un chiptuning sa duca loganu 1.5 in 150 cp? :))
vise bai baiatule. daca dai destula presiune in turbina s-ar putea sa iasa... odata cu pistoanele prin capota.
:))))))))))))))))))))) chiar ma amuzat pe seara asta :)), in primu rand lambo pe masina cu 4 ushi.. jet si mai ales pe .. logan, si ce zice acolo.. chiptuning 150 cp? :))))) am vazut eu :)) la unu de mergea cu salam in blana tot logan roshu avea si zicea k are 120 cp k ia scos toba :))... arunco
pentru baiatu de mai sus cu aspiratii de gangster: nu prea stiu eu ce masina ai dar nu cred ca nici macar pe jumatate cat asta asa ca ciocu mic, doar daca ai reo bestie tunata care ti-ar da dreptul sa comentezi.
ON: masina imi place dar faza cu 150 CP doar prin cip tuning e cam optimista. eu oricum iti doresc succes in continuare si multi km fara probleme
spre uimirea ta am aparut si la promotor cu masina si nu e vreo bestie cu nush cate zerouri la pretz, dar e facuta cu gust si nu e logan si costa si mai putin dekt un logan
Salut tututor ! Mii de scuze pentru confuzia creata ! Nu am spus ca o sa duc motorul la 150 de cai doar din remapare (intr-adevar nici nu am spus altceva)! Eu ma gandeam la turbo marit , intercooler , admisie , injectoare, pistoate si multe altele ! Va rog sa nu luati in nume de rau adaosul meu ! Vreau doar sa retineti ca aceasta lucrare nu este nici macar ajunsa in stadiul de 45% ! Urmeaza mult mai multe modificari care vor fi prezentate pe forum! Toate cele bune !
Asa da.. cu mult mai multe modificari vei reusi intr-un final sa ajungi la 150CP... dar numai cu chiptuning castivi vreo 10-12 CP cred :) [ nu sariti pe mine ca nu stiu exact cat castigi dintr-un chip tuning ]
""punctul culminant al actiunii este reprezentat de aparitia LSD-urilor. Mai are cineva un dubiu ca Loganul nu e masina sportiva?"" Deci sa inteleg ca daca pun pe un autobus LSD-uri e deja sportiva?...Scuze ca intervin dar, ridicarea in slavi nu e bine primita...din punctul meu de vedere.
pentru a duce un Golan 1.5 DCI de 70 de cai in 150 trebuie remapare,filtru,tobe si probabil alte modificari mai complicate .....cu un chip tuning urca doar pana la 90 de cai maxim ;) mai incearca !oricum designul e frumos!
Se vede ca nu sunteti decat niste copii frustrati. Omu' are un Logan...si...gata. Sariti aiurea pe el, cand stiti bine ca e chiar destul de bine facuta, fata de multe alte masini, pe care voi le numiti "tunate". Aveti voi o problema ca e Logan...si..atat. Imi place de voi cand sariti cu "insulte mascate" ca daca nu ar fi admini pe-aici....sigur ati vorbi mult mai urat. Pacat. Sunteti in urma...aia e clar. Mentalitate...la pamant....iar educatie... O barat. Din partea mea, numai bine acestui om. Masina este destul de bine facuta....stiu ce a vrut sa spuna si cu cei 150 de cai...despre care voi ati sarit ca arsi.....iar tot ce conteaza, este ca, lui sa ii placa ceea ce a facut. Spor la treaba in continuare cu masina....si bani in pusculita....ca trebuiesc ...nu gluma. Vorbesc in cunostinta de cauza. E perfecta vorba aceea: "Cu o floare nu se face primavara". Deci...stiu ca acest comentariu al meu, nu o sa faca altceva decat sa va faca sa comentati aiurea mai departe, dar nu faceti altceva decat sa va atacati singuri si sa aratati ce ati invatat si voi mai bine.
sincer mi se pare fff tiganeasca zicea cineva mai sus de salam cred k la asta se refere daca tu duci un logan din cip la 150 eu imi scot 2 coaste flacau :)))) azi maine apare unul ca tine si zice k i se invarte si roata de rezerva sa duci o masina k aia la 150 trebuie sa ii modifici tot vanzator de iluzii ce esti si daca cineva ma contrazice astept
Pentru toti userii care se arunca la o parere despre faza cu 150 de cai ! Voi chiar nu vreti sa intelegeti ca nu e vorba doar de o simpla remapare , cititi cu atentie va rog frumos ce am scris mai sus si dupa puteti spune cu mandrie : bai copile cand o duci tu din chip la 150 de cai la altu o sa i se invarta roata de rezerva pentru mai multa aderenta ! Daca ati citi cu atentie v-ati da seama ca sunt perfect constient de acest lucru ! Multumesc pentru intelegere si numai bine !
Aline!!!! TINE MINTE DE LA MINE: cand masinuta te va atinge cei 150 de cai eu iti fac alta cadou! Am investit peste 3000 eur intr-un motor DCI si 2 ani de incercari si 3 masini si tot la acelasi rezultat am ajuns >>130 de cai storsi la maxim, air dupa 3 luni de suferinta si-a dat duhul.ASA CA ...LOGANUL TOT DACIE ESTE.Dupa ce termini cu suferinta ta si realizezi si restul de 55% di "proiect"sa vii sa vedem si noi FAPTIC, ca buni de gura si plini de chiciuri sunt multi si se mai si strang la Kiseleff sa arate cat sufera.
Pana atunci, VISEAZA FRUMOS, inginerasule ....si poate nu o sa ibatranesc pana vei realiza tu ce vrei sa faci...da cu alta masina , nu cu LOGANUL.
interesante discutii; vad mai sus pe cineva care spune : "lambo doors pe logan??" ; pai pe ce-ai vrea prietene pe bmw sau mercedes ??? daca erau pe bmw sau ppppe vreun mercedes nu se uita nimeni , se trecea cu vederea, erau niste banalitati asa pe logan uite si tu cate comentarii !!!!!! si mai vad pe cineva spunand ca "LOGANUL TOT DACIE ESTE" asai numa ca loganu nou e mult mai bun decat un SH adus din afara!!!!!! bafta in continuare si spor la lucru !!!!!!
Urban_Racing
Duminica, 17 Ianuarie 2010, ora 17:55
Cu ce e mult mai bun loganul nou decat un sh de afara ?
pentru ca e nou, oaaaaaaaauuuuuu ding! ding !!! logic nu?
bine bine cum spui tu nu are rost so mai lungim; da iti spun pentru ca am trecut prin asta si stiu ce spun; am avut adus de afara bmw 320 din '97 si apoi un passat din '99 si mi-am blestemat zilele cu ele am bagat bani in ele de eram sa dau faliment; era sa ma vand si pe mine; am scapat cu greu de ele si in 2007 cu banii luati pe ele mi-am luat un logan nou de 1,6 si am facuti cu el pana in prezent 60.000 de km si nu am schimbat absolut nik la el decat reviziile care au trebuit facute ,uleiu filtru de aer si am pus benzina, atat si nu trancane , nu zangane bordu cum facea la passat de spuneai ca se desface, n-am nici o problema cu el, si sunt sigur ca mai fac cel putin inca 30-40 de mii de km cu el fara sa-i fac nik cu totu ca se spune ca, cand incepe sa-ti cada ceva tot iti cade !!!!!!!! asa ca stiu ce spun !!!!!!!
ai dreptate mario79...si eu am un logan 1.5dci de care sunt foarte multumit.am 95000 si nu am avut probleme cu masina decat uzualele(ulei filtre.brate capete de bara)...eu lucrez la un patron ,sunt soferul lui personal,are bmw 760i cu care am mers 220000 de km, Hummer H2 am mers 160000 de km, cadilac escalade-60000km,mercedes S320-140000 de km...si va spun cu mana pe inima ca am stat cu ele prin servis de mi-a venit acru si nu ma duc la rupere cu ele pentru ca seful e tot timpul cu mine asa ca eu m-am lamurit si cu masinile de lux..e adevarat ca ai comfort,stabilitate,frane si multe altele dar te dispera cate probleme ai cuo masina asa scumpa
un logan disel nou este cam 8000e chel..... Ia consultati piata si vedeti ce masini sh va luati cu 8000e de ingroapa 10 generatii de logan nu bmw din 94 si passat din 99 alea sunt epave.Un bmw 320D din 2004 in stare buna si ingriji nu il poti compara la nimik cu conserva asta.Comfort,Dotari,Putere. Puneti un pic capu la contributie am un unchi care a dat 8300e pe un logan chel nici servo nu are si acum ia 3000 pe ea crezi ca bagi in 3 ani intr-o masian sh 5000 e ?? si plus de alta nu se devalorizeaza in halu asta. Referitor la aceasta masian mi-ar fi rusine sa ma dau jos din ea deschizand usile asa pentru ca as fi motiv de bascalie al tuturor persoanelor din jur.
lasa sa-ti fie tie rusine sa te dai jos dintr-un logan ca mie nu imi este, si crede-ma prietene ca in romania a devenit o banalitate sa te dai jos dintr-un BMW sau AUDI etc, pentru ca-s puzderie pe strazi, tot romanu cand o scapat de comunism s-a dus si si-a adus un gunoi din afara!!!! P.S. :Respect pentru cei care si-au cumparat masini straine noi de la reprezentanta !!!!!!!!
nu pot sa ****** m-a impresionat in mod deosebit masina..dar omu a pus suflet si ceva pe ea... asa k respect pt k e greu sa modifici o masina la situatia financiara a romanilor...am un golf 4 si numa eu stiu la cate am renuntza sa o mai modific p aici p colo..chiar dak sunt fan clean tunning..p scurt dragutza masina dar trebuia mai multa imaginatzie ...si2..nu intzeleg d ce tot critik atata lume loganul...o fi el d *** cum spun multi dar e renault...nu mai e batrana dacie..kre dupa parerea mea era f buna...pt romania...asa k...voi astia care va pricepeti la tuning si criticat sa vad p unde va plimbati cu bolidurile voastre de sute de cai si joase de zgarie asfaltu prin romania...
respect ca incurajati tuning'ul romanesc,dar nu incepeti cu Logan:)))
proasta alegere...
singurul lucru care il prinde bine e toba sport,daca nu intreaga galerie....aduce mult la sunet cu vechea dacie care suna belea cu asa ceva montat 8->
Foarte frumos.Nu merg usile cu acele balamale pentru ca este usa prea mare cand se ridica..Despre motor ce sa zic?nu stiu daca se scot 150 caluti din el.Dintr un motor 2.2 de la hyundai care are 180 cai stock cu un cip se scot 40 cai...Daca scoti acei cai sigur motorul o sa si dea duhul...
fara suparare dar nu imi place. Nici masina , nici articolul. FFFFF URAT LSD pe Logan mai ales ca are si 4 usi , iar faza cu 150 de cp probabil ca tinea daca eram toti de aici la varsta de 12 ani dar asa...nu pot sa apreciez niciodata pe cineva care baga bani intr o Dacie..nu ca eu am vreun Lexus , dar sunt de parere ca sunt bani pierduti
cunosc pe cineva care a dus un logan diesel undeva la 135 cai si pot sa zic ca a fost nevoie de muuult mai mult decat un chip. nu e imposibil dar e costisitor si nu tocmai simplu. trebuie luata decizia daca banii vor merge in aspect sau performante pt ca ambele ar costa o mica avere
eu sunt din Deva si cunosc cat de cat masina, am vazut-o de foarte multe ori pe strada, mie imi place, dar trebuie sa spun ca cea mai frumoasa masina din Deva ii Peugeot-ul lui Miertoiu, nu ai cum sa nu intorci privirea dupa ea, pacat ca nu a aparut inca pe 4tuning. oricum respect alin ca ai o masina frumoasa