Tata a avut una ca asta (stock) si a alergat-o toata viata fara pb.Masina e bine gandita si se preteaza la transplanturi, modificari si alte cele.BV Csaba, tine-o tot asa ca faci treaba buna.
Mai era una galbena(tot torpila) in Ploiesti fara jante sau smechereli,doar cu turbo. :))
GOOD WORK
Am uitat sa intreb cum ai rezolvat problema directiei? Masina era la origine varianta constructiva "tot in spate" adica si motor si punte motoare in spate si tin minte ca si tata se cam chinuia sa ii tina directia precisa cand nu era incarcata (portbagajul este in fata)
Auzisem ca modelele mai noi de Skoda (200l) aveau un primitiv diferential blocant. Te-ai gandit la o imbunatatire de genu asta ?
02 sep 2010, 11:07
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Probabil faci parte dintre aceia care cred ca daca masina tunata nu este una care se invarte in jurul miilor de euro nu este o masina tunata,sau cum spun altii daca nu e bmw mercedes sau alte marci dinastea de "barosani"...Csaba felicitari.Masina este f frumoasa,a meritat toata munca depus :)
Ma gandesc ca e urata din fabricatie . Orice i-ai face ramane urata . Nu respect doar masini scumpe, dimpotriva. Asta e urata stock si nu prea ai ce i face sa arate bine . Cu banii aia lua una stock frumoasa si gata.
cand o vezi asa urata sau cum ii spui tu....cand o vezi la semafor cu o masina cu motor de 2.0 de ultima generatie si se dau si vezi la sfarsit k "urata" asta ia dat 3-4 masini distanta ....nu exista satisfactie mai mare k asta !!!am un prieten care are un urs negru ruginit dar motor de 3.5 si turbo !!nu exista satisfactie cand vezi ca "rugina"aia le rupe capu la marci consacrate gen:ferrari,AMG-uri sau M-uri!!!si app el vrea o masina de drag nu usa stok si frumoasa!!!felicitari propietarului
Pai ce are masina asta?! Dece o fii ea urata?! cum altii tuneaza E30 - E34 etc exact lafel se poate si asaceva, multi as dorii performantele ei, nu zic ca e cea mai frumoasa masina, dar ala nu este nici mercedes, si nici BMW (gusturi), eu o vad aproape zilnic, si iam vazut performantele, ati ramane surprinsi!!!
Bravo Csaba!! CONTINUA!
bravo pt proiect; imi plac mult masinile clasice modificate; as avea insa niste observatii: tabla e un pic imbotita, eleronul ala cam stica aspectul- nu se prea potriveste la masinile vechi, jantele sunt prea "moderne", mai potrivite mi s-ar parea niste ssr mk II, mk III, fl II,casablanca, hayashi street, longchamp xr-4, southern ways mesh, rs watanabe rs8 type a, s.am.d.
Cunosc masina . Are un look interesant dar nu a fost o gandire unitara la baza . Toate astea de pe ea sunt cam de prin lume adunate ... Sa nu cadeti in plasa la performante . Sa fim seriosi . In nici un caz 7,5 sec si 200 km/ora . Suntem oameni seriosi . Cred ca si el este dar l-a cam luat valul in declaratii . Ii doresc sa ajunga la viteza aia dar cred ca este subiectul unui alt proiect .
Dracoveniile astea stock (de pe poarta fabricii iesita) luau 140km/h la 41 de caluti(normal ca le lua ceva timp sa ajunga la viteza asta ) deci de la 41 la 100+ cred ca e posibil sa ajunga la 200.
asa sa te gandesti ca masina are numai 750kg!!!si acest lucru trebuie luat in considerare+faptul ca am fost martor la atingerea vitezei de 200km/h pe autostrada turda-gilau
mersi de creditele acordate masinii, hai sa te duc o tura cu ea si mai vedem daca tu stii mai bine ce stie masina, sau eu. pana eu ma dau cu ea, eu stiu ce stie...
MS 87 PIJ - Macar scrie corect !
Pana la urma , fie cum vreti voi . Merge cu 200 , face suta in 7,5 s , ... Sunt de acord cu orice . Pana la urma e treaba voastra .
tigaie ...tigaie:))(don't be offended)...dar mie-mi place.masinile astea mai batrane putin :)...parca te fac sa intorci capu mai cu pofta dupa ele pe strada.momentant am un golf4 si incerc sa-l "aranjez" cat de cat...dar parca tot imi sta gandu' la fosta :)un Fiat UNO din '91...si park'mi pare rau ca nu i-am facut lu' ala un transplant de inimioara cand inca il mai aveam:((dar poate intr-o buna zi voi vedea unul pe 4tuning.....anw good work!!deosebita masina!
jentile parca nu se potrivesc cu masina dar oricum sigur nu ai vrut lux si cine stie ce aspect :P felicitari pt munca si performante, merita pt distractie si sa iti demonstrezi ca poti. Bafta si in viitor si...bani !!! :D
bv tie csaba, imi place f mult masina, dar un lucru am sa-ti "reprosez", ai lasat-o de izbeliste la exterior, se vede f bn capota aia care luceste, si in rest e sarit chitul si vopseaua e stearsa...eu sunt fan tuning pt look-ul masini nu al motorului si e doar parerea mea, dar daca i-ai da si o noua vopsea ar fi perfecta...felicitari
Poate tu prima data vopsesti si dupa aceea te apuci de taiat, sudat, modificat, dar eu cred ca lucrurile trebuie facute intr-o ordine, si vopsitul ar trebui sa fie ultima operatiune...