Dacia Duster Pikes Peak - primele filme cu Dusterul de 850 cp! Masini Tunate 7 Iunie Dacia Duster Pikes Peak - primele filme cu Dusterul de 850 cp!
Toate comentariile (76):
filip_q
22 comentarii -1 puncte
si eu vreau :X
07 iun 2011, 10:52
+9
51 comentarii 174 puncte
super masina :) cat despre camera cu care s-a filmat ... nu mai zic nimic:-j
07 iun 2011, 11:04
+12
9 comentarii 12 puncte
Toarce frumos n-am ce zice :) ... la cei 800 de cai ai sai..Sa speram ca obtine si un loc bun.
07 iun 2011, 11:24
+10
100 comentarii 238 puncte
iete faza, duster facand drifturi :)) oricum, din nou o sa apara gibonii care o sa zica ca asta nu e mai e duster, si tot bla-bla-ul ala dobitoc, dand cu pietre ca altceva nu stiu sa faca ... :))
07 iun 2011, 11:27
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
211 comentarii 74 puncte
Nissan e in alianta. De ce nu l-ar folosi? + unde ai vazut tu masina de curse care mai are ceva stock pe ea? Mergi si sufera in golful tau din 74'.
07 iun 2011, 16:06
+1
74 comentarii 97 puncte
mai bine golfu din 74 decat bicicleta ta....
07 iun 2011, 16:10
-2
22 comentarii 27 puncte
nu am zis ca masinile de curse is stock,iar daca vroiau sa arate ca renault/dacia is bune de competitii nu ii puneau motor de GTR.si ma mandresc cu golful din 74`, nu sufar;).
07 iun 2011, 16:32
+1
139 comentarii 40 puncte
AMIN!
07 iun 2011, 23:19
-1
172 comentarii 386 puncte
Ia dai un search pe google, si vezi ce masina e Nissan Aprio. si apoi mai comenteaza.
07 iun 2011, 19:51
+3
22 comentarii 27 puncte
pe asta chiar n-o stiam :)),bine ca are vanzari.nu am nimic cu marca noastra autohtona,dar fie ea construita si sub sigla Ferrari tot dacie ramane.iar in cazul asta aia nu mai e Dacia Duster , e Nissan Duster GTR! :))
07 iun 2011, 21:12
+3
139 comentarii 40 puncte
@ razvan_vw Astia ca tine ar fi in stare sa dea si 100 mii de euro pe un Trabant Luis Vuiton doar ca de brand.
07 iun 2011, 23:22
-2
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
vezi ca dacia mai e si Nissan, deci au tot dreptul...Nissan face modelul Aprio care e logan sedan si pick up NP200 care e tot Nissan Pick up. Asa ca daca nu vroiau sa foloseasca sigla dacia, o puneau pe cea de Nissan, probabil ar fi fost Nissan Duster sau alt nume...deci nu ma mira nimic, ca toate modelele Logan sunt vandute ca si Renault, Nissan si Dacia in functie de piata. Greu va e sa intelegeti odata dupa 8 ani de la lansarea acestui model si folosit timp de 8 ani pe o gramada de piete.
07 iun 2011, 21:10
+3
alexei11
356 comentarii 25 puncte
din cate stiu mai "razvan vw"ficare cu opinia lui si trebuie respectata dar vad ca aici de nu zici ca ceilalti o sa iei dislike , desi parerea mea este ca dacia duster de 850 de cai , numai dacie numai e , doar numele, ca restu e renault si altii parteneri cu renaultul
14 aug 2011, 13:51
0
49 comentarii 92 puncte
daaaaa-ma *****' !!!
07 iun 2011, 11:50
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
74 comentarii 97 puncte
au sarit toti soferii de dacii cu dislike ca am spus adevarul :)))
07 iun 2011, 16:03
+4
211 comentarii 157 puncte
intradevar singurele chestii car mai sunt de duster pe masina asta sunt farurile si masca xD e clar ca fiecare piesa facuta de renault sau dacia sau mai stiu e ce au fost schimbate ca sa reziste la toti caii aia
07 iun 2011, 16:36
+6
vladpop
310 comentarii 343 puncte
aici nu e chestia ca e, nu mai e... ma rog, aceelasi lucru il poti spune de toate masinile care concureaza... deci????
