el se referea la tehnologia asta de suspensie activa, nu la ce face ea... oricum asta e hidraulica (prea grea, consuma prea mult si se misca prea incet sa faca si ce face cea de la bose). Dar aici e vorba de alta inovatie de a muta centru greutatii si cresterea confortului in curbe
citroen facea asta in 1995 cu vesriunea numita xantia activa . asa ca nici audi nici bose nu au inventat asa ceva :)) sa innvete de la citroen http://www.youtube.c om/watch?v=H3YxqjD8Rh 4
gandeste ca asta de la bose iti protejeaza si masina enorm... numa cand ma gandesc la borduri cum el o vede si ridica roata instant si eu nici nu o simt (nici in masina, nici in buzunar)
ai putea intra cu 100 intr-o bordura cu frana la podea ca ai trece peste ea fara sa iti dai seama
absolut genial frate :) pune mai multa greutate pe rotile din interior asa si castiga tractiune... nu stiu de ce nu s-a facut asta pana acum ca nu e greu de facut.
Mai sunt faine suspensiile alea active cu senzor in fata masinii de stie sa "ridice" rotile la hopuri. Cautati bose active suspension pe net sa ramaneti prosti :D
degeaba ca nici aia cu bani nu au asa ceva ca nu e de vanzare sistemul... nu stiu de ce dar pur si simplu nu exista clienti sau ascund ei vreoun dezavantaj enorm (ma refer la alea bose)
din cate am citit consuma numa 2 cai si teoretic e mai usor decat surorile hidraulice cu acelasi rol care mananca 4+ cai si reactioneaza prea incet
Sunt constient ca la o masina care se monteaza astfel de suspensie nu are pretentii de sportivitate dar,cum mai simti masina cand o duci la limita in viraje?lol
Exact la asta ma gandeam si eu. Si l-am mai pus si pe A5 care are pretentii sport. Ideea e interesanta si relativ ok, dar nu prea mai ai acelsi acontol asupra masnii daca ea faca hata-hata dupa drum, pana la urma tu trebuie sa o simti ca sa o contolezi, nu ea pe tine.
"In viitor, poate vom vedea masini pe strada care iau virajele si curbele cu viteze ametitoare. Si asta, datorita unor suspensii pneumatice performante."
Eu zic ca a fost destul de clar...
Eu cred ca nu. :) Ia gandeste-te la fortele care actioneaza asupra masinii intr-un viraj abordat cu viteza. Crezi ca aia de la Nascar de prosti au inclinat soseaua si nu le-au pus suspensii de genul aceste?
nu cred ca marii ingineri de pe la mercedes,bmw sau japonezii aia "nimfomani" in ale tehnologiei nu s-au gandit ei la ceva de gen,astia cred ca fac vre-o lucrare pe la vre-o universitate,interes ant da nu prea
cred ca nuti mai da senzatia de "impingere" in viraje la viteza mai mare si cred ca are si masina o stabilitate mai mare.asta in alte tari ca la noi se strica.la noi tre sa inventeze un sistem numai pt Romania sa sara masina peste gropi cum zicea cineva mai sus.corect ar fi ca la noi sa fie primele masini zburatoare ca sa scapam si noi de canioane