PREMIERA! Elia prezinta primul Duster tunat din lume! Masini Tunate 17 August PREMIERA! Elia prezinta primul Duster tunat din lume!
Toate comentariile (67):
bDzz
19 comentarii 21 puncte
arata chiar bine:O
17 aug 2010, 10:01
0
28 comentarii 46 puncte
600 Euro pt un un chip tuning!? si doar 12 cai in + pt un motor turbo diesel? Foarte scump pentru banii pe care ii dai. Sa citez un post gasit pe un blog....de ce ai vrea sa iesi in evidenta cu o Dacia Duster?!?! Este o masina ce trebuie sa te duca din pct-ul A in B si eventual si pe un drum mai prost calitativ.Cam atat si nimic mai mult. Cu stima,
17 aug 2010, 10:42
+1
41 comentarii 3 puncte
Tuning????????? Huse piele:)))))))) ; Tip evacuare:)))))))))) Astia sunt dusi cu capul.
17 aug 2010, 10:48
0
28 comentarii 46 puncte
Depinde si cu ce se compara?! oricum foarte scump inutil
17 aug 2010, 10:54
0
jok
jok
7 comentarii 4 puncte
ce mai tuning...
17 aug 2010, 10:53
0
mada_10
3 comentarii 0 puncte
un tuning pt duster dupa mn nu se merita
17 aug 2010, 11:04
0
62 comentarii 21 puncte
Mai prosti de atat nu se poate 600 de euro pt 12 cai =)))) e rau cand ai bani si abar nu ai cum sa ii cheltui si pe evacuare doar 56 de euro .. No Comment tuningul perfect
17 aug 2010, 11:05
0
Synapse
686 comentarii 292 puncte
:) cei drept cam scump pretul...si cei drept se vede ca n-ai nici o treaba cu mecanica...ca sa scoti 10 cai in plus din evacuare...inseamna sa schimbi tot sistemul si nu tips-ul si sa ii pui un filtru de aer. 10 cai in plus la un motor de peste 100 cp isi fac simtita prezenta intr-o oarecare masura si anume in acceleratie
18 aug 2010, 01:54
0
Synapse
686 comentarii 292 puncte
repet intr-un oarecare mod !
18 aug 2010, 02:00
0
7 comentarii 0 puncte
Nu-i asa ca e mai bine la Nea XX care are "scula" de rescris/modificat softul cu 250E si iti pune inca 30-50% cp si dupa 10.000km schimbi turbina, catalizatorul, volanta, ambreiajul si refaci motorul, asta in cazul in care nu te-ai indoit de vreun pom pana atunci ca deh "Puterea corupe".
20 aug 2010, 11:09
0
Synapse
686 comentarii 292 puncte
care turbina apropo? :P
20 aug 2010, 12:56
0
405 comentarii 377 puncte
eu pot sa trec cu vederea peste nume si sa zic ca arata chiar bine. daca avea sigla de bmw atunci placea tuturor asa ca nu e masina de vina, doar numele si cei ce comenteaza fara sa gandeasca
17 aug 2010, 11:05
0
62 comentarii 21 puncte
In primul rand k bmw sigur nu ar face asa cv ... si al doilea rand pretu ... nu poti sa zici k bmw ar face un jeep la 12.000 E si ala fara ESP si alte chesti
17 aug 2010, 11:10
0
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
Clar ca BMW nu are cum sa faca un Jeep ...poate doar un SUV. :))
17 aug 2010, 13:26
0
96 comentarii 0 puncte
ai dreptate ... e o anumita categorie de oameni care daca aude de Dacia, face crize de greata, iar daca e vorba de "bemve" nu stiu cum sa-l mai pupe in ... teava :)) e mentalitatea tipic romaneasca ... romanesc = prost ... dar ei fiind romani, se autocaracterizeaza atribuind indirect chestii rele numelui de ROMAN-ia/-esc/-este
17 aug 2010, 11:12
0
86 comentarii 18 puncte
Foarte bine punctat.....bv
17 aug 2010, 14:02
0
96 comentarii 0 puncte
d'aia e acu Romania plina de coji de bemveuri de pe care cade fieru si le tremura rotile, pisicute, ursuleti, etc, aduse din bulgaria ceva prost, dar ieftin, ca vanzatorii sa scape de niste rable ... dar numele si sigla conteaza
17 aug 2010, 11:15
0
Mihay-XXL
793 comentarii 144 puncte
Cam asa e din pacate. Romanii se gandesc doar la SIGLA, BMW sa fie, dar le pica rugina la fiecare pornire a motorului.
17 aug 2010, 16:41
0
62 comentarii -28 puncte
pff ce bmw....toate sunt varza..caazane..rable..aa cum sa le mai zic...ca nici nu mai stiu..oricum cel mai tare e loganu...e masina..dao draqu..eu as compara loganu maxim cu tico...nici nu are fata de matiz :)) Nu-i asa Mihai,F U Z L...ba bmw alea care cad rugina..din ele..unele au dublu climatronic digital..cea ce dacia..nu are nici pe duster..care cere 17000E ..si cica alea sunt praf...bn in afara de alea rasturnate...eu vb de un ursulet ,pisicutza..in mintile lui ;)
18 aug 2010, 02:52
0
96 comentarii 0 puncte
vorba cuiva, dusterul e facut sa te duca din punctu A in punctu B, pe drumuri mai proaste TOTUSI, ca orice masina, poate sa fie modificata dupa bunul plac, daca proprietarul doreste. sau poate fi folosita de o firma BUNA, pe post de proiect/show-car ptr a-si etala produse sau capacitatea creativa. la fel, un tuner de renume, isi poate arata (la fel ca in exemplu cu firma) talentul, si sa-si faca o publicitate f buna ptr a atrage clienti care doresc o masina custom in lume exista mii de masini tunate, niste coji vechi sau noi, in care s-au bagat chiar si sute de mii de euro ptr a fi modificate .... si intr-adevar, au iesit niste masini care lasa guri cascate cat despre faza cu 18" .... cred ca exista si loganuri care au 18" pe ele ... banuiesc ca peste ceva timp, o sa vedem si 20" pe duster :))
17 aug 2010, 11:07
0
7 comentarii 0 puncte
Lasa ca sunt BMW-uri cu casetofon si cu dubluclimatronic :))))
20 aug 2010, 10:56
0
405 comentarii 377 puncte
dupa cum spuneam, nu conteaza decat numele...eu nu zic ca bmw ar fi in stare sa faca asa ceva dar sa ziceam ca ar exista exact masina asta cu aceleasi performante, pret, etc doar numele BMW...toata lumea ar zice ca e minunata, un pret excelent, performante adaptate unor soferi de zi cu zi adica nu e ceva iesit din comun, un motor calm...da ca scrie dacia si ca e facut de romani automat e un jaf...multi care comenteaza n-au condus in viata lor logan sau duster da parerea o au deja formata, e un jeg ca asa a zis nea Gigel care are o masina de 200.000 euro...sa fim seriosi
17 aug 2010, 11:23
0
l3ntzy`Hai`=D
46 comentarii 28 puncte
O singura chestie nu imi place la Duster , interiorul ... zici ca e de logan , la un suv interiorul trebuie sa te imbrace ... M'am uracat intr'o Mazda CX7 si dupa ce am coborat m'am uracat intr'un Duster si ma simteam ca in Batrinica lu bunica'miu 1300... Stima ! ;)
17 aug 2010, 22:07
0
4 comentarii -1 puncte
din cate stiu, preturile ptr resoftare in afara granitelor "minunatei" noastre tarisoare sunt considerabil mai mari ca la noi... Nu stiu in ce consta diferenta... Si despre DUSTER, si DACIA in general: de ce sa nu iesi in evidenta cu un model autohton? Am vazut cateva LOGAN-uri frumos facute prin tara...
17 aug 2010, 11:27
0
pax
pax
48 comentarii 97 puncte
...de aceeasi parere sunt si eu. e frumos sa ai o masina customizata,indiferent de marca, model.
