OFICIAL: Bugatti Veyron SuperSport atinge 434 km/h! Masini tari 4 Iulie OFICIAL: Bugatti Veyron SuperSport atinge 434 km/h!
Toate comentariile (108):
148 comentarii 121 puncte
Mereu masina asta mi sa parut pur si simplu...inutila Inainte de ami sari in cap...vizualizati clipul asta si poate o sa intelegeti http://www.youtube.com/watch?v=6HtxfDsuack&playnext_from=TL&videos=-YsnKermKHA e o chestiune legata de economie :))
04 iul 2010, 23:28
-2
6 comentarii -5 puncte
Deci e cea mai mare tampenie , in primul rand voi ati vazut interiorul la nisanul ala ??? daca ai avea bani ai sta sa umbli in jegul ala si ai sta sa te chinui sa skimbi vitezele ??? in al doilea rand nisanul ala acceleraza repede dar nu prinde 400 la ora pentru ca nu are aerodinamica necesara . iar in al treilea rand nu ma intereseaza catzi banii ai bagat in nisanul ala si l-ai facut de o mie de cai , ca asa pot sa vin si eu cu un BMW M3 Dragster care prinde 300 la ora in 7 secunde , aici e vorba de o masina stock de serie , aratatimi mie o masina stock de serie care sa bata un bugati Veyron
05 iul 2010, 15:26
-2
6 comentarii -5 puncte
Na Uite vin cu asta si ma pis pe Nisanul pooli daca o luam asa http://www.youtube.com/watch?v=9hcbFe2n3VI
05 iul 2010, 15:27
-2
Doze
11 comentarii 2 puncte
sa fim seriosi....eu merg pe aceeasi conceptie...nissan,supra....nu mi se pare un avanjat sa ai un Veyron si la prima atingere sa dai 20 de mii de euro pe o vopsea....parerea mea Skyline 4 ever
05 iul 2010, 16:34
+1
148 comentarii 121 puncte
man...stiu ca tu "iai dat" 400 de autostrada dintre Turda si Jilau....dar .... Aratane si noua o masina stock ..de serie...care costa cat bugati ;)
05 iul 2010, 23:40
-1
11 comentarii 14 puncte
deci, fa-ti un bine si nu te mai contrazice ca n-ai cu cine:)))
07 iul 2010, 10:44
0
6 comentarii -5 puncte
Man tu crezi ca pe unu care are cateva sute de milioane de dolari sau chiar miliarde in cont il intereseaza cat costa Bugati Veyron , pe el il intereseaza confortul designul si fiabilitatea masini , nu sa mearga intr-un jeg care dupa 2-3 curse ii cade cutia de viteze sau mai stiu eu ce
07 iul 2010, 18:34
-1
Mihai D.K.
61 comentarii -6 puncte
¨¨ai sta sa te chinui sa skimbi vitezele ???¨¨ imi place sa schimb eu vitezele! poate tie iti e lene...mergi cu bicicleta !
08 iul 2010, 01:06
0
Mihai D.K.
61 comentarii -6 puncte
nu ma intelege gresit: Bugatti-ul e o masina ¨magnifique¨ sa o zic pe franceza !
08 iul 2010, 01:09
0
6 comentarii -5 puncte
Eu cred ca nu intelegi ca nu e vorba de mine sau de tine aici , pentru ca noi nu ne permitem un bugatii , daca era dupa mine skimbam vitezele si cu pooola numai sa am 1000 de cai pe masina :D
08 iul 2010, 15:45
0
skoda octavia
24 comentarii 51 puncte
sunt total de acord....as fi dat un reply asemanator dak nu era al tau;)
08 iul 2010, 01:14
-1
comentarii puncte
Ba esti cocalar ? inutil esti tu , sau ai fost adus pe lume inutil ! Ce aduci in discutie un Nissan ? are vreo treaba aici ? Ba ce oameni astia nu o sa intelega niciodata nimic ! vezi din cauza asta o sa conduci LOGAN toata viata ta !
05 iul 2010, 19:01
-1
148 comentarii 121 puncte
Ce legatura are tot ce ai spus tu cu planeta pamant ? Are o foarte mare treaba prietene...fiindca bate un Bugatti si costa mult mai putin...(si nu era vorba de sky in particular...) Si e inutila din mai multe puncte de vedere...cum ar fii acela ca..desi e street leagal...nu prea poti sa mergi cu ea pe strada(si acum tiam bagat intelectul minuscul in ceata de tot)...o fii avand garantie...dar garantia nu inseamna fiabilitate ;) Si da...ciar o sa conduc Logan toata viata...din proprie initiativa...Prefer sa cumpar un Logand decat sa fac foamea si sa am BMW furat din Germaina...cum probabil ai tu (sau iti doresti macar) Apropos...consider ca am vorbit civilizat si am avut un punct de vedere sustinut cat de cat cu ceva ce se numeste argument(stiu ca nu stii defapt ce inseamna asta ca incearca linkul asta www.dexonline.ro ;) Asa ca,COCALAR e mamica ta amice...