07 iun 2011, 22:20
0
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
din aceste videoclipuri se pare k rupe tot aceasta dacie duster, kre probabil dak apesi pedala pana la fund, nu mai vezi nimic in spate de fum...dupa ce am vazut de ce este capabila aceasta dacie, nu am putut sa mai spun ceva de rau, pt k nu am cum...in concluzie este cea mai smechera si mai rapida dacie kre a existat vreodata...
07 iun 2011, 12:49
0
mr_bombastic_dma
99 comentarii 122 puncte
corect!, cea mai rapida DACIA vreodata
07 iun 2011, 13:09
-3
2 comentarii 3 puncte
Pacat ca decat arata ca un duster in rest nu are absolut nimic legat de dacia nu stiu de ce se agita degeaba :)))) cand e cu totul alta masina
07 iun 2011, 14:03
+3
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
pentru toti care zi ca Dusterul nu mai este dacie...dar Duster-ul stock mai este cumva dacie? sau Loganul orice alt model scos dupa 2004 mai este dacie? daca stau bine sa ma gandesc, dacie n-a fost niciodata, ca tot un Renault a fost de la bun inceput, doar ca l-au fabricat romanii sub diferite idei si conceptii...Dacia nu este decat un nume de brand si de piata, nu este un brand cu o istorie mare si un trecut bine instarit...a fost totusi o masina slaba, dar s-a ridicat usor. Singura Dacie este Nova si mai era Nova de Raliu pregatita de uzina cu 300 cp care a fost cea mai rapida dacie la acea vreme...acum e Duster sub emblema Dacia. Oricum nicio masina de-acolo nu mai e ca cea stock, doar tablaria exteriorul, ca nici nu ai avea cum sa participi cu una stock sau sa pui motoru direct pe un sasiu normal...tre sa fi tampit la cap sa iei lucrurile fara logica. Dar mai sunt copii din astia care nu inteleg, cred ca totul este ca in NFS.
07 iun 2011, 14:05
+4
139 comentarii 40 puncte
Total de acord. Dacia nu era Dacie nici pe vremea impuscatului.
07 iun 2011, 14:11
-1
43 comentarii 32 puncte
Avand in vedere ca din acest Duster doar forma mai e ( si ma rog faruri etc astea nu se pun) cred ca ramane in continuare Nova de raliu cea mai puternica Dacie ever
07 iun 2011, 18:10
+1
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
corect, si eu sunt tot de parerea asta ca Nova a fost facuta de romani, chiar daca s-au inspirat de la un model de Peugeot din cate am citit, dar a fost proiectata de romani, restul au fost doar copii. A..si mai e Solenza, dar are deja elemente de Renault si niciodata n-a participat la raliu. Nova inca mai sunt.
07 iun 2011, 20:47
0
kleftis
6 comentarii 2 puncte
daca nu ar fi dacia,sunt sigur ca ar avea alt nume...concluzia: tot dacie e,asa cum toata lumea a veoluat,mai ales voi in prostia voastra,asa a evoluat si dacia,diferenta e ca a facut-o in bine...
07 iun 2011, 19:45
+1
74 comentarii 97 puncte
daca pui emblema de mercedes la un trabant e mercedes sau ramane...trabant??in ainte de a exista "dacia" logan era renault logan,inainte de duster ,sandero la fel :aveau initial denumirea de renault!!nu demult a aparut un mcv pe acest site LADA nu stiu cum ,care arata fix caa un mcv dar avea emblema de LADA!!deci,ia zi,mai exista DACIA?? PS:nu spun ca nu sunt masini bune(asa cum ar crede unii giboni:e un low cost cu care iti treaba,mergi cu ea fara probleme ,consum excelent,)dar NU sunt dacii,dacia nu mai exista PRACTIC,doar in acte!!
07 iun 2011, 21:14
+2
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
corect, asta vreau si eu sa le explic la unii si parca nu vor sa inteleaga. Dacia de la infintare a fost un Renault, cert, mai ieftin. Singura Dacie facuta de romani e Nova/SuperNova/Solen za doar ca au motoare renault ultimele modele...si ar mai fi papuc, dar papucul este tot pe platforma R12 asa ca nu e ceva original.
07 iun 2011, 21:22
0
kleftis
6 comentarii 2 puncte
daca niciodata nu a existat daci,cum va gasiti sa spuneti ca modelul asta nu e dacia cand totus e dacie? nu sunt documentat in materie,dar nici f1 nu au toate masinile motoarele lor,deci ?
