Ai dracului europeni ! Masina costa cu tot cu taxele vamale(+ 10% din valoarea de achizitie) si plus TVA =63114 $ !Sa zicem ca mai este 1000 dolari transportul,hai 65.000 dolari.Dar pana la 85.000 euro ce dracului reprezinta diferenta ?
Bisnita leagala ?...............pardon adaos comercial asa se spune !
"Ai dracului europeni ! " ai cam rezumat si spus tot.Sunt bolnavi cu taxele in Europa.Nu uita ca la americani mai au si discount-uri pretul ala fiind la dealer.Oricum nu avem voie sa circulam cu asa ceva ca citez "are cilindree mare".Am vazut camaro v6 la americani 23.000$....Europa 45,000€ ...e de plans ce se intampla la noi aici.
La pretul de 85000 de euro nu cred ca o sa aiba prea mare succes in europa, mai ales ca la pretul asta are competitie destul de mare, si nu mi se pare deloc ok pretul dublu in europa,,,
Prosti sa plateasca fara sa gandeasca sunt altfel nu faceau chestia asta , cum sunt si la buggati sa dea milioane pe o tabla un volan de ferrari este daca vrei sa il inlocuiesti 5000 de euro , un plastic din bord la bentley e 3000 de euro , jecmanirea prostilor prosti da bogati este .
Asa este sunt destui.Nu poti compara Bugatti ,ce este clar masina de colectie.In momentul de fata se vinde SH mai scump decat a fost nou.In plus peste 15 ani un veyron va valora triplu,daca nu mai mult fata de preturils actuale.
Nici Shelby nu este de ignorat.Tot ce a purtat emblema Shelby Cobra,si-au marit valoarea de-a lungul timpului.
Tocmai asta e problema aici...Mustang ,Camaro si Firebird sunt masini ieftine dar din nu stiu ce motiv se vand in Europa la preturi de ramai prost.Probabil importatorii nu au voie sa concureze direct cu piata Europeana .Daca taxarea s-ar face la pret/poluare iar pretul ar fi ca la americani piata din Europa ar avea probleme ce putin pe segmentul ala.
Multi au impresia ca daca masina arata exotic atunci trebuie sa fie si scumpa.
dupa ce europenii le dubleaza preturile, vin romanii cu 9000 ron impozit pe an pt acest model de mustang plus restu taxelor, adica in fiecare an platesti 2000 de euro statului roman, ca sa ce ??? sa iti rupi masina prin gropi sa stam la coloane pe drumurile patriei, infrastructura praf...daca tot cer sumele asta macar sa ofere cv ....
haha exact .Noi am si uitat ca la noi 5 litri de aer fac masina mai scumpa la noi din motive de nestiut.A ***** cum 5 litri de aer prin turbina reprezinta o valorea mai mica decat 5 litri aspirat normal.Chiar nu stiu de unde a aparut tampenia asta cu taxatul la cilindree....valorea masinii nu e data de cilindree iar taxa de poluare se numeste acciza si se afla in combustibil.
Impozitul local (ala pe cilindree) e pentru drumuri locale nu poluare deci nu exista nimic pe Terra motiv sa taxezi la cilindree....masina aia nu strica drumu mai mult ca una cu motor de 2litri.
Marius Adrian ai nota 10 pt explicatia de mai sus , ar trebui ca si politicieni asa spusului stat roman sa vada explicatia data de tn , cum naiba sa platesti pt un dodge viper (exemplu) cu motorul de 8200 cc fabuloasa suma de 11000 ron impozit anual dupa ce platesti si taxa de mediu la inmatriculare, pai sa explice cine a inventat plata impozitului pe cilindree ce naiba face masina aia de are un asemenea impozit, eu platesc 1000 anual impozit si nu stiu de ce , si nici nu vad rezultate din bani platitii de noi din impozite si taxe.
Nu e vorba de Dodge Viper.Aro are motor mare si nu e la pret de Viper.Problema este ca si la impozitul pe cilindree nu e nici o diferenta intre unu cu un Aro si unu cu un BMW cu un motor cat la Aro.Cilindreea nu are legatura cu valoarea si daca e sa ne uitam la unde se duc banii de impozit ,impozitul nu are legatura decat cu drumurile locale.Imi explica cineva cum un Aro distruge drumul mai mult ca un Logan?
taxa pe poluare iar e aiurea.In lege scrie ca poluatorul plateste de unde avem si acciza de poluare in carburant.Cu cat arzi mai mult cu atat platesti mai mult.Este logic.Ca astia vor ca "poluatorul plateste fara sa polueze in avans" e o tampenie complet abuziva....dar aici e Romania.
taxele la americani : la masini impozitul nu se plateste decat daca folosesti masina (daca o tii in casa nu platesti) si este procent din valorea masinii .Cu cat masina este mai scumpa cu atat impozitul este mai mare.Valoarea masinii este data de asigurator deci nu exista nici un mod de a prosti valoarea.In felul asta ala cu Aro nu plateste cat ala cu BMW nou.
taxa de mediu este platita de producatorii auto procent la vanzarea unei masini noi ,nu cumparatorul SH la a 10-a mana.
Cred că dacă mai aud încă o dată "... de înaltă performanță" în articolele voastre (mai ales la cam orice e legat de BMW, slavă Cerului c-aici nu-i cazul), vă voi face cunoștință cu un topor "de înaltă performanță"...