17 aug 2010, 12:30
0
180 comentarii 58 puncte
pff:)) I-ar sta bine la duster cu nijte jante mari pe 20 frumos cromate:)) mai lasata pe suspensi . da sa fim seriosi . dai 600 de euro pe un cip tuning ca sa iti dea 12 cai furmoshi?:)) eu nu am m-ai vazut nici o masina in 2010 ..SUV sa aiba 90 de cai din fabrica:))) .hai frate 122 de cai trebuia sa ii aiba din fabrica macar. v-a dati seama cat consuma un duster? sa mai fie si familia in el? .. ganditiva cum trage motorasu ala de 1.5 1.6 intr-o depasire cum se tureaza..
17 aug 2010, 11:56
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
ce sa zici decat... HAHAHHAHAHHAHHA lasaneeeeeeeeeee! ti-ai vandut loganu cu folii nike si finale de la rusi si ti-ai luat duster?
17 aug 2010, 12:20
0
7 comentarii 0 puncte
La ce greutate are Duster nici nu-i trebuie mai mult de 110cp diesel.Ca sa-i pui motor mai mare inseamna sa investesti mai mult si in sist. de franare, sasiu etc => pret mare de vanzare.
20 aug 2010, 11:04
0
169 comentarii -3 puncte
prietene esti prost informat ca multi altii care isi dau cu parerea pe site-ul asta, folii cu semnul nike nu se mai gasesc in romania decat pe bmw-uri si atat, cand mai mergi pe stada casca bine ochii si ai sa te convingi ca am dreptate.
20 aug 2010, 14:50
0
PIKONE CJ
50 comentarii 36 puncte
jentile sunt OK...chipu' si elementu de evacuare....in loc de huse se putea face o grila [ eu consider ca ceea originala e oribila de urata]
17 aug 2010, 12:26
0
21 comentarii 6 puncte
de acord in privinta grilei ;)
17 aug 2010, 14:15
0
147 comentarii 43 puncte
Arata mai bine prima poza , plus daca ii mai punea negru in faruri , stopuri fumurii , si alte chestii 'nesimnificative'
17 aug 2010, 13:04
0
Mihay-XXL
793 comentarii 144 puncte
E frumossss ... folie pe geamuri si stopuri ar mai trebui, niste pleoape si o alta evacuare, de preferat dubla.
17 aug 2010, 16:39
0
49 comentarii 25 puncte
masina asta asa facut e total schimbata are alt aspesc parca mai frumos ar fii trebuit ceva mai imbunatatit dar merge si asa spun eu si in legatura cu Dusterul e un suv care te poarta oriunde ia comparati voi bmw-urile cu asta intrati cu bmw-urile pe unde intrati cu asta si sa vedem care se strica primu si ca desing mi se pare chiar ok si la pret ca deasta lau facut romani ieftin dar care se vinde nu scump si sa stea pe stok
17 aug 2010, 17:38
0
180 comentarii 58 puncte
care se strica mai repede?:)))) cred ca dusteru..aaa nu scuze sunt sigur de asta=)) ce drq ma nici nu a iesit pe fabrica bine si are probleme cu comp de bord suspensii si stabilitate.=)) lol sa vdm daca busesti o aripa cva sa te uiti pe foaia de asigurare cat este o aripa nevopsita la francezii astia spurcati . au niste preturi de te doare mintea.
17 aug 2010, 18:23
0
180 comentarii 58 puncte
inseamna ca daca faci un drum de munte cu ea vi cu piesele la sac acasa:)) si dacia a facut masini ieftine ca sa le ia romanii sa isi blesteme zilele cu ele si sa mearga cu ele la piata pline de cartofi si ceapa
17 aug 2010, 18:25
0
unu_doi
79 comentarii -2 puncte
Cred ca vroia sa zica daca te lasa inima sa intri cu un BMW pe unde intri cu un Duster..
17 aug 2010, 22:22
0
5 comentarii 0 puncte
Asta ar insemna ca tu ai deja o Dacia si ti-ai blestemat zilele, nu? Probabil cand te-ai dus cu ea la piata plina cu cartofi si ceapa...
