Legea se refera la Politistii care NU vor mai avea dreptul sa se ascunda prin boscheti si la soferii care nu vor fi nevoiti sa se uite peste tot de radare (masini neinscriptionate, civili cu< pistoale> in mana, politisti care apar din lanul de porumb, etc)! Problema apare la soferi...cei constienti vor circula ca si pana acum (58 in localitati si 98 afara) iar cei inconstienti ....tot ca pana acum!!!!!!!!!!
exista o gramada de localitati cu "atentie radar" unde pot sta in continuare in boscheti deci astia care o ard cu "ajuta infractorul" habar nu au pe ce lume traiesc.
Si acum, daca este vorba de Preventie si grija fata de Participantii la Trafic, Domnilor Politisti aveti Obligatia sa amendati administratorii drumurilor pentru>>>>Gropi>>>>Marcaje invizibile (nu mai spun ca vopseaua nu este reflectorizanta)>>>>Semne de circulatie si treceri la nivel cu calea ferata ETC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De acolo va puteti scoate planul de amenzi!!!!!!!!!!!!!
Aici ai atins un punct sensibil....imi aduc aminte foare bine ca acum vreo 20 de ani marcajele pe drumurile national europene erau reflectorizante. Si era foarte bine. Acum nu mai sint. Dar ma indoiesc ca este o problema la nivel national...nicaieri in Europa nu mai sint reflectorizante acele marcaje...Va las pe voi sa aflati de ce..eu pina acum nu am reusit.
Radarele nu sunt concepute sa dea amenzi, ci sa "incurajeze" soferii sa reduca viteza. Deci daca soferul a redus viteza pe o portiune de drum periculoasa cu risc mare de accident atunci scopul radarului este indeplinit.
In afara nici macar nu sunt asa de multe radare mobile, majoritatea sunt fixe si le stie toata lumea (sunt mentionate chiar si in sistemele de navigatie). Acolo nu mai e problema ca stie lumea de ele si reduce viteza ca sa evite amenda?