La masinile aduse de afara, de principiu indiferent de nr de km afisati, rulajul este de cel putin 50000km/an
La masinile din gama VW, AUDI, reprezentantele, pot verifica toate reparatiile pe care le-a facut masina, nr de km efectuati, etc.
bun articolul, un singur lucru as mai vrea sa completez, uzura volanului nu arata doar ca masina nu a fost ingrijita ci si faptul ca are o gramada de kilometri,daca o masina are volanul uzat sau foarte murdar nu poate sa aiba niciodata 30 000 de km sau 50 000(e un exemplu in functie de vechimea autoturismului).la o masina mai veche(7-8 ani) e mai greu sati dai seama daca sunt reali sau nu, numai in cazul in care par exagerat de putini kilometri iti poti da seama dupa volan.
Da tapiteria poate fi arsa cu tigara in primii km dupa ce ai cumparat masina, in ceea ce priveste fetele usilor sa nu mai vorbim ca daca o circuli prin romania "sigur" o sa stea fixe si no sa faca zgomot la ce drumuri avem.
mai e de adaugat ceva la rubrica "airbaguri"...jumatate din masinilie lovite si reparate nu mai au airbaguri...fiind foarte scumpe,lumea prefera sa nu le mai puna la loc,pun doar capacele si anuleaza martorul din spatele ceasurilor cu o guma de mestecat pusa in capatul senzorului, acesta nemaiaparand pe bord, sau leaga firul cu ceilalti martori si astfel se stinge si aprinde in acelasi timp cu celelalte becuri! asa ca uitati-va bine...martorul de la airbag trebuie sa se aprinda pe bord cand pui contactu si sa se stinga dupa ce se sting celelalte becuri, cam ultimul, nicidecum in acelasi timp cu celelalte!
allexutzzu, te inseli amarnic, eu am Peugeot 407 si martorul de airbag se stinge odata cu celelalte becuri. Cea mai simpla metoda este testerul ca doar nu cumparam dacii cu airbaguri ca sa ne gandim la metode rudimentare si este valabil si pt restul testelor.
Referitor la articol, in general este ok, dar dupa cum este formulat, este pt o masina de max 2-3 ami si cel putin 10.000 EUR, pt ca nu se aplica multe dintre criteriile de selectare la o masina de 5.000 EUR sa zicem... eu am o vorba, babã in rochie de mireasa nu o sa gasim ;) asta e valabil pt cei care vor masini noi la 3000 :)
Foarte tare articolul....mai puteti sa va uitati la cauciucurile de la pedale...daca sunt foarte tocite si masina are putini km....majoritatea nu le schimba si iti poti da seama.Asta nu e o regula ...dar la o masina care sustine k are 40 de mii si are cauciucurile alea tocite ...minim80 ii dau...poate chiar suta, Si am zis minim
"Chestia" cu uzura colanului nu-i neaparat valabila pt.ca,daca a stat masina in soare se"coace"si mama ei de spuma de poliuretan sau plastic(depinde din ce-i facut).
Si-ae ,ai fi o "chestie":trebuie sa te uiti si la cel care vinde.Daca te pricepi sa "citesti"oamenii,conteaza mult daca merita sa "pui pret" pe ce spune sau...mai bine lasa !!
Unpersonaj dintr-o carte avea o "vorba":sa-l consideri pe oricere "BAMDIT" pana la proba contrarie,ori aceasta vine foarte greu...!
Eu trebuie sa-mi schimb radiatorul iar masina mea nu a fost lovita nici macar de vreo bordura. Nu e tocmai relevanta faza cu radiatorul. Al meu prezinta niste fisuri in partea de jos si am decis sa-l inlocuiesc. Nu se poate spune ca masina a fost lovita. In plus, traggerul se vede de la o mila ca este original, vopsit in aceeasi culoare cu restul masinii. Per total, un articol bun cu mici hibe.
Cel mai bine mers la reprezentata de care apartine masina si o verificare, sau macar un cunoscator in domeniu ( de incredere) care sa va insoteasca.
Atentie!!! Ex. :
daca luati o masina dintr-un parca auto si acel parc are si testare, sfatul meu este sa nu o folositi (se mai fac intelegeri intre vanzator si mecanicul de la testare k sa spuna k masina este impecabila )si sa va indreptati macare catre cel mai apropiat service dat`a o mica atentie la un mecanic (atentie sa nu fie cunoscut de proprietarul masinii) si lasat sa va spuna in ce stare se prezinta masina.
=))))))) Ce articol , Slabbbb f Slabbbb .Chestii de gradinita.Sunt multe alte aspecte mult mai importante,cele enumerate de voi sunt primele acoperite de un samsar, pt ca le stie toata lumea.
E uite ca nu char toata lumea se ocupa zilnic de bisnita de masini ca sa stie cu ce se mananca toate treburile astea. Mai sunt si cei care nu sunt foarte pasionati de masin, ci au alte pasiuni (drumetii pe munte, fotografia, arta, cultura etc), dar vine o vreme cand si astia vor sa isi schimbe mansina si pentru ca nu au bani de una noua trebuie sa se intereseze anticipat. Asa ca daca esti asa bun cunoscator al chestiilor "de gradinita", uimeste-ne cu ale tale cunostinte de "clasa I" sau cine stie poate chiar de "liceu".
In primul rand nu se mai dau tepe pe piata auto,pentru ca respctiva [ersoana nu stie cine ii cumpar masina,de exmplu eu am cumparat o skoda fabia,ok masina,in schimb daca aveam vreo problema va garantez ca urmatoarea data ma intalneam cu el si il impuscam!
Iar in al doilea rand, masina care o cumparati poate fi lovita,dar daca se ajunge la un service bun,va garantez eu ca nici mama mamelor a mecanicilor n-o sa recunoasca lovitura..chestii deastea cu masina lovita,masina din targ.. dak meregeti pe premiza asta nimeni nu isi va mai lua masina,ba mai bn in medie cca. 100 de masini SH,se vand pe sapt in targ la vitan.
Si inca o adaugare,acum cat de prost sa fii in ziua de azi incat sa iti ei tzeapa cu masina..
mai razvane daca tu crezi ca nu se dau tepe cu masini nu traiesti in romania eu din zece masini cumparate de tovarasi si cunoscuti 9 au fost tepe daca te duci in tirg si cunosti cat de cat o sa vezi ca nu sant moai mult de 100 de masini ok in tot targu iar articolul mi se pare cel putin stupid
sunt f multe aspecte de pe care poti sati dai sema de starea masini, si cel mai bn nu te pricepi iei pe cineva conoscut care se pricepe cu tn si o rezolvi. cel putin eu imi dau sema imediat de masina in ce stare e, cat despre motor nam nevoie decat sal aud pornind si cum merge simi dau seama in ce stare e.