cel mai reusit corsa din toate timpurile... in plus exemplarul de fata mi se pare si f frumos interpretat stilistic si modificat. complimentele mele pt gusturi. Intreb: un 1,6 turbo cum ar sta acolo? din moment ce Opel are si pe astra si pe corsa asa ceva derivat chiar din unitatea pe care o prezinta exemplarul de fata
Un motor turbo are pistoanele forjate...cel pe compresie le are turnate. deci se presupun modificari mult mai mari decat o turbina si un intercooler...si sa nu uitam de BOV care place tuturor.:)
1.4 MPI mai exact ;) cu modificari minore (vecin cu subsemnatul) dar un pasionat al masinilor si curselor
Felicitari pentru Corsa. O adevarata placere de cate ori o vad prin oras.
nu a gasit roz :))
oricum, felicitari si incearca sa dai jos din greutate (sunetul in special) inainte de concursuri. 60 kile din boxe/statie/rezerva sunt ca si cum ai da jos o persoana din masina
frumoasa masina. m-am intalnit cu el la linii la Sibiu. nush daca a luat-o de la Logan, dar stiu ca trebuie sa ne reintalnim. am reusit sa il fac cu un fiat punto. :) f tare arata masina. :)
masina e frumoasa dar nu cred 142 cai dintr-un filtru kn si toata evacuarea, fie ea si cu serpisori cu tot. nu ai pomenit nimic de ecu...si ala trebuie resoftat. abia are 1.6 Turbo Ecotec 150CP GSI si 1.6 Turbo Ecotec OPC 192. Dar sunt turbo!masina ta, <<http://www.auto-types.com/opel-corsa-16-gsi-16v-optic-3-doors-hatchback-5-speed-manual-28165.html>> are stock 106 cp...mai da detalii despre cei 142. Foarte frumos lucrata.
FILTRU, VOLANTA, POWER BOX, EVACUARE SPORT CAP COADA. 142 PE DYNO DACA VREI NE INTANIM SI STUDIEZI FOAIA. MASINA A VENIT STOCK CU UN MOTOR DE 1.4 NU 1.6 CUM SE PRECIZEAZA IN ARTICOL MA ROG AM CERUT ARTICOULUL SA IL VAD ININTE DE A FI POSTAT.
Volantul are rolul de a contrabalansa solicitarile care apar in vilbrochen. Totodata uniformizeaza turatia motorului si echilibreaza miscarile pistoanelor. Adica un piston aflat pe ciclul de detenta imprima vilbrochenului o miscare de rotatie prin mecanismul biela - manivela. Aceasta miscare de rotatie imprima pistonului vecin o miscare de translatie. Numai ca pistonul vecin se afla pe ciclul de compresie, deci opune rezistenta la inaintare. Deci viteza unghiulara a manetonului pistonului care executa detenta este infinitesimal mai mare decat manetonul pistonului vecin care executa compresia. Aceasta diferenta este dupa cum spuneam foarte mica, dar suficienta pentru a crea unde de soc in vilbrochen, lagare, etc.
Solutia folosita este adaugarea unei roti metalice in capatul vilbrochenului, roata care fiind grea imprima o miscare uniforma ansamblului mecanic. Acesta este volantul.
Prin montarea unui volant mai usor se obtine prcatic o usurare a ridicarii turatiei motorului. Dar socurile care apar in motor vor duce la distrugerea sa accelerata. Primele vor fi afectate simeringurile de palier, continuand cu cuzinetii, fiind posibil sa se rupa chiar si vilbrochenul.
Ca si comportamet rutier, masina isi pierde elasticitatea, frana de motor devine mai violenta, practic acea masina nu se mai poate conduce decat in stil sportiv (mai degraba smucit). Solicitari vor mai aparea in transmisie.
Aceasta solutie se foloseste in general la motoarele masinilor de curse, care au nevoie de o acceleratie mare, insa motoarele masinilor de curse nu tin mai mult de cateva sute, poate o mie de km.
Am vazut ca ai powerbox...deci ai lucrat si la soft. tot nu cred in cei 142 CP dar m-am uitat la poze. ai o lucrare foarte grea si foarte curata. frumos lucrata masina. Felicitari. si cine a lucrat la caroserie-o mana de nota 10! Gaurile din discurile de frana au rol de racire. cele care au gauri au si suprafata de contact cu placuta de frana mai mare. daca tu le-ai gaurit ai redus suprafata normala. forta cu care apesi placuta pe disc e aceeasi. rezulta o forta de franare mai mica, in detrimentul unei raciri mai bune. aceasta racire s-ar putea sa o vezi o data pe an, cand cobori un munte de serpentine cu viteza mare. sfatul meu..niste frane pe disc pe spate...daca chiar ai 142 cp o sa o controlezi mult mai usor cand franezi . Bafta si numai de bine!
referitor la frane nu stiu daca isi are rost comentariul tau. nu te supara dar discurile de frana asa au fost cumparate si sapt viitoare le schimb cu unele de la atm power pad sau altele tot sport perforate din fabrica nu de mine. plus de alta cum pui frane pe disc pe spate daca modelul nu a iesit din fabrica deloc cu frane pe disc nici macar gsi.
Part 1>> http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_279013&v=yC2dCnwXqPk&feature=iv <<
Part 2>> http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_730451&v=eb6IRHxOeOM&feature=iv <<
Part 3 2010>> http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_51149&v=QcJI-feo2EM&feature=iv <<
am fost acum 3 zile sa duc o Motocicleta undeva inspre DELTA DUNARII , vreau sa va zic ca o data ce am tercut cu BACUL dunarea , am ramas prost ce MASINUTE de la z4 la speedstere la FIESTA din 1992 FRUMOS FRUMOS tunate si aranjate !!!
NO COMMENT !!! sunt multi in tara care au masini frumoase !!!
@bennjamin lasai man..prostu cand nu are nu stie sa ceara,deobicei incepe sa injure si sa critice..doar traim in Ro....ai uitat ce numere ai la masina???:)):))