08 iun 2011, 01:03
0
4 comentarii 0 puncte
Comparatie deplasata! Masina in cauza are o sigla de Dacia si arata ca o Dacia Duster. Daca pui tu un motor de Mercedes in Trabant, ce e? Tot Trabant. Va stii ca e Mercedes cel care il are si inca 2-3. Deci cel de la Pikes Peak e tot Dacia Duster, chiar daca are motor de racheta.
08 iun 2011, 15:42
0
-(A.N.D)-
1 comentarii 0 puncte
cu tot respectul... Renault= Dacia FR... deci fie spui Renault fie Dacia tot una e.... Daca Ai Cap Ia-ti Altceva... Romanii ar putea sa faca ceva mult mai sus.. pacat de sistemul de 2 bani care tine legate de-un colt de pat toate geniile...
08 iun 2011, 14:11
0
172 comentarii 83 puncte
Super tare nu am ce sa zic , face pipi pe orice ferrari si lamborghini si chiar ma bucur ca renault si nissan au ales dusterul ca sa concureze la pikes peak cand puteau sa aleaga orice alt model , qashqai , Koleos ,X-trail etc . Asta inseamana ca are potential masina asta
07 iun 2011, 15:02
-1
74 comentarii 97 puncte
de unde stii ca e DACIA si nu RENAULT DUSTER??singurul motiv pentru care e denumita DACIA e pentru publicitate,pt promovare nimic mai mult
07 iun 2011, 21:17
0
13 comentarii 19 puncte
ce bine trage gtr-ul asta!!! sper sa faca recalama buna daciei....
07 iun 2011, 15:06
+9
kempo
118 comentarii 152 puncte
buna asta +1
07 iun 2011, 15:26
+4
22 comentarii 27 puncte
+1
07 iun 2011, 16:33
+2
3 comentarii 0 puncte
este ca o consolare pentru cei care si-au luat dacii
07 iun 2011, 19:52
-2
27 comentarii 12 puncte
ce frumos suna..
07 iun 2011, 20:55
0
21 comentarii 12 puncte
**** Dacia si **** Romania!
07 iun 2011, 20:57
-2
123 comentarii 63 puncte
genial !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! uuuuuu hai dacia !!!! p`m ...
07 iun 2011, 21:13
0
8 comentarii 2 puncte
In loc sa fim si noi mandrii macar de ce mai avem ca restul de marci RO au disparut atatea critici ca e sau nu e dacia ca ce motor are si de ce il are era mai bine sa se fi ales praful si de asta si sa fi devenit uzina dacia o linie de asamblare pentru alte branduri.Asa suntem noi RO vrem sa parem ceea ce nu suntem,ne luam o masina tare si dupaia iesim in strada ca guv a taiat din sarii si numai avem cu ce platii ratele la bolid.Ce vreti fratilor e un low cost pe buzunarul omului de rand din RO si nu numai ca au vanzari f bune si in occident.
07 iun 2011, 22:21
+2
vladpop
310 comentarii 343 puncte
ai dreptate, e greu sa zici "da, bv lor", romanu' cat o traii tot neamt vrea sa fie... vorba aia: Dusterul "a scos" tara din recesiune, cu comenzi pe 6 luni in viitor.
07 iun 2011, 22:26
0
139 comentarii 40 puncte
Ei umbla in masini "ghermane" de 2000 de euro tocmai pt ca nu au avut bani nici macar de un amarat de Logan. De aici rezulta si frustrarea lor.....
07 iun 2011, 23:38
+2
8 comentarii 2 puncte
Si daca vorbim de partea mecanica toate masinile de top din WRC,IRC rally raid pikes peak etc.mai au foarte putine piese dintr-o masina de serie,asa ca si Duster era normal ca nu putea sa alerge cu motor,sasiu,punti si alte subansamble de serie.
07 iun 2011, 22:35
0
139 comentarii 40 puncte
In WRC si IRC motoarele masinilor sunt tot cele de uzina. Doar ca sunt modificate pt a indeplini cerintele FIA. Sa nu crezi tu ca Fiesta WRC are vreun motor V6 de nu stiu cati litri facut de japonezi. Pana la urma e vorba de reclama chiar si in raliuri. Ford se poate lauda cu 77 de victorii in campionatul mondial de raliuri, cele mai multe practic. Mercedes cu ce se lauda? Sau Lamborghini? Sau VW disperatului de mai sus? Zic asta pt ca toti o ard pe branduri cand vine vorba de cumparat orice de la toale pana la masini. Si multi nu realizeaza ca dau bani cu ghiotura doar pe niste nume....
07 iun 2011, 23:35
0
123 comentarii 63 puncte
nu au motoare produse in propriile uzine... neaparat. nu toate fabricile produc motoare... de ex. motoarele VAG ... sunt date pe toata gama, Renault la renault-nissan, bmw la toti colanoratorii (toate firmele elevetiene si englezesti de masini "exotice"), s.a.m.d. nu mai conteaza ce e in ea, conteaza ca silga respectiva a finantat un proiect de proportia respectiva si cu asta se mandresc, vor sa arate ca renault a facut ceva tare, chiar daca nu a construit motoru!!! tu crezi ca suruburile le face ford pt fiesta ta!!!? sau geamurile, sau stergatoarele, sau injectoarele, sau culbutorii, sau distributia sau rolele, sau orice piesa ... nu toate sunt facute de ei, doar ce e mai important ... asa ca nu ai cum sa imi spui mie de productie 100%, originalitate si fiabilitate, in ziua de azi se vorbeste de standardizare ... si de investitii. Nu are legatura reclama cu motoru neaparat, reclama are legatura cu identitatea masinii care in mare parte este SIGLA ... sau tu chiar crezi ca ford sustine ca motorul lor e mai bun ??? ce relevanta are ... alea care sunt mai bune se stiu, performanta si cursa si tot ce tine de wrc, irc e facuta de finantator, si de sigla masinii .... deci ... DACIA !!! intelegi ??? Desi e o comparatie exagerata, gandestete la numele tau, crezi ca tu ai inventat cuvintele care iti alcatuiesc numele ? ... fii serios !!!
08 iun 2011, 12:22
+1
28 comentarii 4 puncte
Singura diferenta e ca cei de la mercedes, ford etc.(dau doar exemple) nu mai au nimic standard, dar totul este facut de ei. In asta nu e nimic facut de noi, design frantuzesc, partea mecanica Nissan, care mai e partea care te face sa fi mandru de ea, aaa da ... deschizatorul de bere din sigla care nici asta nu ne apartine!:|
08 iun 2011, 00:32
0
kleftis
6 comentarii 2 puncte
vroiam doar sa apar brandul dacia,dar cui reaq sa-i explici? indiferent cum o fi facut-a,tot dacie e,sau ce va mirati de dacie cand nici macar romania nu mai e a noastra? voi intelegeti ca suntem deja sclavi si muncim pentru supravietuire?
08 iun 2011, 01:07
0
174 comentarii 369 puncte
Nu ma intereseaza ce motor are atata timp cat scrie mare pe ea DACIA. Toata lumea o sa zica uite dacia duster, nu uite dacia renault nissan gtr ... In loc sa va bucurati si voi ca aude lumea de Dacia de Romania voi o ardeti ca nu mai e Duster ca e GTR ca e nissan etc. Ce drecu sunteti scurti asa in gandire, de parca ea de fabrica nu e tot renault si nissan
08 iun 2011, 08:11
0
8 comentarii 2 puncte
In loc se ne bucuram ca pe masina scrie DACIA si nu renault si ne face reclama produsului nostru noi o dam in carcoteala ieftina exact cum sa inamplat si cu,Costel Busuioc in Spania aia nu stiau cum sa il mai promoveze iar noi aveam probleme in ce casa a trait el in nu stiu ce sat.
08 iun 2011, 08:37
0
28 comentarii 4 puncte
Care produs AL NOSTRU, produsul LOR... noi suntem doar un altfel de chinez care face munca proasta pe bani putini. Imi place de voi ca sunteti nationalisti dar sa revenim la realitate. Asta nu e nici Hagi nici Nadia!:)) Dusterul asta nici macar nu cred ca a atins pamant romanesc!
08 iun 2011, 08:52
+1
8 comentarii 2 puncte
Dar face reclama la un produs romanesc dupa care mananca multi conationali de-ainostri.
08 iun 2011, 11:08
0
28 comentarii 4 puncte
Reclama da ai dreptate, poate in ochii noob-ilor o sa para ceva intersant. Dar cand asemanarea se opreste la sigla e total pe langa, iar aceasta reclama se poate transforma usor in antireclama in cazul in care nu ocupa un loc fruntas, deoarece tot aceeasi oameni care apreciaza sigla aia pusa acolo or sa fie dezamagiti!
08 iun 2011, 11:28
0
123 comentarii 63 puncte
bai, e ca si cum ai spune ca Lamborghini e cumparat de vAG si VAG cumparat de porsche, deci lamborghini e un fel de ramasita de porsche. !!! p`m nu vezi ca nu are nicio logica ... nu ai tu treaba cu detaliile astea. Dacia are motor renault de cand a fost infintata ... asa ca !!! p`m ca si cum ai spune ca toate au motoare daimler-benz ... cu design Maybach... toate sunt masini ... ce e greu de inteles. Scrie DACIA pe masina si e produsa in Romania, cu mana romanului ... si participa la o cursa . asta este spotul publicitar !!!
08 iun 2011, 12:31
0
8 comentarii 2 puncte
Eu stiu ca traim in tara lui number 1(guta)si vrem sa fim toti numarul 1 dar chiar si numai faptul ca participa la o cursa de asemenea anvergura e o reclama si in cazul in care nu vine pe un loc fruntas nu e nici-o dezamagire astai viata astai sportul a meritat incercarea.
08 iun 2011, 12:50
0
28 comentarii 4 puncte
Nu e produsa in romania si in nici un caz de mana romanului. Frate nu mai compara ce ai tu in garaj cu ce e aici! Ca nici sigla nu cred ca a fost produsa in Romania.
08 iun 2011, 17:53
0
28 comentarii 4 puncte
Nu ma asteptam sa iasa pe primul loc, dar nici ideea de a intra intr-o competitie doar pentru a participa nu mi se pare normala. Sti ce ma deranjeaza cel mai tare, cand mai enunta cate un taranus "sigur o sa apara gibonii care o sa spuna ca asta nu mai e duster". Mi se pare normal sa se spuna asa pentru ca nu mai e. Si in plus asociaza(in mintea lor obsedata ca si-au luat masina noua) cu ce au ei in garaj cu masina de aici. Ce se vinde este doar masina de dus din pct A in B
08 iun 2011, 15:08
0
kleftis
6 comentarii 2 puncte
X6 bmw,e nemtesc sau american? sau hai sa-i spunem ford,cadilac sau cum vrei tu,ca tot se face in tara la aia....stupid
08 iun 2011, 19:53
0
28 comentarii 4 puncte
si de ce ar fi X6 american? Nu stiam ca la cei de la BMW le fac amerinii sasiul si motorul face cineva sasiul si motorul? nu e facut tot de nemti TOATA? SI MAI STUPID :))
08 iun 2011, 21:14
0
174 comentarii 369 puncte
Nu dar numele Dacia e destul de romanesc pt urechile mele
08 iun 2011, 09:51
0
139 comentarii 40 puncte
Corect!
08 iun 2011, 10:55
0
28 comentarii 4 puncte
Da jos emblemele la un Jaguar, scrie pe el dacia... si o sa creasca inima in tine inca de vreo 5 ori =)), ca doar are nume roamnesc
08 iun 2011, 11:09
0
123 comentarii 63 puncte
tipule nu te pricepi la analogii si nu te pricepi la marketing. Acesta este o idee de marketing, wtf ce e greu de inteles .... ???? se face reclama, e o masina ROMANEASCA !!!! ce nu intelegi din asta, e recunoscuta dupa provincia in care se face. DACIA care acum ii zice ROMANIA !!!! oamenii cu o cultura decenta, chiar si straini asociaza treaba asta, decat "obsedatii" care zici tu vor judeca d.p.d.v tehnic. Nu e o treaba de tehnica, nu e nimic tehnic pentru DACIA, tehnica este imprumutata, SPUN ASTA CHIAR EI !!!! este o manevra de marketing, care ar trebui sa prinda in special la noi, ca nationali, sustinatori ai nostri, in primul rand. e ca si cum masina ta este o masina de *****, si tu spui despre ea ca nu iti place si nu e buna ... !!! desi tu ti-ai cump, si tu ai dat bani pe ea, stransi dupa ani de truda. Asa si cu Dacia, e o masina romaneasca facuta de romani, si care pana acum este cel mai cumparata de ROMANI !!!
08 iun 2011, 17:36
0
28 comentarii 4 puncte
Asta e doar MARKETING! Cum si tu spui, la ce comparii masina cumparata cu truda cu asta? Am mai scris pe aici, semnul ala dacia in opinia mea este cum apare shell in F1 pe Ferrari, doar ca aia au fost suficienti de destepti sa nu-i dea forma de bidon.
08 iun 2011, 17:55
0
55 comentarii 31 puncte
cred ca pe sasiul ala poate fi pusa orice caroserie, un sasiu universal, iar la anu alti prosti o sa plateasca si o sa puna caroserie de Daihatsu, peste doi ani TATA :)) si tot asa parerea mea... dacia oricum sucks si asta nu e dacie oricum ai privi`o
08 iun 2011, 10:34
0
479 comentarii 318 puncte
in timp ce romanasii nostri, carora le cam bate vantul prin frigider da' care-s foarte civilizati, evoluati si au standarde foarte inalte, critica dacia, ce sa vezi, dacia vinde o gramada de masini in toata lumea. si acum, dupa alte participari la nu stiu ce curse, unde a obtinut rezultate, participa la Pipes Peak. eu zic ca e bine si tre' sa fii prea idiot sa nu vezi o "mica" evolutie, in colaborare nu renault, e adevarat, care nu inteleg de ce e pentru multi o problema. si presupanand ca o sa catige la pipes peak, n-o sa castige motorul de gtr, nici sasiu ala facut de nu stiu cine, ci ghiciti......exact, Dacia.
08 iun 2011, 16:06
0
28 comentarii 4 puncte
Recunoaste ca ai dacie, si DA o sa castige acel motor GTR, sti cum vad eu sigla aia acolo, exact cum apare pe ferrari de formula 1 emblema shell, doar ca acel shell(uleiul) are o contributie mai mare decat are Dacia in aecst proiect!
08 iun 2011, 16:20
0
479 comentarii 318 puncte
Romania e o tara de rahat, cu o conducere de rahat, care nu prea produce nimic, cu toate ca are o gramada de oameni pregatiti in orice domeniu vrea muschiu tau cel mai striat. bine-nteles ca si eu as vrea sa producem motoare performante, rachete balistice, sateliti si nave spatiale da problema e ca guvernul nostru nu finanteaza cercetarea si nu sustine industria autohtona (pasajul basarab e facut de chinezi, de exemplu) da' nu pot sa fac ca aia pe care o invatase ma-sa sa zica nu la tot ce i se propune ( la tot ce e mai mult sau mai putin romanesc in cazul asta) si apreciez lucrurile pozitive, care intr-un fel sau altul sunt legate de tara asta
08 iun 2011, 16:49
0
123 comentarii 63 puncte
bai esti dea dreptul pe dinafara, si care e pe primu` loc ma ??? nu Red Bull ???? torro rosso !!!! care e o companie de tunning si alte chestii, diferita de Ferarri care e detinuta de Fiat . Nu te-ai prins tu, da multa lume care stie ce e aia torro rosso apreciaza Red Bull pt ce fac. intelegi? Desi masina e Ferrari ... O vor schimba la un moment dat, cum au mai si facut-o !!!! Red Bull conteaza, cine da banu` , nu masina in sine ... S-au dus vremurile cand Ferarri era o fabrica mica si producea piese de arta, si avea si o super divizie care a dominat toate competitiile lumii atatia ani. In special la Formula 1. Bai deci la cat am scris pe siteu` asta, pot sa pun cap la cap sa numesc un eseu. Deci daca nu intelegi inseamna ca esti manelist !!! :))) :*
08 iun 2011, 17:50
0
28 comentarii 4 puncte
Tu nu vrei sa intelegi sau te faci ca nu intelegi. Exemplu cu ferrari si vechiul sponor shell, era doar un exemplu pt emblema aia de dacie pusa pe un sasiu tubular cu motor de nissan. Si stai linistit stiu istoria ferrari, nu sunt manelist nici anti Dacia. Eu ma chinui sa explic doar ca dracovenia asta NU ARE absolut nici o legatura cu "tigaia" din garajele noastre, doar deschizatorul ala de bere care e doar o reclama!
08 iun 2011, 18:08
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare