Cum se va calcula impozitul auto in 2018: in sfarsit, cine are motoare mari va plati putin. Motoarele mici, taxe majorate Vanzari / Economie 8 Ianuarie Cum se va calcula impozitul auto in 2018: in sfarsit, cine are motoare mari va plati putin. Motoarele mici, taxe majorate
Toate comentariile (5):
780 comentarii 1141 puncte
Parerile mele sunt urmatoarele, cu riscul de a supara: 1.Taxele (impozitul) pentru motoarele mari sunt prea mari!; 2.De ce sa cresti taxa pentru motoarele mici daca incurajezi masinile nepoluante?; 3 A facut cineva ceva pentru soferi in 28 de ani? (raspuns DA, ia jupuit de bani!); 4.Credeti ca bugetul Romaniei si Nesatul financiar al Alesilor poate fi pus in carca Soferilor? Din cate ne puneti sa platim este mai ieftin taxiul (daca se merge pe aparat fara maimuta)!!!
08 ian 2018, 17:47
+2
SEBASTIAN
131 comentarii -9 puncte
Este o impozitare mult mai corecta. Majoritatea masinilor de pe strada, cele care merg mult, care fac multi km sunt cele cu motoare pana in 2000cc si atunci sa si fie impozitate conform utilizarii lor. Cele mari sunt putine si merg mai putin asa ca ... oricum platesc mai mult in mod cert, deci totul e bine si echitabil. Iar cine doreste impozit mai mic de 100lei pe masina e cam neserios, pai e mai scumpa birocratia, timpul pierdut decat sumain sine.
09 ian 2018, 06:43
-4
liviuv
181 comentarii 396 puncte
Nu comentez deciziile PSD-ului cu privire la viitor ca experienta imi arata ca sunt sanse 80% sa se faca ca au uitat dupa 1 luna de aceasta decizie si sanse 90% sa revina cu alt impozit dupa 6 luni. Vorbim atunci. Remarc insa poza de la inceputul articolului. Initial pare un X6 curat si frumos. Apoi afli ca este ceafa lata care parcheaza pe trecerea de pietoni. Clasic.
09 ian 2018, 10:13
+2
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
daca ar fi corecta impozitarea dupa gradul de utilizare al masinii, tot nu-i ok sa cresti impozitul aluia care merge 20km prin oras la servici cu un motor de 1.4 si sa-l reduci la 10% pt ala cu motor v8 de 6.3litrii, pe motiv ca ala merge putin. ca sa mergi la lucru nu-ti trebuie 500cp, iti ajung 50. vrei masina de 500cp, plateste. la fel cum ar trebui impozitate si masinile cu motoare turbo. in regulamentul sportiv, turbo are coeficient de cilindree echivalent la aspirat. plateste si impozit de 1.7 ori mai mare la 2.0 turbo fata decat ala cu 2.0 aspirat :) apoi baga coeficient de poluare, daca tot vrei sa taxezi poluarea, coeficent care sa creasca cu cat norma euro e mai mica. ar fi multe de luat in calcul, de discutat, totul tine d ece vrei sa obtii de fapt. fie vrei bani si atunci gasesti chichite, smecherii, fie vrei sa nu ai aerul poluat si atunci descurajezi masinile poluante.
09 ian 2018, 11:50
+2
780 comentarii 1141 puncte
Exact asta trebuie puctat!
09 ian 2018, 21:33
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »