Volkswagen anunta pretul noului Tiguan. IATA cat costa crossover-ul german Masini noi 19 Ianuarie Volkswagen anunta pretul noului Tiguan. IATA cat costa crossover-ul german
Toate comentariile (13):
308 comentarii 421 puncte
Serios acuma . Tiguanul asta chiar are : "Altfel spus, clientii celei de-a doua generatii a crossover-ului german au la dispozitie - in schimbul unei sume minime de 30.025 euro, un 2.0 TDI de 150 CP si 340 CP, care lucreaza impreuna cu o cutie manuala in sase rapoarte pentru a aduce primii 100 km/h dupa 9.3 secunde." 2.0 TDI DE 150 CP sI 340 CP sau 150 CP si 340 NM ?
19 ian 2016, 15:00
+2
Foltrans
20 comentarii -82 puncte
240 de cai putere or vrut ei sa scrie de pe motorul 2.0 tdi biturbo
19 ian 2016, 15:56
0
133 comentarii 109 puncte
A vrut sa scrie 2.0tdi cu 150cp si 340nm ;)
19 ian 2016, 18:29
0
Foltrans
20 comentarii -82 puncte
Da da asa e, m-am uitat mai bine 😁
20 ian 2016, 07:28
0
b0gd4n27
251 comentarii 621 puncte
Un individ sa ii zicem asa in urma cu 3 ani si ceva a cumparat un Tiguan nou(40.000 euro pret de achizitie), iar la 90.000 km scotea sunete groaznice motorul, nemtii au recomandat sa isi cumpere alt motor ca nu au ce sa ii faca.
20 ian 2016, 01:20
0
133 comentarii 109 puncte
probabil este vorba de 1.4tsi si 150cp. stiu pe cineva care a schimbat doua motoare in max 150.000km. oricum, la anul motorul asta va fi scos din fabricatie si va fi inlocuit cu unul de 1.5 facut de la zero.
20 ian 2016, 09:30
0
36 comentarii 41 puncte
in sfarsit un Tiguan Frumos
20 ian 2016, 09:32
+3
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Am mers acum vreo 2 ani cu un Tiguan 2.0 tdi si 140 de cai si am fost placut surprins de consum si tinuta de drum, iar daca acest model este mai bun cu atat mai bine
20 ian 2016, 14:27
+3
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Pana nu o sa renunte la motoarele actuale de 1.2 si 1.4 multi nu o sa ii ia in derios pe cei de la volkswagen, inclusiv eu. Si-au cam luat-o in cap cu downsizing-ul. Ar trebui sa se opreasca la 1.5-1.6 litri pentru o masina cum e Golf-ul de exemplu.
22 ian 2016, 00:00
0
63 comentarii 45 puncte
Moda actuală a motoarelor mici supraalimentate e o tâmpenie. Este absolut evident că un motor de 1,4 sau 1,2 ori și mai rău, 0,9 litri folosind același combustibil n-are cum să scoată mai mulți cai decât prin mărirea temperaturii de ardere a carburantului, deci supracomprimare. Pentru cei care nu știu, randamentul unui motor termic este dat doar de diferența de temperatură între sursa caldă și sursa rece. Așadar... temperaturi și presiuni mai mari într-un motor mic, rezultă că motorul se va duce dracului în timp mai scurt. Probabil că au găsit asta ca și trick pentru a impulsiona vânzările de piese de schimb. Motoarele vech cu cilindree mai mare, aveau durate de viață enorme. Am văzut motoare cu peste jumătate de milion de km parcursi care n-aveau probleme majore. Așa... :)) ch-ching! 1500 de parai pentru un motor de berlină mică nou la fiecare 100.000-150.000 de km. :)) Și uite-așa se umple punga!
22 ian 2016, 14:42
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
F de acord cu un singur amendament, decizia cu downsize si adaugare de turbo pe motoare mici nu au luat-o chiar de capul lor ci au fost constransi de normale de poluare care dupa parerea mea devin aberante. Se tot strange cu usa un constructor auto care foloseste motoare care au acelasi principiu de functionare ca si acum 100 de ani sa polueze mai putin. Lucru care este extrem de dificil si costisitor financiar. Dar nu se uita pe partea cealalta ca schimband masina la 4-5 ani vei polua f mult doar prin constrcutia ei.
22 ian 2016, 16:56
+1
63 comentarii 45 puncte
OK. Nu crezi. Hai să îți explic altfel. O formulă simplă din fizică îți spune că Puterea = Momentul x viteza unghiulară. Prin urmare, pentru a crește puterea unui motor menținând constantă cilindreea ce soluții am? Să cresc momentul (care e dat în esență de presiunea pe piston în timpul ciclului motor) și să cresc turația. Creșterea presiunii pe piston are ce rezultate? Solicitări suplimentare în sistemul de transmisie a puterii: piston, bolț, bielă, arbore cotit, transmisie, cutie de viteze etc. Cu ce rezultat? Desigur, uzuri mai mari, printre altele. Dacă în condițiile acestui sistem mecanic care are de transmis forțe mai mari adaug și creșterea de turație (fiindcă nu pot mări la infinit foțele și momentele) atunci ce obțin? Un sistem mecanic cu forțe ridicate care se învârte la turații mari constituie o rețetă simplă pentru uzuri ridicate. Motoarele cedează mai devreme, la fel și sistemele de transmisie, etc. cu rezultatul unor cheltuieli mai mari pe durata de viață a mașinii. De asemenea, asta nu îmbunătățește performanțele de poluare ale motorului, întrucât turațiile sporite înseamnă timpi mai mici de admisie a amestecului carburant în cilindru și timpi mai mici de evacuare. Sigur, toate astea s-au făcut pe baza unor studii de piață. Care au arătat că un consumator occidental își schimbă mașina în medie la circa 3 ani. Așadar, e inutil ca motorul să reziste mai mult de să zicem 5. În condițiile în care un român mediu își păstrează mașina nouă cam 6-8 ani, e simplu de înțeles cine o să o ia în barbă de aici. Cam așa văd eu lucrurile. Și dacă vrei să privim lucrurile în perspectivă, îți pot spune că există nenumărate soluții de motoare termice cu randamente și puteri superioare, sau complet nepoluante (de pildă motorul cu hidrogen) și care nu sunt folosite tot din considerente legate de câți bani intră cui în buzunar.
22 ian 2016, 17:22
0
TitArtDesignBRaila
10 comentarii 41 puncte
ce forme de X5 are . frumos oricum
22 ian 2016, 18:27
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »