se pupa" fara probleme, bineînteles daca vorbim de masini noi. La masini SH e alta poveste. Totusi, exista si hibride SH si cum românii iubesc masinile SH, n-ar fi problema nici o hibrida. Si acolo au loc borcanele de muraturi, sacul de varza sau cartofi + nevasta si 2 puradei. Sa nu uitam ca hibrida aia nenorocita nu e sugatva ce-si trage 7,5 L / 100 km asa ca dracia, mai merge si pe curent ce duce la o serie de economii financiare ce egalizeaza investitia si întretinerea pe termen lung. La un salar mediu de 350 neuroni, sa fim sinceri, nimeni nu-si poate permite o masina. Cel mult un MTB (mountainbike) facut la discountul velocity în resita. Totusi, România e plina de ... "masini tari". Undeva e o greseala de calcul. Ori se minte la greu dupa motoul: "sîntem saraci si n-avem bani" dar în realitate fiecare face afacerile lui pe lînga fisc, ori se manipuleaza statisticile la greu. Cum o dai, nu se pupa.
03 ian 2016, 14:43
0
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
eu inainte sa vorbesc, daca nu stiu, ma documentez. de unde crezi c-am scos preturile, din burta? :) ieri seara, conform siteurilor dacia.ro si toyota.ro, tdiferenta intre logan si toyota hybrid e de 8000 de euro. adica inca un logan :) articolul nu se refera la masini second-hand :) consumul hibridei e minunat daca mergi exclusive in oras sau in regim accelelrare-franare. la drum intins, pe autostrada, bacteria isi da duhul in 10 minute, dupa care motorul termic tre' sa arda combustibil in plus ca sa produca iar curent si sa traga dupa el o greutate de cateva sute de kile reprezentant un cal electric mort (baterii+ motor electric). vezi cazul opel ampere, un hybrid premiat pentru functia range-extender, care-I creste autonomia de la 70 la 550km. ghici ce? ranbge-extenderul e un motor de 1.4 pe benzolina, care, pe aceeasi caroserie, daca ai usura-o de 250kg de mortaciune elctrica, ar consuma 5.5% in loc de 7.5% si ar merge 650km, nu 550km.
05 ian 2016, 01:52
0
133 comentarii 109 puncte
flacaul asta nu stie pe ce lume traieste. ssang yong de lux. apoi, la inceput spune ca s-au vandut 3 Maserati. in aliniatul urmator, revine si spune ca dupa o crestere de 11% fata de anul trecut, s-a ajuns la 28 de Maserati. sincer, ma indoiesc ca asa putine Maserati s-au luat, atata timp cat cel mai infect ghibli costa 70.000 euro.
31 dec 2015, 12:12
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »