Dezavantajele unui benzinar. De ce sa nu cumperi o masina cu motor pe benzina Tehnica Auto 22 Noiembrie Dezavantajele unui benzinar. De ce sa nu cumperi o masina cu motor pe benzina
Toate comentariile (3):
19 comentarii 3 puncte
Motoarele pe benzina clasice nu polueaza mai mult decat un diesel. Da, au emisii mai mari de CO2, dar NOX aproape 0 si devin si mai putin poluante la trecerea pe GPL. Exista insa o problema si la ele, mai exact la motoarele pe benzina cu injectie directa (TSI, TFSI, dar si la celelalte marci). Acestea din urma emit cantitati de particule egale sau mai mari cu un diesel (nu NOX, ci particule). De cand au fost introduse pe scara larga acest lucru nu a fost facut public de producatorii de masini, asa ca cei care si-au cumparat masini cu aceste motoare in ideea ca sunt mai eco decat diesel au fost pacaliti. In momentul de fata, in Germania se discuta despre montarea de filtre de particule pentru benzinare cu injectie directa. Pe de alta parte, producatorii de instalatii GPL au in oferta instalatii si pentru aceste motoare, ceea ce le reduce emisiile de particule la nivelul unui benzinar clasic. Ramane totusi faptul ca producatorii MINT consumatorii in fata cand vine vorba de emisii. La diesel, hype-ul a fost sustinut si de faptul ca s-a pus in prim plan emisia mai scazuta de CO2, consumatorii nefiind informati privind restul produselor de emisii. Acest fapt a fost tolerat de UE inca de la inceputul anilor 2000. In final, pentru cine nu poate sau nu vrea sa isi ia electrica sau hibrida, cea mai buna optiune ca emisii ramane un benzinar euro4 sau 5 FARA INJECTIE DIRECTA (la euro 5 sunt mai putine fara I.D., mai ales daca cauti si cu turbo) si cu GPL
23 nov 2016, 10:49
0
2 comentarii -1 puncte
Un schimb de ulei (vorbesc de uleiuri de calitate, nu cel alimentar sau cel facut prin beciul unui chinez) la 1.6 16v (benzina, pentru cel care a scris articolul...nu de alta dar sa nu zica ca o fi motor electric sau de avion) cu tot cu filtre 160-170lei...la un diesel 350-380lei...cu asta am zis tot, nu are rost sa vorbim de piese. De poluare vorbeste taxa de mediu care e de 3 ori mai mare la diesel (hmmm oare de ce???) Consumul la benzina 5.7 extern fata de 4.5-5 la diesel...cine are tupeu sa calculeze cate milioane de km trebuie sa mearga ala pe diesel ca sa scoata acea diferenta platita la costul masinii si al intretinerii ei?
23 nov 2016, 18:55
0
15 comentarii 4 puncte
"Mai multi litri de carburant ars inseamna - automat - si mai multe grame de dioxid de carbon emise de sistemul de evacuare" - nu are ce cauta la capitolul poluare. CO2 nu este poluant, este un gaz cu efect de sera....tot cu CO2 se "hranesc" plantele prin procesul de fotosinteza.... Pana si omul expira CO2.....
24 nov 2016, 12:43
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »