Stage 1 Turbo System with Stock Engine
650 WHP on pump gas (93 octane)
850 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane)
2004-2008 Gallardo models at $35,000*
2009-2010 LP560-4 models at $39,000
Stage 2 Turbo System with Modified Engine
850 WHP on pump gas (93 octane)
1150 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane)
2004-2008 Gallardo models at $65,000*
2009-2010 LP560-4 models at $69,000
Stage 3 Turbo System with Modified Engine
1000 WHP on pump gas (93 octane)
1250 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane)
2004-2008 Gallardo models at $89,000
2009-2010 LP560-4 models at $94,000
Race Version Turbo System with Highly Modified Engine
1050 WHP on pump gas (93 octane)
1500 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane)
All Gallardo models starting at $109,000
deci cand a scos flacari pe tzeava , am avut ****** :))))) cum ar fii sa vezi un lambo dasta pe Magheru scuipand flacari ? Priceless :X :)) sauuuu vro 200 de mii de euro :)))
e grava masina...m am indragostit de Underground Racing de cand am vazut Gallardo Nera 9.1 secunde pe 400 de metri...oamenii sunt prea buni in modificarea masinilor Lamborghini :X
am o problema cu oameni care nu gandesc...va plac, ne plac masinile puternice din fabrica sau modifikte... dar totusi uni s ajteapta d la un motor d 5 sau 6 litri dau un exemplu sa consume 7 ,8% dc nus putin realisti sa vada cum sta treaba ...dak vrei un motor cu consum redus atunci frate iati un lambo tuneazal cu un 1.3 sau cva mulm mai puternic* 1.5 motorina si vei avea 4,5 sau 5 %.km asa sunt uni romani care vor s600 cu motor d 600cm sai consume cat bricheta dar el sa fie mandru k are masina tzava. pe scurt knd iti permiti o masina d peste 80.000 d euro nu t mai uiti la consum. legat d lambo d mai sus fara comentari oricine siar dori asa cva cred k nu gresesc.ms o zi buna tuturor
ai dreptate in ceea ce zici despre cei care vor masini puternice care sa consume putin , dar si goaga are dreptate cand spune ca ti-ar prinde bine ma multa gramatica ... Intelegem ca ai scris "imchizi" pentru ca s-a apasat gresit pe tastatura , dar sa "sami" omoara limba romana :))
Cat despre Lambo ... No coment ! visam degeaba :|
mai cei drept fuge draca n-am ce sa comentez, dar tipic americanilor doar in linie dreapta...sunt curios daca la partea de directie sau suspensie a fost ceva modificat.
Imi place foarte mult ca masina are cutie manuala. Acum cei mai multi care au bani de asa ceva,isi iau cutie secventiala. Nimic nu se compara cu cea manuala,chiar daca nu schimba asa repede ca cea secevntiala.
frateeeeeeeeee asta e a doua masina pe care o sa mi`o cumpar si o duc la astia sa imi arunce un bi-turbo pe ea :)))) si apoi vin si rup 99% din masiniile tunate din romania :)))
Pun pariu ca multi dintre voi nu aveti un "golan" (a se citi corect Logan) sau vreo masina cu (macar) 150 cp, da' lumea o arde aici ca lambo asta nu face un veyron, ca papa mult la 100 km, etc. Intr-adevar daca ai bani iti implinesti visele si iti faci mofturile ... da' la noi, mai greu. Io conduc o barca nexia, si-s multumit de ea, sincer. Stiu cand nu poate mai mult si daca se supara pe mine ma baga in copaci. Cu lambo m-as duce, dar nu la noi in tara ... si nu m-as mai intoarce. Pentru mine, orice ar fi, masina ideala ramane Aston Martin DB9 (si recentul Rapide): putere, eleganta, clasa, frumusete. (si nu va obositi sa imi comentati gusturile)