05 iul 2010, 23:36
-1
comentarii puncte
Da cred ca ti`a luat ceva timp sa cauti pe linkul care spui tu PUNCTU TAU de vedere :)) , cand veneai acasa in Loganu tau TUNARIT ai stat cu degetu in nas pana acasa si te`ai gandit ce sa`mi spui ! Acum ca sa intelegi ,aici este vorba despre Bugatii ,dar vi tu si aduci in discutie Nissan Micra ! Si daca tot ar fi sa imi fac o masina mi`as lua un 911 turbo ai as bate orice Nissan ! Si cat despre masinile mele am mai multe dar nici una nu este LOGAN ! P.S. -pupici
06 iul 2010, 01:44
0
148 comentarii 121 puncte
Tu pur si simplu incerci sa ne arati ca limba romana te depaseste ? Nu am adus in discutie un Nissan prietene obsedat de beiemvee...am adus in discutie o alta masina...de vreo 4 ori mai inferioara(teoretic) care totusi reuseste sa livreze aceleasi performante ...ba chiar putin mai mult...la preturi mult mai mici ;)...e la fel si cu 911"ma' friend"...demonstreaza acelasi punct de vedere pe care eu lam enuntat si tu nu lai inteles(apropos...eu nu imi expluatez creierul cu degetul in nas...cum ai fost tu invatat ca se face ) De ce sa dai mai mult pe UN CEVA daca ai gasit o alternativa mai cheap...din pacate ne limiteaza gandirea pur romaneasca pe unii...e "bugatti tati"....o fii dar o ALTA masina care nui o hiper masina...si pe care nu o sa scrie nimeni cu cheia "Gheo + Maricica=love"... E o recunoastere a muncii si priceperii tale si a mecanicilor care reusesc sa duca masini asa de "inferioare" ..."relicve ale istoriei"...la performante incredibile... Personal..nare nici un farmec sa aud ca nu stiu ce tuner ia mai dat lui Lambo 2853twe635820429LFSCAwsf inca 100 de cai....dar ma impresioneazaa un golf MK1 cu 700 de cai...si pentru un site care se pretinde ca e "de tuning" ma asteptam la un raspuns mai pozitiv pozitiv...dar majoritatea sunt "batman,batman" Nu am adus aminte de masinile tale...nu ne roade cate ai...si ca nici una nu e logan...in mod suspect nici a mea nu e...;) Faptul ca detii sau ai detinut nu stiu ce masini nu demonstreazaca stii ceva despre ele ... In fine...astai ultimul reply pe subiectul asta...lumea e prea inflamata... PS: pastreazati pupicii pentru prietena ta prajita in solar ;)
06 iul 2010, 08:51
-1
405 comentarii 377 puncte
cred ca voi n-ati inteles ce vrea sa zica el. Inutila, adica masina nu e practica. Aduci un upgrade pe care nu prea poti sa-l valorifici ca n-ai unde, unei masini care oricum e destul de exagerata pt majoritatea oamenilor. Este ca si cum ai lua o masina din 1920 care sta degeaba in muzeu, i-ai pune cateva chestii in plus si te apuci sa o vinzi iar.
06 iul 2010, 23:10
-1
1 comentarii 0 puncte
SkyZZO eu ma abtineam de la comentari , 1. Limbaju si gramatica ta ("Inainte de ami sari in cap") inspira un nivel de incultura foarte mare , de e inutil comentariu tau. 2. Veyron e masina stock , nu tunning si porcarii , adica fabrica o produce nu skyZZo tunning . Succes in a iti tuna caruta . Si alta data abtine-te ca nu sti ce vorbesti . Nissanu ala e un jeg , sunt altele de 10 ori mai bune da niciuna stock .
06 iul 2010, 13:17
0
148 comentarii 121 puncte
E forum nu examen de bacalaureat Eu personal iti doresc sa castigi la loto si sa iti cumperi bugatti...si cand o sa participi la un eveniment legal(let's do this right) sa fi depasit de o alta masina(nu ma refeream strict la Gtr...pe care tu il numesti un jeg :)),demonstrand cata cultura automobilistica ti tu ascunsa in cutia aia pe care o numesti cap). Eu ma refeream strict la lumea reala si la costuri... Si stii de ce nu mai sunt si alte masini stock care sa bata la fundulet un veyron..?...fiindca nici o alta companie nu vrea sa piarda 1,5mil E la fiecare masina vanduta...majoritatea prefera sa iasa pe profit ;) Asa ca renunta la lumea feerica si ...da defapt ce rost are :)) Peace out ....ma duc sa imi cultiv cultura...;)
06 iul 2010, 15:30
-1
4 comentarii -1 puncte
"Si stii de ce nu mai sunt si alte masini stock care sa bata la fundulet un veyron..?..." Pentru că celelalte companii au boliduri de Formula 1... Părerea mea. (În general îl susţin pe skyzzo, însă dacă dă lecţii de gramatică altora, ar fi preferabil să nu mai facă el, atunci când scrie. Înteleg că e graba la mijloc, dar fă lucrurile ca la carte, că nimănui nu-i plac dascălii care fac greşeli, dar iată ca totuşi învaţă pe ceilalţi.)
08 iul 2010, 15:42
-1
9 comentarii -2 puncte
Sunt de acord cu tine si te sustin in egala masura referitor la cocalarii de la noi din tara care "nu stie sa vorbeste" si care vad numai M3, Audi si Mercedes(a se citi cum se vede de catre "ei") ca fiind masini "cool", de cocalari infecti. Baieti, inainte sa comentati despre performantele unei masini, va sfatuiesc sa va documentati, e mult mai simplu decat sa te iei in gura cu cineva dupa ce ti-a aratat alt ratat 2 filmulete cu o masina care "merge repede" pentru tine. Haus!
10 iul 2010, 01:47
+1
23 comentarii 19 puncte
Masina asta chiar e inutila nu doar pare. mai e si urata. mai urata decat un bmw seria 1. Facuta de dragu tehnologiei, da facuta degeaba..
15 iul 2010, 13:23
0
4 comentarii -5 puncte
dar tu cum poti compara tinicheaua aia de nissan cu veyron frate....poi dak e s-o luam asa...e mai buna o masina din aia de drag cu " roti de bicicleta in fata" decat veyron k doar nu se compara 1000hp cu 15000 hp..la urma urmei este o masina de serie veyron....e facuta sa circule pe sosele...nu are nevoie de mai multi cai...si cu 500hp tot uimitoare era """am adus in discutie o alta masina...de vreo 4 ori mai inferioara(teoretic) care totusi reuseste sa livreze aceleasi performante ...ba chiar putin mai mult...""" la tn performantza se rezuma numai la viteza ??? o masina adevarata trebuie sa indeplineasca mult mai multe criterii.....iar veyron le are in mare parte
27 iul 2010, 23:04
-3
270 comentarii 341 puncte
mie mi se pare super masina...dak ai bani sati cumper bugatti iti zic eu ca nuti faci griji de consum;)
04 iul 2010, 23:53
-1
61 comentarii 126 puncte
Nu se referea la consum....Se refere la faptul ca e mai ieftin sa aduci un GTR(R32, R34, R35) la puterea necesara pt. a atinge vitezele care le atinge un Veyron decat sa cumperi un Veyron
05 iul 2010, 00:39
-1
130 comentarii 233 puncte
da, e adevarat...dar oare cat timp putem vorbi de fiabilitate la nissan-ul ala...GTR-ul ala dus la puterea necesara incat sa-i faca fata Veyron-ului cat crezi ca o sa-l tina motorul ala...sa fim seriosi.
27 dec 2010, 16:14
-1
claudyu
28 comentarii 4 puncte
smekera masina. ..
05 iul 2010, 00:04
0
johny_drift
33 comentarii 28 puncte
cea mai avansata masina din punct de vedere tehnic. SUPER MASINA
05 iul 2010, 00:35
0
52 comentarii 74 puncte
da ti se pare inutila si mie mi se pare inutila tuturor ar trebui sa li se para inutila pentru ca dupa cum a vazut in video aduci un skyline la puterea necesara si lasa veyronul in spate...DAR bugatti nu este facut pentru cei ca noi bugatti este facut pt cei care nu au ce face cu banii...in el se intalneste rafinament eleganta sportivitate etc...crede-ma ca daca ai avea banii necesari nu ai tuna un R32...ce ti-ai lua un veyron... Parerea mea:D
05 iul 2010, 01:26
-1
52 comentarii 74 puncte
uita-te cum arata veyron-ul si cum arata nissan-ul...exterior interior etc....cu veyronul poti iesi linistit cu iubita in oras...sau stiu eu poti sa stai iarna vara etc in el..pe cand in nissan nu mai ai conditiile astea...doar un alt argument pentru ca atunci cand o sa ai bani...sa alegi veyron-ul nu nissan-ul:D
05 iul 2010, 01:28
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
cre' ca nici n-ai vazut un GT-R in realitate; ce sa mai zic de interiorul unui GT-R; lol
05 iul 2010, 10:31
+3
23 comentarii -37 puncte
Nissan-ul mai facea doua curse si reface motoru :))..
05 iul 2010, 02:23
-2
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
o, da ; le stii pe toate; uita-te ce i-am scris si lu' Darksanta
05 iul 2010, 10:36
+3
14 comentarii -2 puncte
Nu se compara tehnologiile folosite pentru fabricarea Bugatti-ului cu cele ale Nissanului. Nu o sa vezi niciodata tehnologie aerospatiala pe un GTR.
05 iul 2010, 04:12
-2
74 comentarii 41 puncte
Din nou comparatia dintre o tigaie tunata si o super masina stoc.... Ce ***** e in capul celor care compara asa ceva nu stiu.... probabil nimic. Pe langa faptul ca Veyron-ul are niste norme pe care orice masina stock trebuie sa le respecte si ofera si garantie pe viata, fara limita de km.... Stilul, siguranta si implicit performantele sunt incomparabile cu alta masina tunata.... Spuneti-mi si mie de cate ori credeti ca face veyron-ul plecare 2.5 sec. 0 - 100 si de cate ori credeti ca face acelasi lucru o masina tunata? Cred ca cei care considera ca fac masini identice cu supercarurile schimband o turbina si un amortizor.... ar fi cel mai indicat sa citeasca sau sa se uite la niste filmulete cu "How is made". Si acolo vor observa ca nu au cum sa inlocuiasca zecile sau sutele de ingineri care isi ard creierii si cheltuiesc milioane de euro pe teste si experimente incercand sa dezvolte bijuteri ca 599 GTO, Veyron,ZR1, Zonda R, Murcielago etc..... Iar daca in continuare ei considera ca toti acestia pot fi inlocuiti de el si trusa lui de scule avem doua variante: 1. Subsemnatul este nebun si exista sanse sa se rezolve cu medicamentatie. 2. Subsemnatul este Genial si se poate duce la Buggati sa spuna: STOP!!! Nu mai aruncati cu milionele de euro pe tot felul de ingineri agramati si experimente inutile.. Dati la tata 10 mii de euro ca va fac eu veyron de 2000 HP ce nu a vazut parisul.... /Cheers
05 iul 2010, 09:25
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
super ok veyronu'; dar sa numesti "tigaie" un GT-R mi se pare de prost gust; oricum se stie ca toate supercarurile sunt destul de sensibile, in special in ceea ce priveste transmisia; asa ca stai linistit ca nici cu mama veyronurilor nu poti s-o tii numai in liniute fimuletele "how is made" sunt facute ca sa-si faca reclama; ce ai vrea sa arate, ca fac masinile in grajd?
05 iul 2010, 11:11
+3
Sz.P.D.
341 comentarii 461 puncte
Oamenilor , sunteti nebuni , comparati o masina tunata cu una stock .Acest lucru nu e normal pentru ca si Bugatti Veyron se poate tuna si atunci unde ajungem? Unde mai punem faptul ca un Bugatti stock e mult mai rezistent decat un GTR tunat fiind facut de ingineri profesionisti.Inteleg ca unora dintre voi va place Nissan GTR dar nu comparati o masina stock produsa in serie cu una tunata!
05 iul 2010, 10:55
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
mai, si eu respect veyronul; dar nici tunerii aia nu sunt nea nelu de la coltu' blocului; oricum orice producator auto ia turbinele si componentele de la firme care se ocupa special de asa ceva: garett, ihi, hks samd; doar nu crezi ca bugatti si-a facut el singur turbinele; vezi si bosch, care face componente pt aproape toate masinile; la seria 7 si s class cutia e facuta de ZF ; si exemplele pot continua
05 iul 2010, 11:06
+3
Doze
11 comentarii 2 puncte
scuza-ma pana si cei stock au luat-o pe tuning...brabus?e stock? nu ma refer numai la drag-uri cand spun skyline....ma refer la un vis...daca as avea milioane/miliarde de euro...n-as spune nu unui veyron pentru ca nu se simte la buzunar....dar cand esti limitat la 70 de mii de euro....dupa parerea mea ai alege un GT-R cu siguranta...punct respect inginerilor care au muncit la veyron...
05 iul 2010, 16:47
-1
Sz.P.D.
341 comentarii 461 puncte
Si Bugatti Veyron ramane masina mea preferata.
05 iul 2010, 10:58
-1
boy_wonder
115 comentarii 76 puncte
Vreti comparatii cu masini tunate? Motorul lui Veyron poate dezvolta pana la 3.000 CP, insa nu cred ca are nevoie cineva de atata putere. PS: Fara atacuri la persoana, va rog!
05 iul 2010, 11:12
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
la 8.0l cred si io; dar da-ne un link, o info oficiala, te rog; oricum celor de la bugatti le-au trebuit vreo 8 ani sa faca veyronul si aveau probleme pt ca practic li se topea motorul
05 iul 2010, 11:24
+3
boy_wonder
115 comentarii 76 puncte
http://www.4tuning.ro/auto-6/masini-tari-49/crearea-unei-capodopere-cum-ia-nastere-bugatti-veyron-6222.html Tocmai asta e ideea. Veyron e cu atat mai impresionant fiind o masina de serie, facuta de la 0, si nu doar o alta masina tunata.
05 iul 2010, 11:34
-2
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
repet, respect veyronul. dar cu atat mai PUTIN impresionant e cu cat vechiul veyron are 125cp/l, ca un megane rs sau scirocco rs si cu atat MAI impreionant e sa vezi o supra sau un skyline de 1300- 1600 cp la 2.6-3.0l aici nu vorbesc de alte aspecte, ci doar de putere si din ce cilindree reusesti sa o obtii; da, sunt convins ca au ales motor mare care sa nu fie super fortat, ca sa fie mai fiabil, dar facorul "WOW" parca nu e chiar asa mare si iar repet, site-ului ii zice 4tuning, deci teoretic ar trebui sa se excite si sa posteze pe aici cei care prefera masinile modificate si mai putin pe cele stock oricum mai impresionant mi s-a parut ford gt heffner care a atins 430km/h pe o mila si nu 407 in 10km; da, fordul o fi mai putin fiabil, dar cand dai aprox 2mil euro pe un bugatti, poti sa fi si b. gates, ca tot iti doresti ca masina sa puncteze max la toate capitolele, sa sti ca nimeni nu poate sa-ti dea peste nas
05 iul 2010, 11:57
+3
ven
530 comentarii 1515 puncte
are dreptate badluks cu punctul lui de vedere,impedimentul veyronului fata de ford e greutatea(e puternic,dar si gras:)))oricum e respectabila....415kmh limitata=))de parca vorbea de clasicul 250kmh...gata cu lauda veyronului...chiar trebuia sa puna jantele alea orange?sunt si urate pe deasupra:)).in rest e perfecta.
05 iul 2010, 12:54
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
badluks ai dreptate frate :dintr-o Supra sau un GTR obtii puterea asta (poate chiar mai mare) din numai 3 litrii pe cand lui Veyron ii trebuiesc asa :8 litrii ,2 blocuri motor V8 alipite (adica W16) si 4 turbosuflante....a si sa nu uitam 10 sau 11 radiatoare cate are ....pacat ca proiectantii si-au batut joc de un nume adevarat cum e BUGATTI ,scotand aceasta "megalomanie" pe portile fabricii care nici macar nu e masina sport cu adevarat!O masina sport adevarata e construita cu elemente ultrausoare (greutate sub 1500 kg),nu cu mahon pe bord si piele din 15 vaci in interior!la banii lui Veyron imi iau 2 Ferrari si un ZR1 siimi mai raman si bani(iar senzatia nu se compara)!
05 iul 2010, 12:58
+1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
ai vorbit serios sau la misto?
05 iul 2010, 13:10
+3
Dodo_BT
68 comentarii 143 puncte
Ai spus-o si tu...:)))vezi poate iti mai raman bani si de un logan. Amandoua masini sunt de apreciat si de respectat,fiecare in felul ei,numai ca Veyron pe langa senzatia de a zbura cu 400 km/h are si alte plusuri. Noi pt ca nu ne permitem normal ca optam pt ce-i mai ieftin. Daca ne-am permite probabil le-am alege pe amandoua...
05 iul 2010, 13:52
-1
32 comentarii 3 puncte
pacat k la noi in romanica nu ai cum sa folosesti masina nici macar la jumatete din performante.dak ai zbura cu ea la 300km\h nu ai ajunge dintrun peco in altul si ai ramane fi fara roti.
06 iul 2010, 17:05
0
47 comentarii 7 puncte
Multi cunoscatori ca intotdeauna cu daci de 80 cp, veyronu e o masina completa, are frane ,are transmisie , are directie, ia sa vedem cum se descurca un nisan ,ca m-ati plictisit in plm cu masina aia cum se tine la 350~ pe drum si cum arata un veyron , chiar sunteti nebuni de comparati un nissan cu veyrinu, macar de ziceati de vreun alt supercar nu de o japoneza.
05 iul 2010, 11:43
-1
148 comentarii 121 puncte
aici mam simtit atacat...sa vazut clar cum nissanul..doar dupa cativa metri...a intrat intrun stalp intrucat nu avea frane transmisie si directie ;)(tu te auzi cand vorbesti..?) Veyrinul ma' friend are un motor de 8L(fata de 2.6) are 4 turbine(fata de 2) are 16 cilindrii dispusi in W(fata de 6 dispusi in linie) Si nu ma lua cu practicalitatea...Veyron e la fel de practic sa sky-ul plin de schele metalice in spate...sau tu nu te urci in masini care nu au presuri si tapiterie? Deci cei mai impresionant ..1000CP dintrun 2.6(hai sa zicem 3l..poate exista vreun kit care sa mareasca CC) sau 1001 dintr-un motor de 8L care are 10 cilindri in plus ? Simplu si la obicet amice ;)
05 iul 2010, 12:54
-1
ven
530 comentarii 1515 puncte
haide sa privim masinile astea 2 ca e niste femei...ce preferi?colanti sau o rochie eleganta de seara?asta e marea diferenta intre cele 2 masini.sunt fan nissan mai mult,dar nu poti compara soldatul plin de muschi fortati cu generalul.nu te mai simti atacat...dar gandeste te ca sunt total diferite masinile astea,si sunt la fel de impresionante:X.
05 iul 2010, 13:07
-2
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
nu cred ca poti considera GT-R o masina cu colanti; are un design destul de sobru; mai cu "colanti" mi se pare bugatti- cel putin in pozele de sus, cu jante orange ;-)
05 iul 2010, 13:20
+3
9 comentarii 0 puncte
eu as alege GT-R-ul... e mult mai slabuta :)
05 iul 2010, 14:24
0
47 comentarii 7 puncte
nu spun ca e mai impresionant un veyron decat un skyline sau supra, dar spun ca nu are rost asemenea comparatie, veyronu este o masina exclusivista, foarte important e ca e de serie, adica, nu vreau sa atac pe nimeni, dar orice comparatie parerea mea e ca e de prisos, repede sar toti ca faci din supra avion de peste 400 kmh , atunci de ce nu au facuto cei din fabrica daca mai raman si bani si tot asa mai departe, veyronul nu il poti compara cu o orice masina ,ca banuiesc ca daca ai dorinta si sustinere financiara poti face cam orice masina si aibe 1200 cp, dar putine si prind 430 si le poti folosi ca si o masina de zi cu zi.Ganditiva ce ambreiaj are o supra de 1200 de cp ,si ganditiva cum stia la un semafor 15 min cu 5 plecari de pe loc, cred ca faci burnout din ambreiaj, si cu un veyron nu cred ca va fi la fel.
05 iul 2010, 17:37
-1
Mantra
281 comentarii 172 puncte
nebunie curata
05 iul 2010, 12:53
0
54 comentarii 21 puncte
Numai oameni nebuni.Poi voi comparati o masina de 80 k cu o masina de un milion de euro?:))).Sunteti penibili si voi,care faceti lucrul asta,si cei care pun video cu 'liniute' intre o masina de 480 cp si una care depaseste 1000 cp.Pentru banii care ii dai pe un Gt-r primesti multe in schimb,fiind mai rapida decat unele masini de 150 k.E un super car pentru banii ei,si este 'taticul' tuning-ului ,si al driftului.
05 iul 2010, 12:54
-1
EmyhayE
67 comentarii 22 puncte
O masina nu inseamna numai putere asa ca admirati masina si mai lasati deoparte alte comparatii si cifre
05 iul 2010, 13:08
0
62 comentarii 21 puncte
De aceeasi parere ... ambele masini sunt unicate in felul lor
05 iul 2010, 13:31
0
boy_wonder
115 comentarii 76 puncte
alte detalii, mai mult sau mai putin oficiale (nu se regasesc in comunicatul de presa): - 50 kg in minus - 0-100 km/h: 2.5 sec - 0-200 km/h: 7.3 sec - 0-300 km/h: 15 sec
05 iul 2010, 13:28
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
am vazut undeva ca cica 0-100kmh = 2.2; oricum vad ca a scazut 0-300 de la 18.9 la 15; 2.5 si 7.3 erau si la vechiul model; oricum pana la 200 mergi in paralel cu o hayabusa ;-) (teoretic)
05 iul 2010, 13:47
+3
74 comentarii 41 puncte
Hayabusa este la gara de mult. Dar nu inteleg de ce te-ai pricepe la motoare daca masinile sunt o necunoscuta pentru tine. Badluks... explica-mi si mie ceva: Iti dau un Audi A4 din 90 de 1500 CP... Ii schimbi ambreiaj, cutie, amortizoare poate si frane... Cum crezi intr-o mie de ani ca vei avea o masina comparabila cu Veyronul? Chiar si daca o depasesti pe 1 mila, 2 mile.... Cum crezi ca A4-ul tau nu poate exploda cand tu ai dus motorul lui la 1000% din ce poate.... Cum te gandesti ca virgula cauciucurile alea nu or sa se rupa... nefiind gandite pentru viteze atat de mari... cum crezi ca masina va fi stabila... cand caroseria aia poate nici nu a trecut prin tunelul aerodinamic... Tu ai vazut ce sistem de franare au folosit cei de la Bugatti? Ai vazut ce sisteme de racire??? Doar cauciucurile alea care rezista la viteze de peste 400 km/h costa cat tot tuningul GTR-ului. Corect!!! poti sa faci si un Cielo sa fuga cu 450 km/h dar trebuie sa treci de multe ori pe la biserica inainte sa te urci in el... in Veyron la 400 km/h este in deplina siguranta... Poti frana cat poti de tare, ai si o minidirectie :)... Discutia nu are nici o finalizare... deoarece oamenii cat tine sunt ( hai sa fim blanzi ) puternici in a-si conserva opiniile. PS: Tunerul respectiv nu este nea Nelu de la colt, insa ceea ce face el, poate face mult mai bine fabrica... doar ca aceasta trebuie sa respecte niste norme si sa ofere niste garantii.... Nu stiu daca ai observat la motociclism viteza, intotdeauna echipele de UZINA sunt cele mai rapide.....
05 iul 2010, 14:10
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
n-am de gand sa mai lungesc povestea cu tine, ca vad ca esti un .... ; de unde ai scos ca masinile sunt o necunoscuta pt mine? macar altii cu care m-am contrazis veneau cu replici; tu in schimb vii cu presupuneri si aberatii; la veyron tu stii cat tin cauciucurile? p.s. nu poti scrie "virgula"; dar ce sa-ti pretind? hai, PA! joaca-te in nisip cu... nu confunda cursele cu masinile de strada, chiar si bugatti
05 iul 2010, 14:22
+3
74 comentarii 41 puncte
Mr. Badluks, argumentele mele sunt afirmatile tale... Nu stiu cat de mult ma pricep la masini si curse dar am vreo 6 ani de campionat SBK, sunt instructor la scoala de pilotaj. Am condus 430 Scuderia, LP 670 si SLR 722 si conduc aproape zilnic un ZR1... Tu ce experienta ai in masini / motoare?
05 iul 2010, 20:13
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
si 6 ani in sbk, si 430 si zr1 si instructor de pilotaj; visezi prietene?!!1? ce ai fumat? pe cine crezi ca pacalesti? looooolll
06 iul 2010, 09:35
+3
74 comentarii 41 puncte
Poti cauta pe youtube filmuletele puse de moscraciun_zx10 Vezi acolo daca mint sau nu...
07 iul 2010, 11:58
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
bravo tie daca-i adevarat, dar cum ramane cu sbk, lambo s.a.? oricum mai convingator ar fi daca as vedea nr masinii, ca sa nu zic de talon
07 iul 2010, 12:11
+3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
si chiar daca te pricepi la sbk si intradevar hayabusa e veche deja valorile acceleratiilor pana la 100 si 200 sunt acelea pe care le-am scris; deci nu inteleg cu ce am gresit, de ai sarit ca ars? nu cred ca poti compara cielo cu gt-r; totusi gt-r este la baza o masina sport, de la care se asteapta sa fie tunata, avand in vedere istoria in modificari a modelului; si aici nu vreau sa-i iau apararea gt-r-ului, ci si altor masini tunate; uita de exemplu si unui zr1 tunat de hennessey; alt exemplu: mai tare ma incita acel porsche sportec prezentat chiar aceste zile pe 4tuning; oricum ti-am mai spus ca respect bugatti-ul; pe de alta parte, daca faci gt-r "tigaie", spune-mi cu ce e mai "nobil" zr1
07 iul 2010, 12:29
+3
294 comentarii -3 puncte
Ce uratenie...a fost ceva odata Bugatti...cand masinile nu erau facute pentru arabi.
05 iul 2010, 13:59
0
Dark Side
68 comentarii 5 puncte
Nu are folos masina... cati au pista de avion ca sa mearga cu viteza maxima... ?! Adica niciunde nu cred ca poti sa mergi cu ea cu mai mult de 320 km/h si si asa nustiu unde. Oricum portocaliul ala e oribil... Bugatti nu mai e Bugatti.... uitati-va la un alt record-holder de la Bugatti, anume Royale.. aia masina cea mai lunga ever. :) APP: Hennesey Venom GT parca prinde 440 km/h ...
05 iul 2010, 14:44
-2
46 comentarii 33 puncte
o supra de 1000 de cai sau orice alta masina cu multi cai e de admirat pt ceea ce poate. dar s anu uitam k veyron are "doar" 1000 cai din 8l si 16 cilindrii, dar veyron e garanta pe viata, pe cand o alta masina cu atata putere te poate tine doar cativa km, o duci ep platforma la pista de 400 m, te dai si o pui la loc pe platforma cand pleci acasa, pe cand cu un veyron vii pe roti si pleci pe roti. din orice motor se mai pot scoate cai, dar in detrimentul fialibilatii. sa nu uitam anii '70 '80 si formula 1, din blocul motor M10 plus o turbosuflanta, Bmw scotea peste 1500 de cai in calificari, si vb de varianta de 1500 cmc si 4 pistoane,dar tinea cat erau calificarile, 20 sau 30 km maxim.inainte de schimbarea regulilor motoarele v10 din F1 scoteau 900 1000 aspirate normal,porsche 917, motorul boxer cu 12 cilindrii scotea si 1800 de cai in calificari dintr-o cilindree de aproape 5000 cmc. Iar un alt aspect deloc de neglijat e curba de putere a motorului, degeaba ai 1000 de cai dak tebuie sa il turezi la 15000, sau la 9000 cand vrei sa folosesti masina in oras, pe strada, toate astea sunt ok pe o pista, si aici intervine magia inginerilor vw, cutia aia de viteze e o opera de arta, sa stapaneasca atatia Nm si cai, si sa mai fie garantata pe viata. mercedes cl65 brabus,orice cu motoru v12 biturbo, sunt limitate la cuplul motor, k ar rupe sasiul, ar deforma amsina si transmisia, aici e magia, sa transmiti toata puterea la roti, degeaba ai fum si zgomot, k nu mergi mai repede
05 iul 2010, 15:17
0
294 comentarii -3 puncte
Eu zic sa nu mai vorbim aiurea pana nu vedem pe cineva ca face zilnic liniute cu Veyronu si face zilnic suta in 2.5 sec si o duce zilnic la 400 kmph. Arabii aia le cumpara si le incearca la maxim 1 data la cateva luni poate, si nu stiti voi cate s-au stricat sau cate merg bine, eu nu contest, insa nici oameni siguri ca masina asta face zilnic liniuta si pleaca pe roti nu suport. De-ati sti la cate supercaruri sare motoru in sus si ia foc...nu afla nici ***** de multe ori.
05 iul 2010, 15:34
0
74 comentarii 41 puncte
re inseli amarnic prietene. Uite, eu merg cu un zr1 din Noiembrie anul trecut. Crede-ma ca nu e ziua in care sa-i dau un 0 - 100 sub 3,5 secunde. Zilnic fac Bucuresti -Snagov cu el si crede-ma ca-l tin 90% din timp in cuplu maxim. Pana acum nu i-am schimbat decat uleiul si filtru aer si ulei. Masina este impecabila.
05 iul 2010, 21:35
-3
johny_drift
33 comentarii 28 puncte
ni inteleg de ce tot comparati Veyron ul cu Gt-r ul. NU EXISTA TERMEN DE COMPARATIE INTRE ELE DIN NICI UN PUNCT DE VEDERE. VEYRONUL ESTE SI VA FI MASINA SUPREMA. TOTUSI EXISTA O SINGURA MASINA CU CARE POATE FI COMPARATA : MCLAREN F1 - O ALTA SUPER MASINA A ANILOR 90 CARE DUPA 12 ANI DE LA INCETAREA FABRICATIEI CONTINUA SA FIE O MASINA FOARTE COMPETITIVA SI SCUMPA. ASA VA FI SI CU VEYRONUL PESTE 15 ANI. PE CAND NISSAN UL SARACU VA AJUNGE O MASINA DE 5000 EURO O RELICVA A TRECUTULUI FARA NICI UN FEL DE ISTORIE.
05 iul 2010, 16:08
-3
Doze
11 comentarii 2 puncte
chiar nu-mi place ce spui tu acolo....spunene si noua ce masina ai...un s-class sau ce super masina ai...?daca nissanul va ajunge de 5000 E...veyronul va creste la pret nu...ce minte de om... astept raspunsul cu masina pe care o ai
05 iul 2010, 17:48
0
johny_drift
33 comentarii 28 puncte
am un audi coupe gt din 1983 dar nu asta este irelevant . uita te la pretul de catalog al unui McLaren F1 si ai sa ramai uimit . dupa aceea uita te la pretul unui nissan din aceiasi perioada si dupa mai vb.
05 iul 2010, 23:13
-2
Doze
11 comentarii 2 puncte
fii sincer...ce ai prefera daca ai avea banii pentru un bugatti doar banii pentru masina atat... ti-ai lua un nissan sa ai banii sa ii pui si benzina sau ti-ai lua un bugatti doar ca sa spui....il am dar n-am benzina...
05 iul 2010, 23:22
0
115 comentarii 60 puncte
sa ai un bugatti este un vis pt oricine. un GTR .. mai sunt care isi permit .. la raport pret / calitate / performanta pt mine GTR e cea mai buna masina si sa nu uitam ca e facuta de japonezi pt cine nu stie si numeste un GTR = JEG japonia este a 2 putere economica a lumii si nu stiu cum se face dar toate masinile sportive vin din japonia - nissan , toyota , mazda , honda , subaru ,mitsubishi etc . am vazut tot pe 4tuning un filmulet un GTR STOCK 450 cp vs AUDI RS6 tunat la maxim facut la 750 cp . de fiecare data primul care pleca era GTR bine nu pt mult timp il ajungea rs-ul repede din urma dar ca idee zic GTR masini cu performante mari iar veyron-ul e veyron :)
05 iul 2010, 18:03
+1
70 comentarii -26 puncte
hai ca ai facut si u o comparatie de m-ai dat pe spate!! te intreb asa, d c crezi ca masinile de "liniutza" au tractiune spate?vezi ca audi e quattro ;) aici pierde din putere la plecarea de pe loc ;) ca sa nu mai vb de greutate,dar hai sa zicem ca are cu 300 cp mai mult, se echivaleaza.Revenind la GTR si Veyron, nu ca am eu Golf, dar au zis multi aici cu Veyron te plimbi in siguranta si confort ;) cu GTR la 1000 cp te plimbi singur fara muzik cu tot cu iepure inside u ;) acum dc o luam pe partea financiara logik ca dc iti plac japonezele si viteza iei un GTR si il dai de spital, dar dc iti place siguranta luxul si agresivitatea iti iei un Audi :> il tunezi grav, ii dai la 700-800 de calutzi, arhisuficient pt drumurile lu Base` ;) si nush kti din voi stiti ce sa facetzi cu atata putere ;) varmiu` are un Golf 4 1,8 T 400 CP ( al meu doar 200 :(. )si am mers pe autostrada soarelui , m-am luat cu Cayenne S pt ca nu ma lasa sa-l depasesc pe la 160 km/h am accelerat aman2 pana la 200km/h simultan si k sa-i arat ca degeaba a dat banii mi-am lasat 45 - ul sa-si faca treaba pe acceleratie, ne-am reintalnit la Petrom CT 1 intrebare a fost " ce motor ai? " a 2 a " si cati cai ? " pana aici clasik dar a urmat o afirmatie inspaimantatoare ;) " u nu conduci, u te sinucizi !! " asta mi-a dat de gandit am doar 27 de ani pt ce imi trebuie mai mult de 200-300 CP in tara asta , mai ales ca eu merg 95%in oras mai ales ca e criza :D , ehh... debia astept sa va vad pe 50% din voi ca pilotati o masina de cca 500 CP tunata nu stock,nu zik mai mult, prin oras , dar sa ma anuntzatzi si pe mn cate ambreiaje schimbati pe luna luand in considerare ca va perimetetzi desi in cazul acesta atzi opta pt un R8 SLR M3 , M5 ,Lambo etc care sunt stock ;) In alt ordine de idei tunatzi-va masinile lamn limita sigurantei, si rezistentei din toate punctele de vedere , si nu mai facetzi comparatii intre o masina stock si una tunata, este un site de tuning deci.. conformativa...dc chiar vreti consideratai un
05 iul 2010, 20:29
-2
Doze
11 comentarii 2 puncte
pentru ce ai scris acolo...ai o bere...ai foarte mare dreptate....sa ai grija de tine si de masinuta...sa o stapanesti sanatos
05 iul 2010, 20:47
-1
70 comentarii -26 puncte
MSK :X dar nu consum alcool ;) si promit sa am de mn ca de masinutza..... incerc sa nu o lovesc ca am reusit sa ii indoi una din axele cu came :D nu ma intreba cum ca habar nu am :|
05 iul 2010, 21:45
-2
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
si GT-R are tractiune integrala; se vede cat esti de documentat in privinta GT-R; si daca ii adevarata faza cu "varmiu'" (si io am un prieten care are un var al lui cumnatu-sau care a f...t-o pe pamela anderson)ce ai fi vrut sa zica ala cu porsche-ul de frustrare ca l-ai facut? "te sinucizi", ca sa para ca el e p...dos si tu esti un amarat
06 iul 2010, 09:40
+3
70 comentarii -26 puncte
:) badluks eu am vazut pe dealungul articolului ca nu tepoti limta la discutia strict despre masina si faci atac la persoana, nu vad sa te fi aprobat cineva ci doar sa scoata la iveala calitatile GTR. noi te credem ca esti frustrat, dar asa ca idee, care a fost cea mai puternica masina care ai condusa si i-ai si folosit adevarata putere ? nu doar 1 m inainte si 1 m inapoi.Si astept argumente ca vad ca nimik nu-ti convine de ceea ce zice cineva pe aici, cat despre tractiunea integrala de la GTR ar fi multe de adaugat ;) dc ma intelegi
06 iul 2010, 22:48
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
care "noi te credem frustrat" sau te crezi un rege de folosesti persoana a 2-a plural? si tocmai ca am vorbit strict despre masina, nu m-am laudat ce masini am condus pe playstation sau in vis ca tine!!! si ia spune-mi cum e cu tractiunea lu' GT-R !! Lumineaza-ma Domnule Stie TOT!!!! si pe tine cine te-a aprobat cu ce ai spus?
07 iul 2010, 09:58
+3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
1)nu stiu de ce as fi "frustrat"!?! ce motiv as avea? 2) de injurat nu am injurat pe nimeni, dimpotriva chiar si pe tine am incercat sa nu te simti frustrat (fara ghilimele) fata de cel cu porsche-ul care te-a facut sinucigas
07 iul 2010, 10:14
+3
70 comentarii -26 puncte
badluks tu citesti din 2 in 2? si daca Golful e o masina atat de tare incat sa te lauzi... da probabil pt tine o fi, ai logan? :D mai pustiule incate mai joci pe playstation? pai sa te iei de mana cu fimiu ;) ca are doar 5 ani, cred ca te face dar in fine, ai o sansa :> Revenind la jigniri, nu stii ce ai scris? :) si scz ca m-amexprimat gresit, nu masina conteza ci calutii care ii avea aceasta si u ai pilotato :> Iar dc nu erai frustrat, nu faceai nici atac la persoana si raspundeai si concret la intrebarile adresate, si nu faptul ca ma cred rege m-a obligat sa folosesc plurarul, dar vad ca u esti cel care se crede rege odata ce ma intrebi d c folosesc persoana a 2 a, probabil vrei la a 3 a? =)) te-ai simti mai bn? eu zik sa incheiem disc asta ca oricum nu am ce sa vb cu u, ai un link cu si despre veyron iar dcesti atent duce pana la 3000CP dar nu iti mai zik ca sunt prea multe detalii, pune mana si asculta cu atentie clipurile si vb apoi, sau dute si vezi unul urcate in el si o sa simti diferenta, e unul in Pipera-Tunari pus expo ;)
08 iul 2010, 00:04
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
1)nu stiu ce atac la persoana am facut, ca nu te-am injurat;2) nu am logan; 3) nu sunt pusti, poate-s mai batran ca tine; 4)tocmai ca asta incercam sa zic si eu ca nu masina conteaza, ci caii; 5) eu numai ti-am zis ca si GT-R are 4X4 si te laudam ca l-ai facut pe ala cu porsche-ul; deci cred ca pana la urma ne-am pierdut in translatie (ca sa citez traducerea mot-a-mot a unui film)
08 iul 2010, 09:25
+3
70 comentarii -26 puncte
da,bn,m-ai lamurit....bafta cu GTR-ul
08 iul 2010, 15:18
-3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
daca ai vorbit serios, atunci merci; daca ai fost sarcastic cum mi se pare, atunci "bafta" si tie cu veyron-ul; oricum sunt mai multe sanse sa-mi iau gt-r, decat sunt sa-ti iei tu veyron
09 iul 2010, 09:18
+3
70 comentarii -26 puncte
eu nu ma refeream sa-ti iei ci sa-l promovezi mai departe ;) eu nu imi doresc ceea ce nu imi voi permite vreodata, sau cn stie :P visul meu e S8 V10 ;)
10 iul 2010, 16:29
-2
115 comentarii 60 puncte
ai perfecta dreptate crede ma si eu sunt fan audi , am avut o skoda octavia 2 RS stiu ca nu e nemteasca dar am fost foarte multumit de ea pana am facut accident asa e in romania nu ai nevoie de mai mult de 150 Cp 1.nu te poti abtine sa nu ii dai si 2.sunt multi prosti pe sosea tu poti sa fi foarte bun sofer sunt altii care is batuti in cap in cazul meu in care am avut accident cu skoda cel care a fost de vina si eu am intrat in el.eu ce vroiam sa subliniez cum o masina de 450 cp poate tine piept pt putin timp unei masini de 750 cp mi se pare stiu ca e quattro dar totusi sunt 300 cai in plus :) ma fascineaza tehnologia folosita de nissan si apreciez foarte mult aceasta masina
09 iul 2010, 16:18
0
70 comentarii -26 puncte
Revin, tehnologie imprumutata.Ai idee cat dezvolta 5,2FSI si mai ales cat tine? ca sa nu zik de cel de 6.0 W12? ai mers cu un A8 sa vezi cum se prezinta pe sosea avand perne de aer? sau ce vrei sa-ti mai spun de Audi? pune o intrebare celor de la Subaru si afla de unde au tehnologia 4x4.30% fata 70% spate.ca la Audi ori ti-o setezi u ori ti-o face el in functie de aderenta ;) sunt " n" date care ar fi de spus ca sa nu mai vorbim de A8L in cazul in care ai 3 copii si sotia pleca in concediu cu 1 sifonier si jumate, si atunci o sa simti cei 450CP/7000rpm ca si knd ai fi doar u in masina, ia vezi, nissan poate?daca chiar crezi ca poate afla ce inseamna FSI . Intradevar A8L nu e FSI dar e cel de 5,2 care are aceasi caluti fara turbina ;).Oricum RS care l-ai avut e o masina care duce maxim 310 CP/6200rpm ;) e o masina tapana care a imprumutat multe de la Audi si acesta e motivul pt care se cam tine dupa Cupra care suporta pana la 330CP/6200rpm. ceea ce zik eu aici este atat cat sa te tina motorul ceva mai mult de 3 liniute ;)Sfatul meu A4 1.8T si du-l (420CP) fara probleme garantati 60.000 km dc e SH la nou ceva mai mult 100.000-150.000 apoi...incepi, axe came etc, cam oadata cu distributia pt ca e pe lant.Oeicum Bafta
10 iul 2010, 16:44
-3
5 comentarii 10 puncte
Parerea mea este ca Bugatti face pipi pe GT-R vostru. Veyronul este din fabrica conceput sa prinda asemenea viteze.
05 iul 2010, 19:44
-1
2 comentarii 1 puncte
Shi eu sant fan Nissan Skyline GTR, mai ales cand vine vorba despre masini tunate. Mai ales cand stim ca poti scoate din 2.6l respectiv 3l 6 in line, tinand cont si de aspectul acestei masini care arata destul de frumos tot respectul pentru cei care investesc in astfel de masini. Insa sa fim realisti... Un GTR la 1000 HP are ranforsari in sasiu sa nu se indoaie sau sa nu se rupa. Iar masinile de peste 1000 HP sant folosite in curse de 400 m si sunt transportate pe platforme exact cum a spus cineva mai sus. Iar tuner-i modifica masina asta pana in 450 -500 HP sa poata circula cu ea si intr-o oarecare siguranta si cu elemente placute cum ar fi ecrane cu plasma difuzoare Play Station sau orice altceva in masina. GTR nu este un supercar, este o masina sport de serie cum este m3 cum este 350z, cum este rs3,4 etc. Veyronul are motorul conceput de asa natura incat KM parcursi nu sunt o probleme precum la un GTR de 1000HP. In veyron nu te dai cu capu de cusca si nici nu porti casca. Pe locul pasagerului in veyron este o pitzipoanca care va face ce spui tu, pe cand in GTR in dreapta nici scaunul nu cred ca va mai exista. Deci in concluzie Supercarurile sunt SUPERCARURI (Pagani Zonda, Murcielago, CCX, McLaren etc) si Masinile sport sant masini sport ce pot ajunge la o putere echivalenta unui supercar in care ne vom distra maxim 5000 KM. Nu am vrut sa atac pe nimeni, asta este parerea mea. Noi conducem loganuri si alegem pe internet intre GTR tunat cat il tine freza si Veyron. Tot respectul.
05 iul 2010, 21:39
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare