sa il ai si sa stai la semafor si langa tine niste cocalari cu no-name car sa rad de tn si cand pornesti sa vada si ei suta in 6.8 sec =)) oricum beton masina sincer
da? Bmw 325 are cel putin 1600 de kg, pe cand Cinquecento are o tona... Compara mai degraba cu BMW 123 si ai sa vezi ca subsemnatul are peste 1500KG si cu 204 cai sunt care au reusit sa scoata 6,5. Intr-adevar, cuplu de diesel, dar cu 8 cai mai putin si vreo 400 de kg mai mult putem spune ca are aceeasi acceleratie. Ceea ce nu e foarte ok pt micutul 500 care se vrea sportiva aproape extrema, dat fiind faptul ca nu face compromisuri la nici un capitol: 0 comoditate, 0 economie, pret mare de achizitie. Si mai e si "tuning". Inca ceva: 6.8 secunde sunt aproape 7, nu 6 si 325 face mai degraba in 7,5(ca sa nu mai spun ca e aspirat). 120d si 320d fac deja in 7,5 respectiv 7,6. So... 6,8 este relativ mult, si subliniesz relativ, pt ca la urma urmei tot bombita ramane.
si totusi are tractiune spate BMW, pe cand asta are tractiune fata. ceea ce NU se pote compara. pentru ca aderenta e foarte mult mai buna pe tractiune spate decat pe tractiune fata. sal ~
care 325? ...ala din 91? ala are 1300 kg...ala are si 192 bhp...modelele din 2003 incoace au peste 200 bhp...ma refer la benzinare..scrie exact modelul la care te referi. Si vezi ca subsemnatul se refera tot timpul la persoana 1, adica cea care relateaza..adica TU. Corect era "respectivul"...si inca ceva...1 secunda la 100km/h inseamna cam 2 lungimi de masina.
Bmw 325 are 192 de cai peste 1300 de Kg si ia suta in 7,2 secunde... MOTOR ASPIRAT !!!! La dimesniunile lui , acest fiat este foarte puturos daca are TURBO si 212 cai.... Iar comparam legendarul bmw E36 de 20 de ani vechime cu noile "minuni tehnologice " ? Compara BMW-ul cu o masina de 20 de ani... Gogule... Ia scade greutatea unui E36 cu 150 de kg si pune-i turbo sa vedem ce masina noua de 10-20 de mii de euro sta langa BMW...
abarth are si diferential autoblocant, asa ca tin sa spun ca sunt tot mai convins... golf tsi 160 face suta in 7,5 efectiv, si unde pui dimensiunile, comoditatea, greutatea, rapoartele f lungi la cutie, fata de abarth ce le are f f scurte. Totusi, de la 160 la 212 cai (zic 212 cai!!! OMG) ar trebui sa fie o maaaaare diferenta. Practic mai mult de o jumatate de secunda e ceva, dar ar trebui sa faca mai bine(golf are alt tip de erogare a puterii cuplu mult mai mic aproape 300 kg in plus), in conditiile in care cu kit-ul esseesse Abarth-ul ar putea face cam aceeasi performanta. desigur, este de vazut si practic efectiv in cat face suta varianta de fata, poate as avea o surpriza placuta :) Cine-si cumpara sa-mi dea si mie o tura?
fiatul credca este cu cutie automata si asta explica de ce scoate 6,8 de la o la 100 dar oricum 6,8 este un timp f bun putine masini il scot si ma refer in realitate nu in specificatii
mie mi se pare ca doar Abarth 500C (adica cabrio) are cutie automata si varianta respectiva are 140 de cai. Si eu cred ca este un timp bun, numai ca poate ma asteotam la ceva si mai bun de la el... civic type r face 6,6 fara turbo la 201 BHP...(stiu ca e de 2 litri dar e si aspirat si muuuuult mai mare), mini cooper s face 7,1 la 175 d cai...(si eu ma refer la cifre reale, nu la specificatiile constructorului) Poate poate, testat de un pilot capabil ar scoate si varianta de fata Novitec ceva mai bine, chiar nu inteleg de ce nu ar putea face mai bine, si totusi ei au declarat 6,8. 6,5 ar fi fost bine, 6 sau 6,2 ar fi fost fantastic.Poate am avut eu prea mari asteptari :)
hamman a facut unu de 275 de cai:p
e foarte ipresionant sa scoti atat din 1.4 , la fel si cel prezentat aici are foarte multi cai pt un motor atat de mic.
din pacate prestatia este slaba, raportat la dimensiunile ei trebuia sa scoata cel putin 5 sec.
Am fost uimit cat de "grea" este
O incercare frumoasa cu rezultate mediocre...costuri prea mari.
foarte uimit ai sa ramai cand vei afla ca un smart cabrio de 600 are 800kg asta este nu se poate sa fii cu toate si siguranta si usor si cai din belsug etc
sa mor, tu chiar vb serios. 1.4 tsi de la vw are 170 de fabrica in conditiile in care trebuie sa respecte n norme de fiabilitate si poluare. iar tu zici ca 212 cai reprezinta o "mare realizare"....asa o fi:-?(nu snt rautacios, nu ma intelege gresit). Ma asteptam la mai mult de la Novitec(see ferrari 430 scuderia by novitec)
I bun la livrari de pizza, te strecori pe unde vrei tu. Fiat 500 nemodificat arata mai bine decat Smart, vorbesc de astea mai micute(minuscule). Fetele ar fi invidioase pe tine daca ai conduce masina asta.
conserva pe patru roti..dar fuge draca :) mi-se pare masina de transexuali sincer ( din modelul normal 500, "barbie doll"...la una sportiva "batman"...hai sa fim seriosi ). Lasand design-ul la o parte...ce au facut baieti de la Novitec dintr-un motor 1.4 e chiar de admirat ( bine pe langa consumul care cred ca s-a triplat, dar nu asta conteaza )
PS : asta-i parerea mea...si daca nu iti/va convine, nu comenta.
3016 e doar kitu' de la novitec pt un abarth (adica este un fiat 500 tunat de abarth si rezultatul muncii celor de la abarth este inca putin rafinat de novitec contra sumei de 3016 + un fiat abarth care NU este inclus in pret) ce-i asa greu?
abarth este companie ce lucreaza separat de FIAT. Masina se numeste Abarth 500, nu Fiat Abarth 500 sau mai stiu eu cum. Are la baza un Fiat 500, cam atat. Nu este cum ar fi AMG pt merc sau M pt BMW. Distinctia se face oricum doar pe plan comercial, pt client nu se schimba nik, se poate cumpara tot de la dealer Fiat. In Italia sunt o gramada de disperati care compara FIAT 500 cu Mini si de aceea sunt dispusi sa dea 18 K pe un 500 de 1248 multijet ... asta cred ca spèune multe.
Asa ca in ceea ce priveste Abarth, pretul de la 17k in sus nu ma mira de loc. asta referitor la pretul masinii de noua, restul sunt povesti.
peste pretul stock ... se adauga inca acei 3000 de euro. ar fi culmea sa fie 3000 de euro un fiat 500, si un sandero sa fie 5000. deci nu se pune problema sa fie 3000 de euro masina de mai sus ... parerea mea :D
nu peste pretul stock!!! tocmai am explicat. masina stock este modificata de abarth iar apoi fiatu' abarth este modificat de novitec... frateee chiar e asa greu!!!
oricum ideea era ca nu e doar 3000 de euro masina asta. ca ajunge la 15.000 cat de bine ... nu are rost sa te agiti asa ... ca nu ai dat nicio suma exacta. ai spus doar ca peste fiatul modificat de abarth au venit cei de la novitec cu finisaje de inca 3000 de euro. dar fiatul tunat de abarth cat e ? ca daca e 25.000 poa sa-shi baga p... in el fiat :)
Astia de pe site de scriu articole cred ca scot preturile si performantele din burta dupa cum cred ei ca ar trebui sa fie ....
Sunt articole cam nerealiste dupa parerea mea...
Au inceput iar comparatiile BMW vs...
Aoleo, cand oare se va termina tarania asta? Este un articol despre un Fiat 500, nu despre rivalitatea dintre 2 marci. Cum ***** sa compari piticania asta cu seria 3 sau alte masini din alte clase?
Este o masina mica, o masina de oras. Da, 212 caluti nu-s tocmai putini pt ceva atat de mic. Hai sa aruncam privirea asupra masinii prezentate si sa nu o mai comparam cu cine stie ce alte table.
Eu unul, o vad masina de gagica. Adica, sa fii barbat si sa iti doresti ceva atat de mic, tre' sa fii ori putin bulache, ori putin cretin. Este o masina scumpa. Este pt fete. Da, si fetele pot stapani 212 cai...
mentalitate romaneasca, nu te supara, fac doar o observatie. Numai in Ro poti intalni asa ceva: orice masina mai mica decat un passat si care nu are nici coada e de fete :)) atitudine de cave-man. Stii, in raliuri sunt numai masini de fete de cativa ani incoace. Este dupa mine o oprica gresita, mor cand aud ca TT, sau EOS sau stiu eu ce alt autovehicul este "de fete"( oricum ce inseamna "de fete"???). Poti spune ca are design feminin si pot sa inteleg... restul sunt doar atitudini maschiliste si inapoiate.
@alexjul, tutusi Abarth are diferential autoblocant si este si turbo, ca sa nu mai spun ca se compenzeaza faptul ca BMW are tractiunea spate cu existenta pe de alta parte a diff-ului pe aabarth, si raportul greutate putere net in favoarea lui 500.
Tin sa subliniez ca comparatia oricum mi se pare aiurea si nu am adus-o eu in discutie. Eu zic doar ca 212 cai pe o masina de 1 Tona cu LSD (si ceva)(nu 800 KG @TIR) ar putea sa faca mai bine. Senzatiile la volan sunt oricum ff tari:D Am condus Abarth 500 :D
mi-as dori o masinuta k asta. e f. faina. si totusi dintr-un motor de 1.4 au scos destul bine 212cp cu ajutorul turbinei si celelalte elemente. bv Novitec
pai daca atat ii duce capul pe unii idioti sa faca comparatie intre BMW 325 si Fiat 500 care are motor de 1.4!! Deci motor 2.5 Vs 1.4? NOOBS!!! masina este foarte foarte tare! cu siguranta atrage priviri in trafic...cu siguranta ai ceva senzatii la volan!
Bravo Novitec!
asta chiar este insulta in conditiile in care tot mai multi romani dau dovada de faptul ca tara asta creste si dezvolta numai reterdati in adevaratu' sens al cuvantului asa cum vrei tu sa ne demonstrezi ca esti un elev model al acestui curent foarte la moda
nu te agita ca spray-ul ca la blocuri acolo la voi in Bucuresti sau unde cresc puii de tigani tot de la tata sugeti toti tzatza. Ca sa stiti de ce sunteti alergici la lactate. :))
cine este frustrat poate sa-i puna doua coaie atarnate pe bara din spate !!!!
Eu zic ca-i masina de chinezi ! Numai ei pot intra comod in ea.
15.000 mii pe o conserva pentru oras ??? Atunci prefer scuterul este mai aerisit !
Motorul este fizic puternic dar ce-l face asa lent ? Cutia ? Greutatea ? Sau n-are 212 cai?