Metoda dublu ambreiaj e gresit prezentata aici.Calci ambreiajul,scoti din viteza,lasi ambreiajul,turezi,calci ambreiajul si bagi in viteza inferioara.Nu turezi turezi cu ambreiajul apasat.;)
Dublul ambreiaj la dv. este total gresit,mare atentie ca prezentati o procedura total gresita.
perdedaniel are dreptate.Incercati si voi sa apropiati cat mai multi profesionisti si nu ageamii si veti observa ca nu mai zice nimeni nimic de rau despre prezentarile voastre atat de puerile.
Cu respect.
Ce scriu ei cu " dublu ambreiaj "...se numeste in termeni corecti " repriza " ,si se aplica la camionane . Faceam asta acum 22 de ani ,cand faceam practica / conducere pe camionele Saviem . Nu am auzit sa se faca " repriza / dublu ambreiaj " in mod normal pe masini mici ( autoturisme ) . Se poate face ,doar atunci in cazul in care ambreiajul nu "cupleaza bine " .Va salut
a face frana de motor inseamna doar a lua piciorul de pe acceleratie,nimic mai mult!trecerea din treapta superioara in treapta inferioara nu inseamna frana de motor.