20 aug 2010, 03:52
0
3 comentarii 1 puncte
au incercat sa faca cel mai ieftin SUV,....ca daca iesea Dusterul pe poarta fabrici la un pret de 20-30 mii euro .....nimeni nu il cumpara....la un SUV asha ieftin este clar ca si caltatea lasa de dorit......si nu mai comparati bmw-ul cu dacia.....bmw-ul a scos in nenumarate modele iar dacia timp de 30 de ani a modificat doar farurile ,si stopurile .....o seara buna la toata lumea
17 aug 2010, 22:38
0
180 comentarii 58 puncte
foarte adevarat ..dar .. daca cum zici tu scotea la 20 30 de mi .. pai bai tata .. era masinuta .. nu cu plastice de logan pe ea .si frane pe tamburi motor de .1.6 . fara nici un sitem de control al tractiunii ..avea si ea clima nu AC .. avea si ea navigatie .. etc.. cutie automata..
19 aug 2010, 01:31
0
5 comentarii 0 puncte
Bre Lopez, nu te obliga "bai tata" nimeni sa-ti cumperi Duster sau alta Dacie! Ia-ti tu frumos o cazatura de BMW, eventual din Bulgaria, si fii foarte fericit cu el ca nu are frane pe tambur dar are o multime de sisteme de control al tractiunii, mananca 20 de litri in oras, sii te costa consumabilele si intretinerea mai mult decat valoarea ta fara tva. Caci stii vorba aia de "la ei": "The cheapest part of a BMW is the driver". Asa ca... Doamne ce mi-e drag mie de toti papagalii care se trezesc comparand merele cu cactusii!
20 aug 2010, 03:59
0
razvanache
541 comentarii 231 puncte
Intr-adevar, arata putin mai bine decat stock, dar....389 euro pe niste huse de musama, 56 de euro pe un tip de evacuare (nu toba completa, din cate am inteles) si 600 (SASE SUTE) de euro pe un castig de 12 CP? E nebunie curata. Pai cu 400 euro tapitez tot interiorul in piele naturala si cu 500 fac interiorul ca la Bentley (ok, e exagerata comparatia, dar totusi...)
17 aug 2010, 22:53
0
70 comentarii 107 puncte
nu va comvine pretul la resoftare puteti sa va duceti dincolo unde e mai ieftin.. am impresia ca voi inca traiti cu ideea ca 12 cai ii faci din filtru sport si toba....
18 aug 2010, 01:37
0
37 comentarii 36 puncte
ce pot sa zic...noi romanii nu suntem buni decat sa criticam!nu cred ca e adevarat ce zic unii ca daca duster ar avea sigla de BMW ar fi placut la mai multa lume,pt ca nu conteaza sigla ci forma,si acum sa fim seriosi nu cred ca suntem asa orbi incat sa nu deosebim ce e frumos de restu...nu inseamna ca duster e urat,pot spune ca e doar o masina draguta care are si ea clientii ei!ce nu imi place mie la dacia e faptul ca parca vad cum o sa fie iara 20 de ani produsa acceasi masina cum am fost obisnuiti cu vechea berlina,care era la fel doar cu mici modificari...asa si dacia a facut frate logan,sandero si duster cu acelasi interior...frate cand urci intr-un alt tip de masina vrei sa vezi si schimbari noi ceva in bine,nu treci de la logan la duster si esti la fel de plictisit ca doar ai avut atata timp acelasi bord si fete de usi in interior!in rest eu consider ca si un duster cu ceva investitie buna ar putea arata si mai dragut,nu bataia asa de joc germana care e prezentata mai sus!mi se pare ca isi bat joc de romani nemtii astia...au pus si ei un cap de toba care costa enorm fata de altele mai mari gen REMUS,FK etc.,de care eu miam luat la 180 ron oval si mai lung...deci mult mai ieftin,au pus la dispozitie 3 tipuri de jante,un cip acolo care nu e de neglijat 12 cai,pt ca accelereaza mai bine,dar totusi foarte scump(in romania sunt mult mai ieftine),si ce cel mai jenant huse de piele...pai frate huse daca vreau merg la piata si imi cumpar cu 100 ron...da mi se par niste tiganii husele...puteau face si ei un interior de piele original daca tot e tuner german si respecta,plus ca puteau face un body kit niste spoilere praguri etc.,sa lucreze mai mult la vizual!asa ce au facut ei nu am nevoie de firma de tuning,jante e plin bazaru de pe 4TUNING pe 18" 19" mult mai ieftine si frumoase,un amarat de cap de toba imi procur eu de pe net de undeva cum am mai facut,cip nu as pune neaparat,si huse gasesc in bazare destule frate...nimic interesant in tuningu asta jenant...
18 aug 2010, 14:08
0
37 comentarii 36 puncte
aaa si am uitat...puteau macar sa puna si ei o suspensie cu garda la sol mai mica,pt ca imediat schimba imaginea masinii,cel putin asa fac tunerii germani la BWW,MERCEDES,etc...nimic frate,niste roti si cap de toba :))))))))...si nu in ultimul rand preamaritele HUSE :)))))))))....plm bataie de joc pe bani multi!aici sunt ceva modele fainute de duster...bine ca sunt facute pe calculator multe din ele,dar nu cred ca sunt imposibil de pus in practica,in ziua de azi pe bani poti face orice! http://www.4tuning.ro/masini-tunate/tuning-dacia-duster-cum-trebuie-sa-arate-un-duster-tunat-6913.html
18 aug 2010, 14:15
0
180 comentarii 58 puncte
ce vrei sa mai faca tunerul german omule daca doar atat merita un duster?
19 aug 2010, 01:34
0
37 comentarii 36 puncte
putin mai mult o merita si el,pana si un trabant il tuneaza mai bine nemtii!
19 aug 2010, 14:35
0
5 comentarii 0 puncte
Si cine a hotarat ca "atat merita un Duster"? Tu? Nu-mi aduc aminte sa te fi vazut prin vreun juriu de design industrial, bre Lopezule. Sau oi fi vreun frate de-al lui Giugiaro ratacit pe la noi. Dar tu ce sau cat meriti? Ai proiectat tu vreun surub macar in viata ta ca sa meriti sa-ti dai aere de mare designer? Vai de capul tau...
20 aug 2010, 04:07
0
AndreyPH
83 comentarii 82 puncte
un cazan nitel mai ridicat duster'u asta :) cu acelasi interior de plastic precum logan'ul, cu 90CP pentru un SUV ... :)) Pai daca ar face BMW sau Audi asa ceva, cu 90CP l-ar numi mini-SUV, sau masina de jucarie ... altii scot si din motoare electrice mai mult de 90CP, si romanu' pune 1.5 si 1.6 pe prea-maritul lui SUV :)) Cand o avea Dacia interior din piele, climatronic, navigatie, motoare mai performante, sa scoata mai multa putere din ele, si orice model sa aiba peste 120CP poate o sa devina ceva mai agreabila, pana atunci scot model dupa model pe aceleasi motoare, acelasi interior, acelasi prost gust.
18 aug 2010, 18:17
0
Synapse
686 comentarii 292 puncte
Bine ca te-ai nascut in bmw sau audi, datorita voua nu stim sa ne apreciem munca si valoarea, frate daca nu iti convine nu comenta :)
18 aug 2010, 18:33
0
AndreyPH
83 comentarii 82 puncte
Da, prefer Audi si VW, astea am condus si o sa conduc si in viitorul destul de indepartat. Pentru ca sunt MASINI, nu cazane de tuica improvizate, taiate la spate cu flexu' de zici ca sunt cutii. Unii prefera un logan nou cu 10.000, eu prefer un A4 cu 100,000km la bord din 2006 care duce de 3 ori cat loganu din toate punctele de vedere. O sa apuc si 400.000 de km tot in aceeasi masina, de rugina nici n-o sa stiu ce-i aia, si tu schimbi 2 logan'uri pana atunci.
18 aug 2010, 19:03
0
Synapse
686 comentarii 292 puncte
Nu este vba aici de ce conduci, din partea mea, poti sa pilotezi si un avion, poti sa ai si mama audiului, bmw-ului, nu pot sa ma cac pe mine ca loganul este brandul nr.1, si mie imi place audi rs4. Eu cand ti-am atras atentia, m-am referit la faptul ca iei valoarea ( nationala de ce sa nu spun asa ) peste picior, trebuie sa ne multumim cu ce avem ca e buna, ca-i proasta, doamne fereste sa nu fi avut nimic, ca atunci era mai nasol. Barem cu noua gama de modele de la dacia ne-am facut si noi un nume ( bine ne-am facut datorita grupului renault...dar asta e alta mancare de peste ). In rest nu mai comentez nimic. Iti urez asfalt uscat, multi km fara incidente.
18 aug 2010, 23:29
0
37 comentarii 36 puncte
prietene ai dreptate intr-un fel cu munca si valoarea...dar din pacate noi romanii nu mai avem valoare...masina e apreciata,dar laudele le primeste renault,nu noi...dacia e vazuta ca o masina frantuzeasca facuta cu mana noastra dar suntem vazuti ca niste sclavi cu mana de munca ieftina,la fel cum si alte marci germane de exemplu isi fac masinile in tari mai inferior dezvoltate cu mana de munca ieftina dar nemtii primesc aprecierea...nu sclavii de pe plantatie....din pacate noi romanii nu mai avem nimic,am fost vanduti cu totul la straini...asa ca am putea aprecia munca pt ca niste romani lucreaza la asa ceva pe cand valoarea e una frantuzeasca!pacat de romania
18 aug 2010, 21:20
0
Synapse
686 comentarii 292 puncte
adevarat...dar si romania se bucura de acesti privilegiu
18 aug 2010, 23:30
0
3 comentarii 0 puncte
asa-s romanii, se multumesc cu prea putin.. bine ca e, decat de loc..:)
19 aug 2010, 18:48
0
5 comentarii 0 puncte
:-)
20 aug 2010, 04:18
0
5 comentarii 0 puncte
Pentru toti AndreyPH si Lopezz care in loc sa cunoasca ceva inainte sa-si faca o parere, isi dau asa cu parerea, ca la terasa la bere, numai ca sa se vada postand ceva, undeva: am condus Dusterul de curand, pe un traseu pe care l-am ales eu, care a insemnat maibine de 100 de km de drum de toate felurile: oras, localitati din afara orasului, apoi pe camp si in teren accidentat. Nu-mi propusesem sa fac un trial cu el, pentru ca nu aveam suficienta incredere. Am trecut cu Dusterul prin cam toate tipurile de teren accidentat peunde un om s-ar putea vreodata sa aibe nevoie sa treaca. Pante de 40%, reductorul si-a facut treaba perfect, fara nici un efort (si eram 4 oameni in masina). Drum inclinat lateral cu praf si pietris, gropi prin care credeam ca o sa-si rupa articulatiile, etc. Fara nici o exagerare, Dusterul si-a facut treaba absolut splendid. Am condus multe masini pana la varsta mea, si am avut destule experiente. Am avut si VW, si Logan, si pot sa fac suficient de corect o comparatie intre marci si modele. Sincer, as da masina mea actuala - un Peugeot 407 pe care l-am luat de nou - pentru un Duster, care mi se pare cel mai potrivit pentru RO in acest moment. Asa ca, atentie la ce prostii aveti de gand sa mai scoateti din voi, fara sa stiti despre ce vorbiti.
20 aug 2010, 04:20
0
147 comentarii 43 puncte
Mi-au spus mai multi oameni care au facut test cu duster si au zis ca e chiar ok din majoritatea punctelor de vedere
18 aug 2010, 18:32
0
EmyhayE
67 comentarii 22 puncte
Light tuning...nu crom nu nimic o garda la sol mai mica(dak nu faci offroad)ELIA=varza
19 aug 2010, 11:52
0
36 comentarii 9 puncte
cine naiba ii da 56 de euro pt un tip de evacuare:)))
19 aug 2010, 14:24
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare