Visul oricarui pasionat, facuta cap-coada ca la carte! Singurul inconvenient ar fi pretul...cu un buget de 200.000 de verzisori ai putea sa-ti faci singur orice masina veche dupa bunul tau plac(eu asa as face). Dar asta nu stirbeste cu nimic meritele celor de la Singer, jos palaria!
11 mar 2011, 17:40
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Eu sunt fan BMW dar nu sunt exclusiv fan BMW...si apreciez o masina bine realizata si frumoasa!Ar fi o absurditate sa nu recunosti un lucru bun ,cu istorie si de calitate!;)
11 mar 2011, 19:13
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
e o diferenta intre a fi fan BMW si a fi un prost care abia a dat de carnet si e regele soselelor ca n-are bani sa-si ia decat un seria 3 de acum 1000 de ani.tot pe site-ul asta "minunat" a pornit si razboiu Audi vs BMW....amandoua sunt niste marci grozave de masini
cine are 200 000 euro si vrea o masina cu adevarat perfecta nu se gandeste "vai imi cumpar o pisica si o tunez..."cea mai mare idiotenie. cine are bani si vrea sa iasa in fata isi cumpara un porsche!
Masinile enumerate de tine, dupa 5-6 ani se vand la jumatate de pret. In schimb peste inca 4-5 ani 911 din imagini ii va creste pretul considerabil.
E o masina de colectie. Cum e si Bugatti-ul lui Casuneanu, pe care multi il critica, ptr ca nu il ruleaza.
intrebarea este daca mai are problemele pe care le avea 911 cand a iesit prima oara (dezechilibrul de greutate si supravirarea criminala) sau au fost rezolvate.
Foarte frumos. Au readus la viata o bestie. Chiar asta seara am vazut undeva prin spate, pe la Dorobanti, un model d'asta, vai de el. Cred ca nu era miscat de luni bune, jegos si plin de frunze si gainati de pasare. Din ce am reusit sa vad, o culoare deschisa... E pacat sa lasi o astfel de masina sa intepeneasca langa bordura. Macar de-ar vinde-o cuiva care s-o ruleze...
cum sa fie ma racit cu apa?=)))
are cilindrii cu aripioare si un ventilator cat casa, si in mers, are evazari care permit aerului sa se duca spre motor...racirea cu aer e una, cu apa e alta...nu e facut la fel ca si dacia ta...crede.ma
porsche are si racire pe apa.Racirea pe apa a adus o capacitate sporita de racire in sarcina la viteza, o reducere a zgomotului si a noxelor datorita managementului mai precis al temperaturii motorului, o racire mai uniforma, de asta a trecut Porsche la racirea pe apa. 959 deja folosea racirea cu apa pt partea superioara a cilindrilor ca si la cele de curse de pe vremea aceea. 993 turbo folosea peste 13 l capacitate de ulei oricum , facea racire interna cu spritzuri de ulei.si apropo,de unde si pana unde ai tras tu concluzia ca eu am dacie?oricum,e vina mea,recunosc da daca citeam mai atent observam ca se specifica foarte clar acolo in articol ca racirea este pe aer.