Dacia Logan cu motor VR6 are 200 cp si este mai rapida ca un BMW Masini tunate din Romania 19 Februarie Dacia Logan cu motor VR6 are 200 cp si este mai rapida ca un BMW
Toate comentariile (231):
lawrentziu18
427 comentarii 470 puncte
super masina. se vede ca a muncit mult la ea. felicitari SGM
06 dec 2010, 11:30
+1
7 comentarii 7 puncte
Da cand vii sa ii facem si un bord pe masura?
07 dec 2010, 00:28
+2
45 comentarii 91 puncte
foarte tare masina, kilometrajul arata real? atunci am si eu o intrebare si daca se poate sa imi raspunda d-ul robert: pt. ca ai modificat un logan si a iesit ceva foarte frumos si bun (BRAVO!), macar ziua in amiaza mare si pe ploaie sa nu mergi in oras cu 80km /h.
04 iul 2011, 12:26
0
skype09
473 comentarii 1169 puncte
se vede cine tace si face :P
06 dec 2010, 11:48
+2
dra bv26nba
7 comentarii 8 puncte
Foarte tare proiectul felicitari,sa imbini motor nemtesc cu caroserie de dacie!!! P.s ar trebuii sa faci nsite filmulete din nou si cateva la semafor atunci cand in dreapta sau in stanga ta se afla vreunu cu masina luxoasa care atunci cadn te aude ca turezi zice uite si la asta si-a pus pe masina'o toba sport si huruie' si cand vei pleca il vei lasa in ceata,prea tare chestia asta!!!!!
06 dec 2010, 11:55
0
slash65
170 comentarii 322 puncte
cu un turbo o sa aiba putin cam multi caluti pt tractiune pe fata...i'm just sayin'
06 dec 2010, 12:03
0
2 comentarii -2 puncte
poate sa o duca si la + 250 cp...daca stie s`o controleze e totul ok. acum sincer, crezi ca e mai usor de controlat un urs cu tractiune spate si +400cp?
06 dec 2010, 12:25
-2
3 comentarii 0 puncte
tocmai aia-i faza frate. deja de la 200 de cai in sus nu prea mai ai ce controla. daca vrei liniute, e alta treaba; nu ai nici o problema
06 dec 2010, 15:37
0
2 comentarii -2 puncte
eu cred ca e facuta pentru liniutze :))
06 dec 2010, 20:16
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
zice bine, la 220-250 deja orice cal e degeaba in curbe. RWD 200 cai e mai rapid in curbe ca rotile din fata sunt ocupate cu luatul curbei (daca accelerezi pierzi tractiune si subvirezi), nu-i poti cere sa faca si acceleratia simultan. apropo... nu se poate face tractiune spate loganu? Ar fi cea mai tare chestie posibila si sa mai vi si la drift cu ea sa ramana toti muti ps: o dacie 1310 cu transplant de la papuc nu poate fi facuta pur tractiune spate? :D
06 dec 2010, 19:45
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
5 comentarii 0 puncte
e ok totul dar intreb si eu ... nu e prea multa munca pt 200 cp. Adica de ce nu a-ti cautat un motor cu turbo si poate treceati pragul de 200 cp.. stima si keep up the good work
06 dec 2010, 12:10
0
4 comentarii 0 puncte
are 200 cp da are un cuplu extraordinar si din cate zicea o sa vina si o turbina pe motorul ala ceea ce inseamna k o sa aiba peste 300 cp
06 dec 2010, 15:34
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
pacat ca are dezavantaj mare cu cauciucurile alea de bicicleta... poate pune unele mai late la concursuri :D
06 dec 2010, 19:48
-1
30 comentarii 11 puncte
Interesanta treaba, spor in continuare!
06 dec 2010, 12:14
0
1 comentarii 1 puncte
Sa speram ca mai urmeaza o adaptare sa o faci si 4x4....ar fi genial, chiar daca este un logan. Nu sunt fan Logan de nici o culoare insa apreciez munca si efortul pentru a face posibil acest proiect. Bafta in continuare!
06 dec 2010, 12:16
+1
23 comentarii 8 puncte
tot logan este...insa respect pt proiect :D !
06 dec 2010, 12:18
+1
179 comentarii 235 puncte
unde e vlad_strumph si a le sale tiganii sa ne spuna ca defapt "nu e motor V6" ??? OMG ! inca o data felicitarile mele pentru proiect, si toate urarile de bine :) succes in continuare !
06 dec 2010, 12:29
0
vlad_strumph
201 comentarii 261 puncte
ce vrei tu sa zici ma prostule?
06 dec 2010, 12:49
-2
179 comentarii 235 puncte
cand dispar argumentele, incep jignirile ! asta e ! stii tu ce vreau sa zic .. ai mai transformat un thread intr`o tiganie generala .. ma miram sa nu o faci si aici :))
06 dec 2010, 13:17
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
ai dreptate.......:))))))))
06 dec 2010, 13:28
0
vlad_strumph
201 comentarii 261 puncte
Ba,nu stiu de unde ai impresia ca ma cunosti ca sa poti sa faci o asemnea remarca,insa nu am vrut sa stric threadul nimanui,doar imi dadeam o parere,caci daia e forum ,fiecare sa isi dea o parere despre munca omului.Masina asta poate e facuta bine ,insa tot ce am zis e ca nu ii inteleg rostul...in fine.felicitari SGM si Claw166,te rog abtine-te...ms frumos
06 dec 2010, 15:20
0
vlad3_07
157 comentarii 5 puncte
Mie rusine ca avem acelasi nume!
06 dec 2010, 15:22
0
Alex-jul
194 comentarii 4 puncte
treziti-va ma la realitate si nu va mai certati ca orbii. fiecare are dreptul la o parere ... cand il vad si pe asta de deasupra, ca ii e rusine ca are acelasi nume =)) schimba-ti frate numele daca iti este atat de rusine, ce sa spun =)) e atat de greu sa ramaneti la subiect? fara alte remarci, sau comentarii anapoda? (si hai sariti acum pe mine ca nici eu nu sunt la subiect) :)) on topic: o singura curiozitate am: daca doamne fereste ti se strica ceva la ea (ca am vazut ca ai o gramada de piese adaptate) ce faci? le iei iar pe rand la adaptat? :-?? nu de alta dar mi se pare lucrul dracului cum se spune :) iti dai singur de lucru. cat despre masina, felicitari si keep up the good work.
06 dec 2010, 15:33
+1
179 comentarii 235 puncte
@vlad_strumph "1 Decembrie 2010, 13:55 tu esti cunoscator :)) ``suna foarte bine v6-le``,dar masina nu e V6 :)) taci in **** mea daca nu cunosti ma nu mai lua la misto oamenii...si ca ce intrebi ce planuri are,ca nu faci diferenta nici macar intre turbo si kompresor..." de aici te stiu :) nu te supara, dar nu eziti sa arunci cu insulte in stanga si in dreapta pentru a-ti demonstra "superioritatea" (cred) .. personal am crezut prima data ca esti doar un copil frustrat, dar am dupa ce ti-am vazut profilul de pe forum pot sa spun ca mi-ai facut o impresie buna .. asta pana sa ma faci a doua oara "prost" .. numai bine si hai sa lasam deoparte tiganiile !
06 dec 2010, 16:11
0
vlad_strumph
201 comentarii 261 puncte
Ok,cedez si eu...gata,nu mai ma cert cu nimeni:) scuze pentru jigniri ..SGM,te astept la start daca o bagi la drag :) succes in continuare
06 dec 2010, 16:18
0
xanderrr
17 comentarii 13 puncte
"dan_eclipse4g63t reply 1 Decembrie 2010, 14:09 adevarat,foarte tare asta V6 :):):):)" nu vlad strumph a zis de v6.ci dan_eclipse..u cred ca esti mai rau decat toti de pe aici...termina cu jignirile..si vino cu ceva concret..lauda ceva realizat de tine..nu ii iau partea lui vlad..cu toate ca suntem prieteni f buni si lucram la aceasi masina amandoi...da u esti chiar penibil..
06 dec 2010, 19:00
0
bau88g3
442 comentarii 161 puncte
@xanderrr esti total pe dinafara.... Claw166 1 Decembrie 2010, 12:53 ce de "cunoscatori" pe aici ! FELICITARILE MELE pentru asemenea proiect ! Suna foarte bine V6 -le. Planuri de turbo/compresor pe viitor ? ....vezi cine a zis ca e v6 prietene????vaide steaua voastra de prichindei crescuti cu NFS-ul in cap....
06 dec 2010, 20:37
0
vlad3_07
157 comentarii 5 puncte
Alex-jul nu-mi schimba **** numele ma?daca vreau scriu pe site si cand mi se scoala p**a ba asa se gasesc unii sa-ti **** ziua,lasamia-r **** ruj pe **** mare smecher esti si tu.
09 dec 2010, 23:50
0
1 comentarii 0 puncte
mai baieti nu va mai certati,motoru ala e o jumatate de w12 care e pe golf 5.motoru vr6 e asta din filmulet ce o fi el v sau w!!!:http://www.youtube.com/watch?v=RHQJizfRYJk
06 dec 2010, 21:24
0
179 comentarii 235 puncte
@xanderrr .. greseti, prietene .. eu am spus ca e V6 .. ceea ce m`a deranjat e ca vlad mi`a sarit in cap intr`un fel mai nepotrivit,sa zicem .. dar hai sa nu facem un circ si din thread`ul asta si sa apreciem ceea ce face SGM .. Numa' bine !
07 dec 2010, 01:45
0
13 comentarii 5 puncte
Si dacia care a avut-o tot dacie era :)) Si a facut istorie... Felicitari pt. noul proiect,sa o vedem pe strazi. :)
06 dec 2010, 12:34
0
343 comentarii 52 puncte
Turometrul ala si vitezometrul NU sunt calibrate pentru acel motor ! Voi nu vedeti cum se comporta ... E VR6 nu Ferrari , poate creste repede in ture , dar in nici un caz nu poate sa creasca atat de repede viteza si sa ajunga la peste 8.000 de ture . Voi chiar nu puteti sa faci o diferenta intre realitate si "efecte speciale" ?
06 dec 2010, 12:37
0
5 comentarii 4 puncte
motorul e in 6, iar turometru de 4 pistoane. d-aia sare asa in ture. citeste cu 50% mai repede si mai mult, pt ca citeste de la 6 bobine in loc de 4. cel putin asta cred ca e explicatia.
06 dec 2010, 12:55
0
14 comentarii 0 puncte
tu chiar nu observi ca masina e suspendata ?
06 dec 2010, 12:58
0
5 comentarii 4 puncte
io cre'ca tu te uiti la la alt clip.. :))
06 dec 2010, 13:01
0
16 comentarii 5 puncte
omu are dreptate...masina e suspendata...si o masina suspendata intr-o viteza superioare,cum ar fi a 3a, ar putea sa urce pnaa in 8000 p turometru si 140-150 p kmetraj:P
06 dec 2010, 15:36
0
4 comentarii 0 puncte
frate...efectele speciale sunt realizate cu ajutorul pc`ului..aici e vorba de realitate pura ;)
06 dec 2010, 13:15
0
66 comentarii 60 puncte
ma eu nu inteleg ce aveti toti cu turometrul si cu vitezometrul pana la urma urmei o sa functioneze si alea cum trebuie dar eu nu cred ca omul da acuma vre-o inportanta la chestia asta..
06 dec 2010, 15:05
0
bau88g3
442 comentarii 161 puncte
@eugen mai dute in....sa nu te injur si pe tine...pfoa...sunteti ceva de luat si batut pana numai puteti sa deschideti gura k sa faceti botik....teai trezit si tu desteptule sa comentezi????ce ai urmarit pana akm???telenovela de pe acasa???!deja suntem la al 3-lea sau chiar al 4-lea topic deschis de Robert-sgm.....
06 dec 2010, 20:44
0
32 comentarii 3 puncte
tare proiectu da nu crezi k ai usurat cam mult volanta?in caz k se rupe p la 200km/h ii cam nasol pt. k ii exact la tine intre picioare.
06 dec 2010, 13:12
0
4 comentarii 0 puncte
Tine caroseria la ditamai VR6`le ? :D
06 dec 2010, 13:13
0
29 comentarii 27 puncte
cu ceva ranforsari tine,eu sper ca a pus planetarele de la golf, nu cred ca alea de logan raman intregi, daca ii pune si body kit-ul ala de la prostreet va fi criminal. :)
06 dec 2010, 14:21
0
7 comentarii -1 puncte
mai citeste frate inca o data ca poate nu ai intzeles si pe urma zi de planetare;)(cititzi inainte sa vorbitzi
06 dec 2010, 21:40
0
5 comentarii 17 puncte
bravo celor care au lucrat la aceasta masina !!!
06 dec 2010, 13:18
0
djboss
95 comentarii 30 puncte
Ca, de obicei UnicuSGM ne uimeste dinou. Chiar o sa fie cel mai puternic logan din romania , acum sal vedem la linia de start ce poate, imi place ideia omului Un logan simplu cu o putere de necrezut :D adica un lup in piele de oaie :D Bafta SGM
06 dec 2010, 13:22
0
343 comentarii 52 puncte
NU conteaza ca este sau nu suspendata in acel clip . Este si clipul pe strada cand la fel depaseste 8000 de ture ale bordului . Este posibil ca acel traductor al cutiei sa nu se potriveasca cu cel al bordului , iar la turometru este exact problema care a spus-o "mistreku" mai sus . Pana la urma VR6 - ca motor pana la ce turatie ajunge ? Ca in nici un caz la 10.000 ! Vedeti ca nici relantiul nu sta la 800 rpm , ci la 1200 -1300 ! E masina mai puternica , dar cu siguranta a castigat acele kilograme in plus deci a ajuns fara probleme la 1250 de kg ! Apoi sunt destule masini de peste 200 CP care nu arata chiar asa de "performante" desi au toate piesele originale si bine calculate pentru punerea puterii pe sosea ! De planetare nu am citit nimic , de roti nimic . E clar ca acel tradustor din cutie este pentru o anumita marime de roti si este de ajuns si diferente de roti ca acel kilometraj sa nu arate ok .
06 dec 2010, 13:26
0
28 comentarii 0 puncte
Ce tomberon...:))
06 dec 2010, 13:33
-3
10 comentarii 11 puncte
mirific de invidios esti:))))pune si tu un amg pe "ochiu de cal"sa vezi ca nu e asa simplu
06 dec 2010, 16:15
0
28 comentarii 0 puncte
Vai....da ce ma tavalesc pe jos de invidie, urlu in chinuri:)). Ma amg nu.... da poate cine stie;)).
28 dec 2010, 18:36
-2
9 comentarii 3 puncte
Cum zic unii,,asta e tiganie ce ai facut'',dar faza e ca tigania asta e super tare.Bv tie SGM dintr-un animalut ai creat un monstru auto care o sa se lupte intr-un ring cu alti monstri.
06 dec 2010, 13:35
0
2 comentarii 1 puncte
Felicitari Robert...ai readus legenda ;)
06 dec 2010, 13:36
0
6 comentarii 1 puncte
o putea (daca vrea) sa treaca modificarile in carte? :-?
06 dec 2010, 14:01
0
23 comentarii 48 puncte
nici motorul nu poate sa'si omologeze la RAR
06 dec 2010, 14:31
0
55 comentarii 6 puncte
Respect pentru Dacia SGM si VR6 SGM...iar o sa planga astia cu bmwurile lor de Bulgaria:))))
06 dec 2010, 14:09
0
bizkuite
111 comentarii 217 puncte
felicitari, e tare masinutza, mor de dragu acestor masini "cuminti" care te lasa cu gura cascata, genu "lup in blana de oaie" :)) foarte diabolic, tot respectu pt munca depusa
06 dec 2010, 14:13
0
6 comentarii 1 puncte
AAA TE CUNOSC! AI CUMPARAT JENTELE ACELEA FK DE LA MINE :)
06 dec 2010, 14:33
0
6 comentarii 0 puncte
Gresesti.
06 dec 2010, 15:14
0
61 comentarii 126 puncte
'Sistemul de franare a fost si el imbunatatit. Mai precis, pe fata, discurile originale au fost inlocuite cu unele de 300 mm in diametru, de Renault Scenic cu etriere Brembo, de pe BMW E38 cu 4 pistoane.' Poate sa-mi explice cineva cum vine asta?Ori sunt de pe Renault or sunt de pe un BMW.Nu prea inteleg.Eroare de tiparire?
06 dec 2010, 14:37
0
bau88g3
442 comentarii 161 puncte
discu e ceva,etrierul e altceva si tu esti un NFS-ist
06 dec 2010, 20:47
0
3 comentarii 29 puncte
Buna Ziua, am venit sa platesc impozitul pentru Loganul meu. Desigur, va costa 20 de milioane =)))))))). In spate, multimea ramane...proasta :))))
06 dec 2010, 14:43
+4
179 comentarii 235 puncte
buna asta :)) =))
07 dec 2010, 01:48
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3 4 5
Pagina următoare