daca aproba vanzarea in serie si acesta va fi un succes pt ca este Audi, ca orice ar vomita Audi mai nou. Felicitari pt politica de marketing invingatoara, baietii astia reusesc sa vand masini ce costa un patrimoniu fata de alte masini care au continut echivalent daca nu chiar superior care nu au succesul ce si-l merita. A, da, nu sunt VW in alte haine, nunu, nici vorba. Nota: de fapt masinile chiar imi plac, ma enerveaza efectul asta de distorsionare a imaginii reale a produsului creat de stiinta-diavol - marketingul, efect care pe multi ii fac sa creada ca sunt buricii pamantului daca au numarul potrivit de inele. Cum era BMW candva, deci vesti bune pt fanii marcii din Bayern - sunt posesori mai cocalari decat cei cu BMW - cei cu Audi ( si din pacate cocalar inseamna doar ca strica firma si visele fanilor adevarati ai unor marci ce ar merita mai multa exclusivitate)
frate cata dreptate ai (nu imi place audi sub nici o forma)masinile care ar trebui sa se bucure de un anumit statut sunt distruse de baieti care nu prea au treaba cu sofatul in principal
Mie imi place. Partea din spate, cu aer mai retro e foarte reusita, de asemenea si fata care e in ton cu designul modern. Luate impreuna, parca nu prea se potrivesc dar separat sunt foarte tari.
nu stiu de ce, tin sa cred ca nu are aceleasi performante ca primul Quattro, pe macadam...
Hmm nu m-a impresionat, din fata parca e o combinatie intre supercarul ala novegian cu motor V8 si conceptul citroen, din profil seamana izbitor cu cadillac CTS coupe, iar forma spatelui per total mi-a amintit de chrysler crossfire.