Radarul, oltenii, prostia si 'dujmanii': cum sperie noul radar soferii romani FUNNY 24 Februarie Radarul, oltenii, prostia si 'dujmanii': cum sperie noul radar soferii romani
Toate comentariile (27):
nextclub
17 comentarii 15 puncte
Stau la pândă pentru că ei vânează, vor doar să dea amenzi, cât mai multe, nu vor să prevină accidentele, nu ăsta e interesul lor.
24 feb 2016, 19:11
+6
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
si cum ar trebui sa previna? sa puna indicatoare cu zona si orarul de functionare al radarului? :) in toata lumea se "vaneaza". poate nu asa exagerat ca la noi, dar pana la urma tot vanatoare se cheama si cand in germania, de exemplu te filmeaza o masina de politie "civila" dupa care te roaga sa-i urmezi in prima parcare. civilizatia nu se face decat bagand mana in buzunarul omului. asta e metoda. ca dupa aia banii aia ajung aiurea sau se pierd, e alta discutie, metoda insa e de a forta buzunarul ca sa linistesti inconstientul. pana la urma, 110km/h in localitate e de luat permisul. punct.
25 feb 2016, 14:24
-4
12 comentarii 1 puncte
absolut corect ce zici tu Alyn! peste tot se vaneaza! uite in Franta de exemplu, pe autostrada, cu acelasi tip de radar, stau pititi dupa indicatoare si ceva mai incolo te asteapta "patrula calare", motociclistii, care te escorteaza in prima parcare. in Germania la fel, cu masini civile, in Belgia la fel, masini civile pitite dupa picioare de pod. dar asa e romanul, in loc sa respecte legea sau sa protesteze daca crede ca e abuzat, baga viteza si apoi se plange ca a luat amenda!
25 feb 2016, 15:19
-4
865 comentarii 2568 puncte
Iti spun eu cum se face preventia...ii tii pe autostrazi nu prin toate comunele.E usor sa spui "pai da in strainatate" ....in strainatate nu faci 24 de ore pentru cateva sute de km.Pulitienii au pretentii cam mari si ar putea sa isi bage anti rahatul in cur.Vor preventie sa faca drumuri nu panda prin catune.
25 feb 2016, 17:41
+5
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
Partial ai dreptate. Partial, pt ca nu politia face drumurile si nici legile.
26 feb 2016, 07:21
+1
865 comentarii 2568 puncte
Incearca sa faci Timisoara -Constanta in mod legal sa vezi cum e.Eu am incercat si imi bag **** nu numai in militienii ce stau la panda dar si in tot ce e romanesc .Tara cu pretentii de strainatate dar conditii de ev mediu.Ca legea sa fie respectata trebuie sa fie create conditiile necesare respectarii ei.Cand nu au condintiile necesare pentru a respecta o lege ghici ce poate sa faca cap de creta posesor de radar cu legea si pretentiile. singura chestie care ma opreste din a merge si mai tare e ca nu vrea sa fac accident pentru ca parca vad cum vine o zdreanta din aia cu microfonul si in timp ce aia imi cauta coaiele pe camp aia ma filmeaza si mustreaza .
26 feb 2016, 11:15
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Poti sa faci dar trebuie sa fi dotat cu nervi si o indiferenta perversa, practic sa sfidezi si sa te doara-n cur si nici acolo de tot ce-i în jurul tau. Îti spun din propria experienta. Am reusit performante din astea în 2013 cînd am fost în tara în concediu. Sa-i vezi ce se oftica cînd te ia cu radaru si realizeaza ca ai mers corect, treci pe lîna ei si le faci semn prietenos cu mîna. Zici ca le sare cascheta de oftica :-) )))))
26 feb 2016, 12:10
+2
jon_jon90
37 comentarii 22 puncte
Prima data am vazut stirea la televizor. Am intrat in spital de ras cand i-am vazut pe aceia care au crezut ca vor fi impuscati... Din nefericire pentru ei au ratat toate reportajele despre noul radar, in principal cum arata (ca o pusca/pistol). Cat despre politisti, sunt ca sniperii de la CS, stau la pleasca doar pentru a da amenzi, ca doar au radar nou...care impusca soferii :)) Eu m-am obisnuit si m-am conformat. Nu stiu care e faza dar cand era Basescu presedinte n-am avut nicio amenda si existau avertismentele, dar acum cu Iohanis nu mai exista avertismente si deja am 3 amenzi.
25 feb 2016, 18:57
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Da cine v-o pus sa va alegeti presedinte neamt? V-am pus io? :-) ))) Ce-si face omu cu mîna lui............
26 feb 2016, 11:04
+2
865 comentarii 2568 puncte
Cred ca a fost pe aceeasi logica cu masina germana.In Romania daca un neamt a tras un part sigur e cineva sa il prinda la borcan.
26 feb 2016, 11:17
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Si daca mai e si MADE IN GERMANY si nu neamt autohton în minoritate,..... crede ca A CÎSTIGAT LA LOTERIE !!!! :-) ))))
26 feb 2016, 12:06
+3
865 comentarii 2568 puncte
Asta a fost proiectat si facut in Romania :))
26 feb 2016, 12:20
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
n-a fost nici o logica. s-a ales pur simplu nu pro-johannis, ci anti-ponta. pana la urma e logic :) pana la urma, in moldova, catre mare, catre brasov, de la bucuresti merg destul pe 4 benzi. si mai ai si cate-o bucata de autostrada, la noi, singura auostrada e ce de la timisoara catre ungaria si la drept vorbind mie mi-e destul asta. am facut destula vreme timisoara-galati si mers la limita legii, am facut 9-10 ore cu opririle de rigoare pentru pauza la tufa :) drept e ca de acum 8 ani, numarul masinilor a crescut si strazile sunt tot alea, dar, repet, asta nu-i treaba politiei. n-o sa schimbe nimeni legile circulatiei pt ca nu avem drumuri. ia gandeste-te daca la drumurile noastre o sa se urce limitele la 130 pe europene si 110 pe nationale, cate accidente ar fi. pana la urma preventie e si cand scazi numarul de accidente, de morti si raniti din accidente.
26 feb 2016, 12:52
+1
865 comentarii 2568 puncte
Eu din ce am inteles s-a votat ca sa nu vina comunistii cu Iliescu si ca stanga e naspa iar dreapta e buna....probabil ca toti fac laba cu dreapta.Oricum nu conteaza cine ce a votat ca am vazut ca a fost aleasa madam gulas Kovesi ce baga oameni la parnaie preventiv cateva luni ca mai apoi eu sa platesc daunele obtinute de aia la CEDO. Tarile nu sunt conduse de un singur om...cel putin nu e normal.Parlamentul ar trebui sa conduca dar vad ca in Romania e fantezia cu presedintele stiind ce s-a intamplat cu acel nene numit Ceausescu. Manele land.
26 feb 2016, 13:06
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
Exact maneleland...la noi parlamentul nu conduce, de fapt, ci se autogospodareste. Suntem unici in lume. Cum poate o gloata de puscariasi inca in libertate sa-si voteze drepturi si sa decida impotriva curtii supreme de justitie, incalcand constitutia si nimeni inca nu-i spanzura public?
26 feb 2016, 13:24
+1
865 comentarii 2568 puncte
Pai prefer sa isi voteze drepturi si salarii mari decat sa ma fure.Fura mult mai mult decat iau din salariile de 1000euro.Democratia nu este ieftina. Parlamentarii TREBUIE sa voteze impotriva curtii constitutionale pentru ca eu votez paralamentarii....eu cu tine conducem tara prin parlamentari nu prin curtea aia plina de indivizi numiti politic.Pe aia din curtea suprema nu ii controlez eu ci judecatorii(sau asa ar trebui).Justitia trebuie controlata de parlament pentru ca eu cu tine putem sa controlam parlamentul prin vot.Asta se intampla peste tot pe Terra unde e democratie...de aia la americani vezi congresul ca e suprem....puterea poporului este exercitata prin parlament nu prin CSM sau alte rahaturi ce eu nu am nici o putere sa schimb. Asta tine de separatia puterilor in stat si a naibi daca e inteleasa in Romania.Tocmai de asta se intampla ca in Romania sa vezi ca diversi stau la parnaie preventiv cateva luni apoi dau statul in judecata la CEDO si in loc sa plateasca DNA si procurorii eu platesc daunele pentru ca au fost tinuti aia abuziv in puscarie.
26 feb 2016, 13:40
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
eu as prefera sa nu ne fure, iar ca sa demonstreze ca nu-s o adunatura de hoti, sa faca niste legi calumea, ca doar de aia i-am pus acolo, sa creeze un cadru legislativ pe care justitia sa-l foloseasca, iar militia sa-l puna in aplicare. dar ei nu asta fac. asa ca din pct meu de vedere, sunt la fel de ilegitimi ca judecatorii aia numiti politic. cat despre alegerea lor, eu nu i-am ales. ca inca n-avem nominal 100%, iar referendumul prin care vointa populara ce devine in constitutie, obligatorie pentru parlament, a devenit hartie de sters la coor. asa ca, din partea mea, sa-i ia cineva sa-i spanzure public,apoi sa-i lase prin pomi sa putrezeasca, la fel ca pe vremea lui tepes, asta apropo de tara de ev mediu. ca si-asa-s buni de drakoo...
26 feb 2016, 14:22
+1
865 comentarii 2568 puncte
Deci daca tu nu ai ales pe aia care au iesit atunci vointa democtratica trebuie daramata de minoritate (tu )?Vlad Tepes nu era decat un roman primitiv ce considera ca omorul e solutie de pedeapsa.Daca daramatul votului democratic si justitie gen Vlad Tepes e normal in 2016 atunci sa nu te miri ca Romania e inca in secolul 14 pe vremea lu' Tepes.
26 feb 2016, 15:27
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Da ! De acord cu tine numai ca, vezi tu, chit ca sîntem în anul 2016, secolul 21, pe lume tot mai umbla milioane de mitocani (nu numai în România) care nu înteleg alt limbaj, decît limbajul lui Vlad Tepes, mitocani carora degeaba le explici "care-i mersu" ca ei tot nu înteleg sau nu vor sa înteleaga si astia se trezesc la realitate numai atunci cînd le bagi pumnu-n gura în maniera lui Vlad Tepes. Pe dealta parte, cîteodata prostia se poate combate numai cu prostie deoarece prostia este contraventie si se pedepseste drastic dar nu de lege ci de viata în sine. .-)
26 feb 2016, 18:43
+2
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
Marius, lasand la o parte majoritatea democratica, ce te faci cand majoritatea voteza fara sa gandeasca, niste maimute care n-au in cap decat sa se imbogateasca pe spinarea ta, a mea si a restului de personaje cu drept de vot? nu o sa-ti zic decat ca nu-i un semn de sanatate sa fii adaptat la o societate bolnava. si uneori masurile radicale sunt o solutie...
27 feb 2016, 08:49
0
865 comentarii 2568 puncte
Dupa tine darami vointa majoritatii .Dupa mine te adaptezi sau incerci sa convingi sau schimbi pe altii si/sau sa demonstrezi de ce sunt prosti.Tu ,eu si altii platim pentru dorinta asta ca minoritatea nedemocratica sa conduca....de fiecare data cand un individ arestat preventiv castiga la CEDO noi platim nu judecatorii sau procurorii.Cand minoritatea asta termina cu ce a votat majoriteatea ghici cam ce o sa se intample?Ce iti e rusia ce iti e romania....ambele tari exporta curve ,IQ-ul mediu e la jumatate si ambele tari iubesc dictatura.
27 feb 2016, 13:42
0
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
Eu ce sa zic? :) la basescu am luat 3 amenzi de radar in 2 saptamani si am avut si permisul suspendat, am avut si proces cu militia, ne-am si scos cu masinile in sant ca-n filme...drept e ca in oras merg legal dupa ce am luat radarele alea, dlar in afara o mai calc un pic peste. La faza cu autostrazile, am uitat sa-i zic lui Marius ca acum 3zile tocmai am avut record de viteza. Asta inseamba ca tot noi suntem prosti. In Ungaria, Austria, tlt masini romanesti vezi venind pe autostrazi cu 160 in loc de 130. Pana la urma, noi suntem prosti indiferent in ce tara am trai...
26 feb 2016, 07:30
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Daca prostia s-ar putea vinde, cred ca în România ar fi cei mai multi milionari si fiecare a 3-a masina ar fi cel putin un Bugatti Veyron. Radare din astea sînt peste tot în Europa si e plin de politie civila. Mai mult de atît, în Germania de exemplu (am mai amintit asta) pe autostrada sînt radarele mobile ascunse numite PROVIDA, masini civile (BMW, Opel, VW, Mercedes) dotate cu cel putin 4 videocamere + radar + recorder + laser de masurat distanta de siguranta si te ia din mers ca-i în spatele tau si nu-ti dai seama. Referitor la boul din video si referitor la drumuri, INDIFERENT cît sînt de bune sau proaste drumurile, nici unde nu ai dreptul sa mergi cu viteza cu care a mers acest cretin inconstient (cu o gura cît o sura) în localitate sau la intrarea într-o localitate. Ca i-a luat banu si permisu e foarte corect. Amenda primita e înca prea mica. Trebuia sa fie tripla asa ca sa-l doara. PS !!! Care umblati prin Germania, instalati-va RADAR APP si atunci va arata APP-ul unde sînt radarele postate, chiar si cele mobile de gen pistol iar daca voi vedeti vreunul ce nu apare în APP, stiti germana, sunati la postul de radio local pt. zona în care va aflati, le spuneti de radar si ei avertizeaza prin radio ascultatorii de pozitia lui.
26 feb 2016, 09:48
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
si la noi la unele radio-uri se anunta locatiile radarelor si poti suna si aia revin cu stirea in cateva minute. dar pe cd-urile cu muzica pe care le asculti cand mergi cu masina din pacate nu se inregistreaza radarele. prin "le asculti" nu ma refer la tine, ci in general, chiar si la mine :)
26 feb 2016, 12:55
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Ah, eu am uitat ca România nici în secolul 21 nu a fost capabila sa treaca la sistemul de radio receptie tip R.D.S. unde la astfel de stiri se întrerupe automat sursa auxiliara de muzica (MC/MD/CD/USB ) pt. a face posibila receptionarea de astfel de mesaje Breaking News Auto. Sa speram ca trecerea la sistemul R.D.S. va avea loc în secolul 22 sau..... 23. PS !!! Daca ai cumva radio RDS în masina si umblii prin Germania, în momentul cînd se transmite RADAR INFO sau VERKEHRSFUNK cînd ti se anunta "Schtau-urile" (abuteiajele / blocajele) pe autostrada, ti se opreste instant CD-ul sau se întrerupe redarea via USB, auzi un scurt fluierat usor, ulterior mesajul. Dupa terminarea mesajului, se repeta scurtul fluierat usor si redarea CD sau USB se continua de unde s-a întrerupt. Eu am RDS în masina din 1990 de cînd am venit în DE si mi-am luat prima masina aici. Pe vremea aceea aveam un radio SONY cu MD (MINI-DISC)- Daca-ti mai aduci aminte de formatul asta cu mini CD-uri înregistrabile într-un fel de caseta de ziceai ca sînt dischete floppy pt. PC.
26 feb 2016, 17:06
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
In Romania exista sistemul RDS. numai ca nu se transmit stirile de genul asta, sau pur si simplu poti dezactiva sistemul. eu de exemplu il am dezactivat, tocmai pt ca daca vreau sa ascult ce se intampla in trafic, exista info-trafic. pe care oricum nu-l ascult :) uite, de exemplu anul trecut am mers prin romania, serbia, muntenegru, grecia, o distanta al dracului de apropiata cu distanta timisoara-constanta si desi am mers si pe drumuri expres, autostrazi, am facut tot 9-10 ore de mers efectiv, deci cam cat faci in romania din tm in ct pe nationale aglomerate si 300km de autostrada. tanda pe manda, diferenta nu e mare. da, o ora e totusi ceva timp, dar cand oricum faci 12-13 ore, cu pauze, cu tot tacamul, parca nu-i chiar asa de mult. o singura data pot sa zic ca autostrada a meritat, dar doar portiunile de "no limit" din germania, unde poti s-o arzi cu 160-180, pt ca oricum din arad pana in passau tot cu 130-140 mergi...iar in germania dupa no limit veneau zone de 80-100 ca se lucra la drum. minunat cap de neamt tampit sa te lase sa urci pe no limit si in varful dealului sa-ti arunce un semn de 80 in fata. asta apropo de gradul lor de inteligenta si dezvoltare :)
27 feb 2016, 08:57
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Da ! Despre Germania ar fi multe de spus dar nu aici ca am fi în super- off topic. Germania este tara perfecta la suprafata de ochii lumii dar daca intri în detaliu, vei vedea ca e de 100 de ori mai corupta si mai perversa ca România. Perfectiunea germana e doar o.... strategie de suprafata, de ochi lumii. Trist este ca datorita acestei strategii de perfectionism de ochii lumii, e idolul multor natiuni ce o copiaza ca niste maimute facîndu-si rau cu mîna lor. Daca-ti spun ca între timp vorbim aici de o DICTATURA social democrata ce si include un spionaj ascuns al persoanelor fizice, garantat nu ma crezi. Închipuieti ca au fost în stare în luna asta (02.2016) sa absolve în parlament activarea VIRUSULUI LEGAL numit BUNDESTROIANER ce poate fi instalat pe fiecare PC fara a fi gasit de vreun antivirus deoarece e VIRUS LEGAL si uite asa s-a mutat securitatea lui ceausescu în Germania secolului 21 si toate astea numai pt. ca la conducerea tarii e o baba infantila o comunista convinsa care pîna în 1990 l-a pupat în cur pe Honeker in fosta RDG si actualmente e pe cale sa distruga tot ce s-a construit aici în ultimii 70 de ani. Germania a fost perla europei si acum a ajuns haldina de gunoi a europei.
27 feb 2016, 09:21
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »