Vesnica intrebare: diesel sau benzina? Ghidul soferului 2 Martie Vesnica intrebare: diesel sau benzina?
Toate comentariile (190):
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
ce zic ma astia la stiri ca scumpesc iara benzina acuma? :| ontopic: diesel pt cei fara bani sau total nepasionati si benzina pt pasionati si iubitori de mecanica. Sa inceapa cearta...
02 mar 2011, 10:15
+7
8 comentarii 8 puncte
Nu sunt in totalitate de acord cu tine. Nu vad care e legatura intre combustibilul folosit si pasiunea pentru mecanica. Dupa parerea mea, e cam echilibrata situatia. Benzina > Motorina ( cand e vorba de costuri de consum). Motorina > Benzina ( cand e vorba de costuri de intretinere, daca e vorba de un turbo diesel). Un motor diesel( turbo, aspirate nu mai sunt atat de folosite) trebuie menajat, adica trebuie tinut intr-o anumita plaja de turatie pentru a proteja turbina. Pe tema respectiva si poate discuta o gramada de vreme, sunt oameni pro si contra, si argumente sunt destule. Dupa parerea mea, daca nu te intereseaza un cuplu mare, si nu ti-e lene sa retrogradezi cand intri in depasiri, un motor pe benzina de capacitate cilindrica rezonabila( maxim 1.8l), ar fi o alegere buna, ca si costuri( nu ma refer la cei care cauta perfomante; pentru oamenii respectivi sunt motoare de 2l+ :D ). Ca si confort, un motor pe benzina e si mai silentios. Inca o data mentionez ca e o parere personala. :)
02 mar 2011, 10:23
0
Raphael
36 comentarii -22 puncte
nu stiu daca retrogradezi intr`o depasire cu un silvia s13 sau un MG zr 160, care au motor de 1.8 benzina. silvia cu turbo si MG`ul aspirat, cel din urma in treapta a 5`a la 65 km/k avand 2000 rpm. cred ca mai degraba retrogradezi la un jenant 1.9 TDI. nu vreau sa fac mare valva, acestea fiind 2 masini ce le`am avut. intr`adevar silvia era o sugatoare de benzina, dar zr`ul de 160 de cai consuma surprinzator de putin.
06 mar 2011, 15:40
0
Raphael
36 comentarii -22 puncte
avident, nu ma refer la motoarele din ultimii ani, pentru ca putini dintre noi si le permit. pe de alta parte, respect 3.0d de la BMW, care este un motor intreg
06 mar 2011, 15:44
+1
25 comentarii 25 puncte
Sunt si pe motorina motoare bune, si performante. Aici as vrea sa dau exemplu TDI ARL-ul de 150 de cai care sta binisor pe langa omoloagele pe benzina de 1.8T de 180 de cai. Avantajul diselului este usurinta in exploatare pe curse lungi. Nu ai nevoie de retrogradari atata de dese. Sa nu mai vorbim de consum...
02 mar 2011, 10:29
+1
77 comentarii 63 puncte
te contrazic, anul trecut un diesel a luat 2 grupe la sprint paralel la Suceava. tehnologia a avansat atat de mult incat, dupa parerea mea, benzina si motorina sunt aproximativ egale...
02 mar 2011, 10:37
+1
10 comentarii 36 puncte
Mai este ceva peste care 90% nu prea trec. ne permitem de obicei masini vechi, cine are una de numai 4-5 ani e fericit si are banuti destui. am avut si diesel si benzina, mai vechi de 10 ani, prefer benzina. bineinteles, ca de mi-as permite un seria 5 nou poate ca dpdv economic as alege diesel, dar hai sa recunoastem, nu toti suntem asa fericiti, asa ca fiecare sa o judece dupa puterea sa financiara. Nu am zis ca un diesel nu e bun si performant, dar e neaparat nevoie sa fie generatie mai noua. un benzinar mai vechi, mai merge saracul.
05 mar 2011, 22:07
+1
westhunter
348 comentarii 518 puncte
Da..se scumpeste cu 8 bani.
02 mar 2011, 10:39
+1
PIKONE CJ
50 comentarii 36 puncte
luna trecuta am fost sa ma interesez de IX35 (ce pret are,dotari ,etc)pana la urma m-am ales cu 2 oferte una diesel,una benzina ...amandoua 2 l ,aceleasi dotarii(premium).Dup a un calcul simplu cu carburantii la acelasi pret am ajuns la concluzia (fara service)ca si dupa 10 ani dieselul nu scoate diferenta de pret dintre modele (calculat la consumul dat de Hyundai pt amandoua variantele),pt masina noua ...pentru second hand (avand in vedere ca diferenta e mai mica intre masini )da merita dieselul ,dar dupa aia de ai nevoie de service gen:ambreiaj,capete de planetara,distributi e ,turbo,etc.la 2 service de astea iar te ia benzina.Repet acelasi pret la carburanti.Deci yo ma duc pe benzina chiar daca no sa-mi iau IX35 ,consider ca in urmatori 5 ani no sa mai scada pretul sub 5 lei nici la motorina si nici la benzina.O zi buna
02 mar 2011, 14:24
-1
211 comentarii 74 puncte
Tu esti rrom. Parerea ta nu conteaza!
02 mar 2011, 11:51
+1
zfw
zfw
43 comentarii 15 puncte
:)) rasistule
02 mar 2011, 14:22
+2
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Un motiv bun pentru care 60% din masinile din romania sunt pe benzina este acela ca masinile noi, in special modelele accesibile oamenilor de rand sunt mai ieftine cu 1000 de euro in medie la achizitie decat un model identic, dar diesel.(pentru unii oameni conteaza mai mult pretul de achizitie, fie el si cu 500 de euro mai mic, il aleg pe acela, nu se gandesc mai departe la diferenta de consum si amortizarea acesteia in timp.(dovada ca vedem destule loganuri 1.4/1.6mpi, si alte hatchbakuri nemtesti si nu numai cu motoare asemanatoare). Ca oamenii se imaprt si ei in 2 categorii(Cei ce isi aleg masina dupa acest principiu) in fani diesel si fani benzina, este si acesta un aspect destul de des intalnit, care nu se gandesc la consum ci doar la "placerea lui de a conduce". Eu personal conduc o masina turbo-diesel cu tractiune integrala, berlina. Nu pot sa spun ca merg batraneste, sau ca ma uit la fiecare picatura de combustibil(nu pot sa spun ca am o consum demn de diesel datorita greutatii sporite si a sistemului de t integrala).. dar cand am luat-o am pus in balanta anumite lucruri, aspecte principale. Datorita faptului ca circul mai mult in oras si nu sunt nici un impatimit la vitezei, slalomurilor sau al plecarii primu' de la semafor am ales diesel. Pot spune ca dupa o resoftare optima, masina are suficiente rezerve de putere incat sa nu regret nici o clipa ca nu am luat motorul pe benzina, turbo. In cazul meu, ales ales cu capul si nu cu sufletul. Si consider ca in situatia mea de acum, am facut alegerea potrivita. Versus-ul acesta vesnic intre benzina si motorina este dificil si delicat, pentru simplul fapt ca sunt o sumedenie de factori pro si contra pentru amandoua.
02 mar 2011, 11:54
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
@gamercosti :)) iar tu ? dupa ce vi si zici nu stiu ce consum la vectra pe benzina acuma zici ca diesel-ul e pt cei fara bani ? :)) cu siguranta un S klass diesel nu e pt cei fara bani
02 mar 2011, 16:00
+1
7 comentarii 0 puncte
@Lupes bine zis... si oricum diferenta de consum de de 1-2 litri , deci nu e foarte mare
02 mar 2011, 16:56
0
ValySK
81 comentarii 97 puncte
sa nu mai pomenim de R8 V12 TDI ce om sarac are asa ceva?
03 mar 2011, 09:23
0
20 comentarii 2 puncte
SCRIETI PE YOUTUBE: BMW 123D VS BMW Z4 3.0i SA VEDETI CUM FU*E UN MOTOR DE 2.0 DIESEL UN BENZINAR DE 3.0 ;)
02 mar 2011, 20:23
-1
vI4d
76 comentarii 21 puncte
pai nu prea l-a futut da a fost in fata :) si cum zici tu 2,0 D vs 3,0 i :D
03 mar 2011, 11:54
0
69 comentarii 64 puncte
Numai versus nu e ala, e un filmulet facut la misto.
03 mar 2011, 14:19
+1
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
prietene un 123d nu are 253 cp si 560 Nm stok (are 150 cp/ 204 kw);) daca te uiti atent mai e un clip intre aceleasi masini,iar z4 este stok....asa se explica ;)
06 mar 2011, 15:21
0
3 comentarii 1 puncte
bmw 123d este 2.0 L biturbo cu 204 cai stock. deci e posibil
08 mar 2011, 11:24
0
73 comentarii 110 puncte
Avand in vedere ca pretul benzinei este la acelasi nivel cu pretul motorinei, este mai greu sa faci diferenta . Din punct de vedere al consumului, daca mergi cu o benzina "la consum" prin oras o sa iti consume lafel de mult (sau putin) ca un 1.9tdi 115cp (audi a4 b5 avant). Astea sunt comparatii facute intre masina mea si a unui coleg. La drum lung, intradevar trebuie sa retrogradezi mai mult intr-o benzina, dar hai sa fim seriosi, la ce drumuri avem noi ti-e si frica se depasesti. Spre exemplu, pe DN1 pana la Predeal, cred ca sunt maxim 5-7 locuri in care poti sa depasesti fara nici o probelma.... iar in 3 dintre ele este depasirea interzisa... traim in Romania, tara tuturor posibitatilor. Stima
02 mar 2011, 10:38
+1
26 comentarii 10 puncte
Motorina e populara pt ca multi oameni au iluzia ca, consuma mai putin, deci automat e mai ieftina intretinerea ceea ce nu e chiar asa, masinile diesel la achizitie sunt mai scumpe decat cele pe benzina plus ca piesele sunt si ele scumpe si se mai pune si caraitu ala infect de tractor, pe cand benzina are un sunet mult mai frumos si costurile sunt aproape tot acolo, am afcut scoala de soferi pe un diesel, mometan nu am masina dar conduc masina lui taicameu care e diesel, are 136 de cai si te lipeste in scaun cand o calci dar totus prefer benzina!
02 mar 2011, 10:39
+1
32 comentarii 3 puncte
cred ca nu ai auzit un tractor in viata ta sau masina taticului tau este praf daca face ca un tractor.motoarele diesel noi sunt foarte silentioase. cineva a scris mai sus ca un motor diesel consuma cat unul pe benzina.te rog frumos zi un motor pe benzina care sa consume cat un diesel si eu imi vand un rinichi sa il cumpar.eu am 1.9diesel si pot sa ma chinui si sa ii dau in gura cat vreau ca nu consuma cat un 2.0benzina.stiu pe cineva care are un volvo s40 t4 adica 2.0turbo benzina si daca merge la consum in oras ii ia 10l/100km si un fiat 1.6 16v benzina care la fel nu ia sub 7l iar eu trebe sa ii dau in gura calumea ca sa imi consume 10l
02 mar 2011, 12:02
-2
32 comentarii 3 puncte
bine este adevarat ca daca ai un vw 1.9tdi si tre sa schimbi injectoarele te falimenteaza.costuri le de reparatie sunt mai mari la diesel decat la benzina. si app baiatul cu s40 a facut liniuta cu o bora tdi de aprox 150cp si aproape a luatocu tot cu cei 200cp ai lui de pe volvo.
02 mar 2011, 12:04
0
26 comentarii 10 puncte
E vorba de un audi a4 b6 2003 1.9 tdi stai linistit ca motoru e in stare foarte buna, tata lucreaza in mecanica de mai bine de 30 de ani si stie cum sa intretina motoru, iar cu sunteu da am exagerat putin ... dar nu poti spune ca nu se aude motoru (in habitaclu nu se prea aude doar turatia, dar cand stai afara langa masina se aude chiar si la astea noi), iar la consum ... da dieselu consuma mai putin, dar cum am spus daca e sa comparam intretinerea inclusiv consumul, costurile ajung cam tot acolo. Eu sunt fan benzia si puteti sa argumentati oricat nu imi schimb parera.
02 mar 2011, 13:12
0
308 comentarii 421 puncte
Pe mine nu ma poate convinge nimeni sa trec la benzina, decat in cazul in care as avea bani de un SUPERCAR. In schimb V12 TDI de pe Q7 sau R8 mi se pare o capodopera a tehnologiei TDI. Ca sa nu mai zic ca daca te joci putin la el obtii 710 Cp.
02 mar 2011, 10:41
0
284 comentarii 299 puncte
un singur motor diesel mai acatarii...benzinare de acelasi nivel sunt cu miile..
02 mar 2011, 12:17
0
284 comentarii 299 puncte
un singur motor diesel mai acatarii...benzinare de acelasi nivel sunt cu miile..
02 mar 2011, 12:17
0
8 comentarii 9 puncte
Motorina inafara de "consumul redus" eu o consider mult mai galagioasa mult mai ne sportiva si mult mai grau de intretinut ca si costuri .Daca vrei adrenalina si stii ce inseamna placerea de a merge cu masina clar benzina da clasa motorinei.
02 mar 2011, 10:48
-2
180 comentarii 58 puncte
motorina pentru consum benzina pt.......
02 mar 2011, 10:59
0
kodrutz2011
23 comentarii -35 puncte
salutare am un passat din 2000,cu motor de 1.9 TDI(DI cu rosu)si cip motor sunt multumit de el are "svac",dar partea nefericita este sunetul la relanti este k un tractoras. stima!
02 mar 2011, 10:59
0
sebistilp
10 comentarii 32 puncte
sunt si am fost un adept al benzinei de cand ma stiu..............in ca nu se pot compara performantele unui motor pe benzina cu performantele unui motor diesel........detin o masina veche, un ascona 2.0s, motorul are 32 de ani si functioneaza fara nici o problema, silentios, porneste la prima cheie cand afara sunt -15 -20 grade, accelereaza mult mai bine fata de un motor diesel, etc. nu cred ca as fi multumit de un diesel chear daca ar fi mai nou. putem face si o comparatie, luam un golf cu motor diesel de 1.9 turbo si mai luam un corrado G60 cu motor de 1.8 turbo............... ..
02 mar 2011, 11:02
0
284 comentarii 299 puncte
am votat benzina...prefer sa dau banii in rate la pompa decat toti odata pe turbo&injectoare..nu mai zic ca daca te orientezi spre o masina sh diesel, 99%din ele au kilometrajul dat inapoi..
02 mar 2011, 11:06
0
p3tcu
8 comentarii 24 puncte
indiferent de carburant, majoritatea masinilor sh au kilometrajul dat inapoi...sau pt simplu fapt ca tu apreciezi mai mult benzina in imaginatia ta ele nu au kilometrajul dat inapoi?!
02 mar 2011, 19:53
+1
vI4d
76 comentarii 21 puncte
+1
03 mar 2011, 11:59
0
arminyoyo
219 comentarii 10 puncte
Sunt 60% din totalul autoturismelor care circula la noi in tara pe benzina deoarece o masina pe benzina la mana a doua e mai ieftina fata de cea pe motorina. Eu prefer motorna, nu ca ar fi cea mai ieftina ca pana la urma vor ajunje aproape la acelasi pret, prefer motorina cum am spus pentru fiabilitatea motoarelor, polueaza mai putin si 200 HP mie mie deajuns. Cunosc si motoarele pe benzina, un prieten are un BMW 523i E39 si am vazut ca era in viteza a 4-a si a accelerat pana jos, parca rotile sau invartit in gol si era la 100 Km\h, mortale masinile pe benzina si au un sunet de invidiat.
02 mar 2011, 11:08
0
kodrutz2011
23 comentarii -35 puncte
si inca o problema la passatul meu diesel,la -20 de grade nu porneste la prima cheie,pe cand cele pe benzina la prima cheie pornesc.
02 mar 2011, 11:13
0
59 comentarii 58 puncte
Mai schimba si tu bujiile...
03 mar 2011, 11:50
+1
9 comentarii 0 puncte
Vezi ca motoarele diesel nu au buji care functioneaza ca la benzina, rolul lor e acela de a incalzi camera de combustie deci stau aprinse 2,3 sec dupa care se opresc, motoarele diesel au nevoie de buji doar pt aprindere.
06 mar 2011, 13:24
0
70 comentarii 297 puncte
Am facut un calcul...eu am mers 14 mii km anul trecut cu masina..am facut o medie de consum de 8l %...asta inseamna 1120 litrii benzina 99+ de la petrom (asta bag eu)...pretul unui litru este de 5.45 Ron...asta inseamna ca pe mine m-a costat benzina anul trecut 6104 ron...la acelasi numar de km, cu o medie de 6l %...daca aveam diesel, consumam 840 litrii motorina...pretul unui litru de motorina este 4.96...asta inseamna ca m-ar fi costat 4166 ron...diferenta intre benzina si motorina este de 1938 ron...se merita diesel?...sau nu se merita?....
02 mar 2011, 11:21
+1
284 comentarii 299 puncte
ai facut calculul strict din privinda pretului..dar cat e revizia la diesel si cat la benzina? cat costa aceeasi masina diesel si cat pe benzina? de astea ai uitat..in final cand tragi linie costurile sunt aprox egale..
02 mar 2011, 11:40
+1
44 comentarii 4 puncte
ultima revizie la un mercedes w124 diesel aspirat ..m`a dus undeva la 400 lei .. schimbat filtre ulei/aer/combustibil + 6 litrii castrol magnatec 5-40w .. asta in conditiile in care mi`am facut singur revizia si mi`a luat maaax 1,5h Cat despre pornire .. n`am avut nicio problema toata iarna asta la "sfert de cheie" (iarna trecuta n`am avut baterie buna .. si s-a descarcat la primu inghet .. dar dupa ce am luat una noua .. absolut nicio problema)
02 mar 2011, 12:23
0
284 comentarii 299 puncte
w124 diesel aspirat e motor de 2.2 , corect? adik impozit 850 lei/an...si are 90-100 cai? tot w124 gasesti si benzina 1.8, nu? impozit 162 lei si 4 litri de ulei..cu manopera care zici ca o faci singur tot iese revizia la jumate......la 2 revizii pe an + plata impozitului faci economie de 1000 lei cu benzinara...avand in vedere ca pe aceeasi masina diesel dai cu cel putin 1000 euro in plus, nu mai punem la socoteala k toate dieselurile sunt alergate ...cam in 4 ani iti scoti parleala, nu?
02 mar 2011, 15:08
0
44 comentarii 4 puncte
1997cm3 aspirat 75 cp , impozit mic pentru ca e sub 2 l n-am zis ca e cea mai sprintena masina .. dar oricum .. nici asa grea cum credeti nu e .. are 1300kg . motorul e refacut complet acum 50k km , deci e ca nou . vrei sa`ti fac si un calcul la motorina.. pe 30.000km /an .. cat am facut anu trecut? 30000x7/100x5(lei)= 10500lei/an consum : 7-8 urban / 6 in afara .. mers sub 120.(masina se duce undeva la 150 ..) acum .. fa si tu consumul la un 2.0 benzina .. turbo sau carburatie .. cum vrei tu :>
02 mar 2011, 17:26
-1
284 comentarii 299 puncte
pai nu-i nevoie sa mai fac nici un calcul...un benzinar de 1.4 are 75 de cai...si are acelasi consum ca dieselul tau...
02 mar 2011, 17:34
-1
44 comentarii 4 puncte
Cred ca vorbeam de cm3 nu de putere . asa .. hai sa luam tdi`ul de pe r8 daca vrei consum/putere si nu consum/cm3
03 mar 2011, 10:36
0
9 comentarii 0 puncte
de ce toti cred ca un motor diesel te costa mai mult la intetinere?!depinde da masina e normal ca daca ai o dacie pe benzine intretinerea te costa mai putin ca un bmw,merc,audi,vw, etc.faceti o comparatie intre masini din acceasi clasa nu o fiat panda vs aston martin :)
06 mar 2011, 13:32
0
70 comentarii 297 puncte
nu cred ca diferenta este de 20 mil...pe bune...sa zicem MAXIM 2 mil diferenta intre diesel si benzina(la revizie)...iar la achizitie, da, este cu 2 mii de euro mai mult un diesel...dar...este o investitie pe care o recuperezi in timp...depinde de nr. de km pe care ii faci
02 mar 2011, 14:38
0
VRS
VRS
155 comentarii 155 puncte
la mine la 1,9tdi e 600 de lei revizia constand in: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina, filtru polen, lichid frana(ATE), lichid hidraulic.
02 mar 2011, 15:32
0
soosy
57 comentarii 3 puncte
care ii adriane revizia aia mare la diesel?ca faci acelas schimb de ulei?ca ii pui filtru nou?! asta ii toata revizia la diesel,daca ii exploatata cum trebuie,ai motorina buna te tine o viata,dar multi nu inteleg ca dieselul nu ii motor de ture apoi evident injura motorul ca nu tine ca pica una ca pica alta...dar daca piesa dintre volan si pedala ii koxman atunci uita de diesel,ia benzina,dai cat poti ca dureaza mai mult dar ai si alt consum...
02 mar 2011, 16:10
0
284 comentarii 299 puncte
soosy, nu cumva ai(sau aveai) astra g 1,7 dti? 75 cai? cu ce vrei sa comparam? cu astra 1.4 90 cai care porneste la -25grade fara probl si care pe deasupra la semafor iti da fum? a ta consuma cu 2 litri in medie mai putin ..dar pentru asta ai uitat ca ai dat cel putin 1000 euro in plus pe ea, la 2 revizii la benzinara tu trebuie sa faci 3...ai noroc ca filtrul de motorina e ieftin la astrele astea...faptul ca ecu la astrele astea ajung sa inoate in motorina nu se mai pune , de termoflot n-are rost sa mai vorbim..o turbina din cand in cand..injectoare infundate ...bujii a naibi de scumpe... Daca tu ti-ai luat masina pt 1-2 ani si in timpul asta ai avut bulanu sa nu-ti cade nimica inportant ai avut noroc..eu am prieten cu astra care a dat 900 euro pe pompa de motorina..ce zici de banii aia nu-si baga mai bine benzina?
02 mar 2011, 16:43
+1
gabytzu_locdog
10 comentarii 7 puncte
nu vreau sa contrazic pe nimeni, jos palaria pentru consum, dar spuneti costul real de intretinere , daca ai un disel adevarat si pica pompa de motorina vreo 3000e , un injectior daca e cdi e vreo 700e-800e si asta e o boala generala pica in draci la disel, sa nu mai vb de vacumuri deci degeaba consuma 6l la suta cand bagi mana pana la cot in buzunar una e sa pun 10lei in plus la 100km si una e sa bag mana in buzunar si sa dau 3000e
02 mar 2011, 15:52
0
soosy
57 comentarii 3 puncte
asta se intampla doar cu prostii care un stiu sa se comporte cu un diesel,si cred ca ii benzinar adica talpa cat cuprinde daca mergi in mod normal,nu o ti la turatii mari,le rece nu accelerezi aiureah si etc nu o sa ai absolut nici o problema iti pica tie 2 motoate pe benzina pana se intampla ceva cu cel diesel daca acela este exploatat cum trebuie omeneste,motorina buna,si uleiul evident...
02 mar 2011, 16:07
+1
9 comentarii 0 puncte
bv, multi proaspeti soferi merg cu dieselul de parca ar fi benzina, eu am avut un mitsu eclipse 2.0 gs si pot spune ca in oras nu foloseam decat treapta 1-2 maxim 3 cu turati intre 5000 si 7500, dupa 4 luni de uz in aceste conditi m-a lasat in strada.....
06 mar 2011, 13:44
0
51 comentarii 45 puncte
foarte corect, sunt foarte multi care habar nu au pe ce lume traiesc, vorbeste un posesor de vw polo 1.9 sdi 1997, 650 k km, reali, si motorul e perfect, porneste la sfert la -25 grade nu am avut probleme, costul unei revizii este de 500 ron, filtre+ulei, altceva nu ii trebuie, sa nu mai zic de consum de 3% extern mers pana in 110 km/h, deci unde este avantajul pe benzina? puterea mai mare? :)) daca vreau putere iau v12 diesel, si tot ma dau pe langa benzinare. toate cele bune.
11 sep 2011, 19:45
0
VRS
VRS
155 comentarii 155 puncte
pompa de vacuum la mine e 400 de lei, pompa motorina e 1000 de lei, si in plus cine te-a mintit ca pica injectoarele la diesel? am 272000km si nu mi-a picat nici-un injector, si pe langa asta, mai am is cip de 6-7 ani pe masina. cu 3000e, imi iau turbina de la dealer, 1 set de injectoare, pompa de vacuum si mai multe chestii.
02 mar 2011, 16:09
+1
284 comentarii 299 puncte
io cu 3000 euro prefer alta masina decat sa-i bag in reparatii :P :))) 3000 euro in reparatii ..la o diferenta de 2 litri in plus pt o benzinara inseamna cam 120.000 de kn de mers cu benzinara cu consum de diesel :)) asta fara sa mai punem la socoteala diferenta de pret dintre masina diesel si benzinara
02 mar 2011, 16:58
-1
gabytzu_locdog
10 comentarii 7 puncte
ia cumparati unu cu injectie directa, sunt mecanic asa ca nu are rost sa ne contrazicem pe preturi sa boala lor daca vrei iti insir km de defecte la majoritatea marcilor, degeaba te tine 1000.000km un motor disel daca bagi bani in el de 20 de motoare, eu nu vb ca sunt fan de benzina dar spun la modul general caci la saracia de zi cu zi nu iti cam vine sa bagi bani grei dintr-un foc in masina
02 mar 2011, 17:26
-1
VRS
VRS
155 comentarii 155 puncte
6200 de lei pompa injectie, skoda octavia 2001, 1.9tdi, 81kw.
02 mar 2011, 19:35
0
Adryano_X
1 comentarii -1 puncte
gabytzu , vorbesti de R8 V12 TDI ? sau de unde sumele astea , mentionez ca nu sunt neaparat fan al dieseluilui , am argumente si pro si contra , am fost posesor de diesel momentan sunt iarasi de benzina , e adv ca daca ti se gata turbo si nu merge reconditionat sau il reconditionezi des , ai injectoarele de tip mai nou care se schimba cu tot nu doar diuzele plus ca e cv mai pretentios cu plaja de turatie si altele ... insa nu toti vrem sa dam fum la semafor , nu pt toti conteaza 1 secunda mai rapid la 100km ... ( sau 10 chiar nu ma deranjeaza ) sunt fan diesel pt puterea bruta cu care trage masina ( nu caii ) incat ai un cuplu mare la o turatie mai mica plus ca nu se simte asa tare o greutate mai mare sau o rampa mai insemnata si fan benzina .... pt restul afirmatiilor faniilor lichidului "cetanic"
08 mar 2011, 00:44
-1
1 comentarii 1 puncte
Eu as merge pe ideea ca ambele motoare Diesel-Benzina, au avantaje si dezavantaje. Personal optez pentru un motor Diesel, datorita cuplului, consumului si pentru ca la drumul lung e mai placut un diesel. Cat despre motoru pe benzina ce as putea spune, e de apreciat sunetu, cum urca-n ture dar si de faptu cat consuma. Daca ar fi sa dau un proverb cam acesta ar fi : Decat un an vultur ( benzina) mai bine 10 ani cioara ( diesel ) :D !
02 mar 2011, 11:29
+1
83slk
103 comentarii 17 puncte
Se merită diesel. Sau merită benzina. Depinde ce faci cu mașina. Daca mergi numai în oraș, și de două ori pe an la mare și sa munte merită benzina. Diferenta de consum in oraș e infimă intre cele două pe distanțe scurte. Dacă-pe dealtă parte- ești din categoria care face mulți km în afara orașului exclusiv diesel.Consumul este mult mai mic, și nici nu mai auzi „tractorul”. Eu am observat din proprie experiență, că al meu 2.2 diesel consumă în oraș 8.8 l/100km ca și megane-ul tatălui meu de 1.6 16V, da afară......
02 mar 2011, 11:31
0
adyydas
13 comentarii 2 puncte
salut , dar taxe si impozite ? cat platesti tu la 2.2 si cat plateste el la 1.6 ? la astea nu te-ai gandit?
02 mar 2011, 12:06
-1
9 comentarii 0 puncte
te contrazic, eu merg in fiecare zi la munca in oras(aprox.50km pe zi) cand aveam masina pe benzia imi consuma 10l/100km acum ca am diesel consumul e de 7,5l/100km la sfarsit de luna am economisit in jur de 400ron.cand vin in romania(sunt in milano)consumul este cam acelas cu motorul pe benzina(saab 9.5 2.0t SE 192cv)imi consuma 6-7l/100km cu dieselul(jaguar x-type 2.0d Sport 136cv)cam tot acolo sunt,tin sa mentionez ca la jaguar ce strica la consum la drum lung e cutia de viteze fiind vorba de un model Sport treptele sunt cam scurte(la 130 km/h in treapta a 5a la saab eram la 2500rpmla jaguar sunt la 3000rpm)
06 mar 2011, 14:01
-1
23 comentarii 24 puncte
benzina pt oras. diesel pt drum lung. benzina pt masini sport si cabrio, diesel pt suv , sedan-uri grele si .. depasiri.
02 mar 2011, 11:33
0
58 comentarii 78 puncte
2.2T 1288 BHP , 1270 NM http://www.youtube.c om/watch?v=CYxeDCer0l c as vrea sa vad si eu un diesel care ajunge la performanta asta
02 mar 2011, 11:33
-1
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
nu stiu ce link ai copiat tu aici, dar ar fi bine sa il mai verifici o data. acesta ar fi cel corect: http://www.youtube.c om/watch?v=CYxeDCer0l c&feature=related
02 mar 2011, 23:05
0
58 comentarii 78 puncte
l-am verificat si e corect atat ca trebuie sterse doua spatii la ''.c om'' si ultimul c
02 mar 2011, 23:41
0
22 comentarii -18 puncte
eu sunt cu benzina.motorul mai usor,la amortizoare si bucse se simt diferentele de greutate si pornire,la ce drumuri sunt pe la noi,este mai silentioasa si este precisa in "pedala".poti merge econom si cu benzina la motor de 2000.din cate am vazut motorina o sa ajunga cat benzina sau a ajuns deja.pacat ca se scumpesc de nu o sa mai putem circula cu nici un fel de motorizare,benzina sau motorina.ms
02 mar 2011, 11:33
0
4 comentarii 1 puncte
DEPINDE CE MASINA AI!!!ma refer la capacitatea motorului!!!nu conteaza ca e benzina sau diesel atat timp cat capacitatea motorului e perfect adecvat caroseriei....difere ntele de consum intre 2 masini cu motoare unu pe diesel unu pe benzina aproape de aceiasi capacitate cilindrica este infima...asta doar daca ambii soferi merg in limitele legale!!!!!asa ca,corect parerile si gusturile fiecaruia difera....NU TE POTI CACA IN GUSTU OMULUI!!!dar am putea face NOI TOTI CEVA CU STATU ASTA CARE NE OMOARA IN FIECARE ZII!!!!!
02 mar 2011, 11:39
-1
adyydas
13 comentarii 2 puncte
am un benzinar acasa in 2 usi :( , si e adevarat consumabilele sunt mai ieftine decat la una pe motorina , dar la drum lung motorina are un mare plus la partea de consum ( ex 2.0 benzina si 2.0 motorina :ca. 6,5 l/100km si ca. 4,8 l/100km ) ,benzina mai silenta , motorina are cuplu mai mare , pretul la pompa al carburantului nu difera cu mult.... in mare plan benzina are cateva avantaje in plus . +benzina
02 mar 2011, 11:39
0
1 comentarii 0 puncte
Am masina si pe benzina si pe diesel.Benzina e facuta ptr turatii mari si zgomot. Diesel are un cuplu mult mai mare fata de benzina la consum mai mic.
02 mar 2011, 12:01
0
bytzu11
147 comentarii 333 puncte
sincer ori ca mergem pe benzina sau pe motorina,ideea e ca tot scumpesc inaptii astia carburantul si nu putem sa ne mai bucuram ca pe vremuri de plajele de turatie ale ambelor motorizari... Oricum eu sunt pro pentru diesel...mai fiabil,cuplu rezonabil mai mare in comparatie cu un benzinar din aceiasi clasa...si avand in vedere ca am o benzinara,cu siguranta acum as vrea un diesel...
02 mar 2011, 12:03
0
slash65
170 comentarii 322 puncte
Ce trist e sa vezi pe un site ca 4tunning "soferi" care prefera motorina in loc de benzina... trist... foarte trist
02 mar 2011, 12:32
+1
9 comentarii 0 puncte
crezi ca e trist,am vazut si condus diesel tunate da la zgomot de esapament prefer benzina(ma refer la masini tunate)dar daca asculti cum canta un 2.5d v6 sau un 2.7d v6 sau alt diesel in v o sa cam ramaneti masca, multi vorbesc din auzite si putini au avut ocazia sa stea intr-un diesel cu motor in V sa vada cum se aude.
06 mar 2011, 14:10
-1
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
cei cu care am facut eu scoala de soferi,au ca masina personala un logan,diesel,modific at,am vb cu unul din ei si mi-a spus ca are toata evacuarea din teava de inox cu diametru marit parca,si credeti-ma se aude kiar bine.....
06 mar 2011, 15:57
0
slash65
170 comentarii 322 puncte
uite bogatu' unde era, te-ai dus la ciordit in italia si suferi de tine. pune un 3.0 v6 pe bezina langa 3.0 v6 diesel, ambele cu acelasi esapament si vezi ce diferenta e, pe orice motor daca ii pui evacuare calumea il faci sa cante
08 mar 2011, 22:20
0
240 comentarii 163 puncte
Daca as avea multi bani bineinteles ca mi-as lua o masina pe benzina cu multi cai si la care nu m-ar interesa consumul. Dar cum in Romania se traieste asa cum se traieste si drumuri pentru o masina rapida nu avem prefer un diesel mic care consuma putin.
02 mar 2011, 12:36
0
cj04amb
32 comentarii 65 puncte
Salutare. Parerea mea este ca in momentul in care te hotaresti sa-ti cumperi o masina sa iei mai multi factori in calcul. Numarul de km parcursi in medie pe an, costurile de intretinere, intervalele de revizii etc. Eu am un Ford Mondeo 2.0 16v 136cp benzina si un fiat linea 1.3 mjet 90cp diesel. Personal prefer benzina din mai multe puncte de vedere: intretinerea este mult mai ieftina ( o revizie ma costa maxim 500 ron cu toate filtrele schimbate si ulei) la diesel ma costa aproape 1100 ron aceeasi revizie. Ca si performante motorul pe benzina este intradevar net superior ( si aici nu fac comparatie cu linea pe care o am ci fac comparatie cu un 1.9 multijet pe care il am la firma). Ideea e ca am facut calcule si am ajuns la urmatoarea concluzie. Daca parcurgi o medie de minim 30000 de km pe an dieselul e mai ok din punct de vedere al costurilor, daca nu atunci benzina e mai ok.
02 mar 2011, 12:43
0
59 comentarii 58 puncte
Cum ***** sa dai 1100 ron pe o revizie la un amarat de fiat??????Nici la q7 sau x5 nu dai atat...
03 mar 2011, 11:40
-1
16 comentarii 19 puncte
CHIAR NU STI CE VORBESTI LA UN Q7 REVIZIA PORNESTE DE 2000 LEI ASA CA....MAI CAUTA.
11 sep 2011, 20:11
+1
36 comentarii -4 puncte
frate ambele sunt bune ca cu amandoua faci treaba , dar dieselul e mai economic , iar benzina pentru masini mai puternice si sport ...
02 mar 2011, 12:47
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3 4
Pagina următoare