O costa el o intreaga avere, insa nu multe masini ofera 782 CP la acesti bani. Masini Tunate 23 Septembrie O costa el o intreaga avere, insa nu multe masini ofera 782 CP la acesti bani.
Toate comentariile (6):
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
Din ce stiu, masina se vinde in SUA si Canada, unde pretul de pornire e 64900$, nicidecum 86900€. Daca Geiger pun pretul ala la masina stock, atunci se aplica expresia: "Prost nu e ala care cere..." Ceea ce e ciudat e ca varianta tunata nu are performante peste masina originala. Un Charger Hellcat din fabrica prinde suta in 3.4 secunde (test car & driver) si are viteza maxima peste 332 km/h (test oficial Dodge). De ce sa platesti aproape dublu fata de pretul din fabrica?
23 sep 2016, 14:54
0
2947 comentarii 2978 puncte
Da tu cînd scri, ti cont si de costurile de transport si VAMA, sau tu crezi ca cumperi în europa o masina americana cu pretul de piata din SUA si transportul ei peste ocean o fi GRATIS ca la CARITAS? Daca crezi asa ceva, înseamna ca înca mai esti la vîrsta cînd se CREDE ÎN MOS CRACIUN! Tu sti cît costa transportul unei masini peste ocean + asigurarea de transport + modificarile necesare ulterioare conform normelor UE + taxa de vama? Daca nu sti, documentezate si asa ca...... COMPARATIE (ca sa realizezi cum se sta cu costurile la ora actuala), daca pîrlitii de la Renault cer 400 EURO pt. o dacie s-o aduca din România în Germania (+ / - NUMAI 2000 km) oare cît crezi ca se cere pt. traversarea atlanticului? Unde mai punem procentajul de cîstig al vînzatorului + costurile si omologarea modificarilor facute la masina? Nu cumva crezi ca si astea sînt GRATIS ca la CARITAS? :-)
23 sep 2016, 17:11
+1
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
MrCyberCSX, ma surprinzi. Stiu exact cat costa sa o aduci din USA in Germania. Ma astept ca si tu sa stii asta. Modificarile sunt ieftine, stiu pe cineva care si-a facut stopurile la Mustang cu 400 euro. Acum, zi-mi tu daca ai plati 32000$ (jumate din pretul masinii) ca cineva sa iti aduca un charger hellcat in Germania.
23 sep 2016, 17:24
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Mi se pare mie sau tu nu ai citit ce am scris? nu vorbim aici numai de adusul masinii ci si de restul. GC din ce crezi ca traieste? Din graunte iar în ceea ce priveste acele TÜV Abnahme, Sonderabnahme etc., cred ca sti ca în Germania nu sînt ieftine. O Sonderabnahme (Omologare individuala) pt. un tuning la un pîrlit de logan, daca scapi ieftin cu numai 2500 EURO te poti considera fericit darmite la americane deoarece pe teritoriul nemtesc are nevoie de A.B.E. (Allgemeine Betriebserlaubniss - Drept de utilizare generala) omologat separat. Asta începînd cu banalele jenti si terminînd cu motorul. Totate magariile astea birocratice cu taxele aferente te costa cît nu face, practic te sparge la bani si astfel se sumeaza. Toate chieltuielile astea trebuie sa le suporte clientul chiar daca la masina nu s-a facut mare brînza. Referitor la stopurile de Mustang, astea sînt o bagatela unde chiar si 400 Euro e scump daca nu sti de unde sa cumperi si nu sti cum sa umbli cu o surubelnita :-) G.C. din München, vor si ei sa cîstige si, da, ..... cîstiga foarte bine deoarece predomina piata nationala mai ales de cînd a dat faliment AUTO BEKER din Düsseldorf care era importator si reprezentant oficial pt. U.S.Cars (The big 3) si ..... fie vorba între noi, un grandoman de bani gata ce n-are ce face cu banii, n-are la cine sa mearga (mai ales în bavaria) si "volomusai" aterizeaza la G.C.. Exista multi importatori privati si serviceuri mai mici care lucreaza mai ieftin si mai bine dar n-au renumele lui G.C. Ei au pîna si propria lor emisiune TV pe DMAX si............. sti cum e ....... RENUMELE COSTA BANI :-)
23 sep 2016, 23:26
+1
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
Eu am citit ce ai scris si d-aia am si raspuns. Poate nu am fost clar. Stiu preturile si le stii si tu. Nu m-am referit doar la transport, ma refer si la vama si restul. Si sunt de acord cu tine la modul in care fac astia profit. Din cauza aia am si zis ca "prost nu e ala care cere". Pe mine ma deranjeaza doar reclamele de 2 lei la GC si altii. Iar cand vezi un articol care zice "acceleratia se realizeaza acum in..." (mai putin ca stoc) si viteza maxima bolduita la peste 330 km/h pe fix aceeasi pagina la care daca dai un scroll down vezi testul la masina din fabrica cu 333 km/h, deja te apuca rasul.
24 sep 2016, 00:41
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Bun dar reclamele sînt reclame. Fakt este ca le merge treaba si le merge bine. Nu stiu cum considera altii dar un sistem de esapament de inox si un U.C. nu se numeste tuning. Nu stiu cum e în alte tari dar un esapament de inox îsi pune între timp tot prostul pe orice gioasa iar un U.C. nu costa o avere. În afara de asta, un simplu chip tuning cu HYPERTECH (la americane) e suficient. Pt. asta nu trebuie schimbat un U.C. complet. În fine........ Nici eu nu sînt de acord cu ce fac ei si daca ar fi sa nu fiu în domeniu, în veci n-as apela la serviciile lor. Poate te-am înteles gresit citind pe fuga. Pe mine m-a provocat în discutie tema pretului US vs. UE ce am vrut defapt sa clarific. Referitor la G.C. daca te uiti pe DMAX la videourile lor (sînt numai 4), te iei cu mîinile de cap. Au facut mustangul unui client din Elvetia si l-au demontat de bani pt. nimic. Daca sti germana, vezi aici: http://www.dmax.de/programme/der-geiger/videos/
24 sep 2016, 23:30
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »